آخرین وضعیت توزیع نسخه های مختلف اندروید: کیت کت از مرز 20% عبور کرد.

19
۷,۶۲۳

KitKat

گوگل آخرین وضعیت توزیع نسخه های مختلف اندروید را ارائه کرد که در آن اندروید جلی بین متشکل از سه نسخه اندروید 4.1، 4.2 و 4.3 همچنان در صدر قرار گرفته است. در این جدول اندروید 4.1 با 26 درصد بیشترین سهم را در اختیار دارد و در مجموع اندروید جلی بین نیز بیش از نیمی از دستگاه های فعال را تشکیل میدهد.

 

پس از اندروید جلی بین که مدتهاست در رتبه اول توزیع قرار گرفته آخرین نسخه موجود یعنی کیت کت قرار دارد که سهم آن از بازار در ماه آگوست از مرز 20% فراتر رفته است. اندروید 4.4 کیت کت در این ماه با سهم 20.9 درصدی در رتبه دوم قرار دارد که با توجه به اینکه کمتر از یک سال از معرفی این نسخه میگذرد این آمار میتواند نتیجه ای قابل قبول برای گوگل محسوب گردد.

August-2014-android-platform-stats-2

پس از اندروید کیت کت اندروید 2.3 و 4 نیز به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند. برای اولین بار اندروید 3 که فقط برای تبلت ها عرضه شده بود با توجه به سهم بسیار اندکش در جدول ماهانه گوگل هیچ جایی ندارد.

 

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

19 دیدگاه ها

  1. دوست عزیز شما بعد از نام و نام خوانوادگی اون قسمت که برای حساب گوگل هست و پشتیبان گیری میکنه از مخاطب رو تغییر بده و به ضخیره در حافظه تلفن تغییر بده بعد دیگه مخاطبت پاک نمیشه

    (یاسر)

    پاسخ

  2. این نشان از بی عرضه بودن برندهاست میان 6 تا گوشی با یه رنج مشخصات میزنن مثلا اکسپریا ام و ال بعد بخاطر اینکه ام هم فروش کنه میان اونو آپ میکنن آل رو میزارن.به خدا اگه تلاش میکردن هرسال سه چهارتا گوشی مثلا یه پرچمدار یه میان رده یه فبلت میزدن ده برابر درآمد داشتن.نگاه کن اپل با یه گوشی هنوز تو برترین های اسمارت فون هاس چون تمام تلاششو برای یه گوشی میکنه اما اینا انقد گوشی میزنن که خودشون یادشون میره اصن فلان گوشی رو کی ساختن.بازم صد رحمت به سونی.سام میاد ظاهر پاور رو عوض میکنه اسمشو میذاره گوشی جدید

    پاسخ

  3. 4.3 عالیه

    پاسخ

    sooren20000 گفته:
    ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۱۹

    گوشی شما رو نمیدونم چی هست.اما برای اکسپریا تی که چیزی بجز باگ قرار داده نشد.بدبختی رام 4.1.2 رو ندارم و نمیتونم یه رم دیگه دانلود کنم وگرنه صدباره به 4.1.2 برمیگشتم.

    پاسخ

    SepeHr گفته:
    ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۳۷

    رو sp خیلی خوبه، از 4.1 روونتر شده

    پاسخ

  4. سلام حاجی من اکسپریا زد دارم.وقتی یه مخاطب جدید ذخیره میکنم تا میام از مخاطبین بیرون خود به خود پاک میشه.چیکار کنم؟

    پاسخ

    mehdi گفته:
    ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۲۹

    واسه منم اتفاق افتاد دو بار سیو کردم الان هم شماره رفیقم رو ندارم ولی اسمش تو لاین اومدی

    پاسخ

  5. ما ال دارا هر روز سایتارو چک میکنیم ولی خبری از یه اپدیت4.3 نیس خدا کنه سونی اینکارو بکنه.. ایشالا

    پاسخ

    amir far z1 گفته:
    ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۰۱

    انشاءالله

    پاسخ

    mehdi گفته:
    ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۲۷

    خدا بهت پول بده ال رو زیر پات له کنی انشاءالله

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here