سخت افزار اکسپریا XZ در اولین تست بنچمارکِ خود محک خورد.

68
۲۷,۵۱۳

xperia-xz1
در روزهایی که از معرفی اکسپریا XZ میگذرد، ما بیش از همه به دوربین این دستگاه و قابلیت های جدیدِ آن پرداختیم. اما نباید فراموش کنیم که اکسپریا XZ مجموعه ای از آخرین تکنولوژی ها و سخت افزارهای روز را در دل خود جای داده است.

اکسپریا XZ همانند اکسپریا X Performance از پردازنده اسنپدراگون 820 برخوردار است. این پردازنده در کنار اسنپدراگون 821 قدرتمندترین پردازنده های روز هستند که در اسمارت فون ها و تبلت ها از آنها استفاده میشود.

حتما بسیاری از شما به دنبال آن بودید تا اکسپریا XZ را در تست های بنچمارک ملاقات کنید تا ببینید سخت افزار این دستگاه در بنچمارک چه حرفهایی برای گفتن دارد. برای اولین بار اسکرین شات هایی از اکسپریا XZ در تست بنچمارک AnTuTu منتشر شد که به خوبی قدرت سخت افزاری این دستگاه را نشان میدهد.

نباید فراموش کنیم که این تست از نسخه بتای نرم افزاری این دستگاه به عمل آمده و قطعا در آینده با به روزرسانی های تکمیلی شاهد عملکرد بهتر این دستگاه خواهیم بود. میتوانیم انتظار داشته باشیم که اکسپریا XZ در بنچمارک هایی که در آینده از آن منتشر خواهد شد به امتیازی فراتر از 140 هزار در این بنچمارک دست یابد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

68 دیدگاه ها

  1. اقا من یه عکس با گوشی z3 plus از تاره عنکبوت گرفتم خدایی خیلی قشنگ گرفتم، چجوری باید بزارم بقیه هم ببینن؟؟؟؟؟

    پاسخ

    PanaSONYc گفته:
    ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۰۱

    با آپلود سنتر سایت، تو قسمت “دسترسی سریع” پیداش میکنی

    پاسخ

  2. دوستانی که تخصص ندارن لطفاً نظر ندن.
    بابا بخدا ۸۲۰ با ۸۲۱ خیلی فرق ندارن گرافیک و ساختار و تعداد هسته ها یکیه فقط ۸۲۱ یکم فرکانس کلاکش بالاتره همین و مطمئن باشید بیشتر هم داغ می کنه.
    من بارها گفتم تنها مشکلات xz نداشتن رم۴ دیافراگم ۱.۸ و باتری ۳۲۰۰ همین.

    پاسخ

    محمدرضا. گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۴۶

    داداش اینام مشکل حساب نمیشن خدایی سونی صفحه نمایشش فول اچ دی هست و کواد اچ دی نیس
    پس قبول کنیم ک همین باتری براش عالیه
    در رابطه با رم چهار هم همین موضوعه ک باعث میشه سونی ب رم ۴نیاز نداشته باشه واقعا هم نیازی نیس
    من گوشیم رمش ۲ هست باور کنین هر بازی رو رو گوشی بازی کردم هر کاری دلتون بخواد راحت جواب میده حالا ۳دیگه عالیه و چهار هم لازم نیس تا وقتی ک صفحه نمایش فول اچ دی باشه
    و درمورد دوربین هم باید بگیم
    ن شما مهندسی ن من و ن بقیه
    اونی ک تو شرکت سونی کار میکنه حتما ی چیزی میدونسته ک استفاده کرده
    سونی بزرگترین تولید کننده دوربین و لنز دنیاس حتما دلیلی داره ک استفاده نمیکنه و با عکسایی ک ثبت کردن واقعا دوربینش عالیه
    کاش این ترول هام اینحرفارو بفهمن

    پاسخ

    X.....A گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۵۵

    اونی ک تو شرکت سونی کار میکنه حتما ی چیزی میدونسته که استفاده کرده.
    سونی بزرگترین تولید کننده دوربین و لنز دنیاس حتما دلیلی داره ک استفاده نمیکنه.
    واقعاً دمت گرم حرف دلم رو زدی، ایول.
    گیریم ۲۰۰ تا مهندس داره شرکت، نه ۱۰ تا داره که، خودشون میدون چیکار کنن چیکار نکنن.

