گوشی هایی که قطعا سونی آنها را به اندروید 4.3 آپدیت خواهد کرد مشخص شد.

16
۱۹,۲۱۸


پیش از این خبری مبنی بر گوشی هایی که به اندروید 4.3 به روز میشوند را برای شما قرار داده بودیم. البته آن لیست کمی بحث برانگیز بود که قرار گرفتن برخی گوشی های سطح پایین سونی مانند Xperia E در آن و حذف پرچمداران سال گذشته سونی باعث تعجب همگان شده بود. اما سونی حالا رسما خبر آپدیت جلی بین را برای تعدادی از گوشی های اکسپریا منتشر کرد.
سونی در گام اول آپدیت 4.3 را برای تمامی گوشی های سری Z اکسپریا تایید کرد. این گوشی ها شامل Xperia Z, Xperia ZL, Xperia ZR, Xperia Tablet Z, و Xperia Z Ultra خواهد بود. در کنار خانواده Z اکسپریا SP نیز شانس دریافت آپدیت را کسب کرده و این گوشی نیز در بین گوشی های سونی که به اندروید 4.3 آپدیت خواهند شد قرار گرفته است.
البته باید به عرض برسانیم این لیست هنوز کامل نیست و سونی پس از تست کامل و بررسی های مختلف بر روی سایر گوشی های اکسپریا لیست نهایی گوشی هایی که آپدیت را دریافت میکنند را اعلام میکند. اما چیزی که مشخص است این است که گوشی های نامبرده در بالا قطعا آپدیت 4.3 را دریافت خواهند کرد.
sonymobile

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

16 دیدگاه ها

  1. جدا و خدایی اینقدر که xperia p محبوب بود و تو ایران تو گوشی های میان رده فروخت ZR تو ایران نفروخت . واقعا ظلمه که براش نیاد ولی برای گوشی ای مث L بیاد و این یعنی سونی بر خلاف سامسونگ نتوانسته تا الان ساپورت خوب نرم افزاری ای برای گوشی هایش ارایه نماید .

    پاسخ

  2. حرف gsmarena:
    Some older Xperia phones running Android 4.1 are still under examination. There’s a possibility that at least some of them will be updated straight to Android 4.3
    بعضی دیگر از اسمارت فون های اکسپریای قدیمی که دارای اندروید ۴.۱ می باشند نیز فعلا تحت آزمایش قرار دارند.این امکان وجود دارد که بعضی از آنها هم آپدیت به اندروید ۴.۳ را دریافت کنند.و در آخر گفته ک امکان داره او گوشیا که به 4.2.2 آپدیت نشدن بصورت مستقیم به 4.3 آپدیت شن

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here