آخرین اطلاعات و شایعات پیرامون گوشی های سری 2018 سونی تا این لحظه (15 آذر)

65
۲۹,۱۳۶


تجربه سال های اخیر نشان داده، سونی در کنگره جهانی موبایل بارسلون، معمولا اولین گوشی های خود در هر سال میلادی را معرفی میکند. کنگره جهانی موبایل در سال 2018 از روز 26 فوریه (7 اسفند) آغاز و تا روز 1 مارس (10 اسفند) ادامه خواهد داشت. با این حساب روز دوشنبه 7 اسفند احتمالاً موعد نهایی برای معرفی اولین گوشی های هوشمند سونی در سال جدید باشد.

اگر دنبال کننده خبرهای سایت اکسپریان باشید، در روزهای گذشته چند خبر با موضوع افشای مشخصات اولیه گوشی های جدید سونی را مطالعه کنید. تا این لحظه به لطف بنچمارک های مختلف، اطلاعات اولین چندین مدل از گوشی های 2018 سونی به بیرون درز کرده است.

ما سعی داریم تا با جمع آوری اطلاعات پراکنده ای که تا این لحظه در دست داریم، یک نگاه کلی به اطلاعات اولیه گوشی های آینده سونی داشته باشیم. تا این لحظه و بنا بر اطلاعات بدست آمده از طریق بنچمارک ها، 10 مدل از سونی در حال آماده سازی برای معرفی هستند. ذکر این نکته ضروری است که افشای اطلاعات این 10 مدل به منزله معرفی قطعی آنها در آینده نیست. معمولا شرکت ها چندین و چند مدل از گوشی ها را در گذر زمان مورد آزمایش قرار میدهند که از بین آنها تعداد اندکی به مرحله معرفی میرسند. با هم نگاهی کلی به این 10 مدل و مشخصات اولیه خواهیم انداخت.


کد H3113:
یک مدل میان رده از سونی با صفحه نمایش FHD، بلوتوث 5.0 و اندروید 8.0 به صورت پیش فرض تمامی اطلاعات ما از گوشی H3113 است. این مدل احتمالا ادامه دهنده سری XA باشد.


کد H3213:
این مدل یک مدل ارزان قیمت و احتمالاً در سطح اکسپریا L1 است که به صفحه نمایش HD، بلوتوث 4.2 و اندروید 7.1 به صورت پیش فرض مجهز شده است.


کد H3321:
یک فبلت 6.0 اینچی که از رزولوشن 1920×1080 استفاده خواهد کرد. اطلاعات بدست آمده از این مدل بیشتر از دو مدل قبلی است. علاوه بر صفحه نمایش، چیپست به کار گرفته شده در این دستگاه نیز مشخص شده و از نوع اسنپدراگون 630 خواهد بود. حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی از دیگر مشخصات این فبلت است.

این فبلت همانی است که در چند روز گذشته، اطلاعات درز کرده از دوربین سلفی آن سر و صدای زیادی به پا کرد. دوربین سلفی این فبلت، دوگانه خواهد بود که از دو دوربین 16 و 8 مگاپیکسلی استفاده میکند. دوربین اصلی نیز 23 مگاپیکسلی و نسخه سیستم عامل هم اندروید 8.0 اوریو خواهد بود.


کد H4113 و H4133:
صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1920×1080 اولین مشخصه این دستگاه است. چیپست اسنپدراگون 630، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین اصلی 23 و سلفی 8 مگاپیکسلی سایر مشخصات این میان رده را تشکیل میدهند. این مدل هم تقریباً مدل ارتقا یافته اکسپریا XA1 است.


کد H4233:
یک فبلت 6 اینچی دیگر با صفحه نمایش FHD که این مدل نیز از چیپست اسنپدراگون 630 قدرت خواهد گرفت. رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی و سلفی 16 مگاپیکسلی سایر مشخصه های این مدل را تشکیل میدهند. عمده ترین تفاوت این مدل با فبلت قبلی، دوربین سلفی است که در مدل قبل دوگانه ثبت شده بود.


