آیا شما One Plus One را به اکسپریا Z2 ترجیح میدهید؟

20
۱۰,۵۴۲

OnePlus-One_1-640x625

 

به نظر می آید کمپانی جدیدی قصد ورود به بازار قدرتمندان اندرویدی را دارد .کمپانی OnePlus پرچمدار خود یعنی  OnePlus One را امروز معرفی نمود.در تیزر های تبلیغاتی گذشته این کمپانی همیشه این اسمارتفون در برابر Xperia Z2 قرار می گرفت و حالا مشخصات کامل این اسمارتفون با عکس های آن انتشار یافته تا ببینیم این اسمارتفون تا چه حد می توانید در برابر Xperia Z2  خودنمایی کند.

 

چیزی که باعث شده این اسمارتفون رقیب برند ها و اسمارتفون های مطرح بازار گردد قیمت آن است.سخت افزار نیز در حد رقابت با بهترین هندست های اندرویدی سطح بازار است اما قیمت آن هنگام ارائه حدود نصف این اسمارتفون ها خواهد بود.در ادامه برای مقایسه جزئیات این اسمارتفون و اکسپریا Z2 با ما باشید.

طول دستگاه حدود 152.9mm در برار Xperia Z2 با 146.8mm قد می باشد البته دستگاه دارای صفحه نمایش 5.5″ که حدود 0.3 اینچ از صفحه نمایش اکسپریا Z2 بزرگتر است.دو اسمارتفون هردو حدود 160 گرم وزن داشته و Onelpus One دارای باتری 3100 میلی آمپری در برابر اکسپریا Z2 با 3200 میلی آمپر است.

رابط نرم افزاری دستگاه CyanogenMod 11 بر پایه اندروید خام کیت کت 4.4 است CyanogenMod تا 2 سال پشتیبانی این دستگاه را تضمین کرده است.

این دستگاه با قیمت حدود 280 یورو قرار است به بازار های جهانی راه پیدا کند. با این قیمت در صورت ورود به ایران میتوانیم انتظار یک اسمارت فون کمتر از 1 میلیون تومانی را داشته باشیم.

نظر شما چیست؟آیا این اسمارتفون می تواند محبوبیتی در بازار کسب کند و بتواند برند های مطرح را به چالش بکشد؟

 

Capture1 Capture2 Capture3

OnePlus-One_6OnePlus-One_7

OnePlus-One_13-640x602

 

 

OnePlus-One_2OnePlus-One_3-640x242

OnePlus-One_4-640x304OnePlus-One_4-640x304

 

XperiaBlog

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

20 دیدگاه ها

  1. پس در جریان باشید دوستان .گوشی ضد ابه و از هر لحاظ سره به z2 فقط دوربین این سونی روی کاغذ مثلا بهتره که به اونم در عمل شک دارم.این گوشی وارد بازار شده و به نظرم فقط بسته بندیش به z2 میرزه خدایی .گوشی پشتش باز نمیشه و جنس پشتش دیوانه کنندست .اگه این گوشی وارد ایران بشه تمام پرچم دارها کارشون تمومه

    پاسخ

  2. عالیه
    خیلی عالیه
    خیلی خیلی عالیه
    خیلیم قشنگه
    ولی متاسفانه cm یکم زشته…!
    منفی نده یکم فک کن
    اگه نمیدونی چیه تو گوگل سرچ کن عکساش بیاد بالا

