آیا اکسپریا Z Ultra یا توگاری در تاریخ ۴ جولای در فرانسه معرفی میشود؟

0
۵,۷۰۹

Untitled-1-240x130
براساس یک تصویر(دعوتنامه) بدست آمده، شرکت سونی در تاریخ ۴ جولای میزبان یک رویداد اختصاصی در پاریس می باشد که در آن به احتمال فراوان فبلت توگاری که با نام اکسپریا ZU یا Xperia Z Ultra شناخته خواهد شد، معرفی می شود.
در این تصویر، می توان یک دستگاه باریک و کشیده را مشاهده نمود که جک هدفن، کلیدهای کنترل صدا و دکمه اختصاصی شاتر دوربین آن مشخص می باشد. سوراخ دیگری نیز در پایین دستگاه دیده می شود. برروی دعوتنامه عبارت “Sony Mobile reserves a big surprise for you” “سونی موبایل یک سوپرایز بزرگ برای شما رزرو کرده است” دیده می شود.

sony-xperia-z-ultra-Invite-1

البته این اولین دعوتنامه ای نیست که در مورد اکسپریا UZ یا اکسپریا Z Ultra وجود دارد. چند روز قبل نیز تصویر دعوتنامه ای که مربوط به یک مراسم در تاریخ ۲۵ ژوئن در آلمان بود بدست آمد، ولی برروی آن تصویر این دستگاه نبود. به هر حال می بایست تا تاریخ های اعلام شده صبر نمود.

براساس آخرین شایعات منتشر شده، این فبلت سونی دارای صفحه نمایشی ۶.۴۴ اینچی ۱۰۸۰p Triluminos همراه با X-Reality، پروسسور ۲.۲ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۸۰۰، رمی ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین ۸ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید ۴.۲ جیلی بین است. همچنین ابعاد آن احتمالا ۱۷۹.۲ در ۹۲ در ۶.۵ میلیمتر و وزنش ۲۱۲ گرم می باشد.
PCWAR

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here