کد H4311:
یک مدل ارزان قیمت دیگر به مانند H3213 که تمامی مشخصات ثبت شده برای این دو مدل با هم برابر هستند. شاید از بین این دو یکی به عنوان جایگزین برای اکسپریا L1 در آینده معرفی خواهد شد.


کد H8521:
شاید جذابترین مدل لو رفته در بنچمارک ها مربوط به همین دستگاه باشد. یک فبلت در سری پرمیوم که با صفحه نمایش 5.7 اینچی 4K شناخته خواهد شد. چیپست اسنپدراگون 845، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و دوربین 19 مگاپیکسلی اصلی و سلفی 13 مگاپیکسلی سایر مشخصه های آن هستند.

در کنار این مدل یک مدل دیگر با کد H8541 نیز وجود دارد که به جای چیپست اسنپدراگون 845 و رم 6 گیگابایت، صحبت از چیپست اسنپدراگون 835 و رم 4 گیگابایتی برای آن است. مشخص نیست که کدامیک از این دو در نهایت معرفی خواهد شد.


کد H8341:
این مدل مجهز به صفحه نمایش 1920×1080 است که البته مشخص نیست که در قالب چند اینچی در خواهد آمد! این دستگاه به اندروید 8.0 به صورت پیش فرض مجهز شده که این دو مورد، تمام اطلاعات ما از گوشی H8341 را تشکیل میدهد.


کد H8116:
گوشی H8116 به صفحه نمایش قدرتمند با رزولوشن 3840×2160 پیکسل تجهیز خواهد شد. این اطلاعات برای یک مدل دیگر با کد H8166 نیز به ثبت رسیده که قطعاً یک گوشی مجزا نبوده و نسخه ای از همان H8116 است که اطلاعات اولیه آن را در اختیار داریم. طبق انتظارات نسخه اندروید این دستگاه نیز به صورت پیش فرض 8.0 خواهد بود.


کد H8216:
این گوشی هم مجهز به صفحه نمایش FHD با رزولوشن 1920×1080 پیکسل است که نسخه اندروید 8.0 را اجرا میکند. سه مدل دیگر با کدهای H8266 ،H8276 و H8296 نیز به تایید رسیده که احتمالاً نسخه های متفاوت از همین دستگاه هستند.


مدل هایی که با متن قرمز مشاهده میکنید، جدیدترین اطلاعاتی است که در دست داریم. تاکید بر این نکته مجدداً ضروری است که تمامی مدل های لو رفته در فوق، به منزله معرفی در آینده نخواهند بود. سونی معمولا مدل های مختلف را مورد آزمایش قرار میدهد که فقط تعدادی از آنها به مرحله معرفی خواهند رسید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

65 دیدگاه ها

  1. منم با ۱۸:۹مخالفم ۱۶:۹ معقولتره با این طراحی، اگه ۱۸:۹ بزنه با گوشه های تیز خیلی بد میشه طراحی، بعیده گوشه ها رو گرد کنه چون زبان طراحی سونی نقض میشه، پس به نظر من پرچمدار بعدی ۱۶:۹ خواهد بود.

    پاسخ

  2. سونی امسال هم متحول شد xz پرمیوم رو یادتون رفته. اسنپ ۸۳۵ usb 3.1 حافظه ufs رم ۴ , و… 😉

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۷:۵۵

    بله کاملا درسته و XZ پریمیوم نسبت به نسل قبلش تغییرات سخت افزاری زیادی داشت و خیلی از عقب ماندگی سخت افزاری پرچمدار های سونی نسبت به پرچمدار های سامسونگ رو جبران کرد

    پاسخ

  3. من که دوست دارم برای برگشتن به بازار فبلت های قدرتمند و حتی شادی روحXperia Z Ultraهم که شده یه فبلت قدرتمند بده بیرون.

