یکی دیگر از اعضای خانواده Z برای رسیدن کیت کت گوش به زنگ شد , تایید فریمور جدید برای ZR

95
۸,۳۲۲

Xperia-ZR_10.5.A.0.230-640x485-419622274 چندی پیش شاهد مورد تایید گرفتن آپدیت فریمور کیت کت برای گوشی های Xperia Z , ZL و نیز Tablet Z بودیم . این در حالی بود که عملا Xperia ZR در این لیست جایی نداشت . به هر حال هم اکنون این آپدیت با فریمور مشابه برای هر دو مدل C5502 , C5503 مورد تایید قرار گرفت . بااین کار تمام اعضای سری Z شرکت سونی Xperia Z , ZL , ZR ,Tablet Z برای رسیدن آپدیت کیت کت گوش به زنگ شدند .

این فریمور با شماره ۱۰٫۵٫A.0.230 برای اکسپریا ZR به تایید رسیده است. این در حالی است که پیش از این یک فریمور با شماره ۱۰٫۵٫A.0.227 نیز برای اکسپریا ZR تایید شده بود.

ما انتظار داریم آپدیت کیت کت برای این گوشی ها در هفته های پیش رو منتشر شود , اگر چه ممکن است به تاخیر بیفتد . ما شما را طی پست هایی از رسیدن آپدیت کیت کت مطلع خواهیم کرد .

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

95 دیدگاه ها

  1. اگه کسی میخاد بنچمارک بذاره از برنامه ANTUTU X BENCHMARK استفاده کنه که نتیجه ها را بدون تقلب دستکاری نشون میده. با برنامه ANTUTU BENCHMARK معمولی هر کاری میشه کرد و هر امتیازی میشه گرفت.

    پاسخ

    Ali گفته:
    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۱:۵۰

    بله آقا محمد درست میگن، شما هم بنچمارک z رو با antutu xبزار…

    پاسخ

    Ali گفته:
    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۳۳

    واقعا… تو سر ما جووناي ایرانی کنن که هنوز تو فرق بین بنچمارک z,zrموندیم
    بخاطر همينه که هیچ وقت ایران درست نمیشه

    پاسخ

    sabus گفته:
    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۳۲

    تو مگه قرار نبود بنچمارک بزاری؟پس چی شد؟ خب بگو بلد نیستم دیگه چرا تفره میری
    در ضمن تو با هر وزژنی دوست داری بزار منم با همون ورژن میزارم خوبه؟

    پاسخ

    sabus گفته:
    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۳۱

    الان تو با کدوم ورژن گذاشتی
    تو هم دستکاری کن ببینم میتونی همچین عددی بدست بیاری
    حالا دیدی که در اکثر موارد زد بهتر عمل میکنه پس دیگه نگید زد آر بهتره

    پاسخ

    محمد گفته:
    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۶:۳۳

    والله تا جایی که من مبینم تو 6 مورد ZR داره بهتر از Z عمل میکنه و تو 4 مورد Z بهتر عمل میکنه. تو عملکرد CPU و گرافیک 2D و 3D که عملکرد ZR بهتره

    پاسخ

    sabus گفته:
    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۹:۱۷

    داداش گفتم با بنچمارکی که بالا گذاشتم مقایسه کن اون قدیمیه بیا دوباره میزارم:
    http://upload7.ir/imgs/2014-04/58456959689256764847.png
    http://upload7.ir/imgs/2014-04/81027270592989609754.png
    http://upload7.ir/imgs/2014-04/12250692830422144177.png
    حالا مقایسه کن میبینی که زد بهتره من نمیدونم چرا نمیخواین قبول کنین
    میبینی که تو اکثرذموارت زد بهتره حالا دیکه چی بزارم تا قبول کنین؟

    Ali گفته:
    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۰۲

    امروز باز سر حالم!
    واستا ی بنچمارک میزارم که دیگه zاز کلت بپره 🙂
    مردی صبر کن… خخخخخ

  2. اینم از بنچمارکهای اکسپریا ZR و مقایسه با بنچمارک اکسپریا Z

    http://upload7.ir/imgs/2014-05/98163095588866530311.png

    http://upload7.ir/imgs/2014-05/06729130733790317418.png

    http://upload7.ir/imgs/2014-05/66704365301262380291.png

    پاسخ

    sabus گفته:
    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۳۷

    در ضمن برای مقایسه هم با بنچمارکی که بالا گذاشتم مقایسش کن

    پاسخ

  3. سلام اقا هادی تورو خدا لینک دانلود lifelog رو واسه اکسپریا ZR بزار خواهش میکنم و همچنین اندروید 4.4.2 کی میاد دل تو دلم نیست رسیدگی نمیکنید آیا؟

