آیا سونی موبایل در حال ایجاد یک تغییر بزرگ در طراحی پرچمداران آینده اش است؟!

53
۱۳,۲۷۵

Leaked-internal-Sony-renders-of-the-Xperia-Z4-and-new-UI-1

طی خبر های منتشر شده در روزهای اخیر،قطعا عکس هایی از محصول جدید سونی اکسپریا M5 را مشاهده کردید،گوشی میان رده ای که طراحی ای کاملا شبیه به Z3+ دارد. اما نکته عجیب برای اکثر هواداران این شرکت این بود که چرا یک میان رده باید طراحی ای کاملا شبیه به یک پرچمدار داشته باشد؟! در این صورت وجه تمایز خریداری که پول بیشتری به محصول بالارده یک شرکت میدهد نسبت به خریداری که بودجه کمتری برای یک محصول میپردازد در چیست؟! زیرا در اولین نگاه، این ظاهر یک گوشی است که خودنمایی میکند و حتی با نگاه دقیق به آن میتوان به این نتیجه رسید که گوشی مورد نظر یک پایین رده،میان رده و یا یک گوشی سطح بالا از برند مورد نظر است!

اما راز این تصمیم گیری به ظاهر اشتباه سونی در چیست؟! حال اگر بخواهیم نگاهی دقیق و موشکافانه و البته بسیار خوشبین به سونی موبایل داشته باشیم، باید گفت که احتمالا این شرکت در حال ایجاد یک زبان طراحی جدید در پرچمداران آینده اش است. هرچند که زبان طراحی محصولات سری Z به طور حتم، هنوز هم بسیار زیبا و خاص است ولی شاید بعد از 3 سال برای هواداران این شرکت کمی خسته کننده شده باشد!

البته اگر نظر شخصی مرا نیز بپرسید، هنوز مشکلی در طراحی پرچمداران این شرکت نمیبینم و البته به این نتیجه رسیده ام که در حال حاظر که اکثر گوشی های رده بالای شرکت های بزرگ دنیا به یک تکامل در طراحی گوشی ها رسیده اند توقع یک زبان طراحی کاملا متفاوت کمی غیر منطقی و تقریبا ناشدنی است مگر این که دلمان را با کمی انحنا دادن در بدنه گوشی و یا صفحه نمایش آن خوش کنیم که این به شخصه برای من جذاب به نظر نمیرسد!

شاید زدن یک مثال، توقع شما را نیز از ایجاد یک زبان طراحی کاملا متفاوت در محصولات جدید پایین تر بیاورد. همانطور که میدانید نه تنها در بخش اسمارتفون ها بلکه در اکثر محصولات شرکت های بزرگ دنیا، همواره حفظ زبان طراحی اولیه، در اولویت ساخت یک محصول قرار میگیرد. به عنوان مثال اگر شما یک مدل از خودروی 20 سال پیش شرکتی بزرگ ماند بنز یا ب ام و را در کنار جدیدترین مدل روز از همان شرکت، به فردی که هیچ علاقه ای به دنیای خودروها نیز ندارد نشان دهید، بلافاصله تشخیص خواهد داد که هر دو مدل ساخت یک کمپانی است. این دقیقا همان زبان طراحی است که همواره باید در تولید محصولات جدید نیز حفظ شود هرچند که دستخوش تغییراتی علی الخصوص در بخش امکانات شود.

حالا اگر از بازار خودرو و مثالی که به خاطر درک بهتر شما از این موضوع مجبور به بیان آن شدیم بگذریم و به بحث خودمان یعنی زبان طراحی اسمارتفون ها برسیم شاید هنوز عده ای باشند که با خودشان بگویند درست است که اصل زبان طراحی باید حفظ شود اما باید با تغییراتی نیز همراه باشد تا تفاوت بین هر سری به چشم بیاید، باز در جواب باید بگوییم حفظ زبان طراحی اصلی در کنار تغییرات جدید در زمانی که طراحی اکثر شرکت ها به تکامل رسیده است آن هم در یک محصول کمتر از 200 گرمی که در عالم مثال برابر با اندازه لوگوی یک شرکت خودروسازی است،کاری شدنی اما در واقع بسیار دشوار است که لازمه آن گذشت زمان است. گذشت زمانی که کاربران حرفه ای اکنون با بررسی سابقه سونی موبایل به آن میرسند!