    پاسخ

    sina82 گفته:
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۳:۰۷

    دوستان عزیز ما هم میدونیم رم ۴ نیاز نیست ولی صد بارم گفته شده مردم فقط و فقط به اعداد و ارقام اهمیت میدن ن عملکرد!در ضمن چرا سونی فول اچ دی رو با باتری ۳۲۰۰ نمیزنه که باتریش عمرش خیلی بیشتر از این بشه؟!

    Mortazavi گفته:
    ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۵۴

    بله قبول دارم مشکل نیست.
    میگم رم ۴ چون رم ۳ واسه پرچمدار ۲۰۱۶ کمه میدونم کافیه واسه گوشی ولی واسه امسال کمه
    میگم باتری ۳۲۰۰ چون قطرش اندازه زی۲ وگرنه مطمینم این باتری هم عالیه
    میگم دیافراگم ۱٫۸ چون همه شرکتا حتی اپل استفاده کردن و وقتی اپل از چیزی استفاده می کنه یعنی درسته ولی سونی بلایی که سر نزاشتن سنسور اثر انگشت سر زی۳ پلاس آورد با دیافراگم ۱٫۸ سر xz آورد.

    پاسخ

  3. بعضی واقعا کوته بینن
    بابا سونی خیلی بالاتراز ایناس
    شما چیو با چی مقایسه میکنین
    اینو حساب کنین رام سونی پایینتره ولی همچین امتیازی اورده نسبت ب رمای چهار و شیش ولی بعضیا نمیفهمن و نخواند فهمید ک سونی کارش عالیه واقعا متاسفم برای طرز فکرتون

    پاسخ

    afshinxp گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۳۴

    سونی طرحی زیبا داشته و داره
    دوربین خوب داشته و داره
    مدیریت رم خوب داشته و داره
    کیفیت ساخت بالا داشته و داره
    اما ما یه چیز جدید میخوایم یه چیزی که دهن پر کن باشه z5p یه حرکت نوآورانه بود اما بعد از اون نو آوری درست حسابی ندیدیم انصافا

    پاسخ

  4. بنظرم تا با گوشی کار نکنم نمی تونم نظر بدم ولی سونی خیلی وقتشو از دست داد می تونست امسال حسابی سود کنه اما نکرد

    پاسخ

    سجاد هوشيار گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۰:۱۸

    اقا مهران باهتون موافقم
    كاش طرز تفكرشما رو هم ، دوستانتون داشتند

    پاسخ

    کاکو سعید گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۰۷

    منم موافقم

    پاسخ

    مهران شاه قدیم طهران گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۱۴

    لطف داری داداش حتی به فیلم ها هم اعتمادی نیست چون مث طراحی نیست که ادم با تصویر نظر بده البته ابهاماتی هم در این مورد هس که موبایل تو دست باید متوجه شد
    به شخصه من اعتقاد دارم تا روی اسب نشینی در مورد غرورش و قدرتش نمی فهمی

    پاسخ

  5. همیشه تجربه نشون داده که هروقت سامی و الجی و هواوی و … بنجمارک اوردن و بیشتر از سونی بوده،عملکرد واقعی اکسپریا ها همیییییـــــــــــــشـــــــــــه بهتر بوده!
    فعلا اگه رم ۶ هم سامسونگ بزاره رو گوشی بعدیش، سونی با رم ۳ شکستش میده.
    اما خب ممکن نیست حداقل تا دو سال دیگه کسی رو دست آیفون بیاد.که خب اونم بخاطر هماهنگی سیستم عامل با سخت افزار هست.
    فعلا که به نظرم xz حتی بیشتر از پریمیوم (که به نظرم بهترین گوشی سونی هست) و یا آیفون ۷ و TNT 7 ارزش خرید داره.

