اختصاصی: دانلود نسخه دوم کیبورد پیشرفته اکسپریا با نام Pboard Two

33
۱۹,۱۸۸


نام Pboard را پیش از این شنیده اید. PBoard پروژه جدیدی از سایت تخصصی اکسپریا و تیم پکسوتم است که در جهت شخصی سازی یکی از محبوب ترین برنامه های اختصاصی اکسپریا آغاز شده است. تیم پکسوتم پس از مدت ها فعالیت در زمینه ساخت تم های اکسپریا دامنه فعالیت های خود را گسترش داده و حالا حوزه ای جدید را برای فعالیت انتخاب کرده است.

PBoard نسخه شخصی سازی شده و پیشرفته کیبورد اختصاصی اکسپریا است که بر پایه آخرین نسخه از کیبورد رسمی اکسپریا ساخته شده و قابلیت های جدید را در خود جای داده است. سونی بعد از راه اندازی سری X در گوشی های اکسپریا، تمایل چندانی به توسعه کیبورد اکسپریا از خود نشان نداد. ثمره سلیقه جدید سونی چیزی جز عدم تم پذیری این کیبورد برای کاربران گوشی های سری X بود. تنها چند تم پیشفرض برای این کیبورد که طبیعتاً بعد از مدتی خسته کننده شده و آن حسی که باید را به کاربر منتقل نمیکند.

بعد از انتشار اولین نسخه از Pboard و استقبال بی نظیر کاربران از این برنامه، گروه پکسوتم در ادامه فعالیت خود تصمیم گرفت تا دومین نسخه از این برنامه را به انتشار برساند. در دومین نسخه این کیبورد چهار تغییر مهم نسبت به نسخه اول ایجاد شده است. نیم فاصله در Pboard Two به زیر مجموعه ویرگول رفته و ویرگول به جای سابق خود بازگشته است. در زبان انگلیسی فونت های جدید به این کیبورد اضافه شده و مشکل نمایش حرف ژ در تبلت نیز رفع شده است. اما مهمترین تغییر این نسخه با نسخه قبل، تم های هفتگانه این کیبورد است که با طرح ها و رنگ های جدید در دسترس قرار گرفته است.

1- تم های جدید و جذاب به همراه تم پیشفرض: در این کیبورد 7 تم جدید و اختصاصی که توسط گروه پکسوتم ساخته شده قرار گرفته است. به همراه این 7 تم یک تم دیگر که همان تم اصلی کیبورد اکسپریا است جای گرفته است. مجموعاً 8 تم جذاب و زیبا که میتوانید مطابق سلیقه خود از آنها استفاده کنید.


2- اضافه شدن فونت های جدید فارسی و انگلیسی: در این کیبورد برای بعضی از حروف فارسی نظیر “ت” “ی” “ه” “ک” علاوه بر فونت اصلی یک یا دو فونت دیگر قرار گرفته است که با نگه داشتن دست بر روی هر کدام از حروف، فونت ثانویه آن ظاهر میشود. فونت جایگزین در حروف انگلیسی بسیار وسیع تر بوده و برای هر کدام از حروف چندین فونت دیگر قرار گرفته است که با نگه داشتن دست این فونت ها ظاهر میشوند.


3- اضافه شدن نیم فاصله: یکی از ضعف های کیبورد اختصاصی اکسپریا عدم وجود قابلیت نیم فاصله است. نیم فاصله که در متون فارسی نیز کاربرد زیادی دارد، در این کیبورد به عنوان یک قابلیت جذاب اضافه شده است. دکمه مخصوص نیم فاصله در PBoard در زیر مجموعه ویرگول در کنار Space واقع شده است که با نگه داشتن دست بر روی دکمه مخصوص ویرگول، نیم فاصله در دسترس شما قرار میگیرد.


