اختصاصی: مقایسه صفحه نمایش اکسپریا XZ و Z5 Premium، از درون لنز هدست واقعیت مجازی

194
۱۶,۳۶۵


اولین و تنها اسمارت فون جهان با صفحه نمایش 4K! لقبی است که هنوز به طور کامل در انحصار اکسپریا Z5 Premium قرار دارد و معلوم نیست که این گوشی چه زمانی یک رقیب دیگر با صفحه نمایش 4K را در کنار خود میبیند. سونی در حالی از صفحه نمایش 4K در اکسپریا Z5 Premium استفاده کرده که هنوز معتقد است، نیازی به استفاده از صفحه نمایش بزرگتر از FHD در گوشی های هوشمند نیست!

اکسپریا XZ و تمام پرچمداران پیش از آن، همگی از تراکم پیکسلی 424 بهره مند بودند، در حالی که اکسپریا Z5 Premium تراکم پیکسلی خارق العاده 806 را در اختیار دارد. سونی معتقد است چشم انسان توانایی تشخیص چنین تراکم پیکسلی را به صورت عادی ندارد اما به عنوان یک قابلیت تبلیغاتی همواره بر آن تاکید داشته است.

ما هم مثل شما معتقدیم، رزولوشنی که اکسپریا XZ در اختیار ما قرار میدهد، کاملا ایده آل و کافی است و از چشم ما تفاوتی حتی با رزولوشن 4K در اکسپریا Z5 Premium ندارد. اما در یک حالت، اکسپریا Z5 Premium است که با صفحه نمایش 4K خود، قدرتنمایی میکند.

این روزها هدست های واقعیت مجازی موسوم به VR، به سرعت در حال گسترش هستند. بسیاری از این هدست ها از صفحه نمایش گوشی برای نمایش تصاویر و ویدئوها کمک میگیرند. پس اینجاست که وجود یک اسمارت فون با تراکم پیکسلی بالا خودش را نشان میدهد.

بیراه نیست اگر بگوییم، بهترین تجربه هدست واقعیت مجازی در جهان توسط اکسپریا Z5 Premium به کاربر منتقل میشود. در اینجاست که صفحه نمایش 4K اکسپریا Z5 Premium قدرت خودش را نشان میدهد. قدرتی که با توجه به تراکم پیکسلی بسیار بالای این دستگاه، هیچ دستگاهی در جهان توانایی رقابت با آن را ندارد!

تمام مقایسه هایی که تا امروز از صفحه نمایش اکسپریا Z5 Premium دیده اید را فراموش کنید. امروز با یک مقایسه متفاوت آمدیم تا قدرت صفحه نمایش این دستگاه را به رخ بکشانیم. ما توسط هدست واقعیت مجازی، یک ویدئو را یکبار توسط اکسپریا Z5 Premium و بار دیگر توسط اکسپریا XZ پخش کردیم. سپس از درون چشمی این هدست، توسط دوربین، خروجی تصویر را به ضبط رساندیم. این خروجی که در واقع همان تصویری است که ما از درون لنز هدست واقعیت مجازی میبینیم، نشان میدهد تفاوت صفحه نمایش اکسپریا Z5 Premium با اکسپریا XZ از دید یک هدست واقعیت مجازی در چه حد است؟

به شما توصیه میکنیم برای نمایش بهتر جزئیات حتما این ویدئو را که در ویدئوسنتر سایت تخصصی اکسپریا آماده کرده ایم، با حداکثر کیفیت موجود مشاهده کنید. سپس با نظرات خود ما را همراهی کنید. تجربه تماشای ویدئو توسط هدست واقعیت مجازی بوسیله کدامیک لذتبخش تر است؟

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

194 دیدگاه ها

  1. نظراتی که حاوی کلمات تحریک آمیز و توهین آمیز باشند تایید نخواهند شد.
    خخخخخخخ این دیگه سوپر جک بود همه دارن توهین میکنن تایید میشه نظراتشون این چه سایتیه واقعا دذست نمیکردید بهتر بود این سایت فقط شده مقایسه این گوشی با گوشی های دیگه فقط شده مقایسه آپدیت و نمیدونم صفحه نمایشو کیفیت ساخت و مخصوصا دوربین جز اینا چیز دیگه ای ندارید بذترید والا جمع کنید سایتو بهتره به خدا به هم دیگه هم توهین نمیشه

    پاسخ

  2. عباس عسکری بیسواد ببین سایت اکسپریان چقدر دموکراسی!!!! داره که اجازه میده سوپر ترول های بیسواد و عقده ای مثل تو اینجا دروغ پردازی و چرت و پرت بگید،،، البته درکتون میکنم برندهای محبوب شما و از نظر ما اشغال هیچ منبع و سایت و فرومی نداره که شما ها آنجا عقده گشایی کنید و به همین خاطر میآیید اینجا و با انواع اسم های دروغ کاربری از سونی و طرفداران حرفه ای آن عقده گشایی میکنید و با پرروئی هر چه تمام ادعا میکنید که گوشی سونی دارید دروغگو ها
    راستی برند چینی اشغال که چند روز قبل فنش شده بودی فکر کنم خیلی تو را سوزانده که الان به دست و پای سامسونگ افتادی، راستی تا حالا گوشی های رده بالای سامسونگ را دستت گرفتی یا مثل هم نوعان خودت چند ثانیه ای دزدکی روی میز نمایندگی ها باهاشون کار کردی
    ای بدبخت اندازه وزن تو پول به گوشی های برندهای معروف دادم و هر چیزی میگم تجربه از نزدیک خودم هست ولی تو از خودت چی داری میخای یک کلمه حرف بزنی یک لینک مزخرف میذاری چون خودت هیچی ندیدی و فقط از اینجا و آنجا حرف های من و حرفه ای ها را کپی میکنی و استفاده میکنی…. به خدا با دیدن امثال تو در قسمت نظرات هم از ناراحتی تو خوشحال میشوم و هم از سایت های تکنولوژی دلزده میشوم

    پاسخ

    M€Y$@M گفته:
    ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۴۱

    وای من این کامنت های شمارو به بچه ها نشون میدم از خنده کف زمینو گاز میگیرن خخخخخخخخ ادامه بده rad007 با این تعصباتت سونی رو به یه جایی میرسونی آفرین با این کامنت هاتم که به سامسونگ بدو بیراه میگی سامسونگ نه چیزی ازش کم میشه نه ضرر میکنه نه سامسونگ بلکه همون برند های چینی که میگین کل دنیارو گرفتن هوآوی تونست بیش از ۱۲۰ میلیون گوشی هوشمند بفروشه تو۲۰۱۶ شیائومی رو نمیدونم ولی فک کنم بیش از ۵۰ میلیون گوشی فروخته انقدر هم توهین نکنید و فوش ندید به برند های دیگه نه چیزی به شما میرسه نه از این برند ها چیزی کم میشه اگه هم توهین کنید شخصیتتونو دارید زیر سوال میبرید ماهم اندازه موهای سرتون گوشی خرید و فروش کردیم میدونیم کدوم فروش بیشتری داره کدوم کمتره و به این نتیجه رسیدیم که سونی نتونسته تو بازار خوب جا بیوفته با این حرفاتون به جایی نمیرسید.

    پاسخ

  3. درود و خداقوت بِه همه 🙂
    آقای راد عکس هایی که آپلود کردی برام عجیب بود 🙂 ولی انصافا پنل ها متفاوت بود ، میتونم بپرسم این پنل رو از کجا گیر اوردی چون توی ایران فقط یک پنل هست البته اینم بگم پنل سمت چپی خوش رنگ و گرم بود ولی خیلی طبیعی نبود الان پنل سمت راستی توی عکسِ درختی که فرستادید خیلی طبیعی تر بود پنل سمت چپ یکم گرمای خاصی داشت حالا بگذریم اگه با حالت Super vivid با عکس های خوده سونی هم که توی خود گوشی هست از اون ها میگرفتید تفاوتش رو خیلی بیشتر میشد بفهمی 🙂 اگه برات مقدور هست با این حالت بگیر بفرست ببینیم چه پنلی واقعی تره
    گلی داداش 🙂
    یا علی

    پاسخ

    Saeed Mohammadipoya گفته:
    ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۳۱

    با عکس نمیشه فهمید برادر من باید از نزدیک دید
    بنده سه چهارتا پرمیوم گذاشتم کنار هم مو نمیزدن عین هم بودن

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۰۷

    والا منم همینو میگم ولی میخوام بینم چه خبره 😐

    پاسخ

    Saeed Mohammadipoya گفته:
    ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۲۲

    به اینا باشه میگن پرمیوم hdr هم داره بیخیال راستی اسممو تو تلگرام یه سر بزنی بهمون خوشحال میشیم همین اسممه منتهی اصلا فاصله نده بینش

    rad007 گفته:
    ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۵۹

    دوست عزیز من با عکس های موجود در آلبوم گوشی کاری ندارم چون خیلی راحت آنها دستکاری میشوند من به این خاطر عکس از قسمت شماره گیری گوشی ها و عکس قسمت تنظیمات گوشی و سایر جاهای گوشی را گذاشتم تا همه چیز واضح و بدون دستکاری باشه،، کسی که حرفه ای و کاربلد باشه میفهمه چقدر متفاوت هست این پنل ها،، کاری هم داشتی و عکس های زیاد خاستی بیا تلگرام تا بهت نشون بدم

    پاسخ

  4. صدها پنل تریلیمینوس در سالهای گذشته را که بدترینش بهتر از OLED های ساخت سامسونگ و کره است را فکر میکنی کی ساخته نکنه شما طرفداران پلاستیک فکر می کنید همه چیز را تو دنیا سامسونگ ساخته!!!!!!!
    اون TV های نسل جدید سونی در سری Z و D که همه صفحه نمایش های سامسونگ و OLED را تو کیفیت و همه چیز محو کرده تماما به دست مهندسین سونی ساخته شده ولی سونی سامسونگ نیست که چرت و پرت بگه.. سونی داره کار خودش را به صورت جدی و سری دنبال میکنه و خیلی ها توانایی درک آن کارها را ندارند

    پاسخ

    AbbasAskari گفته:
    ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۵۴

    بیسواد گرامی،!