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۰۸

    Z5p نگرفتی دست که میگی xz بهتره یاد بگیر هیچ چیزی رو با Z5p مقایسه نکنی چون برات بهتره 😐

    پاسخ

    agent 47 گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۴۰

    خودم دارم میگم پریمیوم بهترین گوشی سونیه!

    پاسخ

    malakhak گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۰۸

    خودت که صد در صد z5p داری . اگه فقط یه بار z5p توی دستت گرفته بودی این حرفو نمیزدی

    SpatialFlowers گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۱۹

    ههههه بنچمارکش شده ۱۳۱ هزار ولی هنوز تو جدول از خیلیا پایین تره
    من موندم سونی چش شده
    یه زمانی خیلی خوب بود
    مخصوصا اون اوایل که Z1 اومده بود
    ولی الان یه مقدار عقب تره از رقباش

    پاسخ

    سجاد هوشيار گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۰:۰۱

    Agent47 ايا شما تا حالا
    با ايفون ٧ يا نوت٧ يا xz كار كرديد
    كه انقدر خود خواهانه نظر ميديد؟
    زود قضاوت كردن شما باعث دلخوري بين دوستان ميشه !! بهتر صبر كني تا XZ با نوت٧ و ايفون ٧ مقايسه بشه تا قضاوت درستي در مورد اين گوشي انجام بگيره!!

    پاسخ

    MOHAMMAD 7346 گفته:
    ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۴۷

    به نظرم نمیشه XZ رو با هر گوشی ای مقایسه کنیم.XZ قدرت کامل سونی تا به این تاریخه.من که گوشی بعدیم بعد از سلطان Z2 حتما حتما ابر سلطان XZ هست

    پاسخ

  6. بنچمارک ها اصن مهم نیستن ب نظر من
    مهم اینه ک با گوشی تو دستت کار کنی
    این گوشی سونی هم فک کنم مث ایکس عمل کنه براتون
    ینی هر کس با ایکس کار کرده بدونه اینم همون شکلیه

    پاسخ

    Kasra tj گفته:
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۲۷

    من با اکسپریا ایکس کار کردم و میگم واقعا خوب بود. Xz هم حتما عالی هستش.

    پاسخ

  7. فک کنم واس من که امسال میخام موبایلمو عوض کنم
    از برند سامسونگ بدم میاد. اپل هم که در طرح ریجستر هست.
    سونی هم که تا اینجاش پاچه زده .
    v20 بهترین انتخاب باشه

    پاسخ

  8. یعنی گیر یه مشت بچه افتادیم که گوشی موبایل شده اسباب بازیشون و میخوان با امتیاز بنچمارکش پیش بقیه پز بدن اونوقت عملکرد خوب گوشی رو کلا بیخیال شدن
    واقعا نمره ی بنچمارک چقدر اهمیت داره وقتی xc که حتی پرچمدار نیست جلوی ۶s انقدر عالی عمل کرد و حتی توی دوربین بهتربود(فیلمش موجوده)
    هر چند که نمره بنچمارک xz اصلا پایین نیست و حتی از مدل اسنپ دراگون نوت ۷ بالاتر هم هست.