4- اضافه شدن حرف “ژ” در قالب اصلی کیبورد: در کیبورد اختصاصی اکسپریا، حرف “ژ” در زیر حرف “ز” قرار میگیرد. البته که این موقعیت برای حرف “ژ” موقعیت استاندارد در کیبورد فارسی است اما سرعت کاربر را در هنگام تایپ کردن تا حدودی کاهش میدهد. در کیبورد اختصاصی PBoard حرف “ژ” به ستون مخصوص اعداد منتقل شده و در صورتی که از تنظیمات کیبورد، نمایش ستون اعداد برای همیشه فعال باشد، این حرف در قالب اصلی کیبورد قرار میگیرد. ضمن اینکه همچنان حرف “ژ” در زیر حرف “ز” قرار داشته و در صورتی که ستون اعداد هم فعال نباشد، حرف “ژ” مثل سابق در دسترس است.


5- انتقال “ئ” به زیر مجموعه حرف “ی”: با کیبورد اکسپریا فقط کافیست که قصد نوشتن کلمه مسئولیت، یا مطمئن را داشته باشید! برای پیدا کردن حرف “ئ” باید زحمت زیادی بکشید! در PBoard حرف “ئ” به زیر مجموعه حرف “ی” منتقل شده که با نگه داشتن دست بر روی حرف “ی” این حرف هم ظاهر میشود.

نکات مهم در خصوص PBoard:
این کیبورد حاصل ماه ها تلاش گروه پکسوتم و سرپرست این گروه، آقای ماهان حمیدی مقدم است که برای شما عزیزان آماده شده است. شما تنها میتوانید با قیمت بسیار ناچیزی ضمن حمایت از این گروه، کیبورد اختصاصی اکسپریا را با قابلیت های افزوده در دست داشته باشید.

تنها پیش نیاز این کیبورد برای نصب، حداقل نسخه اندروید 5.0 است. به عبارت دیگر تمام کاربران سونی اعم از سری X، سری Z، میان رده های قدیمی و جدید و حتی سایر کاربران گوشی های اندرویدی مثل سامسونگ، ال جی، هواوی و … میتوانند از این کیبورد و تمام قابلیت های آن استفاده کنند.

در صورت خرید لطفا پس از پرداخت، فرآیند خرید را حتما در مرحله آخر انجام دهید تا لینک دانلود در مرورگر برای شما نمایش داده شود. به هیچ وجه تا قبل از نمایش لینک دانلود صفحه مرورگر خود را نبندید. با این حال اگر چنانچه خرید را به صورت کامل انجام دادید، اما لینک کیبورد برای شما ارسال نشد، تنها کافیست شماره پیگیری 5 رقمی خود را به ایمیل مدیریت سایت در انتهای صفحه ارسال کنید تا پرداخت شما پیگیری و لینک دانلود برای شما ارسال شود.

نکاتی در مورد نسخه دوم Pboard:

هدف اصلی از انتشار نسخه دوم Pboard، ارائه تم های جدید برای کاربران بوده است. به همین خاطر به احترام تمامی کاربرانی که پیش از این نسخه اول این کیبورد را خریداری کرده بودند، ما سه قابلیت افزوده به نسخه دوم یعنی تغییر جای نیم فاصله، فونت های جدید و حل مشکل نمایش حرف “ژ” را هم به نسخه اول این کیبورد اضافه کردیم. نسخه بهبود یافته Pboard One به صورت رایگان به ایمیل تمامی خریداران نسخه اول ارسال میگردد.

بدین صورت همینک دو کیبورد با نام های Pboard One و Pboard Two در پلی استور اکسپریان قرار دارد که تنها تفاوت این دو در تم های این کیبورد بوده و جز تم ها، تمامی قابلیت های این دو با هم مشترک است. لذا در صورتی که پیش از این سری اول از Pboard را دانلود کرده اید و به دنبال استفاده از قابلیت های این کیبورد هستید، نیازی به دانلود سری دوم این کیبورد ندارید. در صورتی که به دنبال تنوع در پوسته های موجود در کیبورد خود هستید، پیشنهاد ما به شما دانلود برنامه Pboard Two است.