 

معرفی اکسپریا Z3+ ،Z3 ،Z2 ،Z1 و عجیب تر این که حالا یک میان رده یعنی اکسپریا M5 در فاصله نه چندان زیاد از معرفی پرچمدار بعدی نیز به جرگه این زبان طراحی میپیوندد این جرقه را در ذهن ما ایجاد میکند که سونی در این مدت و در سکوت خبری در حال ایجاد تغییراتی در طراحی پرچمدار آینده سونی است. بر این اساس ما هم امیدواریم محصول بعدی سونی دستخوش تغییراتی البته معقول و منطقی باشد تا آن عده از طرفدارانی که شوق معرفی یک محصول انقلابی از این غول بزرگ ژاپنی را در سر می پرورانند به آرزوی خود دست یابند.
نظر شما در مورد طراحی پرچمدار آینده سونی چیست؟

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

53 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید
    ببخشید من برادرم یه xperia z3 daul داره ما گوشیو کردیم توی اب با رفت توش دوربین گوشی بخار داره چیکار کنم درست بشه نمایندگی می تونه درستش کنه؟

    پاسخ

    مهدی گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۳۵

    درپوش باز کن درست میشه فقط یه چند ساعتی درپوش باز بذار درست میشه

    پاسخ

  2. سلام دوستان.من رام الجزایر رو برای d6633 گرفتم و فلش زدم خیلی بهتر شده مخصوصا دوربین روون تر شده و close all هم داره همچنین هم خود گوشی و هم کیبورد زبان فارسی رو پشتیبانی میکنن اینم لینکش برای بقیه z3 dual دار ها:
    https://drive.google.com/file/d/0B1AAC4lt7nzOQ19Ma05YbGEwamM/view?usp=sharing

    پاسخ

    taher2 گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۴۴

    من هم ریختم این رامو روی گوشیم، رام بدون عیبیه به جز اینکه USSD برای اپراتورهای ایرانسل و رایتل عمل نمیکنه و کاریشم نمیشه کرد و باید منتظر آپدیت بهتر یا خاورمیانه بود!

    پاسخ

    saber گفته:
    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۴۵

    دمت گرم داداش، دنبال همین را میگشتم

    پاسخ

  3. دوستان من به یه مورد عجیب بر خوردم. یه زد۲ مدل 03 خریدم روی کارتنش نوشته black و بدنه گوشی هم در نگاه اول مشکیه اما بهش دقت میکنی ارغوانی تیره ست. خواستم بدونم برای شما هم اینطوریه؟ میگم نکنه کارتن گوشیم مال خودش نباشه(البته سریالش درسته)
    گوشی هم فکر نکنم باز شده باشه چون یه ساعت تو آب بود هیچیش نشد.

    پاسخ

    مهدی گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۳۸

    نه کلا رنگ مشکی z2 از بعضی جهت ها ارغوانی میشه نگران نباش واسه من هم اینجوری بود در ضمن مبارک باشه

    پاسخ

    hrizvandi گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۵۸

    ممنون. نمیشه گفت از بعضی جهات! چون زیر نور اصلا مشکی نیست و ارغوانی تیره دیده میشه.

    پاسخ

  4. دیگه بدتر از ساسونگ که نیست،کلا یه شکلن ولب ابنقدر تبلیغات کاذب میکنه تا جذاب به نظر بیاد.طراحی سونی بد نیست خیلیم خوبه اصلا هم تکراری نیست چون سری z یه پرچمداره طبیعیه که باید شکل طاهریشو حفظ کنه.ولی شرایط ایجاب میکنه که طراحی عوض بشه،منظورم از شرایط خواسته های مردم هست

    پاسخ

  5. آپدیت Z3 DUALL چی شد >؟ کسی خبر داره ؟ چرا نمیاد پس >؟

    پاسخ

    hrizvandi گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۴۲

    برو تو سایت سونی موبایل بگو. سایت اکسپریان که مسؤل ارائه آپدیت گوشی ها نیست.

