یکی دیگر از ویژگی هایِ اختصاصی سونی به طرح مفهومی اَندروید 7.1 نوقا اضافه شد.

8
۷,۳۴۷

تیم مهندسین سونی موبایل نسخه جدیدی از طرح مفهومی اَندروید 7.1 نوقا را برایِ گوشی اکسپریا X منتشر کردند. این بروزرسانی که شماره ساخت طرح مذکور را به 38.3.1.A.0.54 ارتقا میدهد، با خود ویژگی بسیار مهمی را به همراه دارد، که با توجه به فراهم شدن شرایط در این نسخه به طرح مذکور اضافه شده است و مشکلی از لحاظ فنی برایِ رام اَندروید 7.1 ایجاد نمیکند.

این ویژگی که بسیار مورد انتظار بود، پشتیبانی از موتور پردازش تصاویر X-Reality در برنامه ویدئویِ اکسپریا میباشد. بر اساس اطلاعاتی که پیشتر به دست ما رسیده بود، بخاطر برخی از تغییرات نسخه جدید اَندروید، سونی تا کنون نتوانسته بود موتور پردازش اختصاصی تصاویر خود را به برنامه ویدئویِ اکسپریا بیفزاید، اما اَکنون این مهم فراهم شده است.

سونی تأکید میکند که مشکلات بسیار زیادی را در این بروزرسانی برطرف ساخته است. به عنوان مثال میتوان به برطرف سازی مشکل خاموش شدن دستگاه با شارژ زیر 5 درصد و مشکل مربوط به تشخیص نور محیط برایِ تنظیم نور صفحه نمایش گوشی در حالت اتومات اشاره کرد، که به طور کامل در این بروزرسانی برطرف شده اند.

همچنین، ارتباط صوتی بر بستر 4G LTE که با نام تجاری VoLTE در نسخه قبلی از طرح مفهومی اَندروید 7.1 نوقا حذف شده بود، دوباره در این نسخه بازگشتی مقتدرانه داشته است. به یاد داشته باشید که فعلاً اُپراتورهایِ 3 کشور پیشرفته آلمان، اسپانیا و انگلستان از این نوع ارتباط پشتیبانی به عمل می آورند و هنوز اُپراتورهایِ سایر نقاط دنیا از این سیستم پشتیبانی نمیکنند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

8 دیدگاه ها

  1. حل این مشکلها هیچ کدوم به اندازه حل مشکل پخش فایلهای mkv مهم نبود که متاسفانه برطرف نشده !
    چیزی که هر کاربری بیشتر از هر چیزی توی گوشی باهاش سر و کار داره اینترنت و پخش صدا و تصویر هست !
    پخش فیلمهای mkv در فرمت های ۷۲۰ و ۱۰۸۰ مشکل داره هنوزم حل نشده با این ضعف هزار تا آپدیت هم بدن باعث نمیشه برای سونی کف بزنیم . راهکارهایی هم که به صورت نرم افزاری توصیه میشه که از اینکودر های sw استفاده بشه باعث افت کیفیت فیلم میشه و راهکار نهایی نیست

    پاسخ

  2. بوی اندروید ۸ میاد ما هنوز اندر خم کانسپتیم 😐

    پاسخ

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۴۰

    دوست عزیز سونی جزو اولین کمپانی هایی بود که اَندروید ۷٫۰ رو به صورت رسمی برایِ خیل عظیمی از گوشی هاش ارائه کرد و جزو اولین شرکت هایی هست که به جز گوگل پروژه اَندروید ۷٫۱ رو برایِ یک گوشیش داره منتشر میکنه …
    اَندروید ۸ هم پیش معرفی داره و زمان آمدنش پاییز سال آینده است !
    پس الکی جو منفی ندید .
    تا به امروز هم به جز ۲ گوشی ، بقیه گوشی هایی که در لیست اَندروید ۷٫۰ سونی بودند این بروزرسانی رو دریافت کردند .
    شاهکار سونی در مورد این آپدیت انکار ناپذیر هست .

    پاسخ

    .Saeed گفته:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۳:۱۵

    منظورم نسخه نهایی نوقا بود
    من هم می‌دونم سونی تکه تو آپدیت 😐

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here