    ترایلومینوس پنل نیست! این تکنولوژی که توسط شرکت QD Vision توسعه داده شده(که البته چند وقت پیش توسط سامسونگ خریداری شد!) که مربوط به سیستم نوردهی پشته صفحه است!! ولی شما که این چیزا رو اصلا نمیدونید و درک هم نخواهید کرد.

    اتفاقا در ces 2017 شرکت سونی قصد استفاده از پنل های OLED ساخت شرکت LG Display در تی وی هاش داره.

    درضمن طبق اخرین بیانیه سونی بعد از فروش سهامش در S-LCD، از پنل های LCD ساخت سامسونگ در ابعاد بزرگ برای تلویزیون استفاد میکنه.

    “This deal will allow Sony to acquire LCD panels from Samsung Electronics in a stable way based on market prices, without the responsibility or costs that come with operating a factory,”

    پاسخ

    ARMTIN گفته:
    ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۲۵

    عباس عسکری
    بنده قصد بی احترامی به شمارو ندارم اما بهتر یه چیز براتون توضیح بدم
    ۱- تریلیمینوس درسته پنل نیست
    ولی ترکیب و چیدمان ساب پیکسل در پنل های سونی متفاوت با پنل های دیگه است بخاطر همین بهش میگن تکنولوژی تریلیمینوس
    ۲- بله شما درست میگید سونی بخش پنل LCD به سامسونگ فروخته اما توجه داشته باش LCD ها فروخته شده TFT هستند
    سونی دیگه TFT تولید نمیکنه سونی داره روی نانو کریستال OLED و LED IPS کار میکنه
    الا شما میتونید نوع پنل های TFT سونی واگذار شده به سامسونگ روی گوشی های مثل :
    j7 پریم، j5 پریم و.. ببنید
    در مورد TV سامسونگ باید عرض کنم کل پنل ها به صورت AV هستند سامسونگ اصلا IPS تولید نمیکنه سونی سفارش بالاTV هاش میده به LG براش به تولید انبوع برسونه
    طبق فرموده خودتون از اونجای سونی سهام دار اصلی ژاپن دیسپلی هست با مشارکت LG قرار از۲ نوع TV رده بالا از نوع OLED پیشرفته امسال معرفی کنه

    پاسخ

    AbbasAskari گفته:
    ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۳۷

    دوست بزرگوار سلام،

    ۱٫ بله دقیقا بنده همین رو عرض کردم و همچنین این تکنولوژی توسط شرکت QD Vision توسعه داده شده که الان این شرکت زیر مجموعه سامسونگ هست.
    که این اقای بیسواد (rad007) میگن پنل!!!

    ۲٫ سونی از سامسونگ پنل LCD در ابعاد بزرگ خریداری میکنه. طبق آخرین بیانیه سونی در این رابطه بعد از فروش سهمش در S-LCD.

    لینک برای اثبات حرفم
    http://www.pcworld.com/article/247005/samsung_to_buy_sonys_share_of_lcd_panel_joint_company_for_934_million.html

    سونی نه پنل TN بلکه هیچ نوع پنلی رو در حال حاضر به تنهایی تولید نمیکنه.

    شرکت JDI اصلا در سایز بزرگ هیچ فعالیتی نداره و فعالیت اصلی این شرکت در زمینه LCD در سایز کوچک هست. برای اطلاعات بیشتر شما میتونید به سایتش مراجعه کنید.

    موفق باشید.

    rad007 گفته:
    ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۳۴

    ولش کن این فقط داره با لینک های مزخرف و کپی کردن از این و اون حرف میزنه از خودت چی داری حمید عسکری از خودت هیچی نداری همش لینک های دروغ و مزخرف،،، سونی باید بمیره از سامسونگ صفحه نمایش بخره تو تا حالا اصلا تفاوت زیاد در کیفیت تلویزیون های سونی با سامسونگ را دیدی که خیلی زیاده.. سامسونگ هیچی نیست و نخواهد بود و فقط افراد مبتدی که بار اولشان هست میخان مثلا گوشی یا تلویزیون بخرند به وسایل بونجول سامسونگ پول میدهند
    فکر نمیکنی گفتن نام تریلیمینوس برای دهن تو یکم بزرگ هست!!!!

    AbbasAskari گفته:
    ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۲۶

    rad007

    همینکه از شدت سوزش چندبار پشت سرهم کامنت میدی و فقط توهین و فحاشی میکنی نشون دهنده اینه که بنده کارمو به خوبی انجام دادم!!
    کسی از بحث ها فراری میشه تو هستی که هیچ تسلطی در این زمینه نداری.

    بیسواد جان تو حتی نمیدونی که تریلیمینوس چی هست و خیال میکردی پنله !!! و حالا بجای تشکر از بنده، توهین هم میکنید.

    البته گفتم البته شاید تو خانواده و دوروبری های شما همچین رفتار و ادبیاتی اشکالی نداشته باشه !!!

    خیلی جالبه خود شرکت سونی بیانیه داده که ما از سامسونگ پنل LCD خرید میکنیم بعد این میگه نه سونی دروغ میگه!!! خودش تولید میکنه!!
    واقعا سوژه خنده ای با این یاوه گوییهات!!

    rad007 گفته:
    ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۰۵

    یادت هست عباس عسکری چقدر اون دهن بیسواد تو را جاهای دیگر خاموش کردم بازهم یادت رفته بدبخت.. تو تا زمانی که فن اشغال هستی من باهات بحث نمیکنم چون در حدی نیستی که به بیسوادی مثل تو را قانع کنم….. برو اینجا جای پاکی هست و جای بیسواد ها و عقده ای هایی مثل تو نیست برو با اشغال های چینی دستت حال کن.. اسم سونی برای دهن تو خیلی بزرگه

    پاسخ

    M€Y$@M گفته:
    ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۱:۴۶

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    ARMTIN گفته:
    ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۱۱

    خخخخ
    زشته بخدا
    به دیگه احترام بزارید ارزش شما بیشتر از این برند هاست

    ARMTIN گفته:
    ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۱۲

    به هم

  5. جناب گوگولی پیکسل حد و حدودتو بدون بی شخصیت تپ و امثال توعن مرتیکه دهاتی ببین سونی چجور حالتو گرفته باز ول کن خبراش نیستی

    پاسخ

  6. این بحثو تموم میکنید یا بیام؟؟؟؟؟!!!
    چه مرگتون شده؟؟
    من نمیدونم اگه صفحه نمایش z5c هم از پرمیوم بهتره((این جدید بود و اولین بار بود که میشنیدم این مورد حتی اونقد نادره که تو سایت های حامی برندهای دیگه هم نمیشه پیداش کرد.بعد اینجا دوستان با RPG، پرمیوم که هیچی سونی رو هم میکوبن)) چرا اینقد پرمیوم پرمیوم کردید هم سایت هم همه دوستان ،اینجا همه طرف دار گوشیاتون هستید حتی شما معزز جان،با احترامی که برات قائلم اما اگه شما واقعا یکی از افراد با سابقه حضور در این سایت هستی اصلا نباید این بحثا رو شروع کنی (شروع کنندش همیشه شما بودی)
    خدایی این بحثا فقط و فقط به ضرر طرفدارای سونی(یعنی من و شما ها) تموم میشه
    بیشترین نارضایتی اونایی که z5 دارن اینه که تا چند وقت پیش میگفتید صفحه نمایش فقط و فقط سری z5(برند های دیگه اصلا مقابلش هیچن؟!) اما الان جوری حرف میزنید انگار صفحه نمایش tft روشونه
    اینجوری حرف زدن میدونید یعنی چی؟؟
    یعنی اینکه به فن های بقیه برندا این اجازه رو میدید که بهمون بخندن و بگن که دیدید میگفتیم پنل پرچمداراتون به درد نخوره ولی باور نمیکردید حالا که یکم بهتر شدن به هم میپرید
    جوری حرف نزنید که اونایی که سری z5 دارن فکر کنن این وسط گول خوردن و جنس بنجل دستشونه که این موضوع یعنی خداحافظ سونی و سلام برند چینی
    شماها خیلی به فروش سونی لطمه میزنید با این کارتون، یکی داره بدی های سری x رو میگه یکی از اونور سری z رو زیر سوال میبره!!!خیلیا برا تحقیق در مورد گوشیای سونی میان تو این سایت لطف کنید از خودتون رو گوشیای سونی تو طرفداری از گوشیه خودتون عیب و مشکل نزارید

    پاسخ

    Saeed Mohammadipoya گفته:
    ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۸:۵۲

    احسنت حرف حق جواب نداره

    پاسخ

  7. دوستان میخام تجربه خودم را در مورد خرید انواع و رنگ های مختلف اکسپریا زد۵ پرمیوم و تفاوت در پنل های این گوشی را با شما به اشتراک بگذارم، بهتره بدانید اکسپریا زد۵ پرمیوم گوشی است که بنا به دلایلی دارای چند نوع پنل مختلف هست ولی نگران نباشید بدترین پنل پرمیوم که اگه اسم اونو با سرسختی بد بذاریم بازهم خوب و قابل قبول است ولی بهترین پنل زد۵ پرمیوم از هر لحاظ عالیه و مثل گوشی های قدر سری ایکس سونی عمق رنگ مشکی بسیار عالی رنگ های بسیار گرم و کنتراست بسیار عالی همراه با زاویه دید فوق العاده داره اونم با رزولوشن عالی ۴k!!!!!
    در پایین تصاویر پنل های مختلف پرمیوم با کیفیت اصلی عکسها بدون هیچ ویرایشی را اونم در شرایط کاملا مساوی دو گوشی پرمیوم مثل تنظیمات صفحه نمایش کاملا یکسان با مقدار نور صفحه نمایش مساوی را قرار میدهم تا شاید به درد بعضی از دوستان بخوره

    http://uupload.ir/files/z0yn_dsc_0159.jpg

    http://uupload.ir/files/0c41_dsc_0074.jpg
    http://uupload.ir/files/vasj_dsc_0033.jpg
    http://uupload.ir/files/v29s_dsc_0012.jpg

    http://uupload.ir/files/qndc_dsc_0011.jpg
    http://uupload.ir/files/i1kn_dsc_0030.jpg
    http://uupload.ir/files/p5pk_dsc_0159.jpg
    http://uupload.ir/files/mm2e_dsc_0181.jpg

    http://uupload.ir/files/g3zw_dsc_0072.jpg

    http://uupload.ir/files/rhii_dsc_0133.jpg

    http://uupload.ir/files/dax3_dsc_0156.jpg

    http://uupload.ir/files/whzc_dsc_0155.jpg

    http://uupload.ir/files/u9pj_dsc_0080.jpg

    http://uupload.ir/files/ynee_dsc_0087.jpg
    http://uupload.ir/files/6kd_dsc_0056.jpg