    پاسخ

  6. کاملا موافقم .منم هیچ کمو کاستی در طراحی گوشی نمیبینم#آینده در زمینه طراحی دسته این 3شرکت سونی مایکروساف و اپل هستش#چون سیاستاشون یه جورایی میشه گفت اگه به هم نزدیک نباشه از هم دور هم نیست

    پاسخ

  7. خدا کنه گوشی جدید سونی مثل این عکسای منتشر شده از z5 نباشه،وگرنه من خودکشی میکنم،خوب طراحی دکمه پاور گرد در کنار گوشی واقعا زیباست و گذاشتن سنسور روی دکمه پاور واقعا اهمقانه،کاشکی یه جا پیدا میشد ما نظراتمونو به طراحان سونی بگیم،طراحی امینوبلنس سونی واقعا شاهکاره،وقتی این طراحیو از دست بده گوشیاش از سونی بودن در میان، الان طراحی اینجوریه مردم ایران میگن اخه بده چرا عوض نمیکنه،وقتی میره عوض میکنه مردم ایران میگن چرا عوض کرده!!!!خدا کنه عوض نکنه این طراحی خارقالعادش رو

    پاسخ

  8. به نظرم باید طراحیشو عوض کنه اینجوری پیش بره فروشش کمتر میشه

    پاسخ

    Mohammadsoley گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۵۸

    سونی الانشم بهترین طراحی گوشی های جهان داره

    پاسخ

  9. اصلا بگید به بینم.
    من یادمه mini pro سونی امده بود اون وقت نه سامسنگ می تونست اندروید بزنه نه شرکت های دیگه اصلا دربین رو بگو HD گوشی فقط سونی
    لوازم خانگی فقط sony
    ضبط ماشین Sony
    لپ تاپ فقط sony
    همه چیز سونی.
    اها یادم امد
    Sony Xperia miro بهترین گوشی بدون هنگ بهترین گوشی.
    فقط فقط سونی.
    وقتی مدیر شرکت هواوی داشت با لگو بازی می کرد مدیر شرکت سونی گوشی می زد.
    وقتی مدیر اپل سیب می فرخت مدیر شرکت سونی داشت گوشی های x1 رو می زد.
    مدیر شرکت سامسنگ وقتی داشت لباس شویی می زد سونی داشت لپ تاپ می زد.

    اونموقع که مدیر عامل سامسونگ بچه بود باباش میفرستاد بره مدرسه تو کف مونده بود که کارنامش ۲۰ بشه تا باباش براش واکمن سونی بخره تا حال کنه.
    راستی این گوشیای سامسونگ مردونشم تو بازار هس؟

    پاسخ

    supermax گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۳۷

    همه موارد رو قبول دارم بجز لبتاپ چرت ترین لبتاب های دنیا مال سونی هس فقط روی سبکی و طراحی کار میکنه اصلا سخت افزار درستی و حسابی نداره و خیلی گرون هم هس

    پاسخ

  10. سونی هروقت یه چیزی که قدیمی میشه اونو انتقال میده به مدلای ارزون تر و برای بالا رده هاش اون سیستم یا برنامه یا هرچیزی که جدید باشه رو بکار میگیره….مثالای زیادی برای این هست به محصولات سونی نگاه کنین متوجه این قضیه میشین یه نمونش طراحی تلویزیوناش طراحی الانه تی وی های میان ردش ماله بالارده های 4 سال پیش بوده یکمی آپدیتش کرده برای میانرده بکار برده و یه طراحی و تکنولوژی فوق العاده عالی رو برای رده بالاهای الانش بکار برده

    پاسخ

  11. از نظر من طراحی بسیار زیبا و خاصه به خصوص سری Z
    رابط کاربری هم خیلی شیک و سادس
    تغییرات بزرگ نیاز نیست ولی تغییرات کاربردی چرا البته از نظر من
    ولی سونی است دیگر ما هم طرفدارشیم هر کاری بکنه بازم طرفدترشیم 🙂

