ابزار عکسبرداری Bokeh برای گوشی های سونی به روزرسانی شد

1
۷,۱۸۸


این روزها نام بوکه را زیاد میشنوید. قابلیتی در گوشی های هوشمند که به تازگی در حال فراگیر شدن است. اما سونی موبایل از چند سال قبل این قابلیت را تحت ابزاری اختصاصی به نام Background defocus داده بود که بعدها نام آن به Bokeh تغییر پیدا کرد. به اعتقاد سونی این برنامه بهترین وسیله برای تصویربرداری از اشیا در فاصله ۱۵ تا ۴۵ سانتی متری با پس زمینه نهایتا ۵ متری خواهد بود. کار این برنامه به این صورت است که با فوکوس بر روی یک شی خاص، محیط پشت آن را تار کرده تا عکس هایی زیبا را به ارمغان بیاورد.

برنامه Bokeh یک افزونه برای دوربین گوشی های سونی است که سونی به تازگی نسخه جدیدی از آن را منتشر کرده است. نسخه جدید برنامه Bokeh با شماره 2.4.8 توسط سونی موبایل منتشر و در اختیار کاربران قرار گرفته است. در این آپدیت سونی موبایل عملکرد برنامه را بهبود بخشیده و مشکلات نسخه قبل را هم برطرف کرده است.

ابزار Bokeh سونی قابلیت نصب بر روی گوشی های اکسپریا با حداقل نسخه اندروید 8.0 را دارد. این به روزرسانی هم اکنون در فروشگاه گوگل پلی ارائه شده که پلی استور سایت تخصصی اکسپریا نیز همزمان با گوگل پلی، این نسخه را برای دانلود پیش روی شما عزیزان قرار داده است. شما هم اکنون میتوانید برنامه Bokeh را از لینک زیر در پلی استور سایت اکسپریان دانلود کنید.

[تعداد: 2    میانگین: 4/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here