آیا پرچمداری بزرگتر از اکسپریا XZ4 هم توسط سونی در راه است؟

14
۱۱,۳۲۲


در روزهای گذشته شاهد انتشار تصاویر متعددی پیرامون اکسپریا XZ4 بودیم. درز تصاویر قاب، محافظ صفحه و حتی ویدئویی از خودِ گوشی که نشان داد، شمایل پرچمدار جدید سونی به چه صورت است. اطلاعات گذشته ای که از این دستگاه افشا شده بود، حکایت از صفحه نمایش 6.5 اینچی با استاندارد 21:9 داشت.

امروز وبسایت Gsmarena به نقل از یک منبع چینی، تصاویری از قاب اکسپریا XZ4 را در کنار گوشی اکسپریا XZ Premium منتشر نمود. این تصاویر شاید در ساعات آینده توسط بسیاری دیگر از رسانه ها بازنشر شود، اما نکته ای که وبسایت Gsmarena نیز به آن دقت نکرد، این است که ابعاد این قاب با آنچه که در روزهای گذشته از اکسپریا XZ4 خبر داشتیم همخوانی ندارد.

تصاویری در روزهای گذشته از اکسپریا XZ4 منتشر شده بود که نشان داد، ارتفاع این گوشی تقریبا 155 میلی متر است. حتی Ice universe در توییتر خود، به صورت دقیق ارتفاع این دستگاه را 152 میلی متر اعلام کرد، اما این تصاویر که امروز از قاب اکسپریا XZ4 در کنار اکسپریا XZ Premium منتشر شده، بسیار بیشتر از این حرف هاست.

حتماً میدانید که ارتفاع گوشی اکسپریا XZ Premium به صورت دقیق 156 میلی متر است، در حالی که قاب مذکور، نزدیک به یک سانتی متر از اکسپریا XZ Premium بزرگتر است. به عبارت دیگر این قاب برای یک گوشی با ارتفاع تقریبی 166 میلی متر است که با توجه به اطلاعاتی که از اکسپریا XZ4 داریم، نباید با این گوشی سازگاری داشته باشد. با توجه به شمایل کلی این قاب که به اکسپریا XZ4 شباهت دارد، دو فرضیه مطرح است: یک اینکه به کلی این تصویر دروغین بوده و دو اینکه سونی یک نسخه بزرگتر از اکسپریا XZ4 را هم در حال آماده سازی دارد. نظر شما چیست؟

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

14 دیدگاه ها

  1. واقعا اصرار این شرکتا به بزرگ تر کردن این گوشیا چیه؟ چه خبره اخه. من xzp دارم با ۵٫۵ اینچ و استاندارد ۱۶:۹ نمیشه باهاش یا یه دست کار کرد. دست نمیرسه به بالا های گوشی. این خیلی درازه خداییش. به قول یکی از دوستان کاش تو سه سایز گوشی بزنه با کانفیک یکسان و فقط اندازه صفحه متفاوت. ۵٫۵ تا ۵٫۸ اینچ بدون حاشیه خوبه. هرچند گوشی ۵ اینچی از نظر من بهترین اندازه ست. خوشدست و راحت.

    پاسخ

  2. علاوه بر اینکه ۱۵۲ ارتفاع صفحه نمایشه، همونطور که ار تصاویر توییتری مشخصه XZ4 از iPhone Xs max هم که ۱۵۷٫۵ میلیمتر ارتفاع داره، چند میلیمتری بلند تره و اگر گارد هم ضخیم باشه، اندازه گارد تو تصویر جدید منطقیه….

    پاسخ

    sadegh.a گفته:
    ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۱:۲۸

    حرف شما درسته به نظرم

    پاسخ

  3. تا قبل از رونمایی از xz1 همه چیز واسه سونی عادی بود بعد از معرفی xz premium که شاهکار بو اولین گوشی با اسنپدراگون ۸۳۵ و فیلم برداری اسلوموشن همه انتظار داشتن xz1 کم حاشیه باشه و دو دوربینه باشه که همه طرفدارانش رو نا امید کرد و از چشم همه انداخت بخش موبایل سونی رو xz2 هم تک دوربینه بود و باعث شد هیچکس از سونی انتظاری نداشته باشه دیگه xz2 Premium هم با حاشیه ها و استاندارد ۱۶:۹ فروشی نداشت xz3 خوب بود ولی باید به جای xz1 معرفی میشد نه پرچمدار نیمه دوم ۲۰۱۸ اما سونی
    خود سونی اعلام کرده در سال ۲۰۱۹ به کمک ۵G بخش موبایل رو نجات میده، مثل سامسونگ که تا اس ۸ معرفی میشد از فردا تبلیغات اس ۹ رو شروع می‌کرد سونی هم هر روز یه نشانه و شایعه ای از گوشی جدیدش بیرون میده تا سر زبون ها بیافته امیدوارم سال خوبی برای سونی باشه امسال

    پاسخ

  4. این قاب XZ4 هست
    ولی شایعات میگه XZ4
    ۶٫۴ اینچ هست
    بزرگ تر از این چی میشه
    اگرم بزرگ تر باشه مدل بزرگ تر از XZ4
    یعنی ۶٫۹ اینچی هم معرفی میشه
    به نظرم همون ۶٫۴ یا ۶٫۷ بسه
    اگر به جا سونی بودم سه پرچمدار تو این اندازه ها معرفی میکردم واسه صلیغه های مختلف
    ۴٫۶
    ۵٫۵
    ۶٫۴ یا ۶٫۷
    عالی بود واسه هر نوع صلیغه ای
    به شرطی سخت افزار یکی باشه
    خیلیا یه اسمارت فون قدرتمند پرچمدار می خوان در اندازه کوچیک با حاشیه خیلی کم

    پاسخ

  5. سامسونگ ۱ اسفند معرفی میکنه اس ۱۰رو
    سونی فکر کنم تا ۵ اسفند معرفی کنه xz4 رو تا به چالش بکشه پرچمدار سامسونگ رو
    تا اون موقع هم هر چند روز یه شایعه، عکس، فیلم لو میده تا همه تو کف xz4 بمونن آخرش هم یه گوشی مثل xz1 معرفی میکنه :))

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here