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۰۱

    لازم به توضیح است که هر عکس مستقل هست و اینطور نیست گوشی سمت راست در فلان عکس با گوشی سمت راست عکس پایین تر یکی باشه یعنی جای گوشی ها در عکسها عوض شده است و شما بهتره به خود عکس و گوشی ها برای فهمیدن تفاوت در پنل دقت کنید

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۰۵

    حرفه ای ها و قدیمی ها و فن های سونی خیلی خوب میفهمند پنل های بالا در چه حدی از کیفیت هستند ولی بهتره بدانید اونی که عالیه در تصاویر بالا در یک کلمه بهش بگیم بی نظیر بهترین توصیف آن پنل هست

    پاسخ

    ARMTIN گفته:
    ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۴۶

    rad 007
    بابت وقتی که گذاشتی عکس ها رو اپلود کردی ممنونم 🙂

    پاسخ

    Mёy$αM گفته:
    ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۴۲

    من تا جایی که میشد مقایسه کردم میشه گفت گوشی من شبیه گرم تره هست
    البته یک جاهایی ما بین قرار میگرفت و شبیه گوشی که توی عکسا رنگاش گرم تره نمیشد (مابین دوتا گوشی)
    داستانشو من نفهمیدم کلا دو نوع پنل مگه بیشتر نیست؟یکی پنل A یکی پنل B
    شما نوشتید دارای چند نوع پنل هست

    پاسخ

    Saeed Mohammadipoya گفته:
    ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۸:۵۵

    با عکس میخای اثبات کنی؟ جالبه

    پاسخ

  8. سایت اکسپریان مطالب مفیدی میذاره ولی یک عده اینجارو مناسب دیدن تا عقده هاشونو خالی کنن…
    این سایت تخصصی هست با کل کل و بچه بازی و بی احترامی به هم وجهه ی سایت رو پایین نیاریم.

    پاسخ

  9. دوستان خواهشا به خاطر دو گوشی سونی اینطور همدیگر را مسخره نکنید به هم توهین نکنید تا دو تا بچه طرفدار پلاستیک سوءاستفاده نکنند!!!!
    چه پرمیوم بهتر باشه چه ایکس زد مهم این نیست مهم این است که سونی برتر باشه،، از تکنولوژی های اختصاصی سونی که دیکران در حسرتش هستند و همیشه ناراحت!!!! لذت ببرید و به خاطر دو گوشی زیبا و قدرتمند سونی به هم دیگه توهین نکنید
    جناب معزز از فن های قدیمی سونی هستند و انشاءالله هم همیشه خواهند بود چون برای برند سونی افتخار هست ایشان
    سایر دوستان عزیز هم که اینجا گوشی سونی دارند حالا چه پرمیوم چه ایکس زد و غیره به نظر من آنها هم حرفه ای و خوش سلیقه هستند که سونی را انتخاب کردند چون فرد مبتدی و ناشی خیلی سخت گوشی سونی را انتخاب میکند و انتخاب آنها گوشی های به ظاهر خوب سامسونگ و کره ای ولی در باطن پلاستیک هست!!!
    آمارهای سونی خیلی عالی شده است آمار فروش عالی شده و خیلی بهتر از اچ تی سی و الجی و غیره شده است
    کمپانی سونی قصد داره در سال ۲۰۱۷ محصولات بی نظیر!!!! معرفی کنه چون بخش موبایل خیلی عالی کار کرده است.. برای این چیزها خوشحال باشید… یک گوشی دیگر سونی اگه گوشی سونی دست من را تو کیفیت شکست بده این برای من خیلی خوشحال کننده است و به پیشرفت کمپانی محبوب خودم افتخار می کنم
    ایکس زد یک بسته کامل و خارق العاده هست یک صفحه نمایش شگفت انگیز داره!!! سونی دیگر از هیچ کمپانی دیگری به درستی صفحه نمایش نمیخره و سری ایکس به جز XA و XA اولترا همگی از پنل های اختصاصی خود سونی استفاده شده است و این موضوع خیلی مهم و عالیه و تاثیرات استفاده از تکنولوژی های اختصاصی و صفحه نمایش های اختصاصی خود سونی را در پرچمداران آن ببینید و کیف کنید و لذت ببرید نه اینکه خدایی نکرده ناراحت باشید
    برید ببینید سونی در سری جدید تلویزیون های Z خودش چه کارهای بزرگی کرده و چه کیفیتی را به قشر حرفه ای و خوش سلیقه مردم دنیا هدیه داده است برای این محصولات افتخار کنید نه اینکه به خاطر گوشی های دست خودتون حرف های آنچنانی!!!!! به هم بگید!!!!
    واقعا من خودم بعضی از حرف های دوستان را میبینم تعجب می کنم که چرا خودمان بهانه را به دست پلاستیک دوست ها میدهیم!!!!!
    به طرفداران قدیمی سونی توهین نکنید،، به حرفه ای های سونی توهین نکنید،،، همدیگر رو مسخره نکنید،،،، در عوض به همه محصولات کمپانی محبوب خودتان افتخار کنید به سونی افتخار کنید
    متاسفانه بعضی از دوستان چند سال قبل یک گوشی سونی مثل اکسپریا زد یا فوقش زدوان خریده،، الان اومده اینجا با دیدن نقد های غیر منصفانه ما به خودش جرات میده و گوشی های جدید سونی را با پرروئی هر چه تمام با گوشی های چند سال قبل سونی مقایسه میکنه!!!!!!! برید نقطه قوت کمپانی سونی را شناسایی کنید و اگه قصد طرفداری از کمپانی سونی را دارید به قشر مبتدی و ناآشنا با تکنولوژی های برتر،،، برتری های مختلف کمپانی سونی را معرفی کنید این یعنی فن سونی بودن یعنی حرفه ای بودن نه اینکه من پرمیوم داشته باشم بگم ایکس زد هیچی نیست یا بالعکس ایکس زد داشته باشم بگم پرمیوم چرته!!!
    موفق باشید،، خدا خودش به ما کمک کند

    پاسخ

    Saeed Mohammadipoya گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۴۸

    قصد داشتم همینو بگم ولی متاسفانه بیخیال نمیخام و حوصله ندارم جر و بحث ادامه بدیم بیخیال

    پاسخ

    AbbasAskari گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۱۹

    rad007
    دوست بیسواد من،!
    شرکت sony mobile display همونطور که از اسمش پیداست، تولید پنل های گوشی های سونی رو برعهده داشت که در ماه مارس سال ۲۰۱۲ این بخش تعطیل شد. که بعد از آن شرکت های incj, توشیبا، هیتاچی و سونی ادغام شدن و شرکت JDI رو بوجود اوردند.(سونی ۱۰% سهام در این شرکت دارد.)
    که این شرکت تولید پنل های گوشی های سونی رو برعهده داره.
    سونی در حال حاظر پنل در هیچ سایزی تولید نمیکنه.

    منبع از سایت رسمی سونی
    http://www.sony.net/SonyInfo/News/Press/201108/11-0831BE/index.html

    در مورد پلاستیک باید گفت اکسپریا XZ تنها پرچمدار در بین برند های مطرح هست که از فریم پلاستیکی در بدنه استفاده شده. در حالی که پرچمدار های سامسونگ و اپل از آلومینیوم سری ۷۰۰۰ استفاده میکنند که استحکام بسیار بالایی دارند.

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۰۹

    اره ظاهرا از آلمینیوم استفاده کردند اشغال های سامسونگ و اپل ولی در باطن پلاستیک هستند و برای امثال تو بهتر هستند که بهتون قالبش!!! کنند

    پاسخ

    AbbasAskari گفته:
    ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۴۲

    شما رو ارجاع میدم به کانال یوتوب Jerry rig everything تا فرق بین فریم پلاستیکی XZ با آلومینیوم سری ۷۰۰۰ پرچمداران اپل و سامسونگ رو کاملا متوجه بشید.

    AbbasAskari گفته:
    ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۱:۱۹

    از واژه “پسرم” خطاب به من استفاده میکنی!! خواستم ببینم چند سالته ؟
    البته اطلاعات و احترام و عفت کلام سن و سال نمیشناسه!
    واقعا انتظار داری در موردت چه فکری بشه؟

    نمیدونم توی زندگیت چی یاد گرفتی اما خود من شخصا هیچ وقت با بزرگتر از خودم این جوری صحبت نمیکنم! البته شاید تو خانواده و دوروبری های شما همچین رفتار و ادبیاتی اشکالی نداشته باشه !!!

    درضمن شما هستید که در بحث های با من کم میارید و یا بحث رو عوض میکید یا کلا غیب میشید چون سواد و اطلاعات کافی در زمینه تکنولوژی ندارید. به شما پیشنهاد میکنم در زمینه ای که تسلط کافی ندارید، وارد نشید.