    اقا هادی اندروید 4.4.2 چرا نمیاد تازه فریمورش تایید شده او عه رسیدگی کنید قربان شما خداحافظ

    پاسخ

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۵۶

    رسیدگیه چی ؟

    پاسخ

    Ali گفته:
    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۰۳

    دوست عزیز شما کمی صبر کنید انشاالله کیت کت برای zr بزودی ارائه میشه ، به کوری چشم بعضی ها(؛

    پاسخ

    sabus گفته:
    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۳۸

    اون بالا جا نبود اینجا جوابتو میدم
    دادش چرا اینقدر زور میزنی؟؟بنچمارک antutu رو که قبول داری؟یه بنچمارک بگیر بزار منم یکی میزارم اینکه دیگه اینقدر بحث نداره
    بلدم نیستی بگو بلد نیستم
    قبول کن زد بهتره دیگه
    حالا باز برو بگرد یه سایت دیگه پیدا کن
    بعد آپدیت به 4.3 زد یه گوشی دیگه شده

    پاسخ

    Ali گفته:
    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۱۵

    اون بالا جا بود، بلد نیستی بگو یادت بدم…
    بعدشم گفتم اول خود شما بنچمارک antutu رو بزار بعدش منم میزارم، بازم اگه بلد نبودی اول بزاری بگو یادت بدم چطوری اول بزاری!
    عزیز من کلا خواستم بگم در جریان باشی، سونی فقط واسه zاپدیت 4.3 نداده، اگه قابل بدونين برای zrهم داده

    sabus گفته:
    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۴۰

    اولا تو نمیخواد به من یاد بدی خودم عشقم کشید اینجا بنویسم چون بالا شلوغ شد در اصل اینجا نوشتم ببینی
    من بلد نیستم بنچمارک بزارم؟؟؟!!هه شوخی جالبی بود
    بیا اینم بنچمارک تو هم بلد نیستی بگو بهت یاد بدم:
    http://upload7.ir/imgs/2014-04/58456959689256764847.png
    http://upload7.ir/imgs/2014-04/81027270592989609754.png
    http://upload7.ir/imgs/2014-04/12250692830422144177.png
    من هی میگم بنچمارک بزار تو تفره میری هی برا من سایت های چرند میزاری حالا تو به من من میگی بنچمارک بزارم.حالت خوش نیستا!
    در ضمن مثل من جزئیاتش رو هم بزار
    تو اگه بلد هستی چرا اول نذاشتی گل پسر؟؟
    بلدم نیستی بگو بهت یاد بدم
    راستی منم میدونم زد آرم 4.3 رو گرفته من گفتم زد با آندروید 4.3 یه چیز دیگه شده.عیب نداره نفهمیدی یه چی گفتی دیگه!!

    sabus گفته:
    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۴۱

    راستی یه چی دیگه دیجی کالا هم میدونه زد چقدر گوشی بزرگیه و غولیه واسه خودش ولی نمیدونم تو چرا قبول نمیکنی!!
    خودت دوباره متنو بخون بیشتر داره zr رو مسخره میکنه!

    پاسخ

    Ali گفته:
    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۱:۵۰

    فقط!!!

    Ali گفته:
    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۳۱

    سبوس جان حالم خیلی گرفته حقیقش امروز حوصله جروبحث ندارم، بخاطر همین تو نظر قبلی چیزی ننوشتم!
    واقعا گاهی اوقات که میبینم یه عده با مردم چطوری رفتار میکنن، داغون میشم!
    یعنی دیگه افغانستان هم مثل ایران نیست که همش بخوان سرتو کلاه بزارن 🙁

    sabus گفته:
    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۳۸

    عیب نداره کل کل حال میده من که حال میکنم

  4. zr کجاش از زد بهتره اون بدنه زخیمش یا اون حافظه کمش تازه شما می گی چرا زد وان این کار را نکرد.z1 هم زد وان کامپکت داره به جای زد ار من که طرفدار اقا مهدی هستم

    پاسخ

  5. سلام
    عاقا دعواتون به چیه ی کشور دیگه گوشی زده حالا شما جنگتون سر چیه مث همین بچه ها افتادید ب جون همدیگه . روت واپدیت بخوره تو سر سونی با ای گوشیاش . هر کس،میخواد از تموم امکاناتش استفاده کنه بوت لودر گوشیش باز کنه این رام ک دوملورد بچه فنچ گذاشته برا زد بنصبه همه چی هم داخلش فعاله . والا…… پرچم زد تو حلق،سونی

    پاسخ

    Ali گفته:
    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۱۵

    سلام دوست گل
    آقا کل کل ی کیفی داره شما هم بیا ی چیزی بگو اون وقت میفهمی چی میگم
    در ضمن سونی برای اینکه صاحبان z ناراحت نشن بهشون گفته گوشیتون پرچمداره ولی چون میدونسته صاحبان zrآدمهای فوق العاده با جنبه ای هستند هیچی بهشون نگفته!!!

