آیا گوشی های معرفی شده توسط سونی در سال 2017، میتواند تمام سلایق را پوشش دهد؟

56
۹,۴۶۸


امروز با ورود اکسپریا XA1 Plus به بازار ایران، آخرین اسمارت فون معرفی شده در سال 2017 نیز در کشور ما حاضر شد. امسال سونی به طور کلی، 10 گوشی هوشمند را معرفی کرد که از این تعداد 6 عدد در ایران به صورت رسمی عرضه شدند. اکسپریا XZs، اکسپریا XZ1 Compact، اکسپریا R1 و اکسپریا R1 Plus چهار گوشی هوشمند سونی هستند که در برنامه کشور ایران برای عرضه وجود نداشتند.

از نظر صفحه نمایش گوشی های سونی، از رده 4.7 اینچی شروع و تا 6.0 اینچی ادامه پیدا میکنند. در بخش پردازنده از پردازنده متوسط MT6737T مدیاتک گرفته تا اسنپدراگون 835 در بین گوشی های سونی دیده میشود. در بخش دوربین از دوربین متوسط اکسپریا L1 تا دوربین حرفه ای اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ Premium در گوشی های سونی مورد استفاده قرار گرفته است.

سونی نسبت به بسیاری از رقبا، مثل سامسونگ، تعداد کمتری از گوشی های هوشمند را عرضه میکند. سامسونگ تقریباً برای هر سلیقه ای یک انتخاب جداگانه به شما پیشنهاد میدهد. در حالی که سونی یا اپل اینگونه نیست و فقط به مشتریان خود در گروه های محدود پاسخ میدهد. با این حال با توجه به گوشی های معرفی شده در سال 2017 توسط سونی، به نظر شما آیا این گوشی ها میتواند سلایق مختلف را پوشش دهد؟

این یک نظرسنجی است که بدون گزینه از پیش تعریف شده، قصد دارد تا پاسخ به این سوال را از شما دریافت کند. با احتساب گوشی هایی که متاسفانه در ایران عرضه نشدند، از بین 10 اسمارت فون معرفی شده توسط سونی، آیا این گوشی ها میتوانند به سلایق مختلف پاسخ دهند؟ یا برخی سلایق نمیتوانند از بین گزینه های موجود روی میز، یکی را که باب میل آنهاست انتخاب کنند؟ خواهشمندیم در این نظرسنجی شرکت کرده و استدلال خود را از پاسخی که میدهید به ما اعلام کنید. برای مشاهده مشخصات هر یک از گوشی های سونی به بخش محصولات مراجعه کنید.

مشخصات گوشی های اکسپریا

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

56 دیدگاه ها

  1. منکه به شخصه از گوشی های سونی راضیم و هیچ مشکلی توشون نمیبینم کیفیت صفحه نمایش که عالیه سرعت گوشی که خداس طراحی هم نشون هرکی میدم حال میکنه اصلا طراحیش شیکه یه چیز من در آوردی نیست با حاشیه هاش هم مشکلی ندارم چون ترجیح میدم موقع گیم و بازی کردن دستم رو همون حاشیه ها باشه تا روی صفحه ک چیزی معلوم نباشه ترجیح میدم اون حاشیه ها باشه تا اینکه نباشه و با اولین ضربه ک بخوره بزنم تو سر خودم بخوام قد پول گوشی خرج صفحه کنم

    پاسخ

    Alisafaipanah گفته:
    ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۳۰

    موافقم منم طراحیشو دوست دارم

    پاسخ

  2. ۱٫ طراحی سونی که هچ نمره ای نمی گیره، چون اومده از پلاستیک استفاده کرده بر خلاف مدل های سری z و همگام با بقیه شرکت ها حاشیه رو کاهش نمیده و با تیز کردن گوشه ها طراحی رو زیادی ساده کرده و رنگ بندی ها هم کم شده.
    ۲٫ سونی رابط کاربریش بیش از حد ساده شده و واقعا امکاناتش کم شده حتی نسبت به اندروید خام.
    ۳٫ حجم بلندگوهاش اصلا در حد شرکت های دیگه مثل اپل، اچ تی سی و حتی میت ۱۰ نیست.
    ۴٫ دوربین دوگانه، فلش دوگانه، دیافراگم بهتر، الگوریتم نرم افزاری بهتر، امکانات بیشتر در عکاسی و فیلم برداری و لرزشگیر اپتیکال با تلفیق لرزشیر نرم افزاری مثل گوگل پیکسل.
    ۵٫ صفحه نمایش اولد.
    ۶٫ باتری قوی تر.
    ۷٫ رم ۶ گیگ.
    ۸٫ اسنپ ۸۴۵٫
    سونی اینا رو اوکی کنه بهترین گوشی رو تولید کرده