    و لینکی که قرار دادم میخوندی متوجه میشدی که شرکت sony mobile display با شرکت های ذکر شده ادغام شده. و در حال حاضر سونی حتی یک پنل lcd هم به تنهایی نمیتواند تولید کند!!

    rad007 گفته:
    ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۲۸

    عباس عسکری بارها تو را خیط کردم ولی بازهم عقده داری و میخای اینجا تبلیغ اشغال کنی برو بچه جان برو با اشغال های چینی و کره ای حال کن تو حتی نمیغهمی سونی مال کدوم کشور هست برو سوزش خودت را جای دیگر درمان کنم پسرم

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۳۱

    تو اومدی اینجا لینک چگونگی تشکیل شرکت ژاپن دیسیپلی را گذاشتی فکر میکنی همه مثل خودت بیسواد هستند نمیفهمند!!!!!
    هههههه واقعا ببین فن پلاستیکی چقدر فن است از در عقب تو فن هستی بچه جان

    پاسخ

    ARMTIN گفته:
    ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۵۵

    یه چماق بردارید بزنید
    همدیگرو خخخخخ

    MOAZEZ گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۲۴

    احسنت

    پاسخ

  10. آقااااااا
    ول کنید این کل کل ها رو
    همه گوشی هاتون خوبه بابا 🙂
    یکی دلار رو بچسبه تا اومدم من یه گوشی بگیرم مثل چی داره میره بالا
    والا هدست واقعیت مجازی میخاید چکار یه نگا به نمودار دلار بکنید و اوج هیجان و ترس رو تجربه کنید 🙂

    پاسخ

  11. برای بار سوم کامنت میدم
    چون تو داری توی واقعیت مجازی با فیلتر های عینک نگاه میکنی جزئیات فیلم و عکس خیلی به چشم میاد
    الان همین دوتا گوشیو بزاری کنار هم میگی ایکس زد بهتره من خودمم میگم ایکس زد بهتره اینکه شکی توش نیست ولی توی واقعیت مجازی گوشی ای بهتر عمل میکنه که جزئیات زیادی نشون بده
    MOAZEZ بخدا کسی نمیگه سونی پسرفت کرده
    اگر ایکس زد همین تراکم پیکسلی پرمیوم رو داشت قشنگ یه سر و گردن بالاتر از پرمویم بود
    کلا حرف کسی این نیست که ایکس زد صفحه نمایشش پسرفت کرده
    ایکس زد صفحه نمایش خیلی خوبی داره فقط تراکم پیکسلی که پرمیوم داره باعث میشه حالت کلی بهتری داشته تا ایکس زد اینم به خاطر تراکم پیکسلی هست که پرمیوم داره

    و در آخر اینقدر توی کامنت ها به هم نپرید هرکسی یک نظری داره بیاییم و به نظرات همدیگه احترام بزاریم
    اگر نظر ما مخالف با نظر دیگرانه بیایم با دلایلی که برای اثبات حرفمون داریم به صورت دوستانه بیان کنیم
    اینجوری به دانشته های خودمون اضافه میکنیم

    پاسخ

  12. همه خانواده زد رو فروختم و تمام موبایل های قبلی و حتی زد۵پریمیوم های نازنینمو کلا با موبایل های سونی خدا حافظی کردم من قبول کردم که تو موبایل ایفون سره همست

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۵۸

    کسیکه با اندروید حال کنه که نمیره آیفون بخره. آیفون چیز خاصی نداره کلا

    پاسخ

    Saeed Mohammadipoya گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۰۰

    بهتر

    پاسخ

    Saeed Mohammadipoya گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۵۱

    شما از اولم مشخص بود طرف سونی نبودی

    پاسخ

    MOHSEN.MEHR گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۱۲

    دقيقا از اول معلوم بود…

    پاسخ

    M€Y$@M گفته:
    ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۲:۰۱

    بله ایشون از اول معلوم بود طرفداذ سونی نبودند اون زمان که میخواستند نمایندگی سونی و اپل بزنند بعدش گفتند اپل خوب نیست و از این حرف ها بعدش میخواستند نمایندگی سونی بزنند میگه الان همه موبایل های سونی رو فروختم ایشون اصلا نه موبایل فروشی دارند نه این همه مایه دارند نه سوپی تا حالا داشتند الان هم که میگن iphone 7 دارن نمیدونم راس میگن یا نه چون تو مجازی واقعیت غیر قابل هزمه همش دروغه

    rad007 گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۴۶

    برای من قابل تصور نیست که یک روز سونی را بذارم کنار و آیفون بخرم

    پاسخ

    M€Y$@M گفته:
    ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۲:۰۲

    بابا قابل تصور!!!!!! خخخخخخخخ
    #راد_ تعصب_سونی

    پاسخ

    cloner77 گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۰۳

    داداش دیدی خدایش دوره زمونه رو فک کنم فهمیده بود میخام گوشی بخرم دلار گرون شد

    پاسخ

    M€Y$@M گفته:
    ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۲:۰۴

    من که میخوام G5 بخرم فول پکش ۱۶۵۰ فوق العادس از هر لحاظ ویژگی هاشو نگم بهتره فن های سونی ترورم میکنن خخخخخخ

    پاسخ

  13. یه چیزی برام خیلی جالبه جناب راد میان مبگن زد۵ و زد۵ کامپکت اصلا گرد پای پرمیوم نمیشه تو صفحه اونوق ایشون نیکه از زد۵ کامپکتم ضعیف تره پرمیوم
    وات د فاز
    خدا به عزتت شکر

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۵۷

    جناب راد ۴مدل پنل مختلف از z5pمشاهده کردن. ایشون هروقت مثال میزنه بهترین پنلو نام میبره نه پنل های عادی که تو بازار هست

    پاسخ

    Saeed Mohammadipoya گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۴۳

    بلی بیش از ۱۵۰ تا پرمیوم خریدن و توشون سه تا hdr هم دراومد
    سه تا هم ایگزو

    پاسخ

    Mёy$αM گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۰۱

    با نرم افزار خاصی میشه نوع صفحه نمایشو فهمید؟یا چشمی میگید؟

  14. دوستان جناب معزز امده منو تهدید میکنه
    بهتره بدونی جناب شما سهله از شما گنده ترام نمیتونن کاری کنن فقط مواظب باش حرفی که میزنی به ضررت تموم نشه

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۵۰

    تو مال تهدید نیستی بچه. گفتم فقط حواستو جمع کنی آبروی سونیو بیشتر از این نبری

    پاسخ

    Saeed Mohammadipoya گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۰۰

    درس میشی عیب نداره درس میشی

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۲۶

    کاش این همه اذیتم کردی و هرروز چیز میپرسیدی از من یذره اخلاقم یاد میگرفتی

    M€Y$@M گفته:
    ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۲:۰۷

    شما فن های سومی که دارید با توهیناتون و فحش هاتون آبروی سونی رو میبرین خخخخخخ
    ما که به کسی و برندی توهین نکردیم خخخخخخ فقط به جک هاتون شب تا صبح میخندیم خدا ما رو ببخشه خخخخخخ

    پاسخ

  15. اوایل اسفند ماه بود کهxمعرفی شد. بنده z4داشتم. ۲۷اسفند رفتمz5خریدم چونxتو بازار نبود. ولی وقتی xاومد سریع برای همسرم خریدم. مقایسه دوربین گذاشتم که تو اینستاگرامم هست. مقایسه صفحه گذاشتم که دیدن همهxبهتر بود ازz5. چرا خیلیا میگن اونموقع که z5داشتی ازش تعریف میکردی؟ من تعریف میکردم چون اوج تکنولوژی که تو دستم بودz5بود ولی هیچوقت نگفتم ازxبهتره چون نبود. خودمم بعد از ۷ ماه کهz5داشتم بالاخره با ایکس دوستم که قصد خریدxzداشت عوضش کردم ۱۰۰تومنم سر دادم. از اونموقع تاحالا فهمیدم گوشی خوب یعنی چی. نه اینکهz5بد بود ولی ایرادایی داشت که توxبه هیچ وجه ندیدم. الان دارم باxزندگی میکنم ولی قطعاxzبهتره ازx و اگه پرچمدار بعدی بیاد بازم ازxzبهتره. این روند پیشرفت تکنولوژی ادامه داره. لطفا تعصبی نباشید. پریمیوم با تمام شایستگی هاش از xzضعیفتره از همه لحاظ و اینو قانون پیشرفت تکنولوژی میگه نه تعصب. این تعصب نیست که بگیم xzاز xو پریمیوم بهتره. تعصب اینه که بگیم پریمیوم از xوxzبهتره. به امثال این آدما میگن تیفوسی. خواهشا برای پیشرفت سونی تعصبی نباشید. هنیشه منتقد بدی های سونی و َطرفدار خوبیهاش بودم و ‌۱۵-۱۶ساله فن مجازی این برند هستم و ‌۲۵سال فن دنیای واقعیش. محبوبیت با کل کل و تعصب بدست نمیاد با نشون دادن واقعیت بدست میاد

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۰۷

    آقا تو خوبی شما درست میگی ولِش 🙂

    پاسخ

  16. آقا صلوات بفرس خب صفحه پرمیوم بهتر بود دیگه

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۰۷

    خخخخخخ بهِ خدا چیزی نشده 🙂
    من همین جمله ای رو که گفتی چطور بفهمونم خدا میدونه 🙂

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۰۵

    تو خودت تو نفهمی سیر میکنی بچه

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۰۴

    خخخخ بنازم به این روت معزز

  17. بابا سونی عزیز فهمیدیم ایکس زد شاخیه برا خودش بعد اندروید نوقایی که بهش داد یه بیلد رفع باگ هم داد براش تازه در طی این چند روز دیدین برا همه پرچمدارای ایکسش اندروید نوقا رو داد این سونی برا پریمیوم مرگش گرفته تو اپدیت چه سیاست کثیفی دارن این شرکتا همشون ولی دمش پریمیوم گرم که با همین مارشمالو پوزه این ایکس زدو زد تو اجرای برنامه هام که همه دیدن از ایکس زد کم نیاورد

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۴۱

    😐 چه بگم برادرم 😐

    پاسخ

  18. سلام
    دیشب کلی نوشتم و پشیمون شدم ارسال کنم
    به همین بسنده میکنم:
    در Vr هرکی جزئیات بیشتر نشون بده برنده هست
    چیزی که واقعیت مجازی بهش احتیاج داره همین هست نه چیزای دیگه یکم قرمز تر یا یکم مشکی تر فرقی نمیکنه مهم اینه این واضح تر نشون میده هرچی میخواین زیر پستم بنویسین واقعیت همینه حتی هادی هم اشاره کردند دیگه این بحث کردن نداره
    مثال میزنم:شما یک برگه آچار بگیرید سوراخ سوراخش کنید یک ابر رو باهاش توی اسمون ببینید حالا بدون اون رو سوراخ سوراخ تر بکنید و دوباره ببینید معلومه دومین بار قشنگ تر دیده میشه
    حالا بگین اول آبی تر بود چه فرقی میکنه؟حالت کلی مهمه

    پاسخ

    Mёy$αM گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۵۲

    اشاره کنم در حالت معمولی چشم انسان تشخیص نمیده
    و در حالت معمولی صد درصد ایکس زد بهتره دیدم از نزدیک که میگم
    ولی توی Vr هرکی جزئیات بهتری نشون بده برندس فرقی نمیکنه از چه سال ساختی باشه

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۴۲

    داداش حرفات کاملا ردیف و درسته ولی انصافا Z5p توی ویدیو ها و عکس های ۴K برتری داره 🙁

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۰۷

    اگه حرفش درسته پس صفحه xzبا کیفیتتره. هرکی عاقله اینو میدونه که کیفیت صفحهxوxzاز سری z5بهتره. درضمن خود آقا هادی بارها اشاره کردن حتی صفحه نمایش z5cهم کیفیتش از پریمیوم بیشتره.

