آموزش: چگونه دوربین اصلی اکسپریا X را در کوتاه ترین زمان ممکن تعویض کنیم؟

5
۷,۶۸۹

Sony-Xperia-X-DSC01676
گوشی های هوشمند همانند بدن یک انسان، هیچگاه از امراض و بیماری ها در امان نیستند. همانطور که ما آدمها در بسیاری مواقع نیاز به جراحی برای بازگرداندن سلامتیِ خود داریم، گوشی های هوشمند نیز گاهی اوقات برای حل مشکل خود نیاز به جراحی دارند.

یکی از مهمترین قسمت های گوشی هوشمند که خرابی های آن بسیار آزار دهنده است، دوربین دستگاه بوده که نیاز به تعویض آن با توجه به کاربردی بودن آن به شدت حس میشود.

پیشتر آموزش های کالبد شکافی گوشی های اکسپریا و تعویض قطعات داخلی آن ها را کم و بیش از سایت تخصصی اکسپریا دیده بودید. این بار آموزش ویدئویی باز کردن اکسپریا X و تعویض ماژول دوربین را با هم تماشا خواهیم کرد. نکته جالب در باز کردن بدنه اکسپریا X، اندک تفاوتی است که در این کار نسبت به سری Z مشاهده میکنیم. با توجه به بدنه پشت فلزی در اکسپریا X و تفاوت در جداسازی قطعات این دستگاه این آموزش میتواند بسیار کاربردی و مفید باشد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

5 دیدگاه ها

  1. سلام دوستان، من یک سوال دارم،اسپری یا خمیر همیچین چیزی وجود داره که یه خط کوچیک رو از بین ببره؟بدون اینکه آسیبی بزنه،کنار دوربین پشت گوشیم یه خطه افتاده که زاویه دید داره نمیدونم چجوری ایجاد شده،ممنون میشم راهنماییم کنید،مرسی

    پاسخ

  2. توی فیلم راحت پشتش باز شد..راحت تعصویصع و تعمیر کرد.
    ولی در واقعیت دوستان تعمیر کار حرفمو میفهمن ک چ عذابی داره،باز کردن گوشیه پلمپ

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here