آیا فلش زنون،جزئی از لوازم جانبی برای اکسپریا زد و هونامی خواهد شد؟ همچنان امیدوار باشید!

4
۱۴,۳۵۸

آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

همانطور که در جریان خبرهای xperia z1 (هونامی) بوده و هستید بعد از معرفی غیر رسمی و رسمی این گوشی،بسیاری از هواداران و بهتر بگوییم دلدادگان این گوشی به دلیل عدم وجود فلاش زنون کمی ناراحت و نا امید شدند!این نا امیدی زمانی بیشتر شد که حتی در لنزهای جداگانه و قابل حملی که قرار است توسط سونی معرفی شود،خبری از زنون نشد!اما حالا با تصویری غیر منتظره مواجه شدیم،تصویری که در آن کیتی جداگانه به عنوان فلش زنون بر روی قسمتی از گوشی اکسپریا زد جای گرفته و آرم کوچک روی آن نشان از داشتن قابلیت NFC دارد که توسط آن ارتباط با گوشی و شارژ آن امکان پذیر خواهد بود!

اگر این تصویر از سوی سونی تایید شود،خبری بسیار خوشایند برای دارندگان این گوشی در سراسر جهان خواهد بود و بعد از مدتها اکسپریا زد باز هم حریفی جدی برای رقیبان سرسخت خودش خواهد شد!

ظاهرا مکانیسم این فلش نیز این گونه است که بر روی محل اتصال داک گوشی در سمت چپ آن قرار میگیرد و از طریق اتصال NFC با دستگاه هماهنگ شده و پس از اجرای دستور فلش در تنظیمات دوربین هنگام عکسبرداری روشن خواهد شد.اگر درک این موضوع برایتان کمی دشوار است کافی است تا مدتی به عقب برگردید هنگامی که سونی هنوز شراکت خود با اریکسون را به هم نزده بود.بله آن چیزی نیست جز sony ericsson k750!

آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

حتما به خاطر دارید که این گوشی در زمان خود یکی از باکیفیت ترین دوربین ها در بین هم رده های خود را داشت که حتی قابلیت نصب فلش جانبی زنون را نیز برای آن مهیا کرده بودند و کاربر میتوانست با خرید آن به صورت جداگانه از این قابلیت استفاده کند.
متاسفانه اطلاعات بیشتری از این وسیله جانبی که صحت آن هنوز تایید نشده،منتشر نشده است.ولی کماکان میتوانید امیدوار باشید که این آرزو باز هم توسط سونی برآورده شود!

sonyviet

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here