  19. آقا درود و خدا قوت به همه 🙂
    بعضی ها ناراحتن چرا ما کامنت میزاریم برای کسایی که متوجه واقعیت نیستن و والا نمیدونم تو چه فازی سپری میکنن 😐
    الان خوده آقا هادی داره میگه این دستگاه رقیب نداره ولی نمیدونم با چه حسابی میگن XZ از همه ی لحاظ بهتره 😐
    آقا هادی اگه این کامنت رو میخونی لطف کن صفحه این دو مدل موبایل رو با حالت Super ViVid تست کنید ببینیم کدوم بهتره 😐 من الان رنگ مشکی XZ رو حسابی قبول دارم عالی شده توی گرم شدنش هم خوبه ولی غلظت رنگ هاش بیش از حد بالا هست صفحه نمایش این دستگاه شبیه Amoled های سامسونگ شده میگید نه خودتون تست کنید 😐
    آقا انصافا خسته شدم از این بحث کردن های پوچ ، اگه ناراحتتون کردیم شرمندتونم 🙁
    والا تو دلِ ما هیچی نیست همه زیر سایه ی برندیم 🙂
    بگذریم ، یا علی

    پاسخ

    Saeed Mohammadipoya گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۱۱

    بیخیال داداش به اینا میگن god of tasob
    بیخیال با حرف معزز یا هر کس دگ ای چیزی عوض نمیشه پرمیوم تو واقعیت مجازی بهتر بود حالا بگو نه

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۰۸

    سعید تو اینجا خیلی شاخ میشی پس چرا تو pvانقدر موشی بچه؟

    پاسخ

    Saeed Mohammadipoya گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۵۵

    خخخخحححح بچه ؟ تو مثلا بزرگی؟ بزرگی به سن نیس به عقله در ضمن شمارو ادم منطقی میدونستم به هر حال منو تهدید نکن

  20. اینجا به جای اینکه به هم بپرید بهتره ببینید سونی چی ساخته سونی هم هدست واقعیت مجازی ساخته سامسونگ هم ساخته!!! مال سونی کجا مال سامسونگ کجا اوایل مال سامسونگ ۸۰۰ تومن بود الان شدن ۱۵۰ هزار تومان یعنی هر کی خریده بیشتر از ۵ برابر ضرر کرده!!!!!

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۱۶

    داداچ اگه منظورت منم عیبی نداره ی سری عقل کل میخوان Z5p رو خراب کنن بنده هم ب لحاظ علمی تلاوت میکنم نه تعصب 🙂

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۵۰

    سونی هدست واقعیت مجازی برای موبایل هاش نساخته!
    اگر منظورتون PS VR هست که کلا بحثش جداست و اولا بدرد موبایل نمیخوره دوما با هدست سامسونگ قابل مقایسه نیست

    این هدستی که در فیلم استفاده شده PS VR نیست چون کلا این هدست خودش صفحه نمایش داره 🙂

    در ضمن اون هدست هم سامسونگ نساخته داده یک شرکت دیگه ساخته براش

    پاسخ

  21. آفرین آفرین به همدیگر توهین کنید..خجالت نکشید فحش هم بدید،،، من نمیدونم این همه آدم که الان به هم پریدن وقت چرت گویی جوجه ترول ها در مورد سونی کجا هستند!!!!!

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۱۸

    حاجی به فحش نکشیده اگه کشید خودم خبرت میکنم 😀

    پاسخ

  22. سلام معزز جان.
    خودتو اذیت نکن این دوستان همه طرفدارای خوب و با وفای سونی هستند ولی جمله(تنها گوشی ۴k دنیا) انقدر شیرین و وسوسه کنندس که جلوی حقیقت رو میگیره.
    حق با شماست و چه تو صفحه و چه تو دوربین رزولیشن فقط یه قسمتی از ماجراست.
    بدون شک و اغراق صفحه نمایش xz با وجود رزولیشن پایین تر از سایر پرچمداران بهترین صفحه نمایش موبایل تو دنیاست و از نظر کنتراست و عمق رنگ مشکی همپای آمولد هست با این تفاوت که در دقت رنگ و روشنایی یک سروگردن بالاتر از رقباست به همین دلیل واقعاً چشمنواز و دلنشین و حتی اونایی که از سونی متنفرند وقتی اولین بار دیدنش میخکوب شدن.

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۶:۱۲

    استغفراللّه
    هی نمیخوام هیچی بگم مگه میزارن ، 😐
    آقای عزیز به پیر به پیغمبر Z5p صفحش سرتره ب XZ از اکثر لحاظ ، XZ رنگ هاش غلیظ و گرم هست 😐 پس نتیجه میگیریم طبیعی نیست ولی Z5p اکثر رنگ ها رو به صورت طبیعی نمایش میده ، فقط و فقط XZ توی رنگ مشکی برتری داره توی رنگ سفید هم با هم برابر اند ، انقد نوب بازی در نیارید ناموسا 😐
    اَه اَه دیگه حالم از کامنتا به هم میخوره 😐

    پاسخ

    ARMTIN گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۸:۱۹

    امیر جان
    بنظرم من بهترین صفحه نمایش الا گوشی XZ داره
    ولی وقتی پای واقعیت مجازی در میون باشه اوضاع فرق میکنه
    همین طور که ویدیو دیدیم جزییات تو پریمیوم بیشتر وشفاف تر بود
    🙂
    پریموم قدیمی, ولی XZ جدید مشکل اینجاست جای خالی یه فبلت پرچمدار جدید با سخت افزار بالا کاملا حس میشه

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۲۲

    آرمیتنِ عزیز دِ نوکرتم یعنی ۴K الکیه ؟! منی که تست کردم و دیدم نمیتونم انکار کنم ۴K بهتر از FHD نیست 😐
    الان نمیدونم بعضی ها چه مرگشون شده 😐
    اون موقعی که Z5 premium معرفی شد همه قد علم کردن واسه برند های دیگه ما اینیم ما اینیم حالا که این XZ با کلی پسرفت اومده میگن پریمیوم فلانه و بِلِه 😐
    حاجی فازم اینه که به فلان شعر آلرژی دارم 😀

    MOAZEZ گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۴۹

    برای چی قسم میخوری وقتی حتی xzرو از نزدیک ندیدی؟

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۴۷

    XZ رو ندیدم ؟! 🙁
    حاجی من خودم فروشنده موبایل اَم تو اراک نصفه فروشگاه اَم موبایل و وسایل سونیه ، باور نمیکنی ID بده تا کت بسته برات بفرستم 😐
    ی هفته XZ گرفتم دادمش به پسر عموم :/
    عاره عزیز من ندیده و نشنیده قضاوت نکن

    MOAZEZ گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۱۰

    حاضرم قسم بخورم xzندیدی. درضمن بازم میگم حتی صفحه نمایش z5cهم از پریمیوم با کیفیت تره. تو اگه اطلاعات داشتی که بنا به عدد رزولویشن نمیگفتی کیفیت داره. میذاشتی کنار هم مقایسه میمردی. اینجا هرکی مقایسه کرده میگه xz

    Google_pixel گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۳۷

    طرفدارای سونی رو خخخخخخ
    کامنتاتون رو به بچه های دانشگاه اونایی که اپل و سامی دارن نشون دادم از خنده مردن و گفتن چقدر بی شخصیتن سر یه گوشی دارن توهین میکنن آقا اصلا اونا گوشی ساختن سونی گوشی ساخته اونا سود میبرن به شماها چی میرسه آخه بابا ول کنید دیگه اصلا سونی خوب خدای تنکنولوژی شما چرا میپیرید بهم؟؟؟؟!!!این شعور و شخصیت خونوادگیتونو نشون میده به خدا هیچی جز ضرر به شما نمیرسه من از این سایت میرم و دیگه اینجا هم کامنت نمیذارم چون میدونم هیچی به من نمیرسه و جز فحش شنیدن و توهین کردن دیگران به من به هر حال هر بدی و خوبی دیدید حلال کنید یا علی

  23. بیخود نیست روز به روز از پریمیوم ام بیشتر خوشم میاد واقعا سونی چی ساخته از زمان خودشم جلوتره،معزز جان شما هم انقد حرص نخور ایکس شما بهترینه کشتی خودتو.