    پاسخ

  6. دوستان حاضر عنایت فرمایید …
    ختم جلسرو اعلام میکنم لطفا بشینید سر میزتون و رای بدین…!!
    (تیریپ قالیبافی) خخخخخ

    پاسخ

    Ali گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۱:۲۹

    همیشه جای حساس که میرسه میگن ختم جلسه! (:

    پاسخ

    hesam. tm گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۱:۳۷

    مثل کلیپ جدایی نادر از سیمین دوبله گیلکی. میگه.ختم جلسه رو اعلام کنیم.

    پاسخ

    vesal گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۲۷

    من میگم v بهتره

    خخخخخخخ

  7. مهدی تو چرا فک میکنی سونی فقط z/ تو همه نظرات باید حالمون رو به هم بزنی/آقا z خریدی مبارکت باشه..ولی مث بچه ها میمونی…
    همش میخوای بزنی تو سر گوشی های سونی/من میترسم کم کم دیگه بگی z از z2 هم بهتره…
    اکسپریا زد ار IP58 داره اما زد IP57 داره ضد اب بودن زد ار از زد خیلی بیشتره / و زاویه دید و گرمی رنگها در این گوشی از زد بهتره..
    به نظز من چون که صفحش کوچیکتره نسبت به زد خوش دست تره…عمر باتری و دوربینش هم از z بهتره…باتریش هم قابل تعویضه…
    به نظر من S4 Pro برای یه صفحه FULL HD ضعیفه و گرافیک دستگاه جوابگو نخواهد بود…اما برای یه اسمارت فون hd خیلی بهتره و بازده گرافیکیش بالاتر میره…سونی اشتباهاتی که توی سونی z کرده بود رو تو این گوشی جبران کرده…

    پاسخ

    hesam. tm گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۴۸

    همین که داخلی 8داره خودش نشون از بیخیال شدن این گوشی میشه.خوش دستی هم که نظر هر کسی فرق میکنه.من خیلی zuرو دوست داشتم. ولی نشد بگیرم.این که دلیل نمیشه.مثل اینکه صدای زد آر موقع ضبط فیلم حالت صدای زیر آب داره.مشکل بلوتوث و وای فای هم داره.

    پاسخ

    Ali گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۵۴

    ای بابا هر دم از این باغ بری میرسد!
    فردا میگن zr کلا گوشی نبود که مشکل بود!
    حافظه داخلی هشت ضعف zr هست، درسته
    ولی اگه کمی وقت و حوصله بزارید تنها مشکلشم حل میشه
    انشالله شما هم گوشی بهتر از zu بگیرید

    پاسخ

  8. زد قابلیت otg داره ولی زد ار نداره همون برا زد کافیه ک زد ارو بخوره…. کیفیت ساختشن ک دیگه حرف نداره ولی زد ار کبفیت متوسطه اگه زد ار مثل کامپکت بود کیفیتش و قابلیت otg داشت ارزش خرید فوق العاده ای داشت ….

    پاسخ

    Ali گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۵۰

    دوست من شما از کجا میدونید که zr قابلیت otg نداره؟!؟
    پس من چیجوری فلش به گوشیم وصل میکنم! والا

    پاسخ

    55555 گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۰:۰۲

    آقا به خدا من نه طرفدار زد هستم نه زدار…فقط چون با هردوشون کار کردم ميدونم که زد آر مشکلی در مورد otg نداره…درکل زد بهتره به جز در قابلیت زد آب…تازه پرچمدار هم هست…اینقدر به آقا مهدی هم گیر ندید…بحث منطقی میکنه با این که بعضی وقتا خیلی زیادی احساساتشان رو بیان میکنه!!!
    در ضمن این دو گوشی، دو گوشی دوست و برادر هستند و شایسته است که طرفداران آنها هم اینگونه باشند….با تشکر
    فقط دم برترین گوشی سال 2012 سونی گرم…
    Xperia TX
    خخخخخخخخخ…

    پاسخ

    Ali گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۰:۰۸

    فقط ی نکته در مورد حرف ها تون می تونم بگم
    برترین گوشی 2012 فقط xperia s
    تازه پرچمدارم بود!