    پاسخ

  3. سلام. من خودم حدود یک ساله z دارم,طرفدار سونی هستم چون انصافا توی همه وسایل محصولاتش درجه یک هست.ولی همیشه با قیمت گذاری سسونی و همچنین دیگر برندها مخالف بودم.چرا باید آدم 2 میلیون تومن بده به گوشی که درسته درجه یک و خوشگله ولی میشد سازنده هاش یکم کمتر بخورن و مثلا 1 میلیون بدن؟ مثلا همین z رو من گرفتم 1600000 تومن ولی الان شده 1100000 تومن!مگه الان قطعاتش ارزون شده و واسه سازنده هاش با این تورم کمتر از یه سال پیش درمیاد که قیمتشو ارزون کردن؟نه عزیز این گوشی همون سال قبل هم میتونستن 1 میلیون هم بدن ولی نمیدن چون میخوان خیلییییییییی بخورن. این گوشی که تازه داره میاد حتی اگه کیفیتش یکم از برندهای معروف کمتر هم باشه بازم باید خرید تا از سازنده هاش به خاطر قیمت مناسبش حمایت کرد تا برندهای دیگه بیان بفهمن که مردم الاغ نیستن و مثلا سامیونگ s5 رو بیاره به قیمت واقعی یعنی مثلا 1 تومن بدن سونی هم z2 رو همینطور اینhtc نامرد که داره گوشیاش رو به 3 برابر قیمت واقعی میفروشه. در کل به محض ورود این گوشی من z رو میفروشم و این رو میگیریم نواقصی هم داشت تحمل میکنم تا محصولات بعدیش بیاد و بخرم و جبران بشه.وای که چی میشه همه این برند رو بخرن و بقیه برندها مجبور بشن به قیمت واقعی بدن تا پشت سر مردم نخندن.
    باتشکر

    پاسخ

    mahdi گفته:
    ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۴۲

    این واسه ایرانه دوست عزیز

    پاسخ

  4. تراکم پیکسلش،باطریش،دوربینش،ضداب بودنش کیفت ساختش وزیبایی که گوشی های سونی داره،به Z2نمیرسه صفحه نمایش هم که Z2تا الان از تمام رقبا سرتره حتی از سوپر امولایدهایی که خوده سونی قبلا به سامسونگ فروخته، پشت گوشیه هم که به گوشی های چینی میخوره قیافشم خدایی زشته من 500هم به این پول نمیدم حیف نیست…

    پاسخ

  5. سلام چیه بابا به قیافه گوشی نگاه کنید به این گوشی های بازارمشترک چین میخوره من خودم کارم فروش موبایل بیشتر سونی وسامسونگ میفروشم ولی عمرا خودم این واسه فروش بیارم بعدشم ادمای مومن Z2دوربین 20مگاشم از این سره چه برسه به نمایش وجاهای دیگش…

    پاسخ

    vesal گفته:
    ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۸:۵۸

    دوست من مگه گوشی میخریم واسه قیافه بنظر من عالیه

    پاسخ

  6. بدون تعصب، خیلی ارزونه! چرا نباید خرید!؟
    هرچند الان برای خریدن زود هست! باید صبر کرد و دید آیا کیفیت ساختش خوب هست و دوام داره یا نه!
    نباید گول سخت افزار رو خورد!
    ولی اگر واقعا مثل یک اسمارت فون معمولی و با کیفیت مثل برندهای دیگه خودش رو نشون بده، شخصا استقبال می کنم!

    پاسخ

  7. من همیشه فکر میکرم چیپ snap 800 خیلی گرونه واسه همین هر شرکتی گوشی میزنه با این چیپ بالای 1.300 هست،آخه یه گوشی با snap 801 تمام امکانات ابر شرکتا جز دوربین و رام زیر 1 تومن؟هنوز z زیر یه تومن نشده این بیاد اگه گوشی خوبی باشه حتما میگیرم،رام cyanogen هم سبکه هم قدرتمند مخصوصا وقتی قرار داد هم داشته باشن کاراشون بهترم میشه.دمشون گرم با این قیمت همچین گوشی زدن البته اگه درست باشه.

    پاسخ

  8. وای این چرا اینقدر ارزونه؟مفته اگه زیر یک میلیون باشه،قبوله کیفیتش به پای سونی نمیرسه اما سخت افزار قوی و 2 سال پشتیبانی درست حسابی،وسوسه انگیزه.ایران بیاد هر کی یکی میخره 😀

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here