آیا شرکت بازرگانی ایران، دومین نماینده سونی موبایل در ایران خواهد بود؟!

0
۴,۲۸۴

هنوز مدت زمان زیادی از معرفی رسمی شرکت آرمان همراه آرین به عنوان نماینده رسمی و در واقع تنها نماینده محصولات سونی موبایل در کشور نمیگذرد که خبرهای دیگری در این عرصه به گوش میرسد! شرکت بازرگانی ایران که سال هاست نمایندگی محصولات صوتی و تصویری سونی را در کشور بر عهده دارد، به تازگی در سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان وارد کننده دیگر تلفنهای همراه سونی معرفی شده است که با توجه به سابقه طولانی این شرکت در واردات سایر محصولات این برند، وجود چنین مجوزی شبهه برانگیز است.

آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

وقتی صحت و سقم این قضیه را از سوی مسئولان سونی موبایل در کشور جویا شدیم، منیژه معماری روابط عمومی این شرکت به نقل از مدیر مارکت سونی موبایل در ایران، ضمن تکذیب خبر فوق، قویا اعلام نمود که شرکت آرمان همراه آرین، تنها نماینده قانونی محصولات سونی موبایل در کشور محسوب شده و هیچ شرکت دیگری نماینده این کمپانی در کشور ما نیست.
پس با توجه به این اعلام رسمی، مشخص نیست که شرکت بازرگانی ایران، چگونه و از چه طریقی موفق به حصول چنین امتیازی شده است. آیا وزارت خانه در روزهای آخر کار دولت پیش، بنا به برخی از شرایط اقدام به واگذاری چنین مجوزی کرده است و یا این تنها یک اشتباه است که به زودی وزارت خانه فوق در صدد برطرف کردنش برخواهد آمد؟ بایستی منتظر ماند و دید!

آی تی رسان

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here