    پاسخ

    hadi گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۰:۳۵

    اونوقت ایکسپریا T هم این وسط کشکه؟!!!
    lt30p

    پاسخ

    55555 گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۰۹

    چرا…آقا…منظورم ایکسپریا تی گل هم بود…. راستی یادم رفت بگم ایکسپریا تی و تی ایکس، آخرین گوشی های شرکت سونی اریکسون بودند… ایراد نگیرید بگين آرک و آرک اس…. اگه توی گوگل سرچ کنید می بینید… در ضمن! خواستم بگم دم همه ی بچه های ایکسپریان گرم

  9. Zr توی 4.4.2 افتضاح خواهد شد. حافظه داخلی کم این گوشی و نبودن راه انتقال در این ورژن.

    جدیدا هم مشکل بلوتوث و وای فای پیدا کرده توصیه میشه نخرید.

    ساپورت رسمی و غیر رسمیش هم به z نمیرسه

    گفتم دوستانی که قصد خرید دارن یکم بیشتر هزینه کنن به نفعشون هست

    پاسخ

    محمد خ گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۱۸

    سلام داداش راسه میگن باتریش ضهیفه زد ؟؟ من از وقتی فهمیدم زد باتریش ضعیفه و قراره دیکه اپدیا نگیره نظرم رفته سمت کامپکت نظر شما چیه ارزش خرید داره؟؟البته از زد وان بدم مباد هم بد دسته هم صفحه نمایشش زیاد جالب نیس تا وقتی کامپکت وجودداره ….

    پاسخ

    مهدی گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۱۱

    کامپکت خوبه من باهاش کار کردم عالیه.
    هر کی هم گرفته راضی بوده صفحه هم عالیه.
    شما که تا 1500 میتونی هزینه کنی یه دو ماه صبر کن z2 ارزون تر میشه. برو سراغ اون ممکنه بدون گارانتیش رو بتونی تابستون 1600 بخری که واقعا ارزش داره

    Z هم باتریش بد نیست متوسطه. با یه سری کارها بهتر هم میشه

    پاسخ

    محمد خ گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۴۳

    زد تو خوبه ولی صفحش یزرگه زیادی دوما اینکه من برنامه ریزی کردم برا تابستون کامپکت بسه یکو دویست سیصد بتونم بخرم اگه یکو پونصد داشتم ک زد تو میخریدم …. کامپکت عم تو بتچ مارک در کیت کت از بنچ مارک اس فایو و زد تو زده بالا من دوستم کامپکت داره خیلی سریعه میشه گفت سریعترین گوشی اندرویدی هست پنلشم ای پی اسه از زد وان خیلی سره چیزی هم از زد تو کم نداره از نظر قدرت سخت افزاری

    Ali گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۲۵

    شما که کلا تو باغ نیستی سعی کن کمتر نظر بدی
    Z2 تا آخر تابستون نهایتا میشه 1900
    انگار که خاله بازیه که دو ماه دیگه بشه
    1600 خرید!!!

    AR7 گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۴۴

    نه خیر هیچ کدوم از مشکلاتی که گفتین من ندارم
    اگر قرار باشه به این مشکلات معدود توجه کنیم که اوضاع زد خیلی بیشتر از زد آر وخیمه
    در ضمن کسایی که زد ار میخرن بیشتر به خاطر خوشدستر بودن نسبت به زده نه وضع مالی.

    پاسخ

    مهدی گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۱۲

    برو کسانی که در این دو ماه اخیر خریدن رو ببین.

    مشکلات z اوایل بود تموم شد

    پاسخ

    Ali گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۲۷

    اگه خواستی ببینیشون به آقا مهدی بگو شمارشونو بهت بده…

    REALMOS گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۱۱

    هروقت تونستی توآب عکس بگیری بعد بگو نرید زد آر بگیرید.
    همه گوشی سونی رو با دکمه شاترش میشناسن.
    از نظر من گوشی که دکمه شاتر نداشته باشه گوشی نیست؟
    تو گوشی های جدید سونی همشون دکمه شاتر دارن.

    پاسخ

    مهدی گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۱۴

    توی اندروید 4.3 و بالاتر کلید ولوم رو توی تنظیمات دوربین میتوانید به شاتر تبدیل کنید

    کلیدهای شاتر و ولوم در سالهای آینده حذف خواهد شد

    پاسخ

    Ali گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۳۰

    بله
    کلید شاتر و ولوم که حذف میشه بماند، دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که کلید پاور هم بزودی حذف خواهد شد!
    بعدشم کلید ولوم که بخواد بجای شاتر استفاده بشه بازم کاربرد شاترو نداره چون شاتر دو زمانس

    hesam. tm گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۴۲

    من که همیشه زیر آب از وولوم استفاده میکنم.ولی برنامه aqua camera هم هست.نیاز به دکمه نداره.

