اسنپدراگون 810، احتمالا در پرچمدار نیمه دوم سال 2015 سونی نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

153
۱۳,۲۸۷

810
سونی از جمله شرکت هایی است که در سال جاری، همچون سابق به کوالکام اعتماد کرده و با وجود انتقادات وارده بر پردازنده اسنپدراگون 810، از آن در پرچمدار خود استفاده کرده است. اکسپریا Z3 Plus در کنار تبلت اکسپریا Z4 محصولاتی هستند که از پردازنده اسنپدراگون 810 در قلب آنها استفاده شده است. پردازنده ای که به علت گرمای تولید شده توسط آن انتقاداتی متوجه کوالکام شده است.

این روزها سونی موبایل خود را برای معرفی پرچمدار جدید خود که احتمالا اکسپریا Z5 است آماده میکند. اکسپریا Z5 بر اساس شایعات منتشر شده قرار است شهریور امسال و در جریان نمایشگاه IFA برلین رونمایی شود. در این مقطع زمانی، سونی در یک دو راهی سخت قرار دارد. اینکه همچنان از پردازنده اسنپدراگون 810 در این دستگاه استفاده کند یا پردازنده اسمارت فون جدید خود را ارتقا دهد.

کوالکام در حال حاضر، پروژه آماده سازی چیپست اسنپدراگون 820 را در دست گرفته اما مشخص نیست که این پروژه چه زمانی به مرحله تولید نهایی میرسد. گفته میشود اواخر سال جاری و شاید اوایل سال 2016، اسنپدراگون 820 در گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار خواهد گرفت که در این صورت، عملا استفاده از این پردازنده در اکسپریا Z5 بعید به نظر میرسد.

استفاده مجدد از پردازنده اسنپدراگون 810 در پرچمدار بعدی سونی، با توجه به تاریخ معرفی اکسپریا Z5 و تاریخ عرضه اسنپدراگون 820 کاملا محتمل است. امروز نیز سندی به بیرون درز کرده که استفاده از این پردازنده را در پرچمداران بعدی سونی تایید میکند. در این سند از دو گوشی با کدهای E6603 و E5803 نام برده شده که قرار است در نیمه دوم سال 2015 با پردازنده اسنپدراگون 810 وارد بازار شوند. این دو کد به احتمال فراوان مربوط به اکسپریا Z5 و اکسپریا Z5 Compact میباشد که ادامه دهنده سری Z3 در نام گذاری هستند.

Sony-E6603-UAProf-640x522

ما هنوز صحت این اطلاعات را نمیدانیم اما برخی اطلاعات موجود در این سند ما را در مورد صحت آن مردد میکند. در این سند اکسپریا Z5 با صفحه نمایش 1080 و اکسپریا Z5 Compact با صفحه نمایش 720 مشخص شدند در حالی که اطلاعات قبلی استفاده از صفحه نمایش QHD را برای اکسپریا Z5 و صفحه نمایش FHD را برای نسخه کامپکت آن تایید میکرد. به هر حال باید منتظر باشیم تا اطلاعات بیشتری از سونی بدست برسد و ببینیم که سونی چه برنامه ای برای آینده خود در سال 2015 دارد.

xperiablog

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

153 دیدگاه ها

  1. خب یه سوال پیش میاد؟
    اقای معزز گفت که 810 بین دو پردازندش سوییچ میکنه.یعنی برای کارهای سبک 1.5 و برای کارهای سنگین 2 استفاده میشه؟
    اگه کارها بشدت سنگین بود مث بازی.
    این اتفاق رو من درش شک دارم.
    چون با قضییه پردازش موازی در علم کامپیوتر کاملا تناقض داره.اگه دوستی به لحاظ علمی و نه نظر شخصی توضیحی داره در مورد کارکرد این 8 هسته بگه صحبت کنیم.