دانلود کیبورد اختصاصی Pboard Two از پلی استور

همچنین میتوانید نسخه ارتقا یافته نسل اول Pboard را هم از اینجا دانلود کنید. در صورتی که پیش از این نسل اول Pboard را خریداری کردید، نیازی به خرید مجدد نیست. لینک دانلود نسخه ارتقا یافته نسل اول Pboard به زودی به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

33 دیدگاه ها

  1. سلام، خسته نباشید، خیلی عالیه، ممنون.
    فقط یه مورد هست که در زمان ارائه نسخه اول هم گفته بودم اما برطرف نشده، اونم اینکه اندازه دکمه هر حرف خیلی کوچیک و ظریفه، یعنی برای انگشتای بزرگ تایپ کردن سخت میشه، اگه میشه یه کم دکمه ها بزرگتر کنید مثل کیبورد گوگل

    پاسخ

    Mahan گفته:
    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۶:۲۲

    والا این مورد تا حد زیادی دست ما نیست
    ولی چشم سعیم رو میکنم نسخه بعدی اگر بشه بزرگتر بکنم دکمه هارو

    پاسخ

  2. سلام
    من نسخه اولیه رو از قبل خریده بودم و اپدیتش واسم ایمیل شد اما وقتی میزنم رو لینک دانلود خطا میده (با عرض پوزش، لینک دانلود شما منقضی شده است.) جریان چیه؟

    پاسخ

    Mahan گفته:
    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۲:۵۹

    لطفا در تلگرام بهم پیام بدید
    @Mahanhamidiiii

    پاسخ

  3. من نسخه اول رو خریداری کردم ولی آپدیتش به ایمیلم ارسال نشده، اگه امکانش هست رسیدگی کنین، ممنون…

    پاسخ

    Mahan گفته:
    ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۳:۱۴

    لطفا آدرس ایمیلتون رو کامنت کنید

    پاسخ

    MOHSEN.MEHR گفته:
    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۹:۰۲

    ایمیل؛

    Mohsenp.mehr

    ممنونم…

    پاسخ

    Mahan گفته:
    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ساعت: ۲۰:۴۱

    با سلام
    مطمئنید با این ایمیل خرید کردید؟
    این ایمیل تو دیتابیس ما ثبت نشده اصلا
    اگر ممکنه بررسی کنید و از صحت ایمیل مطمئن بشید
    و در نهایت آدرس کامل ایمیلتون رو برامن کامنت کنید

    MOHSEN.MEHR گفته:
    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ساعت: ۰۵:۰۴

    من چند روزه کامنت میذارم ولی نمیدونم چرا حذف میشن.
    .
    شماره پیگیری خرید قبلیم
    ۲۷۳۸۵
    هست.
    توی ایمیلام هم رسید خرید رو واسم فرستادین

  4. من پرداخت کردم از حسابم کم شد ولی بعد از پرداخت به صفحه سایت جهت دانلود منتقل نشد، باید چکار کنم؟

    پاسخ

    Mahan گفته:
    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۳:۵۵

    با سلام
    آدرس ایمیلتون رو لطف میکنید

    پاسخ

  5. سلام. من قبلا این برنامه رو خریدم. الان برای ورژن جدید باید بازم پول بدم؟

    پاسخ

    Mahan گفته:
    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۳:۵۶

    سلام
    برای نسخه آپدیت شده پی بورد ۱ خیر نیازی به هزینه کردن نیست و نسخه جدید به ایمیل شما ارسال شده
    ولی اگر نسخه دوم رو بخواید استفاده کنید که تفاوتشون در تمهاش هستش نیاز هست که نسخه دوم هم خریداری کنید

    پاسخ

  6. یعنی چی الان!! این که نشد اپدیت جدید عزیز من!
    گفته بودین تو هر اپدیت ۷ تم جدید اضافه میشه اما الان میگید برای تم دوباره باید پول بدیم بخریم!
    اگر این موضوع رو تو نسخه قبلی میگفتید قراره اینطوری بشه من هیچوقت هزینه نمیکردم، خیلیا فقط بخاطر تم ها پول دادن و نسخه قبلی رو خریدن که اپدیت بشه!
    نسخه اول که هیچ تغییری نکرده تازه بدتر هم شده جای نیم فاصله خیلی بهتر بود تو نسخه قبلی!
    اگر کاربر براتون مهم بود همه قابلیت ها رو با اپدیت به نسخه قبل میدادید نه اینکه یه نسخه جدید بسازید اسمشو بذارید اپدیت!

