گوشی پوکو X3 GT به عنوان نسخه ریبرند شده Redmi Note 10 Pro معرفی شد

3
۲۱,۱۵۰

برند پوکو از زیر مجموعه های کمپانی شیائومی از گوشی POCO X3 GT در کشور مالزی رونمایی کرد. این دستگاه همه شک و شبهه های قبلی ما را تایید می کند و در واقع یک نسخه ریبرند شده از گوشی تلفن همراه Redmi Note 10 Pro 5G است. گفتنی است که ما یک گوشی هوشمند میان رده ممتاز با مشخصات مشابه پرچمدار را در اینجا در اختیار داریم. قابل توجه ترین مشخصات آن شامل پردازنده 6 نانومتری مدیاتک Dimensity 1100 مجهز به مودم 5G ، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژری با قدرت 67 وات است. این دستگاه به زودی وارد بازار دیگر کشور های دنیا می شود ، اما هنوز در مورد تاریخ عرضه جهانی آن خبری در دست نیست.

مشخصات POCO X3 GT

POCO X3 GT به خانواده GT می پیوندد که با POCO F3 GT استارت تشکیل آن آغاز شد ، که به طرز عجیبی نیز بر اساس تغییر نام تجاری Redmi ساخته شده است. POCO X3 GT دارای یک صفحه نمایش IPS LCD 6.6 اینچی نسبتا بزرگ با رزولوشن +Full HD است. پنل چیزی است که POCO X3 GT را از دسته محصولات پرچمدار جدا می کند. این پنل تنها یک LCD معمولی است ، اما خوشبختانه نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد و دارای آخرین نوع محافظ نمایشگر یعنی شیشه Corning Gorilla Glass Victus در قسمت بالا برای دوربین جلو است. این دستگاه دارای یک حفره مرکزی برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خود است.

در زیر بدنه ، این تلفن هوشمند قدرت خود را از سیستم روی تراشه مدیاتک Dimensity 1100 تامین می کند. برای کسانی که با این تراشه آشنا نیستند ، ظاهری شبیه به Dimensity 1200 دارد. چهار هسته ARM Cortex-A76 با فرکانس حداکثری 2.6 گیگاهرتز به همراه چهار هسته ARM Cortex-A55 با حداکثر سرعت 2.0 گیگاهرتز را برای کاربران و استفاده سنگین آنها به ارمغان می آورد. این تراشه بر اساس معماری 6 نانومتری TSMC طراحی شده است و یک پردازشگر گرافیکی Mali-G78 MC9 را برای کارهای گرافیکی در خود جای داده است. این پردازنده با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.

گوشی پوکو X3 GT به عنوان نسخه ریبرند شده Redmi Note 10 Pro معرفی شد

POCO X3 GT انرژی خود را از یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر سریع 67 واتی تامین می کند. به گفته POCO ، این فناوری می تواند دستگاه را تنها در 42 دقیقه به طور کامل شارژ کند. این همان سرعتی است که پرچمدارانی مانند Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra ارائه می دهند. ظاهرا شیائومی در تلاش است تا با ارائه شارژر سریع برای دستگاه های میان رده خود ، همان کاری را انجام دهد که پیشتر دو برند Oppo و Realme انجام داده بودند. در همین حال ، سازندگان گوشی های هوشمند پرچمدار همچنان در حال تلاش برای استفاده از شارژر های 15 واتی برای برترین محصولات خود هستند که مایه تاسف است.

از نظر عکاسی ، تلفن هوشمند جدید پوکو دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است. همچنین دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز به سنسور فوق عریض بوده که عکس های زاویه عریض را برای کاربر ثبت می کند. در نهایت در این دستگاه شاهد استفاده از یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی برای عکاسی از فاصله حداکثری 4 سانتی متری هستیم. از نظر نرم افزاری ، POCO X3 GT از سیستم عامل اندروید 11 همراه با رابط کاربری MIUI 12.5 استفاده می کند که آخرین نسخه موجود برای تمامی گوشی های هوشمند جدید شرکت شیائومی می باشد. گزینه های اتصال شامل 5G ، 4G ، بلوتوث 5.2 و Wi-Fi 6 می باشد. این محصول همچنین دارای بلندگو های استریو و سنسور مادون قرمز IR Blaster است. متاسفانه ، شیائومی تصمیم گرفته است تا این محصول را در کشور هندوستان عرضه نکند. با این حال ، ما فرض می کنیم که این قضیه فقط اندکی زمان خواهد برد اما در ایران بزودی شاهد ارائه این تلفن همراه با قیمتی رقابتی خواهیم بود.

گوشی پوکو X3 GT به عنوان نسخه ریبرند شده Redmi Note 10 Pro معرفی شد

قیمت گذاری و در دسترس بودن

POCO X3 GT در نسخه عرضه خواهد شد ، نسخه مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه برتر مجهز به 8 گیگابابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی. مدل پایه دارای قیمت 1،199 رینگیت مالزی (283 دلار) است. گزینه 256 گیگابایتی نیز 1399 رینگیت مالزی (330 دلار) هزینه خواهد داشت. این دستگاه در رنگهای Stargaze Black ، Wave Blue و Cloud White موجود خواهد بود.

نظر شما درباره این محصول قدرتمند و خوش قیافه چیست؟

[تعداد: 1    میانگین: 4/5]

3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here