آموزش: چگونه پیغام “running in the background” را در اندروید 8.0 حذف کنیم؟

18
۱۱,۴۶۹


تا به این لحظه، شش گوشی هوشمند از سونی نسخه اندروید 8.0 را اجرا میکنند که در آینده ای نزدیک، پنج گوشی دیگر نیز به آن اضافه خواهند شد. به این تعداد باید گوشی های آینده سونی را که احتمالاً با نسخه پیش فرض اندروید 8.0 معرفی میشوند را هم اضافه کنیم که به این ترتیب تعداد گوشی های سونی با اندروید Oreo بسیار زیاد خواهد شد.

اگر صاحب یکی از گوشی های سونی هستید که هم اکنون اندروید 8.0 را اجرا میکند، حتما این آموزش برای شما مفید خواهد بود. حتی اگر در آینده اندروید 8.0 را تجربه خواهید کرد، این آموزش را از همین حالا به خاطر بسپارید، چرا که حتماً به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

برای کاربرانی که تا این لحظه تجربه کار با اندروید 8.0 را داشتند، شاید پیغام running in the background بسیار آزار دهنده بوده است. این پیغام در صورتی که برنامه یا برنامه هایی در پس زمینه گوشی شما در حال اجرا باشد، در منوی نوتیفیکیشن بار شما نمایش داده خواهد شد. این پیغام همانند سایر پیغام ها در این بخش نمایش داده میشود، اما مشکل اینجاست که به هیچ وجه از بین نرفته و فقط میتوان آن را به صورت موقت پنهان کرد.

امروز قصد داریم تا با یک آموزش بسیار ساده، راه خلاصی از دست این پیغام را به شما نشان دهیم. برای این کار فقط کافیست که برنامه ای که در انتهای پست قرار گرفته را دانلود و نصب کنید. پس از اجرا، برنامه از شما درخواست اعطای مجوز دسترسی دارد که باید دسترسی آن را فعال کنید. حال از قسمت Press to select apps تیک گزینه All apps را بزنید تا پیغام running in the background به صورت کامل از منوی نوتیفیکیشن شما حذف شود.

اگر به دنبال خلاصی از دست پیغام مزاحم running in the background هستید، هم اکنون برنامه زیر را دانلود کرده و مطابق با آموزش فوق نسبت به حذف این پیغام اقدام کنید. لازم به توضیح است که حذف این پیغام هیچ خللی در عملکرد گوشی شما ایجاد نمیکند و از طریق همین روش فوق، میتوانید دوباره نمایش پیغام running in the background را فعال کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

18 دیدگاه ها

  1. دوستانی که با اندروید ۸ مشکل عمر باتری دارن یبار ۸ رو فلش کنن محشر میشه
    برای xz من عمر باتری از قبل بیشتر هم شده دستگاه همیشه هم خنک هست عالی شده

    پاسخ

  2. کسی نمی تونه نوتیفیکیشن استامینا رو مخفی کنه. خیلی رو اعصابه…

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۱۳

    کلا ۱۵ درصد باهات هست، درکل استامینا اعصاب خرد کنه مگر واسه وقتایی ک واجبه موبایل تموم نشه شارژش.

    پاسخ

    nima-rad گفته:
    ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۲۲

    کلا فعالش کردم. بودنش بهتر از نبودنشه. ولی اگه میرفت خیلی عالی میشد

    پاسخ

  3. سلام، ممنون بابت نرم افزاری که معرفی کردید
    ولی من به شخصه ترجیح میدم اون پیام باشه تا بدونم چه نرم افزار هایی در پس زمینه در حال اجرا هستن، گاهی وقت ها میبینم نرم افزار بدون اینکه من متوجه باشم در حال اجرا هست

    پاسخ

  4. سلام.الان این ب نوعی آپدیت بود دیگه!؟(ایول ب پشتیبانی اکسپریان)واقعأ ۱چیز اضافی و الکی شلوغ کرده بود پس زمینه رو.چندبار خودمو درگیرش کردم ولی فایده نداشت.بازم ازاین کارها بکنید.ممنون و خسته نباشید.

    دوستان مصرف باطریش xz شما کمی بالا نرفته؟

    پاسخ

    Ramin_ak گفته:
    ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۷:۵۶

    سلام xz سرعتش خوبه در مقایسه با آندروید ۶؟ ارزش آپدیت داره؟

    پاسخ

    Ali ti گفته:
    ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۱۲

    ۶رو نداشتم ولی ۸عالی شده.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here