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۶:۱۳

    حاجی شیرِ نَنَت حلالت :)))) حال کردم خداوکیلی 😀

    پاسخ

    Hossein jamalpour گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۰۲

    مخلصیم

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۵۱

    هار هار هار. شما طرفداران گوشیهاتون مایه ننگ سونی هستید. همین شماها هستید که باعث شدید چهارتا ترول سامسونگی بگن طرفداران سونی بیسوادن. وقتی گوشی ‌۲سال پیش سونیو از گوشی سه ماه پیشش برتر میدونید بایدم بهتون بگن بیسواد

    پاسخ

    Hossein jamalpour گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۰۷

    برو باوا انگار همه بیسوادن فقط تو باسواد شدی و حالیته هی ایکس ایکس میکنه خودتو بکشی هر کی طرفدار یه مدل ازسونیه سعی نکن نظر بقیه رو عوض کنی پریمیوم از زمان خودش جلوتره چون بعد یک سال تنها گوشیه که ۴k هست و قدرتشم دیدی بیسواد امثال توان صبح تا غروب تا سایت پلاسن هی میگن فقط گوشی من خوبه

    پاسخ

    Hossein jamalpour گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۰۸

    در ضمن پریمیوم برا شهریور پارساله نه۲ سال پیش

    MOAZEZ گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۱۲

    باشه پریمیوم شما خوبه، سال دیگه ام هرچی دستتون باشه اون خوبه. دوتا بچه دوزاری ببین ه برای ما شاخ شدن. بخدا قسم پریمیوم به گرد ایمس هم نمیرسه حتی اگه ۲میلیونم گرونتر باشه. شما میخگاید اسم سونیو خراب کنید با اینکارا و بگید سونی داره پسرفت میکنه

    Saeed Mohammadipoya گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۱۳

    مایه ننگ شمایی نه ما تا دیروز زد۵ داشتی مشکل کرش کردن نداش الان x گرفتی زد۵ میگی مشمل کرش داره طرفدار سونی اینه که تعصب رو بزاره کنار نه اینکه با تعصب بیاد حرف بزنه

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۱۴

    از همون اول که xمعرفی شد من گفتم ازz5بهتره. اونموقع من z4داشتم. ولی عقل سلیم میگه xبهتره حالا شماها مختون تعطیله جای خود دارد. از این به بعد هم پر رو بازی میخواید بکنید تو pv موش نشید. تو pvهم کمی اطلاعات انتشار بدی. ای مایه ننگ های سونی

    Saeed Mohammadipoya گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۱۸

    قطعا x

    پاسخ

  24. بسیار عالی دوستان وی آر گوشی با پی اس ۴ فرق داره یا کلا میشه از یه هدست استفاده مشترک برد لطفا هرکس مطمئن هست جواب بده برام مهمه و حتی آقای معراجی عزیز برام مهمه لطفا

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۴۶

    آره عزیز فرق داره ، VR پلی ۴ رزلویشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ داره ولی هدست های معمولی بازار بستگی به رزلویشن گوشیت داره مثال میزنم اگه پریمیوم داشته باشی میتونی ۴K ببینی =D

    پاسخ

    Arash0711 گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۱۵

    خیلی ممنون از پاسختان

    پاسخ

  25. کو برتری پریمیوم؟
    یک مورد این بود که z5p سفید رو مایل به صورتی نشون میداد.

    پاسخ

    Saeed Mohammadipoya گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۴۲

    اونو از نزدیک ببین زیر دوربین رنگا مقداری تغییر میکنه و میشه گف خطای دوربین

    پاسخ

    Saeed Mohammadipoya گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۴۴

    کلی گفتم

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۴۴

    منتقد
    بزار واست ی داستان تعریف کنم ،
    هفت ماهِ پیش وقتی Z5p گرفتم ، قبلش من خیلی زیاد تحقیق کردم خصوصا در باره صفحه نمایش بعد از یکی از دوستان گل که Z5p داشت پرسیدم چرا این گوشی رنگ سفید رو مایل ب صورتی نشون میده ، در جواب بهم گفت که این توی دوربین اینجوره وگرنه توی دید واقعی رنگ سفید هست ، عاره داداچ مخلص کلوم اینه عیبه الکی نزار رو Z5p 🙂

    پاسخ

    Google_pixel گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۸:۰۵

    حالا این داداچ افتاده تو دهنش یه چیزی یاد گرفته هی میگه همچین میگه پرمیوم دارم انگار موتو زد داره خخخخخخ همون تو دوربین رنگ سفید صورتی نشون میده یعنی کیفیت صفحش خوب نیست پس انقدر پرمیوم پرمیوم نکن آره داداچ خخخخخ

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۲۴

    داداچ تو ی فیلم ۴K ببین رنگ سفیدش هم تست کن 🙂
    پریمیوم پریمیوم هم نمیکنم چون این رفتار ها به ما نمیخوره :)))))
    عاره کلمه داداچ هزارتا معنی داره 🙂 بستگی داره شما چطور برداشت کنی 😀

    Saeed Mohammadipoya گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۰۳

    والا تو دوربین خواستم از نارنجی سامسونگ عکسذبگیرم شد قرمز این راجب هر چی صدق میکنه زیر دوربین رنگا تغییر میکنه

    Saeed Mohammadipoya گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۱۳

    شما فعلا برو با عیب ایراد پیکسلت خوش باش

    Rr AliReza rR گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۳۸

    پیکساش کجا بو سامسونگ جی وان داره اومده برا ما گوشیایه برندای دیگه رو به رخ میکشه موتو زد خخخ با اون فرمش
    دوربینش یه متر بیرونه

  26. درود ، ی تشکر توپ و حسابی از آقا هادی عزیز میکنم که به بعضیا فهموند که Premium رقیب نداره و تو جهان بی نظیر و تکه 🙂
    بعدش این ویدیو هم دیدم انصافا تراکم پیکسلی بالا اینجا حسابی ب درد میخوره 😀 و با توجه به دیدن این ویدیو وسوسه شدم ی VR بگیرم که ی فیضی ازش ببریم :))))
    ولی در کل Z5p عالی بود 😀
    XZ هم بد نبود 😐
    الان ی سری دانشمند و فیلسوفِ سونی میان میگن XZ بهتره 😀
    داداچیا خودتون هم بکشید XZ بِ پای Z5p نمیرسه والسلام 🙂
    یا علی

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۴۷

    خود آقا هادی اگه بخواد بگه چه صفحه نمایشی برترینه قطعا میگه xz

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۶:۱۴

    آقا هادیشون بیا بینیم کدوم رو میگی برتره این داداچمون خودشو پر پر کرد خخخخخخخخخخخخ 😀

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۵۲

    قبل از اینکه بتو بگه بارها من باهاش در مورد اطنجور چیزا صحبت کردم بچه جون

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۵۴

    من بچه شما آقا 🙂 تو خوبی تو خدایی تو بزرگی 😀

    MOAZEZ گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۱۵

    خوبه حداقل این یکیو فهمیدی

  27. پرمیوم خیلی بهتر از xz بود
    واقعا سونی باید به فکر یه ۴k بهتر از پرمیوم باشه تا در زمینه واقعیت مجازی تک باشه

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۵۵

    داداچ اگه میخواد بهتر باشه باید HDR بزنه میترکونه 😀

    پاسخ

    Google_pixel گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۸:۰۷

    سونی hdr بزنه؟؟؟!!! خخخخخ
    سونی بره هاله صورتی تو دوربینش رفع کنه که نویز داره بعد hdr بزنه جک میگیا خخخخخ

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۲۶

    حاجی اول یکم شعور داشته باش دارم با اون آقا حرف میزنم بعدش تو برو با همون پیسکلت حال کن ما هم با این داریم زندگی میکنیم :))))))

    rad007 گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۰:۵۲

    گوگل پیکسل واقعا از گوشی هایی که تو و امثال تو دوستشان دارید و به خدا هم هیچی حالیتون نیست بدم می آید.. تو اندازه آن حرفها نیستی که بفهمی سونی چیه و کیه امثال تو لیاقت همان گوشی های اشغال چینی و کره ای را دارید.. به خدا قسم گفتن اسم سونی برای تو و دوستان هم خیلی بزرگه و شما باید سالهای سال با اجناس به درد نخور چینی و کره ای حال کنید
    اگه میدونستم چیزی حالیتون هست هزاران برتری مطلق گوشی های سونی نسبت به گوشی های به درد نخور دست شما را نشان میدادم ولی اینکار را نمیکنم چون همان بهتر که شما با ات و اشغال های کره ای و چینی حال کنید

  28. هر دو خوب بودن پرمیوم یکمی بهتر بود اما فقط با این هدست!
    بدون هدست واقعا ایکس زد بهتره 🙂

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۶:۱۵

    تو درست میگی :))))))))))) فقط فقط تو درست میگی خخخخخخخ 😀

    پاسخ

    nimam4dual گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۰۶

    بله که من درست میگم،
    شک داری برو بزارشون کنار هم چندتا مقایسه ریز انجام بده جا مسخره کردن عمویی!

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۵۶

    عمویی ! ؟! 😐
    استغفرالله
    داداچ XZ دارم Z5p هم دارم اندازه موها سرت مقایسه کردم پس اینو بفهم با ی آدم گاگول حرف نمیزنی :))))

  29. کاش سونی یه فبلت دیگه با صفحه نمایش ۴k معرفی بکنه،من میخاستم سونی رو کنار بذارم ولی با کلی تحقیق و مقایسه که توی یک ماه هست که دارم انجام میدم،دیدم واقعا نمیتونم غیر سونی چیز دیگه ای استفاده بکنم،

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۴۱

    اگه قرار باشه فبلت بعدی ۴K بزنه،بهتره از این مشخصات استفاده کنه :
    HDR داشته باشه
    رنگ سفید کمی گرم تر و طبیعی تر باشه ،
    رنگ مشکی کمی عمقش بیشتر باشه ،
    از اسنپ ۸۲۱ استفاده کنه چون توان پردازشیش واسه ۴K عالیه ،
    ۴ گیگ رَم DDR4
    صفحه نمایش ۵/۵ به بالا =]
    به این میگن پیشرفت در سری بعد فبلت های ۴K
    😀

    پاسخ

    Sony=thebest#business گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۵۳

    داداش جان hdr کار آسونی نیست نباید لب گود نشست دوما اسنپ۸۲۱ مهندسای سونی بهتر میدونن لازمه یا نه

    پاسخ

    ali.mousavi گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۰۱

    دقیقا ایناییکه گفتی عالیه،کاش سیاست گذارهای سونی یکم از تفکر سنتی در بیان

    پاسخ

    Mёy$αM گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۲۷

    دادش اینایی که میگی نمیشه
    هرچی باتری بزارن دوساعتم دوووم نمیاره
    باید ال ای دی بزنه مصرفش نصف میشه اونموقع قابل درک میشه وگرنه صرفا ۴K زدن کاری ندار ه که الان پرمیوم با اینکه توی منو ها ۴K نیست بازم مصرف باتری بالایی داره برای اینکه توی Vr استفاده بشه باید توی منو ها و .. نرم افزار ها هم ۴K باشه

    پاسخ

    Mёy$αM گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۱:۲۳

    خب عزیز مشکل همینه دیگه باتری بره بلا ضخامتم میره بالا کلا همه چیز بهم میریزه نمیشه اینجوری فقط ال ای دی بزنه شدنیه