    Ali گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۵۶

    بله درست میفرمایید
    با این وجود نبود دکمه شاتر برای z دیگه مشکل بحساب نمياد
    ولی من بازم ترجیح میدم که رو گوشیم دکمه شاتر باشه، چون همون طوری که گفتم دو زمانس و بهتر میشه عکاسی کرد

    Ali گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۱۴

    واقعا چه دلیل خوبی برای اینکه zrتو کیت کت کم میاره!
    جدیدا هم اصلا مشکل بلوتوث و وای فای نداره، مخصوصا اگه با گارانتی بخرید
    در ضمن جهت اطلاع کلا راندمان سخت افزاری zrنسبت به zبهتره و گواهی ضد آبی بهتری هم داره، تازه باطری قابل تعویض و ضد آب بودن چیزیه که بغیر از این گوشی فقط s5داره
    بقول یکی از دوستان z حتی دکمه شاتر هم نداره!
    پشتیبانی هم که میگی تا حالا چه چیزی برای zپشتیبانی شده که برای zr نشده، همینجوری ی چیزی میگی!
    و یه چیز دیگه هم اینه که حتی بلند گو های zrاز z بهتره!
    Zفقط صفحه بزرگتر با رزولوشن full HD داره و حافظه داخلی بیشتر که مشکل حافظ داخلی در zrبا ی روت ساده حله
    دیگه هر آدم واردی که اینا رو بدونه و بگه z از zrبهتره، پس یعنی خوب ناوارده 🙂
    اخیش راحت شدم!

    پاسخ

    مهدی گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۵۹

    با گارانتی و یدون گارانتی بعد یه مدت بای بای .

    حالا صبر کن ببین میتونی روت کنی و انتقال بدی یا نه .
    اون موقع من بهت کلی میخندم .

    ببین موتور براویات میمونه یا نه .

    باتری غیر قابل تعویض !!!! ههههه خخخخ . الان چه مشکلی پیش اومده برای Z که باتریش بخواد عوض بشه . شدیدترین هنگ هم با زدن کلید پاور مشکلش حل میشه . S5 که طراحیش مزخرفه خود سامی ها هم مینالن .!!

    جان من برو اطلاعاتتو زیاد کن . بعد بیا صحبت کن . اصلا اعداد اون گواهی میدونی چطورن ؟؟ هر کدوم چه معنی ای میدن .

    من خودم مدیر بخش گوشی های موبایلستان بودم . همه رو خوردم .

    حرف مزحک شما این بود که ZR از Z بهتره .

    کلی خندیدم . کل دنیا رو زدی زیرش . خود سونی هم اینو نمیگه .

    برو کنفرانس معرفی Z2 رو ببین . ببین Z میبینی یا ZR ؟!!!!

    عملکرد Z کجا پایین تره .!!! جوک جدیده ؟!!!!!

    حالا بزار ساپورت رسمی دهنت توی آینده باز موند متوجه میشی چه برتری ای داره .

    وقتی رسمی هم تموم شد غیر رسمی فقط برای Z اومد اون موقع متوجه میشی .

    خودتو بزور راضی نکن .

    موقع خرید اشتباه کردی مخصوصا اگه توی چند ماه اخیر خریده باشی .

    پاسخ

    Ali گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۴۱

    من همین الانشم گوشیم روته و دیتا بازی ها رو انتقال دادم به sd کارت
    بعدشم مدیر بخش گوشی های موبایلستان اون بوت لودر که اگه انلاک کنی براویا میپره نه روت!
    عمر مفید باتری لیتیوم یونی دو تا سه ساله، اگه کمی فکر کنی برتری قابل تعویض بودن باتری رو میفهمی…
    باشه شما اعدادو خوردی و هنوز نفهمیدی فرق بین IP57 با IP58 چیه؟
    دیگه چی بگم که عین بچه ها چسبیدی به گوشیت که مال من بهتره!!!
    شما همون بهتره که بری رام کاستوم بریزی که دهن ما وا بمونه از ساپورت شما!
    اگه الان هم بهم بگن بیا گوشیتو با زد عوض کن هیچ وقت این کارو نمیکنم، من عین بعضی ها از روی حرف دیگران چیزی رو نمیخرم که بعدش پشيمون بشم…

    ali.n گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۱:۳۹

    من زدار دارم و برنامه هامو بدون روت به sd انتقال دادم با astro file manager. شيش ماهه که زدار دارم هيچ مشکلى هم نداره و نخواهد داشت تو بسيارى از تست ها مثل تست pi از زد و اس4 سامسونگ و htc1 هم بهتر عملکرده و زد چون اولين 4هسته اى سونى بوده عملکرد خوبى توش نداشت و خوب خودشو نشون نداده زدار بعداز زد اومده و بسيارى از معايبشو برطرف کرده

    aali گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۰۴

    واقعا؟یعنی داریم؟با astro بدون روت میشه انتقال داد رو sd ؟یا همین طوری قپی اومدی که کم نیاره zr?