    دوستانی که در مورد اندروید 5.1 صحبت میکنن من آپدیت کردم از دوربین که اصلا راضی نیستم
    یه سری تغییرات هم داشته مثلا delivery report به نظرم توی اندرویدای قبلی بهتر بود و اینکه یکی از قابلیتای خوب اندروید 5 کراپ کردن کل یه عکس برای والپیپر بود ولی دوباره توی اندروید 5.1 مثل قبل فقط قسمتی از عکس رو میتونید کراپ کنید.
    در کل بقیه موارد عالیه تغییرات به جا و خیلیم کاربردیه

    پاسخ

  12. دوستای گلم کسی راهی برنامه ای تاپیکی برای روت کردن اندروید 5.1.1 داره لطفا بگه چون kingroot نتونست روت کنه ورژن 5.1.1 رو

    پاسخ

    Hossein z1 گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۲۸

    ی راه حل دارم اونم صبره

    پاسخ

  13. قابل توجه عزیزانی که بدون داشتن اطلاعات کافی از برند سامسونگ دفاع میکنن باید بگم
    بنده خودم یه عکاس آماتور رو به حرفه ای ام باید بگم در زمینه عکاسی و فیلمبرداری سامسونگ حرفی برای گفتن نداره اگه به تاریخچه درخشان سونی نگاه کنید میتونید حرفه ای ترین دوربین های عکاسی و فیلمبرداری مطرح در جهان رو پیدا کنید بطور مثال دوربین های ۳۰۰۰$ SONY a99 و ۷۱۰۰۰$ SONY HDS 1500 رو مثال میزنم هردوی این دو دوربین از همین سنسور Exmor که سونی در این گوشی هم قرار داده استفاده میکنند.
    نه تنها سامسونگ هیچ دوربین حرفه ای امثال سونی نداره بلکه برای سنسور دوربین گوشی های از سونی استفاده میکنه و من فکر میکنم حرف طرفدار دار های سامسونگ کاملا غنی هست دوربین گوشی های سامسونگ هم رده این گوشی عالیه چون سنسور سونی زیر لنز اون گوشی قرار گرفته.
    نقطه قوت این گوشی داشتن Lens G Seris هستش که سامسونگ ازین نعمت برخوردار نیست
    نه تنها من بلکه تمامی عکاس های جهان بر این باورند که سامسونگ این برند کره ای تلاش کاملا بی فایده ای در ساخت سنسور و لنز و یک کلام دوربین انجام میده
    اگه شما به گستره ی ISO این گوشی نگاه کنید رنج کاملا حرفه ای شاهد خواهید بود (۵۰-۱۲۸۰۰) من ISO این گوشی رو با دوربین حرفه ای Canon EOS 1Ds Mark III مقایسه میکنم (۱۰۰-۳۲۰۰) خب قضاوت پای خودتون البته ذکر کنم که فقط ایزوی این دوربین با این گوشی مقایسه کردم وگرنه در حرفه ای بودن Canon شکی نیست
    نکته بعدی دیافراگم باز F2 روی لنز ۲۵mm G هستش
    اگه یه سرچ کوچیک در باره ی قیمت لنز دیافراگم باز اون هم روی لنز واید انجام بدید به دستو دلبازی سونی میرسید که همه ی این هارو + فیلمبرداری ..::۴K::.. در یک گوشی در اختیار شما قرار داده البته درحال حاضر خرید یک دوربین کامپکت هم که فیلمبرداری ۴K انجام بده از کل قیمت این گوشی بیشتر هستش
    این هم بگم که مد Manual این گوشی کاملا منو مجذوب خودش کرده چون یه عکاس حرفه ای میدونه این مد اون هم روی گوشی خیلی فراتر از انتظار هست
    درکل این گوشی رو برای افرادی که بسیار علاقه مند به عکاسی حرفه ای هستن توصیه میکنم نه برای افرادی که از عکاسی فقط فشردن دکمه شاتر رو بلدند.
    ختم کلام هیچ وقت یک جنس ژاپنی رو جنس کره ای ترجیح ندید. اون هم شرکتی که سالیانه کیفیت محصولاتش زبانزد عام و خاص هست
    Sony make.beleive