    A.m.ir گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۳۲

    بعید میدونم از اسنپ ۸۲۱بخواد استفاده کنه،باتوجه به نزدیکیمون به کنگره جهانی موبایل که صدرصد اونجا شرکتا از اخرین تکنولوژی ها استفاده میکنن و سیاست جدید سونی که دوتا گوشی پرچمدار با یه پردازنده میده که احتمالا پردازنده مورد استفاده پرچمداران اینده سونی اسنپ۸۳۵ خواهد بود

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۴۹

    آقایون داداچا
    چرا بحث باتری رو میارید وسط 😐 من میگم مثل Premium باشه ولی HDR اضافه کنه و بعدش باتری هم ببره بالای ۳/۶۰۰ میلی آمپر ، ولی هر چند سونی الان اینو نمیزنه

  30. تو رنگ سفید xz یع کوچولو بهتر بود
    و رنگاش طبیعی تر بود
    اما کنتراست رنگ p بهتر بود و یه کوچولو خوش رنگ تر بود زیاد نمیشع تشخیص داد باید از ویدئو های استفاده بشه که یه هو رنگها عوض بشن اونجاس کع مشخص میکنه کی بهتره
    ولی خودم sony z5 perimium دارم و چند روز پیش یه کوچولو با xz کار کردم اونجا هم بازم تو رنگ سفید xz یع سرو گردن بهتر بود و تو مشکی برابر ولی تو رنگهای دیگه p بهتر بود

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۴۳

    توی رنگ سفید بین XZ و Z5p یکم سخت میشه تشخیص داد ولی بازم رنگ XZ سفید و مشکی اِش ب طبیعی تر هست ولی در رنگ های دیگه Z5p از همه ی لحاظ بهتره 🙂

    پاسخ

  31. واقعا تصور پریمیوم عالی بود،وقتی داشتم پریمیوم رو میدیم یه لحظه واقعا ترسیدم

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۴۴

    😀
    داداچ Premium رقیب نداره 🙂

    پاسخ

    ali.mousavi گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۰۳

    عالیه واقعا

    پاسخ

  32. Z5 premium خیلی بهتر از XZ بود

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۰۲

    اینکه بگیم صفحه نمایش پریمیوم ازxzبهتره بیشتر شبیه به جوکه

    پاسخ

    ARMTIN گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۴۴

    fun 🙂

    پاسخ

    Saeed Mohammadipoya گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۲۶

    عزیزه من تو این مقایسه که پرمیوم سرتر بود تو خودتم اقرار کردی بحاطر تراکم ویکسلی بیشتر پرمیوم برا واقعیت مجازی مناسبه

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۴۹

    گفتم برای واقعیت مجازی مناسب تره، نگفتم با کیفیت تره. رودست صفحه نمایش سری xاللخصوص xzنداریم الان

  33. یک سوال الان در این مقایسه از چه برنامه ای استفاده کردین؟ ویدئو هست یا بازیه؟
    بخاطر تغییر رزولوشن Z5 پریمیوم میگم

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۴۵

    تا اونجایی که من تشخیص میدم هر دو دستگاه رو با رزلویشن ۱۰۸۰p گرفتن ولی جزئیاتی که Z5p نشون میده صد در صد از XZ بهتره 😀

    پاسخ

  34. متاسفانه سونی از پتانسیل فوق‌العاده Z5 پریمیوم استفاده نکرد! میتونست خیلی راحت یدونه هدست واقعیت مجازی براش درست بکنه و کلی تبلیغ برای این موضوع بکنه
    حیف واقعا!

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۳۸

    اوهوم 🙁

    پاسخ

  35. چیزی مشخص نبود والا. ولی xzصفحش کلا بهترین صفحه نمایش موجود دنیاست

    پاسخ

    ali.mousavi گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۴۱

    داداچ چشات معیوبه

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۰۳

    شما هم عقلت معیوبه که فکر میکنی صفحه پریمیوم ازxzبهتره. پیشنهاد میکنم یه نگاهی به xzبکنی از نزدیک

    پاسخ

    @mdar7529 گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۳۰

    آقا به نظر من اگه فیلم فور کی رو بریزن رو هر دو اون وقت مخام ببینم ایکس زد چکار مکنه واقعا پریمیوم یه چیز دیگه آی است چه تو ویدیوی فور کی چه ویدیو های دیگر

    Mёy$αM گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۱۰

    داداش خدایی تعصبیش نکن دیگه جفتش سونیه
    اینکه پرمیوم بهتر بود شکی توش نیست
    حتی آقای معراجی هم نوشتند:
    تمام مقایسه هایی که تا امروز از صفحه نمایش اکسپریا Z5 Premium دیده اید را فراموش کنید. امروز با یک مقایسه متفاوت آمدیم تا قدرت صفحه نمایش این دستگاه را به رخ بکشانیم.

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۴۷

    داداچ میثم این آقایی که بهش میگن GoD OF Tasob رو ولِش 🙂
    معزز دوران فَن بودن گذشته بهتره یکم به واقعیت نگاه کنی.
    فازت اصلا قابل درک نیست 😀

    پاسخ

    nimam4dual گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۲۱

    دیگه یه پرمیوم گرفتی هر كی ازش انتقاد کنه میشه دشمنت خونیت!
    الان همه سایتا و هرکسی که ایکس زد رو لمس کرده از کیفیت بالای نمایشگرش صحبت میکنه قبول نداری اون دیگه مشکل خودته!
    به بقیم نپر بخاطر اینکه گوشی تورو پایین تر از سری ایکس میدونن!
    جی اس ام ارنا review هر دو گوشی رو گذاشته دیگه خوندن اون مطالب هم خیلی سادس جای تعصب بی جا چشانو باز کن بد نیس 😉

    Saeed Mohammadipoya گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۳۵

    این برادر اصلا مقایسه این سایت رو قبول نداره و معتقده چرته

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۵۹

    من مقایسه های اکسپریانو قبول ندارم چون میدونم با چه دوربینی مقایسه میکنن و همش خطای دوربینه مقایسشون. فقط کسی که در واقعیت مقایسه کنه چیزیو میدونه قضیه چیه

    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۱:۰۴

    با تشکر از شما
    این مقایسه با دوربین FDR-AXP35 سونی با رزولوشن ۴K گرفته شده
    اگر نسخه اصلی ویدئو رو میخواین حدود ۳ گیگ هست در اختیارتون بزاریم

    MOAZEZ گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۵۳

    من این مقایسه رو نمیگم. مقایسه های اختصاصی رو میگم

    mohamad reza گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۳۹

    معزز خیلی خوشم میاد در اکثر سایت ها از سونی دفاع میکنی و طرفدار پرا پا قرص سونی هستی اما بعضی جاها به شدت چشماتا روی حقایق میبندی و خیلی تعصب به خرج میدی
    خودم عاشقه سونی ام اما در کنارش معایبش هم قبول دارم

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۵۶
    Saeed Mohammadipoya گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۲۸

    والا

    پاسخ

    Saeed Mohammadipoya گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۳۳

    معزز یه مشکل داره اونم اینکه با برند خودشم درگیره جوری درگیره که انگار با یه گوشی دگ مقایسه میشه خودشم بارها کفته برا واقعیت مجازی پرمیوم بهتره

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۵۶

    سعید من با واقعیت زندگی میکنم نه با حماقت

    MOAZEZ گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۵۸

    تعصب این نیست که بگیم صفحه نمایش. پریمیوم از xzبهتره؟

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۶:۲۶

    تعصب جاهلیتِ تو اِ

    MOAZEZ گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۵۴

    برو بچه برو انقدر زجای طرفداری از گوشیت آبروی سونی و طرفداراشو نبر

    Saeed Mohammadipoya گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۲۸

    خخخخخخ قشنگ مشخص بود منتهی شما نمیخاید قبول کنید

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۵۶

    چیوقبول کنم وقتی چیزی معلوم نبود و فیلمم عقب و جلو بود؟ تعصبی حرف نزن

    پاسخ

    Saeed Mohammadipoya گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۲۳

    والا از تعصب خوشم نمیاد یه جمله هس میگن کافر همه را به کیش خود پندارد من اگه تعصبی بودم وقتی یکی میگف اس۷ بخرم یا زد۳ پلاس نمیگفتم اس۷

    MOAZEZ گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۱۷

    تعصب هود این حرفه که بگیم پریمیوم از xzبهتره. این خود تعصبه نمیخوای درک کنی بفهم

    Rr AliReza rR گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۵۸
    MOAZEZ گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۵۴

    خوب چشماتونو و گوشاتونو باز کنید. اکثر مقایسه های صفحه نمایشی که الان دستتونه و تو گوشیاتونه و بهش استناد میکنید همش توسط من انجام شده. اینکه بگیم صفحه نمایش پریمیوم از xzبهتره بیشتر شبیه به شوخیه چون صفحه نمایشxz یه صفحه نمایش کوانتوم دات واقعی از سونیه با کنتراست و روشنایی و عمق رنگ مشکی بی نظیر که در این سه مورد به هیج وجه پریمیوم در حدxzنیست. همه چیز روزولویشن نیست. حقیقت اینه تازه سونی از سری xیاد گرفته صفحه نمایشی بذاره که چشم نواز باشه. اینکه بگیم صفحه نمایش پریمیوم از xzبهتره اوج حماقت و تعصبو بی سوادیه. هرکسی این دوگوشیو کنار هم بذاره متوجه میشه ولی کسایی که حتی دستشون نگرفتن هرکدوم از این دو گوشیو حق ندارن نظر بدن. درآخر باید بگم که سونی هیچوقت پسرفت نکرده در صفحه نمایش و از z1به بعد تو هرنسل صفحه نمایشی بهتر از قبل استفاده کرده. پس با برتر دونستن پریمیوم به سونی توهین نکنید و حماقتتونو نشون ندید چون قبل از هرکسی همیشه بنده صفحه نمایشهارو مقایسه میکنم و خیلی از بچه ها به حرف بنده استناد میکنن

    پاسخ

    Amir one گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۲:۱۸

    حرفت کاملاً درست و منطقیه…از بحث رزولوشن که بگذریم اگه z5pرو تنهایی دستت بگیری واقعا لذت میبری اما سونی توی سری x شاهکار کرده و واقعا یه صفحه نمایش تمام عیار بکار برده که وقتی دو گوشیو کنار هم میگیری متوجهش میشی متاسفانه این حرف به هیچ وجه تو کت z5p دارها نمیره و نخواهد رفت…تنها برتری z5p در برابر xz زمانی مشخص میشه که به هر دو با میکروسکوپ نگا کنی.