    پاسخ

    golmina گفته:
    ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۲۶

    دداش گلوم فرض کنیم سونی همچین مشخصاتی ره بزنه بنظرت کیا قدرت خریدشو درن؟اونایی که مخرن جزو معدود افرادن گزینه دومته هم قبول ندروم ای سلیقه ایه ولی بنظر مو رابط کاربری سونی بی نقص سبک و چقچقیه

    پاسخ

  3. توی بررسی نوشته پردازنده xa1 plus هشت هسته ۲٫۳ هست.بعضی سایتا نوشتن ۴ تا از هسته هاش فقط ۲٫۳ هست و ۴ تاش ۱٫۶ .
    کدوم درسته؟

    پاسخ

    Kaveh-AP گفته:
    ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۲۹

    ۴ هسته ۲٫۳ ۴ هسته ۱٫۶

    پاسخ

  4. گوشی های سونی به صورت عملکردی کیفیت زیاد و عمر بالایی دارن. هرچند در سری ایکس با روی آوردن به پلاستیک خیلی وجهه خودشو خراب کرد چون زمانی که بقیه پلاستیک بودن سونی فلز و شیشه میزد. به هرحال امیدوارم در سری بعدی دست بکشه از پلاستیک! اما چیزی که باعث فروش کمش و ضرر دوبارش شد پافشاری روی طراحی تکراری بود. یه طراحی هر چقدر هم عالی باشه اما تا یه جایی مقبوله. از z به بعد یه طراحی رو داره دنبال میکنه و هر گوشی بعدی با تغییرات اندک و بهبود همراهه. اما کلن شبیه همن همه شون. مسئله بعدی هم دوربین هست. دوربین های گوشی سونی تو روز عکس های قابل قبولی میگیرن و تفاوت زیادی ندارن با بقیه اما جایی که سونی توش به شدت ضعیفه عکس برداری در شب هست که بازم لج کردن در عدم استفاده از اپتیکال و دیافراگم باز تر باعث نفروختنش شد. صفحه نمایش های سونی خوبن واقعا بهترین ال سی دی ها رو میزنه فک کنم xz1 یا xa1 plus بهترین کنتراست و عمق مشکی و در ال سی دی ها دارن ( البته صفحه پریمیوم و کمکاری کرد -_-). هرچند که طبق بررسی سایت های معتبر میگن دقت رنگشون در حد آیفون نیست اما به طور کلی خوبن و با توجه به اینکه اولد همونقد که خوبی داره بدی داره. و من اصلا حاضر نیستم گوشی داشته باشم که پیکسلش بسوزه و هاله بندازه و از این داستانا. ولی خب امیدوارم شرکت ها به کمال برسوننش چون واقعا رنگ مشکی و مصرف باتری خیلی بهتری داره. یه چیزای خورده ای هم هست مثل حسگر اثر انگشت یک مرحله ای یا یه پاور با کیفیت که حس خراب شدن نداشه باشه حالا که دبل تپ و برداشته. یه دستی به سر و روی نرم افزارش بکشه چنتا چیز جذاب و کاربردی اضافه کنه. اینطوری خیلی راحت میتونه برگرده به رقابت و فروش. چون اسم سونی همیشه مردم بهش علاقه دارن کافیه این تغییرات و اعمال کنه و تبلیغات بیشتری کنه.

    پاسخ

    Vahidtheorder گفته:
    ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۴۱

    داداش گلم مطمعنی سری ایکس و از نزدیک دیدی؟؟؟سری ایکس فلز و شیشه اس البته به جز سری کامپکت.با تمام احترام من نظر شما رو قبول ندارم.به نظر من سونی تو سری ایکس زد طراحی و به حد کمال رسوند.من خودم از زد وان تا زد پنج و داشتم .تو سری ایکسم اکسپریا ایکس و داشتم الانم گوشیم ایکس زد هست.ولی قبل ایکس زد خواستم تنوع بدم و اس هفت ادج خریدم که بعد یه مدت فورمتش کردم دیگه بالا نیومد دو سه جا بردم نشون دادم گفتن هاردش خراب شده که بردم نمایندگی تعمیر کرد و بعدش فروختم و رفتم ایکس زد خریدم.بر عکس اعتقاد خیلیا من با قاطعیت میگم صفحه نمایش سونی تو نمایش رنگ ها موفقتره مخصوصا رنگ سفید که اس هفت ادج به زردی میزد.موفق باشید

