گوشی چرخان LG Wing مجهز به اسنپدراگون 765G و دوربین پاپ آپ 32 مگاپیکسلی معرفی شد

0
۲۵,۲۶۶

به صراحت می توان گفت که امسال برای سازندگان گوشی های هوشمند یک سال بسیار سخت بوده است، بخصوص برای آنهایی که موفق نشده اند تا در سال های قبل آنطور که باید محصولاتشان را در سراسر دنیا به فروش برسانند. یکی از بهترین مثال ها در این باره وقتی به ذهن خودم خطور می کند شرکت ال جی است. شرکتی که زمانی معروف ترین پرچمداران بازار را تولید می کرد اما از رقابت عقب ماند. امسال اما، ال جی تصمیم گرفت تا تغییراتی در ساختار گوشی های خود ایجاد کند و این کار را با پایان دادن به خانواده گوشی های سری G انجام داد. در عوض، این کمپانی از گوشی LG Velvet 5G که یک محصول میان رده اما پرمیوم با طراحی مدرت است و به لطف پردازنده اسنپدراگون 765G می تواند ارتباط نسل پنجم را برای دارندگانش به ارمغان بیاورد رونمایی کرد. تا کنون مدل های مختلفی از این محصول را در بنچمارک ها و اخبار فناوری دیده ایم که اخیرا نمونه ای مجهز به پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 1000C که باز هم مجهز به فناوری نسل پنجم ارتباطات سیار (5G) است نیز دیده شده. هر چند، هنوز هم موفق نشده ایم تا محصولی از ال جی ببینیم که لقب “فک برانداز” را بتوان به آن اختصاص داد یا به هر نحوی توجهات را به سمت خود جلب کند.

در حالی که اکثر شرکت های دنیا سرگرم تولید گوشی های هوشمند تاشو هستند، ال جی تصمیم گرفته است تا راه جداگانه ای را برای خود برگزیند. ابتدا، این شرکت اقدام به تولید یک قاب گوشی کرد که تجربه “صفحه نمایش دوگانه” را برای بسیاری از محصولات پرچمدارش به ارمغان می آورد. این قاب یک وسیله جانبی جالب بوده که به کاربرد های گوشی های شما می افزاید. مهم ترین مزیت آن اینجاست که اگر از تجربه صفحه نمایش دوگانه خسته شدید می توانید به راحتی قاب را از روی گوشی خودتان جدا کنید. اکنون، این شرکت پا را فراتر گذاشته و یک محصول “فک برانداز” را که می خواهیم درباره اش در این مطلب صحبت کنیم معرفی کرده است. LG Wing.

گوشی چرخان LG Wing مجهز به اسنپدراگون 765G و دوربین پاپ آپ 32 مگاپیکسلی معرفی شد

خلاقیت در طراحی این گوشی به صفحه نمایش دوگانه قابل چرخش آن بر می گردد. علاوه بر این، محصول جدید ال جی زیبایی خاصی دارد. البته طراحی نامتعارف ال جی سازگار با طراحی تلفن های همراه امروزی نیست.

LG Wing: طرح جدیدی برای گوشی های مجهز به دو صفحه نمایش

این گوشی ثمره پروژه تحقیقاتی شرکت ال جی است. نتیجه یک کار سخت و طاقت فرسا تا کانسپتی جدید به طراحی گوشی های هوشمند اضافه کند. برای عرضه نوآوری به بازار گوشی های هوشمند بیش از آنکه نیاز بازار در نظر گرفته شود به ریسک نیاز است. گوشی جدید LG Wing تنها شروع کار بوده و ما برای چیزی که در ادامه عرضه خواهد شد هیجان زده ایم. جدا از این دستگاه جدید، این شرکت کره ای اعلام کرد که با چندین کمپانی مانند کوالکام، Naver و پلتفرم های استریم مانند Tubi و Ficto وارد همکاری شده تا بتواند از این طراحی جدید نهایت استفاده را داشته باشد.

در زیر بدنه این دستگاه، ال جی وینگ به پردازنده اسنپدراگون 765G در کنار 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. اگر به دنبال عملکردی در سطح پرچمداران هستید که باید شما را ناامید کنیم. هر چند، باید توجه داشته باشید که ال جی این کار به خاطر پایین آوردن قیمت محصول نهایی انجام داده است.

گوشی چرخان LG Wing مجهز به اسنپدراگون 765G و دوربین پاپ آپ 32 مگاپیکسلی معرفی شد

این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش بزرگ و خمیده 6.8 اینچی از نوع P-OLED است که رزولوشنی +FHD داشته و نسبت صفحه آن 20.5 به 9 است. صفحه نمایش دوم نیز از نوع G-OLED بوده و اندازه ای 3.9 اینچی دارد که جدا از اندازه اش همچنان رزولوشن +FHD را در کنار نسبت صفحه غیر معمولی 1.15 در 1 را ارائه می دهد. این گوشی دارای گواهینامه IP-54 بوده و نمایشگر دارای پوشش ضد آب اس. صفحه نمایش دوم طراحی جالب و تقریبا بدون حاشیه ای داشته که این را مدیون دوربین سلفی پاپ آپ 32 مگاپیکسلی اش است. حسگر اثر انگشت این محصول نیز بر روی صفحه نمایش قرار گرفته است.