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۶:۲۴

    آقا هادی اون لینک ۴K این مقایسه رو به من بدی حرف نداره ، معزز چیتو میخوای ثابت کنی ؟! هی ویز ویز میکنی من اِلَم بِلَم
    به قرآنه مجید یکی از مقایسه هات رو ندارم پس الکی تز فلانم تو گوشیتونه رو نده ،
    تو رنگ مشکی قبولت دارم XZ بهتره ، توی کنتراست میدونی برای چی بهتره ؟! چون غلظت رنگ خیلی بالا اِ پس میشه بگی طبیعی نیست آقای عزیز ، من و اکثر کسایی که Z5p دارم ب خاطر طبیعی بودنه رنگش گرفتیم 😐 پس الکی فاز منفی نده ، والا خودتو جِر دادی سرِ ی بحث گوشی ؟! اگه اینجوره نتیجه میگیریم دنیات کوچیکه 😐
    حالم از کامنت هات به هم میخوره مخلص کلام این بود ،
    یا علی

    MOAZEZ گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۵۷

    منکه تورو اصلا نمیشناسم. کسایی که دوماهه طرفدار گوشیشون شدن که برای من فن محسوب نمیشن. تو انروز طرفدار گوشیتی فردا a3بخری طرفدار سامسونگی. برای من امثال بهرام آزادها، آقای radو آقای مرتضوی و… فن واقعی هستن. نه یکسری بی سواد که آبروی سونیو دارید میبرید

    deeppoint گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۵۸

    دوستان بی خیال خودتونو درگیر نکنید کسانی امثال MOAZEZ انقدر رد دادن که پاچه میگیرن ؟! یکی نیست بگه بدبخت خودت نکنه ۱۰ ساله گوشی سونی دستت گرفتی ! خودش یک زد ۲ (۱۰۰%) خریده ببعدش شده طرفدار سونی ! بعدم همه رو با خودت بی سواد جمع نبند دلبندم ! من خودم ۱۲ ساله گوشی سونی اریکسون دارم و داشتم و الانم سونی دارم ! انقدر عقل دارم که برعکس خیلیا !! روی هوا نظر ندم ! جواب ترول ها رو مثل خودشون میدم تا شیر فهم بشن ! جواب تو رو هم اینطوری میدم ! یا چشمات مشکل داره ! یا خودتو زدی به کوری ! 😐 توی این ویدو رزلوشن z5p واقعا عالی تر از ایکس زد هستش ولی کیفیت رنگ و واقعی بودن رنگا یکمی توی XZ بهتره . بعد جناب عالی ورداشتی میگی هیچ تفاوتی نداره ههههه . جای تاسف داره با این افراد شدیم فن سونی ! و همینطورم جای تاسف داره با یک مشت ترول سامسونگی سونی نما توی این سایت هستیم ! مدیران یک فکر به حال جو سایت بکنن خبر ها و… دیگه مثل قبل بازدید نداره چرا ؟ چون به خاطر نظارت نداشتن روی کامنت های ترول ها و منتقد های ای تی این سایت هستش !!!!!!

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۱۲

    دوستان خواهشا به خاطر دو گوشی سونی اینطور همدیگر را مسخره نکنید به هم توهین نکنید تا دو تا بچه طرفدار پلاستیک سوءاستفاده نکنند!!!!
    چه پرمیوم بهتر باشه چه ایکس زد مهم این نیست مهم این است که سونی برتر باشه،، از تکنولوژی های اختصاصی سونی که دیکران در حسرتش هستند و همیشه ناراحت!!!! لذت ببرید و به خاطر دو گوشی زیبا و قدرتمند سونی به هم دیگه توهین نکنید
    جناب معزز از فن های قدیمی سونی هستند و انشاءالله هم همیشه خواهند بود چون برای برند سونی افتخار هست ایشان
    سایر دوستان عزیز هم که اینجا گوشی سونی دارند حالا چه پرمیوم چه ایکس زد و غیره به نظر من آنها هم حرفه ای و خوش سلیقه هستند که سونی را انتخاب کردند چون فرد مبتدی و ناشی خیلی سخت گوشی سونی را انتخاب میکند و انتخاب آنها گوشی های به ظاهر خوب سامسونگ و کره ای ولی در باطن پلاستیک هست!!!
    آمارهای سونی خیلی عالی شده است آمار فروش عالی شده و خیلی بهتر از اچ تی سی و الجی و غیره شده است
    کمپانی سونی قصد داره در سال ۲۰۱۷ محصولات بی نظیر!!!! معرفی کنه چون بخش موبایل خیلی عالی کار کرده است.. برای این چیزها خوشحال باشید… یک گوشی دیگر سونی اگه گوشی سونی دست من را تو کیفیت شکست بده این برای من خیلی خوشحال کننده است و به پیشرفت کمپانی محبوب خودم افتخار می کنم
    ایکس زد یک بسته کامل و خارق العاده هست یک صفحه نمایش شگفت انگیز داره!!! سونی دیگر از هیچ کمپانی دیگری به درستی صفحه نمایش نمیخره و سری ایکس به جز XA و XA اولترا همگی از پنل های اختصاصی خود سونی استفاده شده است و این موضوع خیلی مهم و عالیه و تاثیرات استفاده از تکنولوژی های اختصاصی و صفحه نمایش های اختصاصی خود سونی را در پرچمداران آن ببینید و کیف کنید و لذت ببرید نه اینکه خدایی نکرده ناراحت باشید
    برید ببینید سونی در سری جدید تلویزیون های Z خودش چه کارهای بزرگی کرده و چه کیفیتی را به قشر حرفه ای و خوش سلیقه مردم دنیا هدیه داده است برای این محصولات افتخار کنید نه اینکه به خاطر گوشی های دست خودتون حرف های آنچنانی!!!!! به هم بگید!!!!
    موفق باشید

    Saeed Mohammadipoya گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۲۷

    بنده نمیگم صفحه پرمیوم بهتره تو حالت عادی ولی تو واقعیت مجازی بهتره درثانی شرمه وقتی سامسونگ نمایشگراش اغراق بود میومدید میگفتید چرته اغراقه اشباعه چطور شده الان ایکس زد یکم اشباع شده میاد ازش تعریف میکنید
    درثانی تمام مقایسه هایی که تو دس ماس میدونم گرداورندش کیه شما دو سه تا مقایسه بیشتر ندیدم بزاری والسلام

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۰۵

    داداش معزز گل خیلی داری مانور میدی ها 🙂 مشتی من دو ماهه سونی دستم نی 🙂 من ۱۷ ساله سونی دستمه اونم چی PS1 اون زمان که تو سِگا بازی میکردی بنده ب همرا خانواده فوتبال ۹۸ با گزارش خیابانی بازی میکردم داداچ فقط ببر صدات و که همه دارن بت میتوپن :)))
    در جواب آقای گلِ deeppoint باید بگم که من اصلا و اصلا و هیچ وقت تعصبی نبودم ولی این آقا داره وجهه ی گوشی رو خراب میکنه که ی شخص گاگوله سامسونگی میاد اینجا کامنت این آقا رو میخونه بس میگه تا دو روز پیش با همین گوشی واس ما شاخ و شونه میکشید الان داره همون رو خراب میکنه 🙂 واقعا جالبه ی آدم که خودشو فَن سونی میدونه این حرکت رو بزنه آقا اصلا بحث ما این نیست کلا با اینجور فاز ها نمیسازم 😐

    deeppoint گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۴۲

    AmiR Z5p@
    موافقم اگه به کنسول های سونی هم حساب کنیم شما و من و خیلی ها از چندین و چند ساله محصولات سونی استفاده میکنیم ! ولی من از سال ۲۰۰۰ بود یا ۱۹۹۹ که سونی اریکسون گوشی میداد مشتری این برند بودم ! دروغم نمیگم چون چیزی بهم اضافه نمیشه جایزه نوبلم بهم نمیدن ! ولی کور بودن از تعصب خیلیه ! من بدم میاد توی جمع یک مشت ترول باشم که روی هوا یک محصولی رو نقد میکنن و برند خودشونو خدا میدونن ! و همینطورم از متعصب های الکی بدم میاد ! طرف ورداشته مثلا میگه دوربین ایکس زد پر از نویزه ! در صورتی که مقایسه هاشو دیدم از ایفون و نکسوس و الجی جی ۵ کمتر نویز داشت حالا اسم اون سایت رو نمیارم که مقایسه کرده ولی بهتره قبل از هر حرفی یکم تحقیق کنیم و اطلاعاتمونو ببریم بالا !

    MOAZEZ گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۲۰

    ببین امیر اگه تو ps1داشتی من ۲۵سال پیش کومودور۶۴ داشتم. فکر نکنم تاحالا اسمش به گوشات خورده باشه. زیادم جو این سایتو با تعصبای احمقانه تون بهم نریزید تا کار دستتون ندادم

    deeppoint گفته:
    ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۰۰

    MOAZEZ @
    ببین بچه جان تهدید نکن برو اول بذار ۲ لاخ ریش در بیاری بعد اینطوری حرف بزن حالا هم برو شیر شب رو بخور خوب و راحت بتونی شب رو صبح کنی اخه میبینم خیلی داغ کردی !

    Rr AliReza rR گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۵۶

    آقا بیخیال این بحثا بشید دیگه اخه چرا همه جا این بحث سری z5 با سری X رو راه میندازید این گوشیا همه مال سونیه این بحثو تموم کنید این جا طرفدارنمای سونی زیاد داریم

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۳:۴۰

    بنده و دیگران هیچ بحثی راه ننداختیم این آقایی معزز بود که جنگ راه انداخت

    پاسخ

    Saeed Mohammadipoya گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۲۷

    والا

    Hamedlogo گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۲۸

    مردک چشماتو وا
    سری ایکس مزخرفه میفهمی پسر؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here