آپدیت جدید اکسپریا Z1 با شماره 14.2.A.1.144 منتشر شد. + دانلود رام

17
۱۲,۲۲۵

Sony_Xperia_Z1_vs_Nexus_5_comparison_review
دو هفته قبل بود که فریمور جدیدی برای اکسپریا Z1 با شماره 14.2.A.1.144 به تایید رسید که حالا این فریمور به طور رسمی منتشر شده است. البته انتشار این آپدیت بسیار بی سر و صدا و محدود بود. چرا که فقط در اسپانیا کاربران موفق به دریافت این آپدیت شدند.

سونی پیش از این فریمور 14.2.A.1.142 را نیز منتشر کرده بود که آن آپدیت نیز به صورت محدود و فقط برای آلمان در دسترس قرار گرفته بود. آپدیت جدید سونی فقط برای نسخه C6903 منتشر شده است. با این حساب همچنان آخرین فریمور اکسپریا Z1 که به صورت جهانی منتشر شده 14.2.A.1.136 است که باید ببینیم سونی چه موفق فریمور جدید اکسپریا Z1 را در دسترس تمامی کاربران خود قرار میدهد.

این آپدیت بر روی تمامی دستگاه های C6903 قابل نصب است. اگر شما مایل به دریافت این آپدیت هستید میتوانید رام زیر را دانلود و بوسیله فلش تولز بر روی گوشی خود نصب کنید.

دانلود رام

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

17 دیدگاه ها

  1. سلام میشه مدیر سایت رام 4.4.2برای z1مداc6902بزاری برا دانلود چون هر جا دانلود کردم فلش تولز اون رام رو نمی شناخت برا فلش زدن اگه میشه کمکم کنید

    پاسخ

  2. دوهفته یکبار دارم رام فلشمیکنم. الان 136 دارم. موقع فلش با فلش تولز کدوم wipe ها رو بردارم تا برنامه ها و دیتا هام پاک نشه؟ یعنی فقط آپدیت بشه به رام جدیدتر؟  از دوستانیکه این رام رو گرفته اند، میشه بگن چه فرقی با 136 کرده؟

    پاسخ

  3. ســـــــــلام ب دوستان گلی ک z1 دارن،یه خواهشی ازتون دارم اگه میشه دوست عزیزی ویجت onofftools.apk رو از پوشه system/app کپی کنه رو سایت قرار بده ازش ممنون میشیم،با تشکر

    پاسخ

    silencesonion گفته:
    ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ساعت: ۲۰:۰۲

    دوست عزیز بفرما اینم لینک دانلودش
    http://www.mediafire.com/download/u4fpdphmpv35g7g/OnOffTools.apk
    آپلود سنتر سایت باز نشد مجبور شدم تو مدیا فایر آپلود کنم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here