    پاسخ

    __Amir__aj__ گفته:
    ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۰۱

    دقیقا, به نظر من هم باید یه گوشی خوش ساخت و فوق العاده باریک با امکانات جدید، دوربین و صفحه ۴K بسازه و حتما هم استقبال خوبی ازش میشه

    پاسخ

  4. کد H8521:
    شاید جذابترین مدل لو رفته در بنچمارک ها مربوط به همین دستگاه باشد. یک فبلت در سری پرمیوم که با صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی ۴K شناخته خواهد شد. چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و دوربین ۱۹ مگاپیکسلی اصلی و سلفی ۱۳ مگاپیکسلی سایر مشخصه های آن هستند.

    در کنار این مدل یک مدل دیگر با کد H8541 نیز وجود دارد که به جای چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و رم ۶ گیگابایت، صحبت از چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ و رم ۴ گیگابایتی برای آن است. مشخص نیست که کدامیک از این دو در نهایت معرفی خواهد شد.

    به نظر من که سونی میخواد مثل پارسال کهXZs,XZ Premiumرو معرفی کرد یک پرچمدار جدید معرفی کنه به همراه ارتقا یافته پرچمدار قبلی.

    پاسخ

  5. سال بعد مطمئنا تغییرات زیادی در موبایل های اکسپریا بوجود خواهد اومد و همونطور هم که چندماه پیش یکی از مسئولان سونی گفته بود موبایل های سونی با طراحی فعلی در سری X معرفی میشن ولی موبایل هایی که طراحی جدید دارن در سری X نخواهند بود
    ولی احتمالا در سال ۲۰۱۸ کلا هیچ اسمارت فونی در سری X معرفی نخواهد شد و نامگذاری هم کاملا تغییر میکنه

    پاسخ

  6. فقط خدا کنه به جای ۸۳۵ از ۸۴۵ استفاده کنه،اگر صفحه نمایش ۴k با اندازه ۶ اینچ بزنه چی میشه.

    پاسخ

    Alisafaipanah گفته:
    ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۴۲

    خداکنه اینجور باشه بجز پرمیوم ی شیش اینچ ۴kبزنه عالیه مثل xa1ultra اما با صفحه نمایش ۴kفوقولاده میشه

    پاسخ

    m@hdi yz گفته:
    ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۹:۴۰

    سونی نسخه پرمیوم رو ۶ اینچ نمی زنه اگه بزنه یا کمتر می زنه یا بیشتر البته به نظر من بزرگتر می زنه اون گوشی ای که از سونی لو رفته بود و صفحه ی ۵٫۷ داشت به احتمال زیاد از سری پرمیوم نیست و ادامه دهنده ی xz1ه به دو دلیل یکی این که اندازه گوشی تقریبا هم اندازه این سریه دوما سونی گوشی بعدی از سری xa1 رو می خواد با اندازه ۵٫۲ بده، یعنی همون اندازه پرچمدارای قبلیش پس مسلما باید اندازه پرچمدارش رو بیشتر کنه به احتمال زیاد همون طوری که یکی از دوستان قبلا گفته بود ۴k تو پرچمدارای سال بعد سونی هم در نسخه پرمیوم و هم در نسخه معمولی استفاده شه ولی حالا تفاوت پرمیوم می چی می شه؟! احتمالا به جز اندازه صفحه نمایش که بالای ۶ اینچ هستش، مجهز به دوربین دوگانه بوده و البته اینکه شاید نسخه پرمیوم از صفحه نمایش آمولد بهره ببره.

    پاسخ

  7. سلام دوستان. توی زومیت یک لانچر خیلی خوب برای دانلود گذاشته ک با۲لمس روی صفحه گوشی رو هم خاموش میکنه. واقعا بهترین لانچری ک تاالان دانلود کردم همین بوده!مثلا تصویر زمینه رو میتونید با هر بار لمس روی آیکون تغییر بدید و… ! پشیمون نمیشید بهرحال

    پاسخ

    Amir Y گفته:
    ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۱۷

    اسم لانچر چیه؟؟

    پاسخ

    Ali ti گفته:
    ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۳۰

    مایکروسافت Arrow Launcher

    پاسخ

    Armamix گفته:
    ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۲۴

    منظورش Microsoft launcher هست.
    البته آون قابلیت که با دوبار ضربه صفحه خاموش میشه به درد گوشی های اثر انگشت دار نمیخوره چون مجبورن برای باز کردنش نمیشه از اثر انگشت استفاده کرد

    پاسخ

    Ali ti گفته:
    ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۲۷

    گوشی بازمیشه بااثر انگشت.خیلی راحت خود برنامه کمک میکنه شخصی سازی کنی.