    پاسخ

    sasan.tgh گفته:
    ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۰۹

    عزیزم هیچ کدوم از گوشی های سری ایکس مطلق فلز و.شیشه نیست و همشون پلاستیک و دارن. منظورم این بود نه که کلا پلاستیک باشن. البته x performance و نمیدونم ولی احتمال زیاد اونم فریم پلاستیک داره. Xz بیشترین پلاستیک و داره هم فریم هم اون قسمت پایین پشت گوشی. خودم xzp دارم و.فریم پلاستیکی داره و خیلی خش پذیره به صورتی که تو گارد خش گرفت. و xz1 هم بالا و پایینش پلاستیک هست. برعکس سری z که کاملا فلز و شیشه بودن. منم که گفتم طراحی گوشی هرچقدر خوب باشه اما تکراری شده. درسته سری ایکس تفاوت های زیادی داره یا زد اما به طور کلی یه جورن ینی مستطیلی بودن و تخت بودن باعث شده که تشخیصشون برای کسایی که سونی ندارن یا نمیشناسن سخته. اولد درسته رنگ سفید و قرمز خوبی نداره اما تا s7 بود انصافا من گوشیمو کنار s8 گذاشتم و جفتشون سفید و قرمز و یه جور نشون میدادن و توی نمایش رنگ s8 مشکلات قبل و نداره. هرچند اولد کلا پیکسل میسوزه بعد مدتی و کیفیت کلی هم کم میشه.. با شما موافقم توی صفحه نمایش های سونی اما هنوز خیلیا به خاطر tft بودن z و z1 فک میکنن صفحه نمایش های سونی خوب نیست.

    پاسخ

    Vahidtheorder گفته:
    ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۴۳

    بله قبول دارم تو فریم دور پریمیوم و پایین و بالای ایکس زد وان و حتی ایکس زد از پلاستیک استفاده کرده.ولی در کل بعد یه مدت که گوشیای سامسونگ و دستت میگیری حسه بدی بهت میده.اصلا رخ قشنگی ندارن ولی سونی مخصوصن ایکس زد وان خیلی خوش دست و دلپذیره.قبول دارم حاشیه های بالا و پایین و کم تر میکرد تو فروشش تاثیر زیادی میذاشت ولی من به شخصه با طراحیش مشکلی ندارم.تجربه ی شخصی من اینه گوشیهای سونی خیلی با دوام تر و بهتر از سامسونگن.بله منم تو اس هفت ادج و اس هفت بعد یه مدت مشکل دار شدن ال سی دی و مشاهده کردم

    محمد لک گفته:
    ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۱۷

    دوست عزیز تا جایی که همه میدونن اولد از ipsکم مصرف تره و رنگ ها رو بهتر نشون میده و گزارشی از سوختن پیکسل اولد نیومده ، با احترام به نظرت یکم بیشتر مطالعه کنی بد نیس.

    پاسخ

    Saeed Mohammadipouya گفته:
    ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۷:۳۵

    بردار همین پرمیومو بزار کنار همون سامسونگ بعد بیا بگو بهتر نشون میدن

    پاسخ

    sasan.tgh گفته:
    ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۱۷

    کم مصرف تر و که گفتم. دوست با مطالعه چپ و راست اخبار هاله روی صفحه اولد و خط سبز و خط قرمز و پیکسل سوزی و موندن رد کیبورد و غیره روی اولد و نشنیدی مثل اینکه!!! در ضمن رنگ قرمز و اولد نارنجی نشون میداد تا s8 که خوب شد.

