گوشی M40 سامسونگ با نمایشگر Infinity-O و دوربین سه گانه معرفی شد

1
۱۵,۶۶۰

شرکت سامسونگ متوجه موفقیت ویژه برندهای گلکسی A و گلکسی M شده و قصد دارد تا با سرمایه گذاری و تولید گوشی M40 این برند را گسترش دهد. از این گوشی همین امروز با نمایشگر Infinity-O، دوربین سه گانه و پردازنده اسنپدراگون 675 رونمایی شد.

گوشی گلکسی M40 شرکت سامسونگ از یک پنل 6.3 اینچی PLS بهره می برد که در گوشه بالا سمت چپ آن یک حفره وجود داشته و درون این حفره دوربین سلفی با رزولوشن 16 مگاپیکسل قرار گرفته است. در نبود اسپیکر های سنتی این گوشی، تمامی صفحه نمایش این تلفن همراه هوشمند با استفاده از تکنولوژی ویژه سامسونگ به یک اسپیکر تمام صفحه تبدیل می شود.

در قلب این گوشی یک پردازنده اسنپدراگون 675 قرار گرفته است که وظیفه تامین قدرت پردازشی آن را بر عهده داشته و در کنار آن، حافظه رم 6 گیگابایتی به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی با امکان ارتقال تا 512 گیگابایت به وسیله کارت میکرو SD وجود دارد.

در بدنه پشتی این گوشی، دوربین 32 مگاپیکسلی اصلی به همراه یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور کمکی 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار گرفته است. دوربین این گوشی توانایی ضبط ویدیو ها را در رزولشون فوق العاده 4K به همراه امکان ضبط ویدیو به صورت فوق آهسته تا 240 فریم بر ثانیه دارد. همچنین یک سنسور اثر انگشت و فلاش LED به روش سنتی در بدنه پشتی این گوشی جا خوش کرده است.

ظرفیت باتری این گوشی 3500 میلی آمپر بوده و با استفاده از یک کابل یو اس بی تایپ C و شارژ 15 واتی می توان آن را شارژ کرد. گوشی گلکسی M40 مبتنی بر آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی Pie بوده و به رابط کاربری اختصاصی شرکت سامسونگ OneUI مجهز شده است. سایر امکانات این گوشی شامل پشتیبانی از صدای Dolby Atmos، بلوتوث نسخه 5 و NFC می شود و متاسفانه جک 3.5 میلی متری هدفون از این گوشی حذف شده است.

تمام مشخصاتی که در بالا به آنها اشاره کرده ایم کاملا آشنا به نظر می رسند چرا که ما قبلا نیز با این گوشی در کشور چین و با نام متفاوت گلکسی A60 آشنا شده ایم؛ اما به نظر می رسد که شرکت سامسونگ قصد دارد با استفاده از نام سری گلکسی M این گوشی را در بازار های جهانی عرضه کند.

گوشی سامسونگ گلکسی M40 در دو رنگ آبی Midnight Blue و Seawater Blue عرضه خواهد شد. شروع قیمت این گوشی از 19990 روپیه (228 دلار) در کشور هند خواهد بود و این گوشی بزودی و از طریق تمامی خرده فروشی های موجود در کشور هند از جمله وب سایت های آمازون، فلیپ کارت و Pricebaba در تاریخ 18 ژوئن آغاز خواهد شد. هنوز اطلاعاتی از نحوه عرضه و قیمت جهانی این گوشی برای سایر کشور ها منتشر نشده است.

[تعداد: 3    میانگین: 3.7/5]

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here