    پاسخ

  2. جناب معزز که میفرمای خودم خودمو قهوه ای کردم اره اقا اصن ما قهوه ای شما طلایی
    من گفتم فن سامسونگم؟شما برو پستای منو ببین طرفداری خاصی از گوشی خاصی نکردم
    من فقط گفتم سامسونگ دارم قبلشم سونی داشتم کلا متنوع کار میکنم تبلتمم الجیه فکر کنم فهمیدی من فن نیستم
    شما مرغت یه پا داره
    در ضمن سعی کن درست صحبت کنی چون منم میتونم بد حرف بزنم
    وهیچوقت سعی نکن یه برندی با اسم عوض کردن مسخره کنی الان تو بگی لاملونگ کسی نمیره سامسونگ بخره یعنی!!!!!!!!!!!!!!!!!برو خودتو درست کن

    پاسخ

  3. سلام
    خیلی عذر میخام اینجا میگم
    آقای معراجی اگه آپدیت خاورمیانه z2 هنوز نیومده خب رام اروپا رو بزارید واسه من اصلا زبان فارسی مهم نیست
    ممنون میشم

    پاسخ

  4. آندروید 5.1 کی میاد z2

    پاسخ

    Enrique Iglesias گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۱:۲۶

    برای چی گوشی ؟
    الان تازه واسه Z3 Z3C امده
    برای Z2 هفته دیگر
    Z1 Z1C Zultra هفته بعد Z2

    T2 و.. چند میان رده دیگه هفته بعد Z1
    Xperia Z’ZL’ZR’Ztablet هفته بعد T2

    پاسخ

    محمد سلی گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۳۵

    راست میگه خب کی میاد؟

    پاسخ

  5. بعضی از کاربران عزیز هنوز چیزی از سونی معرفی نشده سونی رو روبه نابودی میبینن یادمه این موضوع از یه سال پیش شایعه اگر میخواست نابود بشه باید رو زد 2 و زد 3 نابود میشد که طراحی ((از نظر بعضی ها!)) تکراری و بی نو آوری بود با پیش بینی همین بعضی ها سونی باید فسیل می شد. که شکر خدا نشد .
    سلام نسل جدید اکسپربا!

    پاسخ

  6. سامسونگ واقعا فوق العاده عمل کرد
    اگه دوربینش بیرون نمیزد و باتریش ضعیف نبود و طراحیش کپی نبود ، بی شک سامسونگ بهتر از سونی بود ، بی تعصب میگم
    بچه ها تعصب رو بزاریم کنار ، سونی واقعا داره بد میره
    ممکنه دیگه فقط اسمش تو یاد ها بمونه
    #خداحافظ اکسپریا.
    :(((

    پاسخ

    Moazez گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۱۵

    سونی هیچ ایرادی نداره. اگه الان ناراحتیم بخاطر همین بی ایراد بودنشه که یه چیپ میتونه بی ایراد بودنشو خراب کنه. ولی سامسونگ سرتاسر ایراده.

    پاسخ

    محمد سلی گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۳۴

    دیگه چی موندش؟ دوربین و طراحی و باطری! مگه از گوشی چه امکانات دیگه ای میخوای همشو … به سامسونگ!!!

    پاسخ

  7. ببین کی بهتون گفتم
    سونی داره با این روش ها مثل طراحی تکراری ، استفاده از اسنپ دراگون و امکاناتکم داره به سوی تباهی میره ، مثل: اچ تی سی داغون نشه !! :((

    پاسخ

  8. سونی جان. دیگ اینکار رو انجام نده. یکبار انجام دادی کافیه. داری بابتش ضرر میدی. الان اگر تو 808 زده بودی پرچمدارت فروشی خوبی داشت و میتونستی برا همه خط و نشان بکشی ولی طمع کردی و اومدی این کار رو انجام دادی. نکن شوخی.

    پاسخ

  9. دیگه z5 هم تغییراتش بنیادین نباشه باید سونی از الان بفکره فروش بخش موبایلش باشه جدا از تعصب من خودم z2 دارم خیلیم راضیم ولی وقتی z3 plus اومد اصلا ترقیب نشدم بخرم چون تغییر انچنانی نکرده همون طراحی دوسال پیش همون دوربین یکم بهتر شده همون صفحه با نور بیشتر من نه خودتون قضاوت کنین ببینین ارزش داره یه ملیون هزینه کنین باذکلی ضرر گوشی فعلیتونو بفروشین برین این گوشیو بگیرین

    پاسخ

    Mehdi.Z2 گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۱:۴۴

    دقیقا،منم دیروز باش کار کردم واقعا ازش دلسرد شدم اصلا ب دلم نشنست ،خواهرمم میخواد گوشی بخره تا 1700-1800 بین نکسوز 6 و زد3 پلاس مونده بود ،فقط طراحی نکسوز میزنه تو ذوق…
    حالا بیشتر فکر میکنیم ببینیم تو این رنج قیمت چی خوبه ندازشم مهم نیست
    ممنون میشم کمک کنید

    پاسخ

    Moazez گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۱۳

    برو طبقه دوم بازار موبایل با رنگ مسی z3+ کار کن شاهکاره. شاهکار

    پاسخ

    سجاد گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۱۵

    به نظرم بهترین گزینه z3 هستش…ارزون ترم هست ..براش لوازم جانبی بخرید.