    پاسخ

    اشکان گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۲۲

    داداش حرف دلمون رو زدی .
    من خودم طرفدار پرو پا قرص سونی هستم .اونم نه چشم بسته .بعد تجربه کار با اپل و سامسونگ .مثلا آخریارو میگم .سامسونگ اس 5 داشتم .
    بعد از به مدت باتریش کارایش خیلی کم شد .حالا لگ .و هنگ بماند .
    بعدش فروختم اپل 5اس گرفتم .بد نبود یاتری معمولی ولی روون بودنشو دوست داشتم .آب خورد گوشی سوخت هومنطور سوخته دادامش 300 تومان
    یه زد2 برداشتم البته بگم قبل اینا سونی زدداشتم بعدش زد1 بعدش اس 5 بود .
    واسه تنوع و تجربه این کارو کردم .
    واقعا زد2 عالی بود .الانم 7.8 ماه هست زد3 دارم واقعا محشره و کسایی که میگن تفاوت نداره مطمنم با گوشیا کار نکردن .
    وگرنه زد3 نسبت به زد2 باریک.تر .سبک تر .طراحی مدرن تر .روون تر .
    دوربین به مراتب بهتر .اسپیکرهای قوی تر.ال سی دی روشن تر و با کیفیت تر . .دوسیم فعال بودنشم واقعا کاربردیه . و زد آب بودنشم کسایی که میگن بی استفاده است اگه بقیه مثل من 2 میلیون بیشتر پول گوشی میدادن بعد با آب خیلی کم میسوخت میفهمیدن من چی میگم .و جالبیش اینجاست اگر همین زد آبی رو اپل یا سامسونگ میزد .چقدر تبلیغات میکردن روش و همین اپلیا که هیچ چیزه خاصی نداره گوشیاشون چکار میکردن .ولی با این حال هم میبینیم هنوز هیچ شرکتی عرضه نداشته .دوربین .اسپیکر .باتری ال سی دی .و… عالی رو داخل بدنه زد آب جا بده .
    در آخرم واقعا هرکس یه بار ازمحصولات سونی استفاده کنه سمت هیچ گوشی نمیره .
    باور کنید سونی زد. رو که چند سال پیش گرفتم هنوز دارمش و مثل ساعت کار میکنه .و در آخرم ببخشید طولانی شد یا حق

    پاسخ

    اشکان گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۲۶

    و اینم بگم من طراحی محصولات سونی رو دوست دارم .و اصلا تمایل ندارم کامل عوض شه .و فقط همینطور نسل به نسل بهتر شه .
    کسایی که هی میگن طراحی تکراری خوب مثلا سونی بیاد چکارش کنه .
    مثل سامسونگ .هواوی p6.p7 و… بیاد شبیه اپل بزنه ؟!
    من اون روز هرچی فکر کردم .هرچی طراحی به ظهنم اومد بیشترش داخل بازار بود .
    و به نظرم طراحی سونی جز زیباترین هاست .یاحق