    پاسخ

    Mahan گفته:
    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۴:۰۰

    سلام
    هنوز هم میگیم با هر آپدیت و نسخه جدید ۷ تم اضافه میشه
    ولی در فایلی بصورت جداگانه نه بصورت آپدیت برای نسخه قبل
    چون امکان پذیر نیست که بخوایم تم اضافه کنیم روی ۸ تم فابریک خود برنامه (از سمت خود سونی دسترسیش بستس و محدودیت وجود داره)
    ولی در مورد قابلیت ها
    ما تمامی فونت های جدید
    فیکس
    و قابلیت های نسخه دوم رو در نسخه بروز شده پی بورد ۱ قرار دادیم
    در مورد نیم فاصله هم باید بگم که این کار رو بخاطر این انجام دادیم که بازخورد کاربر ها به این شکل بود که جای ویرگول خوب نیست
    شما اگر بخواید میتونم براش شما نسخه ویژه ای بسازم و براتون ارسال کنم
    اگر مایل هستید میتونید به آیدی من در تلگرام @Mahanhamidiiii پیام بدید

    پاسخ

  7. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت اعضای گروه پکسو
    من نسخه قبلیو خریده بودم الانم تو ایمیلی که واسم اومده لینک دانلود رو که میزنم همون نسخه قبلو دانلود میکنه
    لطفاً بررسی کنید ممنون

    پاسخ

    Mahan گفته:
    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ساعت: ۰۱:۲۶

    با سلام
    اون فایل نسخه بروز شده نسخه اول هستش
    و فونت های جدید بهش اضافه شده
    نسخه دوم کاملا جدا هستش
    و در صورتی ک خوشتون اومده باشه از تمهاش میتونید ازلینک بالا نسخه جدید رو خریداری کنید
    تنها تفاوت این دو نسخه تمهاشون هستش

    پاسخ

    AEXZ گفته:
    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ساعت: ۰۱:۲۹

    دوباره متنو با دقت خوندم الان متوجه شدم قضیه چیه
    ولی ایکاش به جای اینکار همه ی این تم های جدید رو به همون نسخه اول اضافه میکردید اینجوری یکپارچه میشد و هیچ ابهامی هم نمیموند و شاید یه نفر که نسخه اولو خریده از یه تم نسخه های بعدی خوشش بیاد و یعنی باید دوباره هزینه پرداخت کنه

    پاسخ

    AEXZ گفته:
    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ساعت: ۰۱:۳۹

    و یه نکته دیگه اینه که تو نسخه ارتقا یافته Pboard One که لینکش واسمون با ایمیل فرستادین نسخه نرم افزاریش با نسخه قبلی هیچ تفاوتی نداره و هم اون فایل قبلی و هم این فایل جدید هردو به اسم Pboard One و با ورژن (One (1
    مشخص شده که بهتر بود نسخه جدید با کد (One (2 مشخص میشد
    الان اینجوری تا نصب نکنیم نمیفهمیم کودوم نسخه قبلیه کودوم جدید

    پاسخ

  8. فقط میتونم بگم بی نظیر شد. رو دستش کیبورد نیست.
    حداکثر چند روز باید منتظر ایمیل باشم؟ اگه برام نیومد چجوری پیگیری کنم؟

    پاسخ

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ساعت: ۰۱:۱۳

    ایمیل ها از امشب ارسال میشه
    پوشه اسپم رو چک کنید. اگر تا فردا ارسال نشد اطلاع بدید تا مجدداً بفرستیم

    پاسخ

    sardin گفته:
    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ساعت: ۰۱:۴۷

    با تشکر. موفق باشید

    پاسخ

    oha2012 گفته:
    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ساعت: ۰۲:۰۴

    این عکس xz2برای تیتر گوشی خودتونه یا عکس کیبوردو ادیت کردید روش؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here