    پاسخ

  10. متاسفانه سونی بازم درجا میزنه گوشی جدید سونی از دید من :طراحی که همونه رابط کاربری شاید عوض شد شاید صفحه نمایش با همون رزولیشین فوق فوقش بیست درصد روشنتر میشه س پ یو همونه امکان اوپر کلاکم نیست چون داغ میکنه دوربین با کمی تغییر که اصلا احساس نمیشه یواش یواش دارم به سمت برندهای دیگه کشیده میشم متاسفانه

    پاسخ

  11. میدونم جاش نیست ولی از شما یه درخواست دارم اگه میشه جواب بدین من گوشیم z1 compact هستش صداش خیلی ضعیفه راهی برای افزایش صداش وجود داره لطفا جواب بدید

    پاسخ

    ali گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۵۳

    اره / صداشو از بقلش زیاد کن

    پاسخ

    Am63 گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۶:۴۰

    به فشار نیفتادی گلم؟

    پاسخ

    Ali گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۱:۲۸

    گفتم ی وقت لنگ نمونی

  12. من دوسیم زد 3 دارم عاشق سونی هستم از اکسپریا s هم داشتم تا الان…از زد وان اومدم به زد تری چون دیدم تغیرات زیادی داشت ولی با این وضعیت دیگه کششی نمیبینم واسه پرچمدار داشتن.خداییش امروز دوستم الجی g4 خرید دستم که دیدم مات صفش شدم…یعنی محشره وقتی صفحه زد تری خودمو دیدم افسوس خوردم…بعد میگید کواد اچدی نزنه!دوربینش که یه دونه نویز نداشت مال خودمو دیدم تار و نویز بازم افسوس خوردم…هواوی یه میان رده زده اثر انگشت داره…ال جی مادون قرمز و کنترل داره سونی چی؟! رابط کاربریش که بماند سرم گیج رفت سونی هیچ چیز جذابی نمیزاره!منم مثل نظر بعضی از دوستان نمیتونم تحمل کنم که خیلی چیزای ساده رو که میتونه کلی تو حس کار کردن با گوشی بهم دست بده رو نداشته باشم…تغیر بده سونی تغیر دیگه نمیتونی اینجوری دووم بیاری…just SONY

    پاسخ

    Moazez گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۰:۴۹

    خداوکیلی تو z3 نداری. حاضرم قسم بخورم. من خودم z3 رو مقایسه کردم با g4. صفحش بهتره.

    پاسخ

    Omid Jeffrey(shomal) گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۱۶

    واقعا برات متاسفم که این طور فک میکنی…پسر خوب صفحه g4 در حد نوت 4 هست زد تری رو با نوت 4 مقایسه کردم هیچ حرفی نداشت واسه گفتن.نگو نداری من به جون مادرم قسم میخورم که دارم زد تری که دیگه نگی نداری…

    پاسخ

    Moazez گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۲:۱۲

    عیب نداره فقط تپ مقایسه کردی کس دیگه مقاییه نکرده. نوت4 که پیش g4 هیچ حرفی برای گغتن نداره ولی z3 به جرات از g4 بهتره صفحش. ترنجی چندروز پیش مقایسه بین z3+ با s6 و g4 انجام داد. جفتشونو خورد z3+. صفحه z3+ و z3 هم عین هم هست

    Moazez گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۲:۱۴

    عیب نداره فقط تو مقایسه کردی کس دیگه مقایسه نکرده. پسر خوب تو اسم منو ببین. من خودم خوره مقایسه ام. اینجا همه منو میشناسن. زیاد حرف بزنی عکسهای مقایسه z3 با نوت4 میذارم بد خراب میشیا.نوت4 که پیش g4 هم هیچ حرفی برای گغتن نداره ولی z3 به جرات از g4 بهتره صفحش. ترنجی چندروز پیش مقایسه بین z3+ با s6 و g4 انجام داد. جفتشونو خورد z3+. صفحه z3+ و z3 هم عین هم هست.