    پاسخ

    کاکو سعید گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۵۹

    اگه بخواهیم کلی به این موضوع نگاه کنیم
    تو حوزه موبایل فقط درجا میزنند
    این اعداد ارقام هم فقط تبلیغات هست
    دوست عزیز بهتر در مورد ایفون هم زود قضاوت نکنی چون شما به هیچ عنوان نمیتونی با یه ویدیو چند دقیقه ای ثابت بکنی x c بهتر از ۶s هست اونم گوشی که یکسال از عرضه جهانیش میگذره درضمن
    ۶s به ios 10 ابدیت نشده بود از لحاظ نرم افزاری ios دنیای از تفاوت وجود داره
    شما فقط یه بازی گرافیک بالا روی ایفون بریز متوجه میشی سازندگان بازی انقدر
    که به بهینه بودن و رون بودن در سیستم عامل ios توجه نشون میدن به اندروید نه!
    همیشه بهترین برنامه ها اول برای ios ساخته و منتشر میکنند بعد برای اندروید!!
    بهتر هر ویدیو که منتشر میشه لطفا سطحی به این موضوع نگاه نکنی!!’
    X c به همراه XZ پرچمدارن سونی هستند

    پاسخ

  9. چقدر کم اورده
    آیفون۷ ۱۷۵۰۰۰ اورد نوت۷ ۱۴۳۰۰۰ خیلی کمه

    پاسخ

    sadegh.a گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۵۴

    مدل اسنپ دراگون نوت هفت رو توی gsmarena زده ۱۳۰۱۱۱، اگرم شما ۱۴۳۰۰۰ دیدی بدون که با اپدیت بوده پس منتظر اپدیت xz هم باشید.
    گوشی های جدید سونی( سری x) واقعا خیلی روون تر شدن اینو میشه توی استفاده فهمید نه توی بنچمارک

    پاسخ

  10. خیلی توی این سایت با تعصب رفتار میکنیین.
    سونی واقعا بی نظيره، ولی ایندفعه یکم کند زده
    باید یه دوره صبر کرد ببینیم نسل بعدی چی کار میکنه.

    پاسخ

    ArdalanBarati گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۲۲

    خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی
    واقن تعصب بالاس
    ثابت شده بهم ک دارم میگما!

    پاسخ

  11. من که دیگه کاملا از xz ناامید شدم.
    از دوبینش با اون همه نویز.(تو مقایسه ها هست)
    از این تست بنجمارک، و از رمش
    من که میگم این ارزش خریدن با قیمت یه پرچمدار رده بالا رو نداره.
    و قرار نیست با بروزرسانیش معجزه بشه.
    فعلا z5 که قیمتش هم مناسب شده رو میخرم ببینم سونی کنفرانس بعدی رو چی کار میکنه

    پاسخ

    ArdalanBarati گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۲۳

    منم همینو صد دفه گفتم تو پستای قبلی
    باز ی سریا میان میگن ترولو این بچه بازیا

    پاسخ

  12. دوستان عزیز یه ذره به چیزی که گفتید فکر کنین متوجه میشین که کاملا در اشتباهین اسنپ ۸۲۱ به همراه رم ۴ رو والا من تو هیچ فلگ شیپی ندیدم آیفون ۷ نمایشگرش خیلی تراکم پیکسلی کمتری داره سیستم عاملش آی او اسه که من تا حالا سبک ترش رو ندیدم پردازنده اش هم ۴ هسته ای و فرکانس هسته از اسنپ ۸۲۰ بیشتره اصا تمام اینا به کنار والا من از S7 بنچمارک گرفتم (خودم شخصا) عدد ۱۱۲۰۰۰ رو نشون میداد بنچمارک یه چیزیه که به دمای دستگاه خیلی ربط داره و علاوه بر این بنچمارک به عملکرد دستگاه خیلی شبیه نیست مثلا شما اگه سرعت اچ تی سی ۱۰ رو اکسپریا ایکس یا گلکسی اس ۷ مقایسه کنید با اینکه بنچمارکش از هردوی اونا بالا تره ولی سرعت کمتری داره!یا حتی سرعت اکسپریا ایکس کامپکت نسبت به آیفون ۶ اس بیشتره (مقایسش تو همین سایت هست)

    پاسخ

    کاکو سعید گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۰۹

    چرا ایفون ۷ پلاس نمیگی ؟؟؟
    رم و صفحه نمایشش یکی

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۱۴

    ای بابا کی حوصله این همه محدودیت اپل رو داره وجدانن..

