یک سیستم عامل دیگر به تاریخ پیوست! موزیلا به طور رسمی توسعه Firefox OS را متوقف کرد.

7
۵,۳۶۷

firefox
موزیلا، سیستم عامل اختصاصی خود را که با نام فایرفاکس او اس شناخته شده بود به طور رسمی کنار گذاشت. فایرفاکس او اس حدود سه سال قبل توسط موزیلا معرفی شده بود اما در این مدت نتوانست جایگاهی قابل قبول در بین سیستم عامل های موبایل پیدا کند تا جایی که امروز موزیلا تصمیم به توقف توسعه این سیستم عامل و به پایان رساندن پروژه آن بگیرد.

Firefox OS که در این مدت بیشتر بر روی گوشی های هوشمند ارزان قیمت مورد استفاده قرار گرفته بود برای همیشه به تاریخ پیوست. موزیلا با تایید این موضوع اعلام میکند که آنها برای ارائه بهترین تجربه ممکن برای کاربر موفق نبودند و به همین خاطر تصمیم به خروج از این بازار پر تلاطم گرفته اند.

سیستم عامل فایر فاکس در مدت حیات خود بر روی تعداد اندکی از گوشی ها به طور رسمی و غیر رسمی قابل استفاده بود. این سیستم عامل در مدت سه سال روند توسعه را به شدت کند طی کرد تا امروز خبر رسمی توقف توسعه این سیستم عامل برای ما دور از ذهن نباشد.

این سیستم عامل تا به امروز بر روی تعدادی از گوشی های سونی به طور غیر رسمی عرضه شده بود. همین چند هفته قبل بود که تیم توسعه دهندگان FXP کار توسعه این سیستم عامل را بر روی تعدادی از گوشی های بالا رده اکسپریا آغاز کردند که حالا با توقف رسمی پروژه این سیستم عامل باید منتظر واکنش این تیم نیز به این موضوع باشیم.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

7 دیدگاه ها

  1. میشه چندتا گوشی مثال بزنید که این سیستم عاملو داشتند؟

    پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۴۲
    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۴۲

    شاید مشکلش نرم افزار های تحت وب بود :-/

    پاسخ

    alisadeghian2020 گفته:
    ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۶:۰۰

    z3-z2-z3c-z1-z1c

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here