آپدیت پچ امنیتی ماه جولای برای دو گوشی دیگر از سونی منتشر شد

1
۴,۲۱۸


به روزرسانی ماهانه سونی اتفاق مبارکی است که در هر ماه به طور منظم به انجام میرسد. در اولین روزهای ماه جولای سونی ارائه آپدیت های سیستمی با پچ امنیتی این ماه را آغاز کرد که در چند مرحله، تعداد زیادی از گوشی های سونی موفق به دریافت آپدیت مذکور شدند. ترتیب به روزرسانی سونی معمولا از گوشی های پرچمدار شروع و به گوشی های میان رده ختم میشود. به همین خاطر با مقداری تاخیر و بعد از گذشت چند روز، حالا گوشی های دیگری از سونی که در سطح میان رده ها قرار دارند فرصت دریافت این آپدیت را بدست آوردند.

در این مرحله دو گوشی اکسپریا XA2 و اکسپریا XA2 Ultra که میان رده های سال 2018 سونی به شمار میروند، شروع به دریافت آپدیت جدید سیستمی کردند. این دو گوشی آپدیت های خود را با شماره ساخت 50.1.A.10.51 بدست آوردند که هر دو دستگاه همراه با این آپدیت، شاهد به روزرسانی پچ امنیتی به تاریخ اول جولای نیز هستند.

این به روزرسانی در بسیاری از مناطق جهان از جمله خاورمیانه و کشور ایران نیز قابل دریافت است. البته دریافت این به روزرسانی به منطقه رام شما بستگی دارد نه منطقه ای که شما در آن حضور دارید. شما میتوانید با مراجعه به آپدیت یاب اکسپریان، جزئیات انتشار این به روزرسانی و راهنمای پیدا کردن منطقه رام خود را از طریق لینک زیر دریافت کنید.

ورود به سرویس آپدیت یاب اکسپریان

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here