    Alireza soltani گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۵۶

    بعد به من میگه چرت و پرت نگو اخه ادم عاقل g4 رقیب زد3 پلاسه بعد تو میای میگی از z3 هنوز عقبتره
    به شما باشه بین xperia z و G4 زد برمیداری

    پاسخ

    Moazez گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۰۹

    عزیزمن من صفحه نمایشو مقایسه کردم با z3 جفت گوشیای الجی و سامسونگ کم آوردن دیگه بمن نگید که. من خودم خوره اینکارام.

    Alireza soltani گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۵۶

    اوففففففف همچین میگی اینکارم انگار مدیرفروش سونی هستی باو
    من موندم چرا انقدر طرفداری الکی میکنی اقا من سامسونگ دارم ولی ایراداتشم قبول دارم
    ولی شما فن سونی هستی بعد نمیخوای قبول کنی ایراد داره
    اره اصن دلفینام پرواز میکنن z3plus هم داغ نمیکنه پنگوئنام زانو دارن معزز هم فن سونی نیس

    Moazez گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۱۵

    همینو فقط میخواستم از دهنت بشنوم که فن ساملنگ هستی. دبگه پس چرت و پرت نگو که صفحه z3 رو مقایسه کردم با بقیه. خودت خودتو قهوه ای کردی.

    سجاد گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۲:۱۲

    من s6 و z3رو مقایسه کردم به شدت صفحه ی s6 روشن تر بود…البته کیفیت شاید نزدیک بوده باشه ولی روشنی هم بخشی از کیفیته..در هر صورت منی که همه دوستام میگ سونی فن و اینا قبول کردم که s6 بهتره…ولی الان که z3 پلاس اومده صفحش از s6 بهتره..خدارو شکر..البته نمیدونم اون عکسایی که تو سایت بود مال نسخه ی فول اچ دی بود یا کوآد اچ دی ..ولی در هر صورت ترکونده بود سامسونگو.

    پاسخ

    amir one گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۲:۴۲

    من زد 2 رو با جی 4 مقایسه کردم تفاوت محسوسی ندیدم الان چطور زد 3 انقدر کنار جی 4 داغون شد؟!!!واقعا که آدم نمیدونه چی بگه!!!یا زد تری نداری اگرم داری اون یدونه تو فقط بخاطر گل روی تو برات تی اف تی زدن!

    پاسخ

    Moazez گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۱۱

    اینا ترولای سامسونگن. به روشی دیگه وارد شدن. اومدن بمن دارن میگن.

    پاسخ

  13. سلام دوستان.
    تو سایت سونی موبایل ایران نوشته اندروید 5.1 واسه Z2 منتشر شده.
    http://support.sonymobile.com/ir/xperiaz2/software/

    پاسخ

    Ali z2 گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۰:۳۱

    اینو دو روز هست که نوشته ولی هنوز انگاری واسه خاورمیانه شروع نشده انتشارش!

    پاسخ

    ali گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۵۵

    اگ میشه لینک کشور های دیگ رو بزارید واس دانلود

    پاسخ

  14. سونی هرجور که باشی عشقی.خاک تو سر سامسونگ با اون پلاستیک های آشغالش…!

    پاسخ

    Alireza soltani گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۵۸

    امسال که پلاستیک نبود

    پاسخ

    Ali z2 گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۲:۴۰

    شبیه پلاستیک که بود!!!:-))

    پاسخ

    Alireza soltani گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۹:۳۲

    یا خود خدا
    شیشه هم شبیه پلاستیک شد
    نوار فلزی دور هم پلاستیک شد
    خدایا!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  15. بابا این چ وضعشه سونی جون!!؟ O_o
    این بود تحول تو طراحی و سخت افزار و نرم افزار!!!؟ 😐
    اگه این وضع باشه سال دیگه این موقع دیگه اسمی از سونی نیست… -_-

    پاسخ

  16. من از چند تا پرچمداره پیش سونی هی میخوام بخرم..همیشه یچی ازش درمیاد که منو پشیمون میکنه…ایندفه اگه گوشی دلخواهم نباشه مجبور میشم کوچ کنم برم…

    پاسخ

    Moazez گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۴۱

    با خرید z3+ هیچی از دست نمیدی. فقط یبار باهاش کار کن. منکه z3 دارم بدجور خوشم میاد از z3+

    پاسخ

    Alireza soltani گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۴۹

    فقط باید پماد سوختگی برا دستت بگیری
    چون از گرمای زیاد تاول میزنه

    پاسخ

    Moazez گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۰:۴۷

    لطفا چرت و پرت نگید. من خودم باهاش کار کردم گرماش نهایت در حد z3 بود.