    Arshiya.Pk گفته:
    ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۵۵

    لانچر رسمی سونی، خودش این قابلیت رو داره.

    پاسخ

    sasan.tgh گفته:
    ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۳۲

    از xz premium به بعد نداره

    پاسخ

    Ebrahim20 گفته:
    ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۳۱

    خوب و عالی
    فقط چرا نمیشه بادوبار ضربه صفحه خاموش کرد؟؟؟

    پاسخ

    ho3ein_pk گفته:
    ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۵۹

    این قابلیتی ک با دوبار لمس خاموش میشه از قبلم بود برای گوشی های سونی تو تنظیمات صفحه نمایش فک کنم بود برین از اونجا تنظیم کنین

    پاسخ

    Nano system گفته:
    ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۲:۱۵

    من Xa1 ultra و x دارم و جفتشون این قابلیت رو دارن، مخصوصا x که برای بیدار شدن هم داره.

    پاسخ

  8. پرچمدار بعدی سونی مجهز به پنل LED خواهد بود …
    چون سونی قبلا هم اعلام کرده بود که از سال ۲۰۱۸ پرچمدار هاش به پنل LED مجهز میشند
    این احتمال وجود داره رزولوشن ۴K در پرچمدار ۲۰۱۸ سونی به یک استاندارد تبدیل بشه
    و طبق معرفی ۲ ساله هر نسل پرمیوم شاید سونی نسل بعدی پرمیوم به سال ۲۰۱۹ ( با رزولوشن ۸K )موکول کنه
    …..
    بنظرم :))
    اسم پرچمدار بعدی سونی XZ2 خواهد بود به عبارتی Z2 دیگر در سری X …

    پاسخ

    Saeed Mohammadipouya گفته:
    ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۱۷

    همون ۴k هم زیادیه بعد تو ۸k میخای

    پاسخ

    محمد لک گفته:
    ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۵۴

    سری x به احتمال زیاد پروندش همینجا تموم شه و به گفتع سونی طراحی گوشی کاملا تغییر خواهد کرد در سال جدید پس مسلما xz2اسمش نیست و یه اسم متفاوت دارع.

    پاسخ

    Mortazavi گفته:
    ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۳:۳۸

    قبلاً نظرات حرفه‌ای تری میدادی آرمتین
    پرمیوم سری فبلت سونی هست که هرسال معرفی میشه اگرم بین زی۵پرمیوم و ایکس زی پرمیوم بیشتر از یک سال طول کشید بخاطر این بود که سونی زمان معرفی فبلتش رو جابجا کرد که از پردازنده جدید تر استفاده کنه و بعضیا فکر کردن چون ۲۰۱۶ پرمیوم معرفی نشد پس هر دو سال معرفی میشه درحالیکه فاصله بین دو پرمیوم ۱.۵ سال بود که علتشو گفتم پس قطعا پرچمدار اسفند با نام پرمیوم هست نهxz2 در مورد رزولوشن ۸کی هم بعید میدونم ولی هنوز برای نظر دادن تو این مورد زود هست

    پاسخ

    ARMTIN گفته:
    ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۰۲

    دوست عزیز اقای مرتضوی
    .
    باور کن
    تو این چند ساله اخیر حرکت ها عجیب و غریب از سونی زیاد دیدم
    امسال هم حتما یه حرکت دیگه میزنه میگی نه …؟
    صبر کن ببین :))

    پاسخ

  9. یعنی امسال هم میخواد از ال سی دی استفاده کنه!!
    سونی:
    دقیقا بگو داری چکار میکنی؟
    به نظرت این راهی که میری راه درستیه؟
    به نظر من نه!
    من خودم XZ!دارم خیلیم خوبه ولی دیگه داره بد پیش میره