    پاسخ

    سجاد هوشيار گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۰:۳۰

    البته بحث سيستم عامل سليقه اي هست
    اما اين محدوديت ios دليل بر بهتر بودن اندرويد نميشه
    هر كدوم حسن ها و معايبي داره
    بنظر من اپل كارش درست اما تو اندرويد سوني پيشرفت خوبي داشته

  13. چه این امتیاز مهم باشه یا نباشه برای سونی و طرفدارانش یه امتیازه منفی به حساب میاد آیفون ۷ :۱۷۰ شده آگه اینجوری باشه سونی توی سخت افزاراش اشتباه کرده که ارتقا نداده هموون پرفورمنس بهتر بود

    پاسخ

  14. من شخصا اعتقادی به بنچمارک ندارم، الان اکثرا گوشی های چینی مثل وان پلاس یا میزو بنچمارک بالایی دارن ولی واقعا تو عمل هم اندازه بنچمارکشون بازدهی دارن؟؟ یا مثلا اکسپریا ایکس بنچمارکش ۷۳۰۰۰ تا و ال جی G5 که پرچمدار هست ۱۳۴۰۰۰ تا ولی واقعا تو عمل و کارکرد اینطوریه؟؟ اکسپریا ایکس واقعا پا به پای G5 تو تست ها میره و کم نمیاره و حتی بعضی وقتا عملکرد بهتری نسبت به G5 داره، پس به نظره من نمیشه از رو بنچمارک قضاوت کرد.

    پاسخ

    X.....A گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۵۱

    حرف دل منو زدی
    سونی تَکه تک

    پاسخ

    XperiaM5 گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۲۰

    دقیقا امتیاز Xperia X از پرچمدار میزو خیلی پایینتر بود ولی از خیلی جهات X بهتر بود من خودم شاهد بودم و دیدم به نظرم آن تو تو بازی با اعداد رو کاغذه

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۴۷

    اره خدایی این بنچمارک زیاد قابل اعتنا نیست برای رده بندی دقیق
    گوشیها .. مثلا افتضاح mi5 رو تا وقتی با گوشی کار نکنی متوجه نمیشی در حالی که امتیاز انتوتو ۱۴۹۰۰۰

    پاسخ

    M2K گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۵۶

    یه نظر منطقی خوندم اونم همین بود،لایک داداش

    پاسخ

  15. یه مشت نابغه ریختن دارن کامنت میدن’!!!خود نوت ۷ هم با ۸۲۰ معرفی شده!!! زمانی که این گوشی و نوت ۷ معرفی شدن استفاده از اسنپدراگون ۸۲۱ برای هیچکدوم مقدور نبود!از روی چ حسابی این ایرادات بنی اسرائیلیو میگیرین….انصافاxz از طراحیش بگیر تا باتریشو صفحه نمایشش و جنس بدنش و سرعتش محشره…یه عده حرفشون شده فقط نویز و رم دستگاه!!!!در مورد نویز که قطعا با اپدیتایی که واسش میاد خیلی بهتر میشه در مورد رم هم اینو بدونید عملکرد این گوشیا قطعا طوریه که هر کی ندونه مشخصاتشو موقع کار کردن باهاش فکر میکنه رم ۴ داره گوشی و همین کافیه…اگه با xz تا سه سال دیگه جایی کم اوردین اونموقع بیاین گیر بدین به رم و…

    پاسخ

    Palang گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۵۷

    آره از زد ۲ قرار بود نویز رفع بشه. کو؟؟
    دله خودتون رو خوش نکنین این نویز رفتنی نیست!
    حداقل توشب.
    چرا اپل و سامسونگ بعد و قبل آپدیت هیچ تغییر نمیکنه؟

