آخرین وضعیت توزیع نسخه های مختلف اندروید: رشد نسبتاً قابل قبول نوقا

7
۵,۹۸۵


با گذشت حدود 7 ماه پس از معرفی رسمی اندروید 7 توسط گوگل، این نسخه در جدیدترین وضعیت توزیع نسخه های مختلف اندروید توانست با رشد قابل قبولی سهم خود را در این جدول افزایش دهد.

نوقا که متشکل از دو نسخه اندروید 7.0 و 7.1 است، تا ماه گذشته مجموعاً 1.2 درصد از کل نسخه های اندروید را در اختیار داشت. اما در ماه جاری با رشد قابل قبولی که داشت موفق شد به 2.8 درصد از کل مصرف کنندگان اندروید دست یابد. از این مقدار 2.4 درصد برای اندروید 7.0 و 4 دهم درصد هم برای اندروید 7.1 است.

در بین کل نسخه های اندروید، لالی پاپ هنوز با 32.5 درصد در رده نخست قرار دارد. سهام لالی پاپ نسبت به ماه گذشته کم شده اما سهم مارشمالو از این جدول همچنان در حال رشد بوده و حالا به 31.3 درصد رسیده است. به نظر میرسد ماه آینده مارشمالو برای اولین بار میتواند با عبور از لالی پاپ به فعال ترین نسخه اندروید در بین کاربران تبدیل شود.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

7 دیدگاه ها

  1. من که فعلا با آندروید ۶ داریم سر میکنیم ۷ مشکل داره هنوز یکی که خیلی روی اعصابه دیر لود کردن عکس ها توی آلبومه و سازگار نبودن برنامه ها با ۷ منتظر ۷.۱ میمونم بعد اپدیت میکنم زد ۵ پرمیموم هم دارم ۶ با ۷ تفاوت آنچنانی هم ندارن که بگیم چقدر فرق کرده

    پاسخ

    Masoud.ns گفته:
    ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۲۱

    دقیقا
    منم Z5P دارم
    نوقا نابود کرد این گوشی رو
    الان با ۶٫۰٫۱ دارم حال میکنم ا شاید ۷٫۱ یه چیز مثبت از خودش نشون بده

    پاسخ

    pooryakmp گفته:
    ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۲۲

    داداش اشتباه میکنی من به شخصه که هیییییییچ کدوم از این مشکلات رو ندارم. چجور آپدیت کردی؟ من آخرین فریمور رسمی نوقا رو فول وایپ فلش کردم هیچ ایرادی هم نداره خیلی هم بهبود داشته اینقدر ازش راضی بودم و میدونستم پشیمون نمیشم که روتش هم کردم

    پاسخ

  2. چرا هنوز برای من ۷٫۱نیومده؟

    پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۲۸

    برای هیچکدوم از گوشی های سونی بصورت رسمی و پایدار نیومده!

    پاسخ

    hosseinfhd گفته:
    ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۳:۱۵

    سپاس گذارم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here