گوشی Nokia 9.1 PureView به اسنپدراگون 855، مودم 5G و دوربین بهتر مجهز خواهد شد

0
۲۴,۴۱۴

خبر خوب برای طرفداران نوکیا!!! بنا به آخرین خبری که اخیرا توسط خبرگزاری Nokiapoweruser’s منتشر شد، تلفن هوشمند پرچمدار بعدی کمپانی اچ ام دی گلوبال با نام Nokia 9.1 PureView، به چیپست جدید و دوربین بهتر مجهز خواهد شد. از آنجا که آخرین گوشی بالارده اچ ام دی گلوبال یعنی مدل Nokia 9 PureView به چیپست نسبتا قدیمی اسنپدراگون 845 مجهز شده بود و همچنین نتوانست به اندازه کافی در زمینه ی عملکرد دوربین موفق ظاهر شود، کمپانی اچ ام دی گلوبال تصمیم گرفته است در تلفن هوشمند جدید خود، نقص ها و کمبودهای مدل قبلی را اصلاح کند.

در ابتدا قرار بود که گوشی Nokia 9.1 PureView در سه ماهه ی سوم سال جاری عرضه شود اما کمپانی اچ ام دی گلوبال تصمیم گرفت تا بیشتر بر روی دوربین این گوشی و قابلیت های آن کار کند تا از بروز مشکلاتی که در نسل قبلی به وجود آمده بود جلوگیری کند.

تعدادی از منابع آگاه گفته اند که نوکیا با همکاری کمپانی Light مشغول توسعه و بهینه سازی ماژول دوربین و نرم افزار آن میباشد.

ویژگی های بارز این دوربین جدید عملکرد فوق العاده در شب و همچنین قابلیت های متنوع فیلمبرداری خواهند بود.

علاوه بر موارد ذکر شده، این دستگاه به آخرین پلتفرم کمپانی کوالکام یعنی اسنپدراگون 855 مجهز خواهد شد و از شبکه 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد. از لحاظ طراحی نیز شاهد حضور حفره در نمایشگر برای دوربین سلفی خواهیم بود (مانند مدل Nokia X71). همچنین از آنجا که قرار است این گوشی در سه ماهه ی چهارم سال جاری عرضه شود، اندروید Q به طور پیش فرض بر روی آن نصب خواهد بود.

[تعداد: 1    میانگین: 1/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here