    پاسخ

  14. من حدود ۳٫۵ سال پیش سونی اکسپریا میرو خریدم یادمه شاه بود فعلا هم دارمش اه نگفته عین خر ازش کار کشیدم. هر روز روت می کردم. هر روز فایل سیستمیش رو دست کاری می کردم باز فردا فلش می زدم بازم. باز خراب نشده. بعد ۹ ماه رفتم سونی ال خریدم. میرو رو دارم باز با ال.
    رو سونی ال فرق داشت کار.روزی ۱۰۰ بار فلش می شود هی اندروید های مختلف نصب می کردم روش اما باز نمی سوخت حدود ۷۸۹۰۰۰بار فقط فلش شده ۸۹۰۰۰۰بار روش اندروید خام رو اندورید های ساپورت شده از z3 و z2 و اندورید های دیگه نصب می کردم. اه نگفت. از کیفیت دوربین میرو که حرف نداشت تا سونی الی که فوق عالی بود که داری بهترین دوربين و صفحه نمایش بود تا الان که سونی ام ۲ دارم که بهترین گوشیه و منتظر اندوریدم.سونی گوشیی می زنه که یک باشه هیچ وقت اه نگه.
    این هیچ. این چی.
    من یادمه ۴ سال پیش
    پسر داییم با یه گوشی امد پیشم اسمش بود mini pro چی بگم از گوشی از سرعت بالا یا کارایی بالا یا دوربین یا ساپورت یو اس بی همون فلش مموری خودمون دوربینhd
    سرعت اینترنت ۳g
    اون موقع اپل چی بود.
    مدیر اپل یا سیب گاز داشت سیب پلاسیده می فروخت زیر افتاب داغ.
    یا مدیر کره ای سامی پلاستیک
    داشت لباس شویی می زد. اصلا گوشی ندیده بود.
    بچه سامی پلاستیک داشت پولش رو جمع می کرد بره واکمن سونی بخره.
    هیچ کدوم اینا اندروید ندیده بودن.
    اصلاً مشکل بزرگ سامی پلاستیک همه ازش می نالن.
    مشکل تو برنامه سیستمی پیامک.
    پیامک وقتی ۴ تایی می شه ارسال نمی کنه می گه mms هست. پیامک ۴ تایی تو سامی پلاستیک یعنی mms.مدیر شرکت سامی پلاستیک برو این رو درست کن نمی خواد بری سامی پلاستیک ۶ گاز گرفته بزنی.
    ال جی که هیچ حرفش رو نزنیم.
    من یادمه هیچ شرکتی نبود سونی بود. لوازم خانگی کلا سونی بود اگه از بابا بزرگ ها یا مامان بزرگ ها بپرسید می گن!
    سامی پلاستیک غلطی می کنه که هزار یک تا ادم عاقل نمی تونن اون رو درست کنن.
    سونی شاه زنده باد سونی.
    Viva SONY XPERIA SMARTPHONE

    پاسخ

    Mohammadsoley گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۵۴

    انشاء خوبی بود

    پاسخ

    Mr گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۲۶

    تخيلات خوبي داري
    از جمله اونجا در مورد اپل گفتي

    پاسخ

    jahanjkb گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۰۸

    وای خدا چقد خندیدم ا مدیران سایت خواهشمندم ی گروه سنی برا سایت بزارن

    پاسخ

    Taghisystem گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۳۲

    زیاد نخند دل درد می گیری باد می کنی می ترکی .می مونی رو دستمون.

    پاسخ

    Taghisystem گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۳۴

    تحلیل به روش taghisystemبود عزیزم

    Rezalmfao گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۶:۵۳

    منم میرو داشتم!گوشی خوبی بود در اون زمان!الان هم M2 Dual دارم گوشی خوبيه !
    دیروز رفتم بر یکی از فاميلمون Z3 Dual بگیرم!یعنی یکجوری فروشنده تو سر زد 3 ميزد که هر کسی بود از خريدش منصرف ميشد!هی ميگفت HTC بردار که دو تا دوربین داره و بهتره از زد 3 بعد مارو کشوند به سمت سامسونگ S6!فاميلمون همچين دوربین بیرون زده s6 رو ديد منصرف شد از خريدش ! آخرش Z3 Dual گرفتیم!ميگفت برتری زد 3 فقط ضد آب بودنشه! آخرش دوربین زد 3 و HTC رو کنار هم نگه داشت که ديگه خود فروشنده کک کرد و زد 3 بهتر بود!نميدونم چرا فروشنده ها اينقد تو سر سونی میزنن و معایبی رو ميگن که اصلا وجود نداره!