    پاسخ

  5. مسلماً خیر، سونی به هیچ وجه نتونسته تمام سلایق رو پوشش بده اما پوشش سلایق فقط عرضه گوشی با قیمت و امکانات متناسب با قیمت نیست، طراحی گوشی های سونی هر چند زیباست ولی کاملاً تکراری و متأسفانه اصلی ترین ایرادش همه پسند نبودن طراحی حال حاضر سونی هست، اکثر مردم بجز افراد کمی موبایل با گوشه های تیز رو نمیپسندن، سونی باید یه طراحی جدید و همه پسند رو انجام بده..
    مورد بعدی عدم استفاده از تکنولوژی های روز در دوربین گوشیهاش هست و اصلی ترین اون هم عدم استفاده از لرزشگیر اپتیکال هست اما نکته بعدی در دوربین استفاده از سنسورهایی با مگاپیکسل بالا هست که مشکلاتی رو برای دوربین ایجاد کرده که مهمترینشون نویز تصاویر و قدرت زوم کمتر هست (با اینکه سونی تو گوشهای جدیدش از سنسور ۱۹ استفاده کرده ولی در حقیقت سنسور ۲۱مگاپیکسلی هست و دلیل این کار هم استفاده از نسبت تصویر چندگانه هست که کاربرد محسوسی هم نداره)..
    و اما صفحه نمایش گوشیهای سونی در حال حاضر مشکل خاصی ندارن ولی استفاده از tft در زمان سری زد (z,z1) مردم رو نسبت به صفحه نمایش گوشیهای سونی بدبین کرده که میتونه با استفاده از صفحات oled ژاپن دیسپلی که joled نام دارن حال و هوای تازه ای به صفحه نمایش گوشیهاش بده (به شخصه افرادی رو میشناسم که وقتی اسم سونی میاد میگن صفحه نمایشش خوب نیست و….)
    اگه این موارد رعایت بشه و بتونه نوآوری هم تو محصولاتش داشته باشه میتونه طرفداران زیادی رو به سمت خودش جذب کنه.

    پاسخ

  6. Xzpخریدم.راضی ام خدایی.از اول باسونی کار کردم.نه هنگ دیدم نه لگ.کم و بیش اندازه بودجه گوشی خریدم ولی خبxzpتونست تمام مشکلات گوشیای قبلی رو حل کنه و یه گوشی عالی باشه.حاشیه راستش برای من مهم نیست ولی رفیقمs8پلاس خریده از این که فیلم میبینه حاشیه هاش کم میشه ناراضی هست.مثل بچه از گوشی مراقبت میکنه که زمین نخوره صفحش خورد بشه.هرکسی یه سلیقه ای داره ولی خب من الان تو سونی یسری باگ میبینم ولی مشکل جدی نمیبینم تو گوشی که بخوام نقد کنم.نمیگم الان برین سونی بخرین نه.ولی بدونین پول زیاد برای گوشی دادن به درد نمیخوره

    پاسخ

  7. اشکال کار سونی میدونید کجاست؟ دوام بیش از حد الان برادر من سونی زد دارد، گلکسی s4 , s5 ,s6 و خیلی گوشی های دیگه رفتن زباله دانی این مثل اسب کار میکنه خوب معلومه مصرفی نمیزنه طرف گوشی رو عوض نمیکنه

    پاسخ

    sina82 گفته:
    ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۲۲

    ۴ ساله اکسپریا زد دارم هنوزم کار میکنه خخخ

    پاسخ

    Vahidtheorder گفته:
    ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۴۵

    منم ایکس زد وان داشتم چند سال پیش که تقریبا سه سال پیش فروختم به یکی از دوستام که داده به خانومش هنوز داره استفاده میکنه

    پاسخ

    Saeed Mohammadipouya گفته:
    ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۷:۳۷

    دوست عزیز یکسالم نشده ایکس زد وان اومده بعد تو چطور سه چهار سال پیش داشتی؟

    سجاداسدی گفته:
    ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۴۱

    من الانم اکسپریا زد دارم

    پاسخ

    Hadi. Delta گفته:
    ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۴۷

    هه دادا از دل گفتی ما هم داریم کار میکشه ها اول مال من بود دادم به برادرم واقعاً کاررررر میکنه ها

    پاسخ

    Saeed Mohammadipouya گفته:
    ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۴۸

    احسنت

    پاسخ

    miladkheyri گفته:
    ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۱۰

    دوستان میگن اکسپریا Z رو ۴ساله دارن و هنوزم داره کار میکنه، اون که چیزی نیست من ۴ساله m2 دارم هنوزم مثل روز اوله، البته چند ماه پیش دادم به خواهرم و یه Xperia X گرفتم.

