گوگل امکانات جدیدی را برایِ بازیکنان بازیهایِ ابزارهایِ هوشمند اَندرویدی به ارمغان می آورد !

6
۵,۹۹۴

Google-Play-Games
چندی پیش شما را با قابلیت هایِ جدید برنامه Google Play Games آشنا کردیم. اما امروز با قابلیت جدیدتری که گوگل به تازگی به برنامه خود اضافه کرده در خدمت شما هستیم. این قابلیت به هر فرد  امکان ساخت یک آیدی منحصر به فرد برای خود را میدهد، تا زمانی که در حال استفاده از سرویس هایِ بازی گوگل است دیگر یک فرد حقیقی نبوده و تبدیل به یک قاتل حرفه ای یا راننده حرفه ای بشود.
شما میتوانید برای آیدی خود از بین هزاران عکس، عکسی متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید و جوایز و دستاورد های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. اما برای کسانی که علاقه به این کار ندارند، این امکان فراهم شده است تا آیدی خود را به صورت شخصی در آورده تا همگان نتوانند دستاورد ها و امتیاز هایِ شما را مشاهده کنند و فقط خودتان بتوانید آنها را مشاهده کنید.
گوگل درباره زمان عرضه این قابلیت نیز اذعان داشته است که این قابلیت در هفته هایِ آتی برای کاربران قابل استفاده خواهد شد. همچنین برای استفاده از این قابلیت شما باید برنامه Play Games خود را از طریق فروشگاه نرم افزاری گوگل به آخرین نسخه بروزرسانی کنید. نظر شما در این باره چیست؟

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

6 دیدگاه ها

  1. سلام نمیدونم چرا گوشیم یک جوری شده یک هو خاموش میکنه روشن نمیشه حتی میزنی تو شارژ بازم خاموشه خودش بعد یک ساعت روشن میشه یا وقتی شارژخالی میشه گوشی خاموش میشه همین جور میشه مشکل چیه

    پاسخ

    Pmrk74 گفته:
    ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۰۸

    دوست عزیزم شما گوشیتون رامش مشکل پیدا کرده بهترین راه فلش رام جدید به صورت فول وایپ هست البته از این روش تمام برنامه ها و اطلاعات میپره میتونید بدون وایپ فلش کنید ک خب راه اول بهتره چون بهتر فلش میشه

    پاسخ

  2. سلام به جای این کارا بیاد این تحریم برداره که یه اسفالت میخوایم دان کنیم یه نزنه این مورد برا کشور شما در دسترس نیست .

    پاسخ

    علی گفته:
    ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۴۷

    جالبه واسه من گوگل پلی باز هست البته ورژن فرانسویش که همه ی بازی ها رو داره از جمله آسفالت.
    شرکتی که ازش اینترنت میگیرم آی پی فرانسه رو در اختیار کاربرا قرار داده که بشه راحت از گوگل پلی استفاده کرد

    پاسخ

    Akinator گفته:
    ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۵۳

    اسم ISP شما چیه؟؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here