آنچه باید از گیفت کارت ها بدانید! گیفت کارت چیست و ردیم کردن آن چگونه صورت میگیرد؟

3
۵,۴۳۹

gift-cards-holidays-477454060
خيلي از دوستان سوال مي پرسند که گيفت کارت چيست و يا رديم کردن چه معنا و کاربردي دارد؟ در ابتدا مي بايست به نوع کاربرد گيفت کارت بپردازيم. يکي از کاربردهاي گيفت کارت به اين صورت است که جهت شارژ اکانت استفاده مي شوند و ميتوانيد با آن حساب خود را شاژر کنيد. قطعا شما کاربران عزيز يا اطرافيان شما تا به الان از کارت شارژ هاي ايرانسل و يا همراه اول استفاده کرده اند که اين کارت شارژ ها به دو صورت فيزيکي و الکترونيکي موجود مي باشند که در اختيار شما کدي قرار مي گيرد که شما آن کد را وارد مي کنيد و خط يا حساب شما شارژ مي شود، گيفت کارت هم به همين شکل مي باشد که در اختيار شما کدي قرار ميگيرد که با آن ميتوانيد حساب خود را شارژ نماييد. از اين قبيل کاربرد گيفت کارت هاي معروف ميتوان  گيفت کارت اپل يا گيفت کارت آيتونز ، گيفت کارت پلي استيشن ، گيفت کارت گوگل پلي ، گيفت کارت آمازون ، گيفت کارت اسپاتيفاي ، گيفت کارت اسکايپ ، گيفت کارت استيم و… ) را نام برد.

نوع ديگر کاربرد گيفت کارت به صورت پرداخت يک هزينه در قبال يک سري خدمات الکترونيکي مي باشد همانند کارت هاي هديه بانکي که شما به عنوان هديه به شخصي هديه مي کنيد و آن شخص مي تواند از آن کارت خريد انجام دهد. از اين قبيل کاربرد گيفت کارت، ميتوان گيفت کارت مستر ، گيفت کارت ويزا ، مينت کارت ، ريکستي و…. را نام برد.

رديم چيست (Redeem)

رديم (به انگليسي Redeem) در معناي لغوي به معناي آزاد سازي مي باشد ، و رديم کردن گيفت کارت به عملي که شما کد خود را وارد مي کنيد و حساب شما شارژ مي شود رديم کردن ميگويند. در اصل رديم همان شارژ کردن حساب مربوطه مي باشد که بسته به ميزان اعتبار گيفت کارت شما شارژ مي شود. بعنوان مثال شما با خريد گيفت کارت آيتونز از سايت يورکاردز اقدام به شارژ حساب خود مي کنيد ، عکس زير نمونه اي از رديم کردن پولي (پرداخت وجه) را نشان مي دهد که همان طور که ميبينيد انواع پرداخت اعم از پيپال ، کرديت کارت و…. را نشان داده شده است که آخرين گزينه رديم کردن از طريق گيفت کارت ميباشد.
fb-2161

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here