    پاسخ

    Taghisystem گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۹:۰۲

    تمام فروشنده ها کرم دارن به جز بعضی ها

    پاسخ

  15. آقا مهدی دمت گرم با این پست خیلی خوب و کامل توضیح دادی منم منتظر همین بودم یکی باید توضیح بده که تغییرات زیاد شاید مشتری قبلی رو ناراحت کنه اگه دقت کنن میبینن که همه ی شرکت ها از یک زبان طراحی استفاده میکنن چون نسبت به قبل کامل شده و باید کاملتر از قبلش بشه ولی این طراحی حکم امضا هم داره یعنی کسی که از این زبان طراحی استفاده کرد سونی بود اگه کسی که اخبار سونی رو دنبال کرده باشه میدونه پس دوستان آدم امضاش عوض نمیشه امکان نداره شما جایی دیدین امضا عوض بشه؟نه چون کار به مشکل میخوره
    درود به سونی
    make.believe

    پاسخ

  16. سلام منم اطمینان میدم که اینجوری خواهد بود البته در اینده نزدیک شاهد تصاویری از پرچمدار اینده سونی خواهیم بود فقط چیزی که یه خورده نامعلومه نوع چیپست استفاده شده هستش که اونم شاید 810 باشه با 4 گیگ رم و رفع مشکل حرارتی

    پاسخ

  17. پس آپدیت زد 1 چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

    ArmAnSony گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۵۸

    این سونی لعنتی اصلن شورشو درآورده اینقد بین این زد۲ لعنتی و زد۱ فرق میزاره که یکی ندونه میگه زد وان در مقابلش پایین رده ست
    تو اپدیتا هم داره اینکارو میکنه لعنتی

    پاسخ

  18. اپدیت ها لغو شدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چه بلایی سر اپدیت ها امده

    پاسخ

    Mehrdad.h71 گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۰:۵۸

    ایشالا از فردا شروع میشه

    پاسخ

    ArmAnSony گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۱۵

    از کجا میدونی؟ مطمينی یا شایده؟

    پاسخ

    پیتر جکسون گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۱۶

    اینقدر آپدیت آپدیت نکنید آپدیتش آش دهنسوزی نبوده…صدای مکالمه ش که وحشتناک زیاد شده طوریکه اگه پرده ی گوشتت سوراخ نشه اسپیکره رو شاخشه…از آیکون باتری تا آیکون سیگنال یه قواره زمین فاصله ست…روشنایی اتوماتیکش بعضی اوقات میگیجه…برای اینکه سرعت رام رو بالا ببرند انیمیشن ها رو پوکوندن…پیامک تیک تایید ارسال نداره…با بعضی برنامه‌ها ناسازگاره…ساعت لاک اسکرین رو زشتونده…بنظرم ۵.۰.۲ پایدارتر و شکیلتر بوده…یه چیزی هم مربوط به پست بزارم آقا کاووسی فرمایشت متین و بجاست.گوشی های سونی باید پس زمینه مشخص داشته باشند

    پاسخ

    ..ashkan گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۶:۰۸

    جنابه گلوله نمک هروقت ارتقا دادی به 5.1.1 دیگ مزه نمیریزی تغییراتشو میبینی

    Enrique Iglesias گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۶:۵۸

    جک نگو پلاستیکی تو حتی Xperia SP هم نداری برو با سامی پلاستیکت یا ال جی چکشت خوش باش کاری به سونی نگیر نکنه عمه سامی بود که زیبا ترین رابط کاربری متریال رو ساخت واسه گوشیش که نه مثل سامی پرت از اندروید بود نه مثل الجی اندروید خالص !
    هر وقت فهمیدی اکسپریا چند کلمه هستش بعد نظر مفت بده 😐

    Darian گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۱۷

    پوف اه اه اه
    آقا بوی سوختن دماغ دامدونگی ها میاد برید تا خفه نشدیم اگه z5 این عکسیه بشه من می خرمش
    عالیه و محشر دم سونی گرم با ااین

    پاسخ

    Enrique Iglesias گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۰۰

    دامدونگی که هیچ تهویه هوا (ال جی) هم دماغ هاشون داره میسوزه خخخخخخخخخ خداییش قیافه های اوزون شون الان دیدن داره 😀

    پاسخ

    A گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۹:۰۶

    بی ادب مگه sp چیش هست؟؟؟
    مگه خودتذچی داری که اینقد پز میدی؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here