اصل طراحی این گوشی صفحه نمایش چرخان آن است. می توانید از این محصول به عنوان یک گوشی هوشمند بزرگ سال 2020 استفاده کنید و اگر می خواهید که قابلیت هایش را افزایش دهید کافیست تا صفحه نمایش دوم را به صورت افقی بچرخانید. با مکانیزم چرخش، با یک فرم فاکتور خاص رو به رو می شوید که ال جی در مراسم معرفی این محصول بر روی قابلیت ها و کاربرد های این بخش مانور زیادی داده است. نقطه اطف این صفحه نمایش در بخش مصارف چند رسانه ای آن است. اما همچنان می تواند برای بخش چند وظیفگی نیز کاربرد هایی داشته باشد.

صفحه نمایش دوم می تواند اعلانات را به شما نشان دهد، تجربه شما از بازی کردن با گوشی را افزایش دهد، در مسیریابی به وسیله GPS به شما کمک کند و … این تلفن همراه با چند سناریوی کاربردی محلی ارائه می شود که کم کم و به مرور زمان به آنها اضافه خواهد شد. اگر در مورد مقاومت مکانزیم چرخشی صفحه نمایش برایتان سوال شده است باید بگوییم که شرکت ال جی حداقل 200 هزار بار باز و بسته کردن صفحه نمایش را تضمین کرده و برای جذب شوک های وارد شده به گوشی از پمپ های هیدرولیک در آن استفاده کرده است. صفحه نمایش دوم همچنین به عنوان یک گیمبال و جوی استیک مجازی برای دوربین اصلی عمل می کند.

گوشی چرخان LG Wing مجهز به اسنپدراگون 765G و دوربین پاپ آپ 32 مگاپیکسلی معرفی شد

این محصول به طور یقین یک گوشی غیر عادی است اما خیلی بزرگ نیست و شرکت ال جی کارش را با اندازه های دستگاه برای نزدیک کردنش به یک محصول عادی به خوبی انجام داده است و در نهایت به اندازه 169.5 در 74.5 در 10.9 میلی متر رسیده است. درست است که این دستگاه نسبت به مدل های عادی اندکی ضخیم تر است اما باید در نظر داشته باشید که صفحه نمایش دوم تمام معادلات را بهم می ریزد.

با مراجعه به قسمت پشتی دستگاه متوجه همان طراحی همیگشی و ترکیب سه گانه سنسور های دوربین که تا حدی چهار گوش هستند می شوید. این گوشی دارای یک سنسور 64 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، یک لنز زاویه عریض 12 مگاپیکسلی و در نهایت یک لنز زاویه گسترده 13 مگاپیکسلی است. در اینجا شاهد استفاده از نسخه 10 سیستم عامل اندروید در کنار رابط کاربری اختصاصی ال جی هستیم. این دستگاه دارای یک باتری 4 هزار میلی امپری بوده که از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند.

قیمت و زمان عرضه

در زمان نوشتن این مقاله، ال جی هنوز قیمت دستگاه را مشخص نکرده است. هر چند، قرار است این دستگاه ماه دیگر در کره جنوبی عرضه شود. شرکت ال جی همچنین اعلام کرده است که این دستگاه بزودی در اروپا و آمریکا (از طریق اپراتور Verizon) به فروش خواهد رسید.

گوشی چرخان LG Wing مجهز به اسنپدراگون 765G و دوربین پاپ آپ 32 مگاپیکسلی معرفی شد

مشخصات کامل گوشی LG Wing

صفحه نمایش: 6.8 اینچی از نوع P-OLED و رزولوشن +FHD و 3.9 اینچی از نوع G-OLED.

چیپست: کوالکام اسنپدراگون 765G.

حافظه داخلی: 128 گیگابایت، 256 گیگابایت، عدم پشتیبانی از کارت microSD.

رم: 8 گیگابایت.

دوربین های پشتی: 64 مگاپیکسل + 13 مگاپیکسل + 12 مگایپسکل.

دوربین سلفی: 32 مگاپیکسل.

اندازه ها: 169.5 در 74.5 در 10.9 میلی متر.

وزن: 250 گرم.

باتری: 4000 میلی آمپر.

سنسور اثر انگشت درون صفحه، گواهینامه IP54 و گواهی نظامی MIL-STD-810G.

رنگ ها: Aurora و Illusion Sky.

سیستم عامل: اندروید 10 به همراه رابط کاربری LG UX.

[تعداد: 1    میانگین: 1/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here