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۰:۵۲

    ال سی دی مشکلی داره یا مشکلاتش بیشتر از اولده؟!، از نظر کنتراست هم بخوایم حساب کنیم اولا سفید خیلی مهمتر از سیاه هست در ثانی کنتراست سیاه موبایلهای سونی واقعا نسبت ب ال سی دی بودنش معرکه هست، صفحه نمایش های سونی خیلی فیلتر شده و صاف و خوب هست برعکس سامسونگ یا حتی الجی، اپل هم نمایشگراش خیلی خوبن مثل سونی البته ایفون۱۰ انگار چندان جالب نیست چون درکنار پریمیوم هیچی نبود نمایشگرش (سوپر رتینا)

    پاسخ

    محمد لک گفته:
    ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۵۶

    در جمع و کلا حساب کنی oled خیلی بهتر از ipsهستش . یکی از دلایل نویز داشتن عکس های دوربین گوشی های پرچمدار سونی همین ipsلعنتیه عزیزم . اگه oledباشه عکساش دیوونه کننده میشه

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۷:۳۶

    نه در جمع کل حساب کنی اولد افتضاح تر میشه و ips تصویر درست تزی رو ارائه میده از سری x که هیچی کم نداره سری z خب ips خوبی نبود

  10. اگه بنچمارک پرمیوم واقعی باشه ظاهر گوشی مشخصه
    نمایشگر ۰.۲ بزرگتر شده ولی عرض گوشی ثابت میمونه چون صفحه مثل xa1 plus اج تو اج میشه که باعث زیباتر شدن گوشی میشه حاشیه‌های بالاوپایین هم حدود۳ میل کم میشه
    اینکه پنل ips یا oled هست واسم فرقی نداره چون چشمای من پنل تریلومینوس رو از همه بهتر مبینه
    در مورد دوربین احتمالا مثل گوگل تک لنز باشه و افکت بوکه رو نرم افزار ی داشته باشه ولی چیزی که مهمه اینه که اپرچر باید حداقل ۱.۸ باشه وois اضافه بشه تا الگوریتم عکاسی احمقانه سونی تو نور کم اصلاح بشه
    تو دوربین های عکاسی حرفه ای سونی در نور کم ایزو زیاد میشه که باعث روشن شدن تصویر میشه که سونی تو گوشیهاش هم همین الگوریتم رو داره ولی به دلیل اندازه کوچکتر پیکسل ها جواب نمیده و جزییات مهو میشه اگه دیافراگم بازتر بشه و ois داشته باشیم به دلیل دریافت نور بیشتر و سرعت شاتر کمتر نیاز به زیاد شدن بیش از حد ایزو نیست و اینجوری تنها مشکل دوربین های سونی حل میشه البته به شرطی که روی hdr هم کار کنه

    پاسخ

  11. سلام ۷ ماه پیش یه z5پریمیوم خریدم ک ازم دزدیدن بعدش a72016 خریدم ک فهمیدم کاش ۱۶۰۰نمیدادم سونی میدونی چرا ؟؟؟
    چون یه میان رده از فرجی پلاس پشتیبانی میکنه ولی سونی ک پرچمداره نه دوربین سامی لرزش گیر اپتیکال داره ولی سونی نداره کیفیت صفحه ال ای دی کجا ال سی دی کجا خدایش خیلی حرف پرچم دار از فرجی پلاس پشتیبانی نکنه الان ک گوشیمو رد یابی کردم پیدا شد مقایسه میکنیم حسرت میخورم فقط

    پاسخ

    احسان1987 گفته:
    ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۲۸

    خندت نمیاد خداوکیلی؟

    پاسخ

    amirtohidi گفته:
    ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۴:۰۸

    فقط اینو میتونم بگم شما پرچم داره ساله ۲۰۱۵ خریدی الان پرچمدار های سونی فور جی پلاس هستن مثل گوشی من
    درمورد موارد شما چیزی بنام کیفیتو و عمر کالارو نمیتونی ببینی و مقایسه کنی مگر با زمان
    من یه زمانی زد تری داشتم دوستم نوت فور بعد یه سال نوت فور پراز پیکس سوخته شده بود ولی گوشی من مثل روز اول تصویر میداد و شفافیتش تغییر نکرده بود

