آخرین وضعیت توزیع نسخه های مختلف اندروید: مارشمالو به 15 درصد رسید.

1
۴,۳۹۸

wood-android-figurines (1)
گوگل مثل همیشه آخرین وضعیت توزیع نسخه های مختلف اندروید را اعلام کرد که در ماه گذشته، اندروید مارشمالو به بالاترین سهم خود از ابتدای شکل گیری تا امروز دست یافت.

در ماه ژولای اندروید 6.0 مارشمالو سهم خود را از بین نسخه های مختلف اندروید به 15 درصد رساند. مارشمالو به طور دقیق با 15.2 درصد بیشترین رشد را در بین نسخه های اندروید داشته که این رشد را مدیون به روزرسانی گوشی های هوشمند و همچنین ورود محصولات جدید با این نسخه به بازار است.

اما مارشمالو تنها نسخه ای نبود که با رشد همراه شده است. اندروید لالی پاپ نیز که متشکل از دو نسخه 5.0 و 5.1 است در ماه گذشته از 35.1 درصد به 35.5 درصد رسید تا با این حساب فعال ترین نسخه اندروید باشد. کیت کت نیز با یک درصد کاهش مجموعا 29.2 درصد سهم را در اختیار دارد و در رتبه دوم فعال ترین نسخه های اندروید ایستاده است. پس از کیت کت نیز جلی بین متشکل از سه نسخه 4.1، 4.2 و 4.3 با 16.7 درصد در رتبه سوم قرار گرفته است.

android-distribution-august

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

یک دیدگاه

  1. یک سری مشکلات عجیبی داره که کمی آذار دهندست…..
    دوستانی که دوربین دیجیتال دارند که با برنامه پلی مموریز کار میکنن باید تا الان دیده باشن که حتما باید جی پی اس رو روشن کنید تا با دوربین یا لنز قابل حمل کار کنه.این نسخه از آندروید ی جوریهمثلا ۴٫۴٫۴ بیلد ۱۶۷ زی ۲ جالبه کیبردش ی حاله هایی بیشتر شبیه به آیفونه خطاهای کمتری داره در تایپ اما فونت درشت تری هم داره ولی جدیدا فونت هاش توو خالی تره البته این که به آپدیت کیبرد مربوطه ایراد دیگری که به چشمم خورده گوگل پلی بنده که آپدیت میشه دیگه توی پلی استور عکس نرم افزار هارو نشون نمیده مثلا یک روز درمیون میشه درست میشه و باز خراب.با قند شکن که وصل میشی همیشه درسته!!!ی ایراد هایی آپدیت جدید داره که آذار میده مثلا مصرف باطری هم واقعا ۴٫۴٫۴ خوب بود من شارژ میکنم ۲ روز با اینترنت گردی ۴ ساعته بهم خوب جواب داده اما توو ۵ و ۶ کمتر شده.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here