آیا سونی به کلی سری گوشی های کامپکت را از محصولات خود حذف میکند؟

18
۵,۸۰۲


اگر با ما همراه بوده باشید، در خبرهای قبلی مصاحبه ای از مدیر بازاریابی سونی موبایل با یکی از رسانه ها را پوشش دادیم که در آن، آقای مِسا به بیان سیاست های کلی این شرکت در سال جدید پرداخت. در بخشی از این مصاحبه، مدیر بازاریابی سونی در خصوص اکسپریا XZ4 Compact و شانس معرفی آن در آینده ای نزدیک صحبت کرد که از صحبت های آن، برداشت مثبتی پیرامون آینده این گوشی بدست نمی آمد.

در این مصاحبه مِسا در خصوص سری کامپکت بیان نمود: ما در طول زمان همیشه گوشی های کامپکت را به خاطر سهولت استفاده از آن معرفی کردیم. اما امروز توجه به محتوا یا به عبارت دیگر، وجود بستری برای استفاده از محتوا (صفحه نمایش بزرگتر) اهمیت بیشتری دارد. شاید این حرف از مِسا به نوعی بی میلی سونی به سری کامپکت را نشان داد. اتفاقی که به نظر میرسد جدی تر از آن چیزی است که فکر میکنیم.

بعد از این مصاحبه، واکنش های جالبی از افراد فعال در حوزه تکنولوژی بدست آمد که در یکی از آنها، Onleaks در توییتر خود این موضوع را یک خبر بد برای طرفداران سونی دانست. آنچه که از صحبت ها بر می آید، نه تنها پروژه ساخت اکسپریا XZ4 Compact به سرانجام نخواهد رسید، بلکه سونی دیگر تمایلی به ادامه دادن این خانواده نداشته و به کلی قصد حذف سری کامپکت را از محصولات خود دارد.

از سال 2014 که اکسپریا Z1 Compact و معرفی و به بازار عرضه شد، چند نسل از گوشی های کامپکت سونی در بازار ایران و جهان عرضه شدند که شاید هر کدام فروش زیادی نداشتند، اما مشتریان خاص خود را داشتند. حالا حذف این سری در صورت تایید نهایی میتواند یکی دیگر از اخبار غم انگیزی باشد که این روزها از سونی میشنویم. آیا شما سابقه کار با گوشی های کامپکت سونی را داشتید؟

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

18 دیدگاه ها

  1. سلام, خسته نباشید، گوشی من xzp هسته، چند روزی هسته برای خانواده گوشی xz1 آپدیت جدید با بیلد نامبر ۴۷٫۱٫a.4.45 داره منتشر میشه ولی این آپدیت برای ایکس زد پریمیوم منتشر نشده است، می خواستم بدانم عدم انتشار این آپدیت به معنا ی پایان پشتیبانی از این گوشی هسته

    پاسخ

    Reza50 گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۳:۱۷

    نه هنوز پشتیبانی xz premium ادامه داره

    پاسخ

  2. من یادم میاد اون دوره که سری زد رو میساخت وقتی نوبت رسید به معرفی زد ۴ مدل کامپکتی براش نساخت.حالا نوبت رسید به xz4 دوباره همین اتفاق افتاد براش

    پاسخ

  3. من همیشه مدلهای کامپکت داشتم و الآن هم xCompact دارم
    مساله اینه طراحی این گوشی خیلی قدیمیه
    اگه نخواد مدلهای کامپکت رو بی حاشیه و نازک و سبک کنه، همون بهتر که کلا حدف بشه

    پاسخ

  4. با سلام خدمت دوستان گوشی های کامپکت سونی برای افراد خاص ساخته میشد که علاقه ای به صفحه نمایش بزرگ نداشتن و از لحاظ قیمت از خود پرچم دار ها کمتر بود. این که دیگه تولید نشه خوب نیست ولی اگه چیز بهتری جاش را بگیره ومثلا سونی به گوشی های گیمینگ روی بیاره که الان مخاطب های زیادی داره فکر میکنن بیشتر از کامپکت سود اوری و فروش داشته باشه.

    پاسخ

  5. سونی دیگه نباید دیگه گوشیه رده پایین هم تولید کنه باید سالی یه بار گوشی معرفی کنه دوتا پرچم دار که یکی همون پرمیوم و دوتا میان رده خوب

    پاسخ

  6. بهترین کار ممکن کرد در ضمن یکی از اعضای باسابقه و موفق بخش دوربین سونی به عنوان رئیس بخش توسعه سونی موبایل انتخاب شده کلا سونی موبایل تیم مدیریت شخم زده بهترین تصمیم گرفت

    پاسخ

  7. خبر بد چیه خیلی هم خبر خوبیه فقط تمرکز کنه رو گوشی گیمینگ و کیفیت بالا

    پاسخ

    hergestellt in Japan گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۳:۰۷

    عکسهای جدید xz4 توی کاور اومد بیرون

    پاسخ

  8. کلاً سونی Compact نسازه بهتره بخدا خخخخح چی بود میساخت آخه بخدا زشتترین کامپکتای تاریخ گوشیای هوشمندو میساخت از لحاظ ظاهری میتونم بگم افتضاح بودن افتضاح. فقد یه کامپکت خوب داشت که برا سری زد بود درست یادم نیست اگه اشتباه نکنم z3 Compact بود زمان خودش یکی از بهترین گوشیا تو باتری بود ولی بقیه واقعاً زشتو بدترکیب بودن. شما اگه با آیفون sx گوشیای کامپکت سونی رو مقایسه کنید متوجه میشید البته فقد از لحاظ ظاهری میگم. درکل دوست داشتم سری کامپکت باشه ولی زیبا تولید بشه. بخدا هنوز z5 Compact رو یادم میاد پشیمون میشدم به بقیه بگم طرفدار سونی هستم دقیقاً خود کتاب بود فقد کوچیک.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here