    پاسخ

    nima.d6502 گفته:
    ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۹:۴۳

    z5 پریمیوم واسه سال ۲۰۱۵ هستش!
    الان ایکس که میان رده ۲۰۱۶ هستش lte a رو ساپورت میکنه و این نقطه ضعف نیست!
    بعدش a7 با اون سخت افزار ضعیفش ۱۳۰۰ قیمتشه!
    در مورد کیفیت صحفه هم فقط نور مشکی رو خوب نشون میده سامی!
    تو مابقی موارد دقت رنگای سونی بهتره!

    پاسخ

    hamidemdad گفته:
    ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۵۰

    الان xa1پلاسم فرجی پلاس نداره میانرده ۲۰۱۷ من سامسونگ ۱۱۰۰ خریدم قیمتا تازه یکم کشیده بالا پرچمدار ۲۰۱۵ بقیه شرکتا فرجی پلاس داره

    پاسخ

    Pouya2428 گفته:
    ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۲۱

    دوست عزیز اندروید ۸ که برای گوشیتون اومد فورجی پلاس هم برای گوشیتون فعال میشه سخت افزار توی گوشی هست اما فعلا فعال نیست

    shs77 گفته:
    ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۱۵

    دوست عزیز مدل دو سیم Z5 پریمیوم از +۴G پشتیبانی نمیکنه اما مدل تک سیم مشکلی نداره
    در ضمن میان رده ۲۰۱۶ سونی هم از +۴G پشتیبانی میکنه! اکسپریا ایکس منظورم هست که قیمتش ۱ میلیونه!
    علت پشتیبانی نکردن Z5 پریمیوم دوسیم پردازنده قدیمیش هست و در سال ۲۰۱۶ دیگه اکثر موبایل ها حتی میان رده ها پشتیبانی میکنن

    پاسخ

    miladkheyri گفته:
    ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۰۶

    دوست عزیز ۴g+از سال ۲۰۱۶ به طور گسترده‌ای استفاده شد اما سری z5 سال ۲۰۱۵ معرفی شدن، به نظر شما galaxy S6 از ۴g+پشتیبانی میکنه؟تو سال ۲۰۱۶ اولین گوشی سونی Xperia Xبود و با اینکه پرچمدار نبود ولی از ۴g+پشتیبانی میکنه

    پاسخ

  12. والا من که از ایکس زد وان خیلی راضیم.یه گوشی خوش دست با سخت افزار قوی.رابط کاربری سونی و خیلی دوس دارم حالا اگه شکل آیکونارو تغییر بده بهتر میشه

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۲:۰۸

    ایکون پک نصب کنین روش ساده تریه

    پاسخ

  13. اصلاً از گوشی بدون حاشیه خوشم نمیاد هم زشت هست و هم حال بهم زن.
    طراحی XZ premium واقعا یه شاهکار هست امیدوارم سونی هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت بدون حاشیه نشه 🙁

    پاسخ

    Ali.SH گفته:
    ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۴۴

    خب در اون صورت سونی ورشکست میشه چون سلیقه ۹۹ درصد کاربرا ۱۸۰ درجه با تو فرق داره! (-:

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۲:۱۱

    خودتو ۹۹ درصد حساب نکن! مردم ی کم تبلیغ کن مثل چی میان میخرن سونی با همین قدرت عالی اگه سیاست بازاریش درست شه فروشش فوق‌العاده‌ میشه، ضمنا تا اونجایی که سونی شناخته شده هست کار بی منطق نمیکنه ۱۸٫۹ ک خیلی احمقانس با همین ۱۶٫۹ “کمی‌” کمتر کنه ولی کچلش نکنه مثل ای۸