    پاسخ

  8. ملت غیور کلا بحث قیمتی را در نظر ندارند؟ الان پریمیوم سونی و آیفون ۱۰ با قیمت هفت میلیون تومان از نظر کارایی چه تفاوتی دارند بدون تعصب؟؟؟؟ طراحی بدون حاشیه بزنه با قیمت هنگفت بعد بگیم آفرین جینگولک بازی کرد؟ آق آیفون بدون حاشیه با قیمت هنگفت چه کاری برای کاربر انجام میده توضیح بفرمایید؟ بماند که الکی ۵.۸ اینچ نمایشگر داره ولی تصاویر همیشه کوچک نشون میده چون نسبت تصویر غیر استاندارد دارد

    پاسخ

    Sasan1978 گفته:
    ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۵۴

    بحث خوب و بدی آیفون و سونی نیست بحث پیشرفت همزمان و حتی جلوتر از تکنولوژی روز است در گذشته امپراتور نوکیا هم معتقد بود خیلی چیزها لازم نیست و همه دیدند که وارد زباله دان تاریخ شد، سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ سالی بودند که اکثر تولید کننده ها حتی هواوی، ایسوس، اپل، سامسونگ و احتمالا نوکیا ۹ حداقل یک گوشی ۱۸:۹ معرفی کردند ولی سونی در مقابل نیاز بازار گفت که لازم نمی بینم! حالا همه صبر کنید و ببینید کی از این شکری که خورده بر می گرده

    پاسخ

    Vahidtheorder گفته:
    ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۴۴

    حالا من تو فضای مجازی چند تا خبر از خرابی صفحه نمایش خوندم حتی عکسشم دیدم که یه خط سبز افتاده بود خخخخخ

    پاسخ

  9. پاسخ از نظر من منفیه
    حتی اگر هم ذره ای شانسی برا پوشش دادن تمام سلیقه ها داشت با این قیمت گذاری اون اندم شانس رو هم بخصوص تو میانرده و پایین رده هاش از دست داد

    پاسخ

    A.m.ir گفته:
    ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۵۳

    *اندک شانس

    پاسخ

  10. حیف پول ن باتری درست حسابی ن دوربین تو شب خوبی ن اسپیکرا قوی گوشی ک هنزفیری تو جعبش کیفیتش از ۵ تومنی های تو مترو کمتر باشه میخواین سلایق پوشش بده؟

    پاسخ

    Sony Xperia Z7 گفته:
    ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۲۱

    اکثرا با هندزفری آهنگ گوش میدن به جای اسپیکر که حاشیه درست کرده هندزفری خوب بذاره بهتر میشه

    پاسخ

    سجاداسدی گفته:
    ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۴۴

    دوربین مهمه

    پاسخ

    pariu گفته:
    ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۳۱

    توو جعبه هنزفیریش از مترو بی کفیتتره!!!!!!!پس شما لابد همون هدفون رو توی گوش مبارک نذاشتی حالا توو گوش نمیره ی فشاری بهش بده ببین کیفیت بیسش چه طوریه حالا بعضیا عادت به این مدلیا ندارن دیگه کیفیتش از توو مترویی ها پایین تره؟!دوست عزیز باتری هم ۱۰۲ ساعت بشه ۱۰۸ ساعت عااالی میشه؟!کیفیت صفحه آیفون ایکس بزنه افتضاح ولی ۷ میلیون چون حاشیش کمه عالی میشه؟!!!!خیلی باحال بود کامنتت.به ما که سود نمیدن بابت سونی دوست داشتنمون ولی مثل بعضی فروشنده ها حرف زدید.

    پاسخ

    Saeed Mohammadipouya گفته:
    ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۱۱

    باطری ضعیف؟ ایکس زد وان باظرفیت کمش ندیدی چه کرد؟
    دوربین تو شب بهتر شده نویز به طرز قابل توجهی کم شده اسپیکرم بهبود داشته خصوصا صداش شما دگ کی هستین ناموسا

    پاسخ

  11. امیدوارم شرکت سونی موبایل پا به عرصه رقابت در طراحی با برند های دیگه هم بزاره ، یکم داره خسته کننده میشه برای طرفداراش

    پاسخ

    Alisafaipanah گفته:
    ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۵۱

    طراحیش هم شیکه هم خوشکل هم مقاوم نمیدوم چرا از طراحیه سری xبد میگین بعدشم سونی مثله خانواده زدش عادت داره چند مدل یک شکل با تفاوت هایه کوچیک بده بیرون تا سریه دیگش الان هم زدش قشنگ بود و هم ایکسش

    پاسخ

    miladkheyri گفته:
    ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۲۱

    بحث زشت یا زیبا بودنش نیست، طراحی سونی خیلی تکراری شده، درسته شاید از نظر من و شما و طرفداران سونی طراحی گوشی زیبا باشه اما متأسفانه طراحی سونی همه پسند نیست، بیشتر مردم طراحی با گوشه های گرد رو میپسندن، سونی باید یه طراحی جدید و همه پسند انجام بده، طراحی حال حاضر سونی حتی ضخامت گوشی رو بیشتر نشون میده.