    ali.n گفته:
    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۲:۴۷

    نه دوست عزيز قپى نيومدم astro رو از بازار دان کن برنامه هاتو به sd انتقال بده

    ali.n گفته:
    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۲:۵۶

    اگه نتونستى با شماره 09137695476 تماس بگيريد

    Ali گفته:
    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۱:۵۳

    منظور شما از برنامه ها، فایل نصبیشونه !
    آخه من دانلودش کردم ولی نمیشه انتقال داد، اگه لطف کنی بیشتر توضیح بدی ممنون میشم

    Ali گفته:
    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۱۹

    این نرم افزاری که فرمودید دیتا بازی ها رو هم انتقال میده؟ عایا؟
    و در مورد بنچمارک هم کاملا با شما موافقم…

    2356788pouya گفته:
    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۵:۴۸

    پس چرا قیمتش ارزون تره یکم منطقی فکر کن full hd نبودن صفحه نمایش یه نوع رفع مشکله به نظرت؟ حالا هی بگو زد ار

    Ali گفته:
    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۵۴

    آقا معلومه چرا ارزون تره!
    چون هم صفحه نمایش کوچک تری داره و هم بدنه پلاستیکی (که بسیار با کیفیت و مقاومه)…

    ali.n گفته:
    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۲:۵۳

    من غيرمنطقى حرف نزدم, GPU هاى زد و زدار هردو يکى هستند پس اگه صفحه HD باشه GPU بهتر عمل ميکنه و تصوير بهتري ارايه ميکنه و فشار کمترى متحمل ميشه و گوشى کمتر داغ ميکنه…

    REALMOS گفته:
    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۲:۱۵

    سلام استاد مهدی
    من با Ali.n موافقم اگه زد گوشیه خوبیه چرا پس زد آر رو داد بیرون.
    چرا برای زد وان این کارو نکرد.
    میدونم حالا میگی می خواست بازار گوشی های قابل تعویض باتری رو از دست نده. دیگه چی داری بگی. کل بچه های سایت رو ریختم رو سرت :-P. 😉
    تا تو باشی بر علیه گوشی زد آر صحبت نکنی.بچسب به گوشیت نه دزدنش

    majid kh گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۰:۱۷

    برای آدم فحشه گوشی بخره zr امیلیون تومن دوربین جلو VGA حافظه داخلی 8 گیگ (به قول یکی از دوستان کمتر از 5 گیگ.با اون ضخامت مسخره zr چطوری تحمل می کنید شما که zr داری.این دوربینش هم رو باور نکنید خیلی بترکونه 5 مگاپیکسل دوربین اکسپریا z کنار بزارین 13 هست یه چیز دیگس.پلاستیک اشغال رو با زد مقایسه نکن داش.لطفا

    پاسخ

    Ali گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۱:۴۶

    تا بحال از این دیدی که شما میفرمایید به دوربین جلوش نگا نکرده بودم! چه دوربین بی ادبی!
    مرد حسابی خودت چند بار از دوربین جلو گوشیت استفاده کردی؟
    نکه ما تو کشورمون از آخرین راههای ارتباطی مثل 4g و اينجور چیزا استفاده میکنیم، دائم در حال مکالمه تصویری هستیم!
    کلا دوربین جلو برای ایرانی صرفا جنبه پز دادن داره و گرنه با همون vgaهم خودم که چند بار با نرم افزار های ارتباطی تماس تصویری برقرار کردم راضی کننده بود
    در ضمن چشم، دیگه این پلاستیک آشغالمو با گوشی شیشه ای شما مقایسه نمیکنم

    ali گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۴۴

    چی میگی تو؟!!
    حرف حسابت چیه؟!!
    مثل بچه ها فقط Z z میکنی!!
    تازه اولین بارته گوشی هوشمند خریدی اینقدر جو گیر شدی؟!!
    هروقت میام نظراتو میخونمعکس مسخره ی تورو میبینم که داری z z میکنی
    تو آخه از zr چی میدونی..کی گفته وای فای و بلوتوثش میپره
    من Zr دارم خیلیم راضیم هیچ مشکلی هم نداره
    توی بنچمارک Antutuامتیازش از z بیشتره..
    حالا تو هی بگو z
    بچه جون بورو 2روز با این گوشی کار کن بعد اسمشو روی اون زبونت بیار
    حالم از نظرات بهم میخوره هروقتم میام اینجا از شانس بدم نظرات تو میاد جلوی چشمام.
    ممنون از مدیر سایت
    لطفا نظرمو تایید کن

    پاسخ

    مهدی گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۰۱

    تو هم نظر بالای منو بخون .