    پاسخ

    Ali.SH گفته:
    ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۵۲

    من خودمو ۹۹ درصد حساب نکردم تو هم میتونی با یه گشتی تو کامنتا بفهمی اکثر کاربرا چی میخوان در ضمن یه مدت پیش تو همین مورد تو این سایت نطر سنجی هم گذاشته شده بود که نتیجه اکثریت آرا کاهش حاشیه های بالا و پایین صفحه نمایشه
    بعدشم من اصلاً حرف از نسبت تصویر ۱۸:۹ نزدم و خودم هم طرفدار۱۶:۹ هستم ولی حاشیه های زیاد بالا و پایین صفحه نمایش چیزیه که قیافه گوشی رو شبیه گوشی های سال ۲۰۱۴ به قبل میکنه در حالی که تو سال ۲۰۱۷ تقریباً همه برند ها حاشیه های گوشی هاشون رو به حداقل رسوندن و بعضی مثل هوآوی نسبت ۱۶:۹ رو هم حفظ کردن
    من خودم سال هاست گوشی سونی دارم و خواهم داشت حتی اگه حاشیه ها رو کم نکنه اما دوست ندارم ببینم یه برندی که ازش متنفرم گوشی به این جذابی میسازه و مردم ۱۰۰ متر برای خریدش صف میکشن (در حالی که سابقه انفجار نسل قبلی رو تو پروندش داره) اونم ۹۰ درصد به خاطر ظاهر جذاب و حاشیه های کمش |:
    هر طرفی رو نیگا کنی همه دارن به حاشیه های گوشی های سونی انتقاد میکنن خب منم به عنوان یه طرفدار دوست دارم تنها عیبی که برند مورد علاقه ام داره حل بشه

    Omids7 گفته:
    ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۷:۳۸

    خب بنظر من همیشه نظر مردم مهم نیست، حاشیه هاش فقط ی کم کمتر

    پاسخ

  14. واقِـــــــعا دلم میخواد سونی یه گوشی با صفحه ۵/۵ فول اچ دی یــــــــــا ۶ اینچی با نسبت تصویر واید بدون حاشیه با رزولوشن فول اِچ دی پلاس معرفی کنه

    مشخصاتش هم این باشه
    اسنپدراگون ۶۶۰
    رم ۴
    اندروید ۸ یا ۸/۱
    باطری ۵۰۰۰
    دوربین هم هر چی بود/ مهم نیست

    خلاصش کنم/ یِ میان رده غول

    پاسخ

  15. فقط H3213 و H4133 واقعین تو سایت gfxbench هم تو صفحات ۱۱ و ۱۲ گوشیهای اندرویدی زیر ۷ اینچ میشه دیدشون، ولی H8521 دروغی بیش نیست.

    پاسخ

    Ali.SH گفته:
    ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۴۱

    تا دو روز قبل معرفی XZ Premium هیچ کس حتی فکرشو هم نمی کرد سونی یه همچین گوشی معرفی کنه اونوقت تو از الان داری پریمیوم بعدی رو منکر میشی!!!
    داداش یکم صبر کن هیچی معلوم نیس

    پاسخ

    MrRezaMokh گفته:
    ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۳۱

    منکر نمیشم، ولی خبر H8521 ساختگیه، مطمئنا پریمیوم بعدی معرفی میشه، منم منتظرم که بخرمش، چون حاشیش کم خواهد بود.

    پاسخ

  16. پرچمدار ۴K از لحاظ قدرت سخت افزاری عالیه و هیچ ایرادی بهش وارد نیست

    طراحی هم قراره تغییرات بنیادین داشته باشه و صفحه نمایش هم بزرگتر شده و اگر حاشیه هم مثل میت ۱۰ باشه حتی از پریمیوم پارسال هم خیلی کوچکتر میتونه باشه! میت ۱۰ با صفحه ۵٫۹ اینچی ابعادش از XZ پریمیوم ۵٫۵ اینچی کوچک تره ولی نسبت صفحه هردو ۱۶:۹ هست! پس لزوما نباید سراغ نسبت ۱۸:۹ برای کاهش حاشیه رفت

    قطعا در ماژول دوربین هم تغییرات زیادی شاهد خواهیم بود و خیلی بعیده از دوربین دوگانه استفاده نکنه

    فقط یک موردی که بجز طراحی انتظار زیادی ازش دارم تغییر در رابط کاربری هست!
    امیدوارم علاوه بر تغییر تمام آیکن ها و… قابلیت هاش هم افزایش پیدا بکنه و tap to wake برگرده!!

