احتمال تاخیر در ورود اکسپریا Z2 به بازار وجود خواهد داشت.

2
۸,۶۹۴

Xperia-Z2-Press-Image-3
بر اساس گزارشات رسیده از یک منبع آگاه، احتمال تاخیر در عرضه جهانی اکسپریا Z2 وجود دارد. این خبر را سایت Esato منتشر کرده است که سالهاست اخبار و حواشی سونی را پوشش میدهد و همین میتوان صحت این ادعا را برای ما ثابت کند. طبق اظهارات یکی از کاربران همین سایت ورود اکسپریا Z2 به بازارهای جهانی به احتمال فراوان با تاخیر رو به رو خواهد شد.

تا به امروز و بر اساس تمامی اطلاعات بدست آمده تاریخ ورود اکسپریا Z2 به بازارهای جهانی پایان ماه مارس اعلام شده بود که البته این تاریخ در برخی کشورها متفاوت بود. اما حالا و بر اساس گزارشات حاصله عرضه این محصول با تاخیری یک ماهه به اواخر ماه آوریل و اوایل ماه می موکول شده است.

ظاهرا این تاخیر به سبب عدم ساخت تعداد کافی از این دستگاه به علت مشکلات مالی رخ داده است. البته در این خبر تاکید شده که احتمالا بازار اروپا از این قاعده مستثنا خواهد بود و سونی طبق وعده قبلی خود این دستگاه را در کشورهای اروپایی عرضه خواهد کرد.

اگر این خبر به واقعیت تبدیل شود اکسپریا Z2 دیرتر از گلکسی S5 به بازار راه پیدا میکند. البته ناگفته نماند که احتمال تاخیر در عرضه گلکسی S5 نیز به خاطر آتش سوزی در کارخانه سازنده این دستگاه وجود دارد. اگر این اتفاق نیز رخ دهد شاید عرضه پرچمداران سونی و سامسونگ با پرچمدار HTC که قرار است 4 روز دیگر معرفی گردد همزمان شود که در نوع خود یک اتفاق جالب به حساب می آید.

phonearena

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here