    بنچمارک !!!!! هههخخخ

    کلی خندیدم .

    پاسخ

    sabus گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۱۵

    تو بنچمارک زدآر از زد بالاتره؟؟ جوک باحالی بود
    تو بنچمارک بزار منم بنچمارک میزارم ببینیم کدومش بالاتره.منتظر بنچمارکت هستم

    پاسخ

    ali.n گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۱۶

    دوست عزیز با اینجور سعی در تحقیر بقیه نمیتونی درستی نظر خودتو اثبات کنی.
    زد ار شما خوبه خب خدا رو شکر… ولی من خودم اول قصد خرید این گوشی رو داشتم ولی متوجه شدم تعداد زیادی با مشکل بلوتوث و وای فای مواجه شدند چه باور کنید چه نکنید…
    جواب های این جناب مهدی هم خب درست بود چرا میخواین ایشون رو بکوبید.
    اگر جایی z z Z کرده احساسات خودشو گفته ولی اکثر اوقات هم بحث منطقی میکنه.
    واضحه که زد و زد ال ارزش خرید خوبی نسبت به قیمتشون دارن.
    هر چند که معایبی هم دارن.

    پاسخ

    Ali گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۴۸

    دوست گلم حرف شما منطقی و درسته، منم سعی در تخریب کسی ندارم
    اگه شما تونستید کسی رو پیدا کنید که گوشی رو با گارانتی خریده باشه و مشکلی در بلوتوث و وای فای داشته باشه اون وقت من حرف شما رو قبول دارم
    و بنظرم هر گوشی با توجه به معیار های شخص و سلیقه ممکنه ارزش خرید داشته باشه!!!

    ali.n گفته:
    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۴:۱۱

    با سلام خدمت شما و همه عزيزان, متاسفانه نام من مثل نام شما ali.n هستش و من طرفدار zr هستم و شما عليه اون, چرا شما ميگين zr گوشيخ بديه؟؟ ولى خواستم به دوستان بگم که ما دو تارو با هم يکى ندونن

    alireza8061 گفته:
    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۴:۵۰

    چرا این قدر شما از زد طرفداری می کنی؟من خودم زد با اندروید 4.3داشتم بعد فروختم زد ار گرفتم
    با 4.3 خیلی از زد بهتره به خدا.

    پاسخ

    sabus گفته:
    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۵:۱۱

    زد رو فروختی زد آر گرفتی؟؟؟مگه عقلت کمه؟؟
    خب الان میشه بگی چی زد آر از زد بهتره تو 4.3 ؟؟
    مثل اینکه حالت خوب نیستا همه زد رو میفروشن میرن زد وان یا زد تو میگیرن بعد تو رفتی زد آر گرفتی؟؟حالا ببین چه قدر ضرر میکنی

    پاسخ

    مهدی گفته:
    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۵:۲۷

    بدبخت شدی رفت
    زمان همه چيز رو مشخص میکنه.

    این چه کاری بود!!

    پاسخ

    Ali گفته:
    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۵۳

    منم بودم همین کار شما رو میکردم
    فقط خوش بختانه من از اول zrخریدم

    پاسخ

    sabus گفته:
    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۰:۳۳

    آره دلت خوش باشه
    اگه یه بار زد رو تو دستت بگیری اونوقت میگه بدبختانه!!
    تو یه ویژگی برتر زد آر رو بگو که زد نداره
    البته به جز باتری و دکمه شاتر
    بعد من برتری هاشو میگم اونوقته که پشیمون میشی
    بین زد و زد ال و زد آر اول زد بعد زد ال و بعد زد آر هست شک نکن

    Ali گفته:
    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۴۷

    عزیز من یه بار که هیچی من هر روز چندین بار دارم دستم میگیرمش!
    گوشی خودم zrهست و هر دفعه که zرو تو دستم میگیرم خدارو شکر میکنم که نخريدمش (البته اگر دست کسی بزرگ باشه شاید نظرش با من متفاوت باشه)
    برتری هاشم بخوام بگم باید یک ساعت بشینم تایپ کنم پس مهماشو میگم!
    گواهی ضد آبIP58 ، رفع نویز دوربین که در zهمچنان هست
    بازدهی سخت افزاری (کلا باتری، cpu, gpu,…)کاملا بهتر
    برای اثبات حرفم سری به لینک زیر بزنید که توش پردازنده گرافیکی zبا zrمقایسه شده 🙂