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۷:۲۱

    بعید میدونم اگه میخواست برگرده چرا برداشت؟؟!
    یک کمی غیر منطقیه. رابط کاربری بنظرم تغییر نمیکنه

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۰۰

    منم بعید میدونم که دوباره اضافه بکنه ولی خوب اگر اضافه بکنه خیلی خوب میشه
    همچنین قابلیت پر کاربردی مثل اسمال اپس که واقعا کمبودش حس میشه و دوال ویندو به خوبی اون نیست (از نظر من)

    پاسخ

  17. سلام دوستان ببخشید سوالم رو اینجا مطرح کردم ولی هر چی تو انجمن گشتم موضوعی در این مورد پیدا نکردم من گوشی X هستش بعد تا الان ن روت شده ن بوت لودر باز شده، بعد خواستم بوت لودر رو باز کنم برا نصب رام غیر رسمی که توی انجمن هست برای اینکه drm key رو بکاپ بگیرم نیازه که گوشیم روت باشه برای اینکه روت بشه باید بوت لودر باز کنم که در این صورت drm key میپره اندروید ۶ هست چیکار کنم؟ راهی هست بشه روت کرد بدون اینکه بوت لودر باز کنم؟ یا از drm key بکاپ بگیرم بدون روت کردن؟ تروخدا کمک کنید ممنونتون میشم ❤

    پاسخ

  18. تو اون مدل پرمیوم حاشیه رو کم کنه مثل عکسی تو کانال بود دیگ هیچ جای هیچ عیبو حرفی باقی نمیزاره برا انتقاد گیرا

    پاسخ

    Alisafaipanah گفته:
    ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۰۵

    اون عکس اگه سرچ کنی مدله ۲۰۱۸سونی میاد خیلی قشنگو باکلاسه اگه اونجوری بزنه محشره

    پاسخ

    Dariush r گفته:
    ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۳۷

    ایکس زد پریمیوم ایراد زیاد داره….اول سادگی بیش از حد رابط کاربری … وزن و ضخامت زیاد…طراحی گوشی یکپارچه نبود.. صدای کمتر از رقبا…حاشیه زیاد…دوربین ضعیف در نور کم…( من نمیفهمم سونی چرا یکم به ظاهر رابط کاربریش نمیرسه، سامسونگ در این زمینه واقعا خوب عمل کرده… رابط کاربری نوت و اس ۸ زیباست…ولی همچنان زیباترین رابط کاربری برای آیفون هست

    پاسخ

    -Saeed- گفته:
    ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۷:۲۰

    رابط کاربری سلیقه‌ای هست، برای همین سونی الکی حافظه داخلی رو اِشغال نمیکنه تا هر کس هر رابطی رو دوست داشت خودش نصب کنه نه مثل اون سامی که کُل حافظه داخلیشو اشغال کرده با اون گوشی های آشغالی که میسازه

    پاسخ

    Dariush r گفته:
    ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۰۸

    چه سلیقه ای آخه؟! کی از رابط کاربری استوک با فونت ۱۰ سال پیش خوشش میاد…

    Omids7 گفته:
    ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۷:۲۲

    بد نیست اول پریمیوم داشته باشی بعد حرف بزنی

    پاسخ

    Dariush r گفته:
    ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۰۹

    اتفاقا میخاستم بخرم وقتی باهاش کار کردم پشیمون شدم

    shs77 گفته:
    ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۲۰

    وزن زیاد رو قبول دارم ولی ضخامتش واقعا زیاده؟!! ضخامتش که از پرچمدار های ۲۰۱۷ سامسونگ و خیلی گوشی های دیگه خیلی بهتره!

    دوربینش هم نسبت به S8 در نور کم ضعیفتر هست ولی بجاش در روز قویتر هست! در ضمن در شب هم ضعیف به حساب نمیاد و در حد آیفون ها عکس میگیره

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here