گوشی 5.2 اینچی نوکیا 7 به صورت رسمی معرفی شد.

4
۶,۶۰۳


جدیدترین عضو کمپانی HMD که در حال حاضر تولید گوشی های هوشمند نوکیا را بر عهده دارد، لحظاتی پیش به صورت رسمی معرفی شد. نوکیا 7 جدیدترین تلفن هوشمند با برند قدیمی نوکیا است که در سطحی بین میان رده ها و پرچمداران قرار دارد.

نوکیا 7 به یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080×1920 مجهز است. در این تلفن هوشمند از چیپست اسنپدراگون 630 استفاده شده که با دو مدل رم به مقدار 4 گیگابایت و 6 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایتی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

جدیدترین گوشی هوشمند نوکیا، اولین تلفن هوشمند نوکیا است که در قسمت پشت آن از شیشه استفاده شده است. در برخی زمینه ها این تلفن هوشمند چندان با فناوری های روز مطابقت ندارد. به طور مثال شیشه به کار رفته در پشت از نوع گوریلا گلس 3 بوده و استاندارد مقاومت در برابر آب نیز، استاندارد IP54 است.

نوکیا 7 تنها از یک دوربین در پشت با کیفیت 16 مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم 1.8 بهره میبرد. دوربین سلفی آن نیز 5 مگاپیکسلی است که چندان دهان پر کن به نظر نمیرسد. نوکیا 7 به صورت پیش فرض نسخه اندروید 7.1 را اجرا میکند اما به روزرسانی اندروید 8.0 نیز برای آن ارائه خواهد شد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

4 دیدگاه ها

  1. یکی از فانتزیام اینه سونی گوشودگی دیافراگمو به زیر۲٫۰برسونه خخخ

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۱۱

    خب کارخاصی نیست و هم مشکل داره هم خوبی، اتفاقا ۲ در مجموع بهتره

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here