    Alireza soltani گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۵۳

    خیلی ضایعس داغ کردنش یهو دوربینو میبنده بعد داغ شدن که خیلی سریعم داغ میکنه
    کارکردن بعد از داغیشم پر لگه
    امسال سونی خراب کرده چرا نمیخوای قبول کنی

    سجاد گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۲:۰۵

    حقبقته دوست عزیز..با اینکه طراحی و بخصوص اون رنگ آبی ای که در z3 پلاس استفاده شده بسیار دوس دارم ولی اگه بخای بخری بهتره z3 بخری…فقط مشکلش اینه که هرچی گشتم سبزش پیدا نشد…خود سونی اومده گفته که این بیشتر داغ میکنه بعد طرفدارا میان میگن سونی اشتباه میگه.

    Alireza soltani گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۵۰

    زد3 بهتره ولی برا زدپلاس فقط باید پماد سوختگی برا دستت بگیری
    چون از گرمای زیاد تاول میزنه

    پاسخ

  17. دوستان شرمنده اینجا مطرح میکنم میخواستم بدونم بهترین مدل Z3 کدومه و اینکه تازگی که بیلد نامبرا یکی شده کدوم بهتره دوال یا تک سیم
    من میخوام از یه سیم فقط استفاده کنم.
    ممنون میشم جواب بدین.

    پاسخ

    Moazez گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۴۰

    اگه یه سیم داری تک سیم بگیر

    پاسخ

    armin گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۵۳

    دوسیم نخر ک پشیمون میشی تو زمینه اپدیت
    اگه تک سیم گیر میاری بخر،نیومد زد2 بخری خیلی بهتره یا زد3 کامپکت

    پاسخ

  18. حزب باد که میگن همینه ها
    بابا صبر کنین بیاد بعد بیاین بگین خدافظ سونی
    هنوز هیچی نشده
    کامنت ها همه شده رد سونی
    خنده داره واقعا :))))

    پاسخ

  19. فقط samsung عشقه بیچاره ها بیاید طرف سامسونگ اصلا اگرم بدتون میاد برید حداقل سیمت ابل به خدا قسم سونی رو من خیلی دوستش دارم ولی گوشیاش همه اشغالن و بس! خودتونو گول نزدید برید سمت یه برند دیگه سونی اشغاله به تمامه معناست خخخخخخخخخخخخ

    پاسخ

    مقداد گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۰۱

    اگه اشغاله بفرمایید چرا اخبار سونی رو دنبال میکنید

    پاسخ

    siavashhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۰۳

    داشم دلم میسوزه هموطنم سرش کلاه نره

    پاسخ

    !! BARDIYA !! گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۰:۵۸

    اون که سرش کلاه میره شما سامسونگیا هستید عزیز من
    سامسونگ شما رو موش ازمایشگاهی فرض کرده هر اشغالی رو قالبتون میکنه
    یه بار نشد یه گوشی بده با مشخصات واحد یه گوشی رو هم با پردازنده اگزینوس بهتون میندازه هم با پردازنده کوالکام یا توی دوربین با اسم سونی معرفی میکنه که توی تبلیغاتش استفاده بشه بعدش میاد از سنسور ایزوسل بدرد نخورش قالب میکنه میده بهتون
    برو دلت واسه خودت بسوزه گل پسر

    Moazez گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۱۷

    آقای سامسونگ اگه سونی آشغاله لطفا مارو از چاه به چاله ننداز. همه میدونیم آشغالترینها سامسونگ و اپل هستند که دزدی بیش نیست. سامسونگ که کپی هست و اپل هم امکانات میانرده رو میده پول پرچمدار میگیره. آخه زشت نیست یکی که سونی داره بیاد سامسونگ دستش بگیره؟ این میشه یه عقب گرد. خواهشا نظرتو برای خودت نگه دار.

