گوگل پلی یا اپ استور؟ کدامیک درآمد بیشتری در سال گذشته داشتند؟

6
۵,۶۸۲


بر اساس گزارش منتشر شده از سوی SensorTower، درآمد کل اپ استور اپل در سه ماهه ی چهارم سال 2016 به 5.4 میلیارد دلار رسید که افزایش 60 درصدی در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته داشت. گوگل پلی حالا حتی رشد بیشتری از اپل را هم تجربه می کند. این کمپانی موفق شده است رشدی 82 درصدی نسبت به زمان مشابه سال گذشته به دست بیاورد. ولی همچنان درآمد 3.3 میلیارد دلاری آن در مقایسه با درآمد اپ استور بسیار پایین است.

درآمد پیش بینی شده برای هر دو کمپانی از استور هایشان در حدود 8.7 میلیارد دلار می باشد که آن هم افزایش 67 درصدی نسبت به زمان مشابه سال گذشته داشته است. پیش بینی ها حاکی از نصب 19.2 میلیارد اپلیکیشن بروی اسمارت فون های اندرویدی و iOS ای در سه ماهه ی چهارم سال 2016 هستند. این تعداد هم نسبت به زمان مشابه سال گذشته افزایش 17 درصدی را تجربه می کند.

جدای از درآمد به دست آمده برای سازندگان بازی ها، بیشترین درآمد برای توسعه دهندگان اپلیکیشن Line messenger می باشد که رقابت سرسختانه ای با Netflix و Tinder دارد. البته در تمام سال 2016 اپلیکیشن Spotify توانست از Line و Netflix پیشی بگیرد و رکورد را در دست خود نگه دارد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

6 دیدگاه ها

  1. آخ، اگه یه زمان برسه دست این اپل رو بشه؛
    هیچکس طرف این کمپانی کلاهبردار گرونفروش نمیره. قیافه تیم کوک دیدنی میشه.

    پاسخ

    Mohammadsoley گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۴۱

    اپل گرون نیست برا ما ایرانی ها گرونه
    اپل همیشه اپل هست

    پاسخ

  2. اگه اپل از منابع نامعلوم داشت و این همه آزادی کسی سراغ اون استور کوفتیش نمیرفت پس میتوان گفت اپل دزد گرانفروش وظالم و مسخره و اسباب بازی زشت با اون قیافه حال بهم زنش 😐

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here