    پاسخ

    Amir one گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۲۵

    والا من با زد ۲ عکسای محشری میگیرم که اصلا نویزش مشخص نیس… عکاسی خوب به خیلی چیزا بستگی داره… من خودم از نزدیک گوشیمو با اس۶ مقایسه کردم و وقتی حدود ۲۰۰ درصد زوم میکنم مثلا روی لبه پله گوشی من کلا همه جزییاتو نشون میده بهمراه مقدار خیلی کمی نویز ولی اس ۶ درسته نویزش کمتره اما جزییات کاملا محو میشه انگار با یه کاردک جزییات لبه پله رو صاف کردی!!!خب این یعنی چی؟!من حاضرم چنتا نویز ریز رو ببینم اما جزییات محور نشن!!!

    پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۲۷

    درود امیر جان
    حرف دل بنده رو زدی…
    اون ” ایرادات بنی اسرائیلیو” هم به قول معروف فوق العاده اومدی
    XZ یک پرچمدار فوق العاده و کامل هست
    هیچ کم و کاستی هم که نداره بسیار پیشرفت داشته
    به امید موفقیت سونی ؛)

    پاسخ

    MOHSEN.MEHR گفته:
    ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۳۴

    امير جان خداييش دمت گرم كه حرف دلم رو زدي ، يه عده هستن كه فقط نويز نويز ميكنن و خودشون رو برتر از بقيه ميدونن، آخه انصافا مني كه از هر ۱۰۰ تا عكسي كه ميكيرم روي يه دونش زوم نميكنم و دليلي واسه اينكار نميبينم چرا بايد چندتا نقطه توي زوم ۲۰۰ درصد اينقدر واسم مهم باشه ؟
    درمورد بنچماركم فقط اين عدد و رقم به درد بچه ها و كل كل بچگانه ميخوره ، من ترجيح ميدم گوشي داشته باشم كه بنچماركش ۵۰ هزار تا از بقيه كمتر باشه ولي در عمل چندين سال كار كنه و هيچ مشكلي نداشته باشه مث Z1 و Z3 كه مث روز اول دارن واسم كار ميكنن.
    واقعا چرا ما حاضريم كيفيت ساخت و كارايي و اصالت سوني رو در عمل بايه مشت عدد معاوضه كنيم ؟
    مثلا كي حاضره بنچمارك گوشيش ۲۰۰ هزار باشه ولي باطريش ۶ ماه بيشتر كار نكنه و باد كنه، يا هميشه يه شارژر دستش باشه و زير پريز بشينه واسه اينكه باطري گوشيش هر ۲ ساعت نياز به شارژ داره، يا مثلا رم ۴ يا ۶ داشته باشه ولي ۱۰ تا برنامه رو كه باهم باز كني رمش اشغال بشه و خودبخود از برنامه ها خارج بشه.
    كيفيت يه گوشي به يه مشت عدد و رقم نيست ، به كارايي در دراز مدته، ۹۹ درصد مردم يه گوشي ميخرن كه حداقل ۳ سال واسشون كاركنه، اون يه درصدم دوستاني هستن كه خداروشكر توانايي مالي دارن و گوشي رو همينجوري ميخرن و ميذارن تو كمد باشه كه اميدوارم خدا هرچي بيشتر به ثروتشون و داراييشون اضافه كنه ولي اين افراد فقط يك درصد هستن.
    پس مهمه كه گوشي در دراز مدت خودش رو نشون بده و كم نياره…

    پاسخ

  16. شما دیگه نوبرین والا،خب وقتی اسنپ ۸۲۱ هنوز به تولید انبوه نرسیده چطور باید سونی ازش استفاده میکرد اخه.خیلی هم خوبه طبق سابقه ای ک دیدم تو Z5 اینم بنچش بالاتر خواهد رفت،مثلا زد۵ تازه اومده بود بنچمارک ۶۹۰۰۰تا رو زد اما وقتی به اندروید۶ اپدیت شد رفت حدود ۹۲۰۰۰.
    با وجود همه اینا شخصا هیچ اعتقاد و علاقه ای به نتایج بنچمارک ندارم