    پاسخ

    Alisafaipanah گفته:
    ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۰۱

    یعنی شما میگین بیاد مثله جا سابونی بسازه.همین طراحیشه که متفاوتش کرده تو فکر نباشید ایشالا ی طراحی میده که همه چهارچشمی نگاش کنن بگن ایول

  12. من طرفدار سونی هستم ولی این واقعیت الان اگه طرفدار سونی نباشی به هیچ وجه سراغ گوشی سونی نمیری واقعا از رقبا عقبه از نظر شاهاری گوشی های امسال یکی هستن و فقط تو سخت افزار متفاوت یکی که ندونه نمی تونه فرق بین نسخه های متفاوت سونی تشخیص بده برای خرید گوشی سونی باید طرفدار سونی باشی و با طراحی تکراری مشکلی نداشته باشی وگرنه خیلی سخت میتونی انتخاب کنی

    پاسخ

    Alisafaipanah گفته:
    ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۰۲

    من از زمانی که سونی اریکسون بود ازش استفاده کردم بنظر من بایستی همون سونی اریکسون میموند سونی ری داشتم زد وان داشتم الان سی پنجشو دارم واقعا از لحاظ ظاهری من مشکلی توشون ندیدم الان هم نگاهی به گوشی xz1یا xa1 ulter یاxz pr تو طراحی هم خوشدست هم باکلاس و هم زیبان چیه همش میگین حاشیه بالا یا پاین اونم به موقش بر میداره سونی هیچ وقت کاره بی خودی از خودش ارائه نمیده شماهی که میگین مثلا سامسونگ ظاهرش خوبه اینم در نظر بگیرین ۶۸درصد خرابیه گوشی جهان مخصوص سامسونگه اما سونی ۴درصد من فقط بنظرم سونی باید صفحه نمایش oL توگوشیش استفاده کنه اما شایدم دلیلی داره که استفاده نمیکنه

    پاسخ

    سجاداسدی گفته:
    ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۴۹

    باید اینارو داشته بشه اولد ..دوربین خوب مخصوصا در شب…طراحیش….اسپیکر و هنزفری قوی… زنگ بدنی زود ارائه بده نه که بعد ۶ماه قرمزشو بیارین

    پاسخ

    Saeed Mohammadipouya گفته:
    ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۱۳

    اخه حاجی گیرینوف ندیدی نمایشگرش با اولد چه کرد ایفون تن یادت رفت به این زودی؟ الان موتورای پردازشش همه جا فعاله بزار رو vivd غلیظ بشه یا بزار رو x reality

  13. متاسفانه خیر، امسال خیلی خوب کار نکرد، گوشی XZ1 Compact رو تا اندازه ای قبول دارم، ولی اون هم واقعا اندازش کوچیک نیست. یعنی واقعا کامپکت نیست.
    بزرگترین مشکل امسال سونی حاشیه نمایشگر بود و بس ! نگاه ها به بارسلوناست.

    پاسخ

  14. به نظر من سونی باید در سال ۲۰۱۸ یه گوشی همه فن حریف مثل xzp رو با یه طراحی گیرا و جذاب و با دوربین های بهتر معرفی کنه،
    یاد اون زمانی افتادم که طراحی های اکسپریا سرآمد بود (زمان معرفی اکسپریا z وz1 ) امیدوارم تو MWC همه رو شگفت زده کنه…

    پاسخ

  15. من حدود سه سال z2دارم ازشم راضیم چند بار میخواستم عوضش کنم ولی گوشی های سونی یکی پس از دیگری تکرار مکررات بود صفحه نمایش تکراری، حاشیه های زیاد بالا و پایین گوشی، ضخامت زیاد، نداشتن دوربین دوگانه، رابط کاربری تکراری بدون هیچ نوآوری،نویز زیاد تصاویر دوربین گوشی تو شب این عوامل باعث شد که به همین گوشی z2که دارم افتخار کنم بدون لگ بدون کندی از نظر ظاهری هم فرقی با بقیه گوشی های سونی نداره تاببینیم ۲۰۱۸چه گوشی پرچمداری میفرسته تو بازار

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here