    Ali گفته:
    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۴۸

    http://gfxbench.com/compare.jsp?benchmark=gfx30&D1=Sony+Xperia+ZR+%28C5502%2C+C5503%29&os1=Android&api1=gl&D2=Sony+Xperia+Z+%28C660x%2C+C6616%2C+SO-02E%2C+L36x%29&cols=2

    REALMOS گفته:
    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۱۰

    ایول بزید نگاه کنید درس بگیرید

    REALMOS گفته:
    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۱۱

    راستی آقا مهدی
    منفی و مثبت هاتو بشمار ببین پاس میشی یا نه

    sabus گفته:
    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۹:۱۷

    داداش گوشی رو باید تو عمل تست کرد این سایت ها رو ولش کن
    تو یه بنچمارک Antutu بزار منم میزارم اونوقت معلوم میشه cpu,gpu کدوم بهتره
    حالا من میگم:
    حافظه داخلی بیشتر
    بدنه شیشه ای در مقابل پلاستیکی
    صفحه نمایش فول اچ دی و البته بزرگتر
    دوربین جلو قویتر با قابلیت فیلم برداری فول اچ دی
    حالا برو بوق بزن

    Ali گفته:
    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۰۷

    داداشی حافظه داخلیش بیشتره، خوب، اگه این گوشی رو روت کنی حافظه داخلی z میخوره!
    بدنه شیشه ای که با ناخون خط میفته به چه دردی میخوره، آخرش باید یک محافظ صفحه پلاستیکی پشت و روش بزنی که از پلاستیک ساخته شده! ولی zrبدنش پلاستیکیه که از آهنم (البته با کمی اغراق!) محکم تره و نه خط میفته نه خش
    صفحه بزرگتر هم که صرفا بهتر نیست، سلیقه ای هست
    و تازه در ابعاد 4,6 کدوم آدم عاقلی full HD میزاره که سونی دومیش باشه
    دوربین جلوش بهتر خوب که چی؟
    کلا در سال چند بار ازش استفاده مفید کردی؟ هرچند که قبول دارم اگه دوربین جلو بهتر باشه بهتره اما یک معیار مهم برای خرید نیست!
    دیگه فکر نکنم لازم باشه خوبی های zr رو تکرار کنم
    در مورد antutu هم در همه سایت ها گفته شده بنچمارک zr از z بیشتره، اگه شما شک دارید بنچمارک بزارید منم میزارم 🙂

    Ali گفته:
    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۱۲

    راستی اینم نقدی که از گوشی zr در سایت محبوب digikala نوشته شده :
    اما نتایج تعدادی از تست‌ها نیز به ما نشان داد که عملکرد سخت افزاری این دستگاه بسیار عالیست. در بنچمارک Pi عملکرد Xperia ZR از گوشی‌های بزرگی همچون Xperia Z، One X Plus، Optimus G ، HTC Butterfly و حتی Galaxy Note II بهتر بود. بنچمارک Linpack نیز دیگر آزمایشی بود که نشان داد عملکرد این گوشی از همه گوشی‌های فوق بهتر است. در تست‌های Quadrant، Geekbench و BrowserMark نیز این گوشی نشان داد که با یکی از قوی‌ترین گوشی‌های تولید شده تا به امروز مواجه هستیم، و عجیب‌ترین نکته، تست Epic Citadel بود که در آن عملکرد این گوشی برتر از همه گوشی‌های اندرویدی حاضر، یعنی حتی بهتر از Galaxy S4 و HTC One بود.
    بنابر این می‌توان این گوشی را هم در بین غول‌های اندرویدی بازار شمرد که عملکرد سخت افزاری بسیار رضایت بخشی را به نمایش می‌گذارد.

    ali.n گفته:
    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۵:۲۴

    خيلى هم خوب ميشه برنامه هارو انتقال داد با astro تو z دارى ديگه فکر ميکنى خداى گوشيها رو دارى, بر تو گوگل سرچ کن 14عيب بزرگ اکسپرياz رو واست مياره, نه يه بلکه 7،8 سايت اين مطلبو نوشتن کافيه تو گوگل بزنى معايب اکسپرياz

    پاسخ

  10. ”’اگر چه ممکن است به تاخیر بیفتد . ما شما را طی پست هایی از رسیدن آپدیت کیت کت مطلع خواهیم کرد”

    اینارو نوشته که دیگه گیر ندیماااا

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here