    پاسخ

  17. خاک تو سر سونی با این بنچمارکش 🙁
    آبرومون رو برد 🙁
    چی میشد سونی از اسنپ ۸۲۱ و رم چهار استفاده میکرد
    آیفون هفت ۱۷۰۰۰۰ هزارتا آورده بعد سونی XZ 130000 هزارتا 🙁

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۱۲

    خخخخخخخخخ 😀
    سونی تا سری Z5 قشنگ کار کرد بعدش دیگه نتونست نیاز های کاربراشو اونجور که میخوان برآورده کنه میتونه ها انجام نمیده.:'(

    پاسخ

    Cyboy گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۲۱

    واقن بره بمیره پرچمدار زده؟

    پاسخ

    کاکو سعید گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۲۹

    ایفون ۷ با رم ۲ به امتیاز ۱۷۸۰۰۰ رسید
    ایفون ۷ پلاس با رم ۳ به امتیازی فراتر از ۱۸۰۰۰۰ میرسه
    اپل همیشه یک سال جلو تر از اندروید هاست هر سال همین اش و همین کاسه
    XZ اگه اسنپدراگون ۸۳۰ استفاده بشه امتیازی در حد ایفون میاره
    سونی همیشه وابسته کوالکام هست
    و همیشه هم باتاخیر از اسنپ ۸xx در پرچمدارش استفاده میکنه

    پاسخ

  18. امسال سونی توی سخت افزار کار خاصی نکرد
    امیدوارم توی کنفرانس بعدی آخر سال یک تغیر اساسی در سخت افزار و کاری برای نویز در عکس هاش انجام بده

    پاسخ

    Cyboy گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۲۸

    اسیشالاه کنفرانس بعدی
    سال بعدی
    گوشی بعدی
    پرچمدار بعدی
    سری بعدی
    قرن بعدی
    همش بعدی …,مردیم ازین بعدی ها
    تا کی با سیلی رومونو سرخ نگه داریم؟
    عه عه

    پاسخ

    arma گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۴۲

    دمت گرم
    منم خیلی وقته هی میگم بعدی عالیه
    ولی خوب نمیشه
    اشتباه ما اینه که یه برند رو انتخاب کردیم که نمیتونه با شرکتایی مثل اپل رقابت کنه.
    بقیه شرکتا به حرف کاربراشون اهمیت میدن ولی سونی نه.
    ما اشتباهمون اینه که سونی دوست داریم

    پاسخ

    Amir Sharifi گفته:
    ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۳۷

    تو اشتباهت اینه که سونی داری؟
    زد داشتیم
    بعدی گفتیم
    زد ۱
    بعدی گفتیم
    زد ۲
    بعدی و بعدی
    زد ۵
    اخه لامصبا
    اگه سامسونگ گوشی ۴کی بزنه که با نگاه کردن فیلم ۴کی پیکسل میسوزونه. یا آیفون اصن فیلم ۴کی نمیتونه پخش کنه
    شما چرا میگین سونی بده؟
    الان شما این گوشیو بگیری دستت و ایفون ۷ بگیری دستت…
    نمیتونی بفهمی فرقشونو.ایکس زد واقعا عالیه من که شخصاً میگم اگه بیشتر از این بود که دیگه خدا بود. ..
    واقعا …اونایی که میگن سونی کم کاری کرده. یه چرخ تو اکسپرین بزنین میفهمین اکسپیرا اس پی از اس ۶ و ۶ اس تو عملکرد بالا تره.
    پس خواهشن ترول بازی درنیارین لامصبلا.

  19. اسنپ ۸۲۰ خوبه ولی نه تو این موقعاگه ۸۲۱ میذاشت الان رو آیفون ۷ کم میکرد بعدش اکثر طرفدار های سونی هم از این گوشی جدیدا خوششون میومد 🙁 حیف واقعا 🙁

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here