آفیس مایکروسافت برای تلفنهای اندرویدی عرضه شد

0
۳,۸۱۰

faa01a32e2db8a773a11157b4fbb4f34_XL
کمی بیش از یک ماه پیش، مایکروسافت مجموعه آفیس خود را برای آیفون عرضه کرد و حالا این مجموعه را برای کاربران اندروید نیز ارائه کرده است. مجموعه آفیس مایکروسافت در گوگل پلی قرار گرفته است و کاربران تلفنهای هوشمند اندرویدی قادر به خرید آن خواهند بود.
مجموعه آفیس مایکروسافت تنها برروی تلفنهای اندرویدی قابل نصب است و هنوز خبری از نسخه تحت تبلت نیست. این مجموعه همچون نسخه تحت آیفون برپایه سرویس ابری Office 365 کار میکند و برای استفاده از آن باید اشتراک ماهیانه پرداخت کرد.
نسخه تحت اندروید تقریبا شبیه به نسخه آیفون است و از نظر ظاهری و کارایی تفاوتی بین این دو نسخه وجود ندارد. این مجموعه دسترسی به نرم افزارهای Excel, Work و Powerpoint را از طریق تلفن اندرویدی میسر می کند.
با اپلیکیشن جدید آفیس برای اندروید قادر به مشاهده، ایجاد و ویرایش اسناد مختلف تحت پوشش آفیس خواهید بود و حتی نسخههای ایجاد شده توسط مجموعه آفیس تحت ویندوز یا مک نیز در این برنامه قابل مشاهده و ویرایش هستند.
متاسفانه این مجموعه برروی تبلتهای اندرویدی کار نمیکند، از آنجایی که صفحه نمایش تلفنهای هوشمند عموما برای استفاده از صفحه گسترده اکسل یا حتی ورود و پاورپوینت مناسب نیستند، انتظار میرود به زودی نسخه مخصوص تبلت آن نیز ارائه شود.
آفیس یکی از ابزارهای کاملا رقابتی و محبوب مایکروسافت به شمار میرود که چند وقت پیش تنها بر روی ابزارهای خود این شرکت ارائه میشد و همواره به عنوان یکی از قابلیتهای رقابتی پلتفرمهای این شرکت به شمار میرفت، اما حالا مایکروسافت قصد دارد از طریق این ابزار و کاربران پلتفرمهای دیگر کسب درآمد کند.
ZOOMIT

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here