    پاسخ

    amir one گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۲:۳۴

    این گوشیای سامسونگ مردونشم تو بازار هس؟

    پاسخ

  20. سپهر جان سونی هفتاد ساله تو عرصه ی تکنولوژیه از همه ی برند ها تجربه ی بیشتری داره و بلده خودشو چجور جمع کنه مثل پی اس 3 که در برابر ایکس باکس نقاط ضعفی داشت اما در پی اس 4 دیگه جایی برای عرضه اندام مایکروسافت باقی نداشت من اطمینان دارم زد 5 محصولی انقلابیه در ارتباط با خبر بالا آخه سونی تو کدوم کامپکتش از رزولیشن اچ دی استفاده کرده؟ به نظرم من جعلیه. رزولویشن کاد اچ دی به نظر من جز جنبه تبلیغاتی و مصرف باتری مورد استفاده ای نداره. هر کمپانی باید از اشتباهاتش درس بگیره سونی یکی دوسال ((مطمین نیستم)) از پنل تی اف تی استفاده کرد تاثیرشو دید خودشو اصلاح کرد.
    ببخشید زیادشد.

    پاسخ

  21. بهترین کار همینه درسته شرکت های دیگه هم هست ولی به نظر من و همینطور که میبینید سونی بهترین کار فرار دادن چیپست های کوالکام روی گوشی های سونی به خصوص پرچم دارهاش کار عالی هست سونی از اولش هم این کار رو انجام میداد و من تایید میکنم منتظر میمونیم ببینیم چه تغییراتی در پرچم دار جدید این شرکت ایجاد میشه فکر کنم بیشتر طرفدار ها همین رو از گوشی های سونی میخوان

    پاسخ

    Moazez گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۱۴

    درسته در تبلت z4 این جیپ کمی آبرو خرید برای خودش ولی حجم تبلت و انتقال گرماش کاملا متفاوته با گوشی. اگه سونی گرمارو کنترل کنه و بنچمارکم حداقل 70000 باشه کارش قابل قبوله در غیر اینصورت هیچ توجیهی مورد قبول نیست.

    پاسخ

  22. اگر سونی نتونه گوشی با مشخصات بالا و طراحی جدید شامل صفحه نمایش QHD و سنسور اثر انگشت سنسور دوربین جدید با الگوریتم پردازش جدید شامل لرزشگیر اپتیکال اتوفوکوس لیزری و…. کم کردن حاشیه صفحه نمایش و کلا ابتکار و نوع آوردی بده بیرون دیگه باید کار سونی موبایل رو تموم شده دونست. من که زد تو دارم تا پنج شش ماه دیگه اگر گوشی جدید از سونی اومد میخرم در غیر این صورت دیگه با سونی خداحافظی میکنم. واقعا خاک توسرش به شرکتهای چینی مثل هواوی و شیائومی هم نمیرسه واقعاکه

    پاسخ

  23. مگه قرار نبود امروز زد3 دوسیم اپ شه چیشد پ سونیم ایسگا کرده ها مسخره

    پاسخ

    Moazez گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۱۲

    کی همچین قراری گذاشت؟سونی گفت تا آخر هفته یعنی تا یکشنبه

    پاسخ

  24. سونی ورشکست نشه صلواااات
    این معرفی دو پرچم دار در سال کلا سونی رو عقب نگه داشته
    تا وقتی از این سیاست مسخره دست برنداره اوضاع همینه
    خدااا این چه وضعشه اخه، آپدیت زد تو چی شد پس؟؟؟؟!

    پاسخ

    Moazez گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۱۱

    قضیه سیاست دو پزچمدار،یه پرچمدار نیست چون همه میدونستیم پرچمدار اصلی تو شهریور معرفی میشه. مساله الان پردازنده هشت

    پاسخ

    armin گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۵۲

    هشت:|

    پاسخ

  25. سلام.دوستان يه سوال:
    کسایی که آندرویدشون رو 5.1.1 آپ کردن آیا تو دوربین برنامه های جدیدی اضافه شده؟ ؟ ؟
    مثلاً ar mask یا style portraint یا هرچیز جدید دیگه ای؟؟؟

    پاسخ

  26. اینتل هم خوبه ها

    پاسخ

    Moazez گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۳۳

    اینتل با اندروید مچ نیست.

    پاسخ

    Alireza soltani گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۳۹

    تگرا خیلی بهتره خب
    زمانی که s800 اومد تگرا چیپست K1 رو زد که بنچمارکشم رو هفتادهزار بود
    ولی داغ کردنش به ضداب بودنشم مربوطه چون راهی برای خروج گرما نداره
    میتونه ضداب نزنه

    پاسخ

    Moazez گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۱۰

    تگرا قابل استفاده در گوشی نیست. گرماش بیش ازحده. فقط تو تبلت قابل استفاده هست

    پاسخ

    سجاد گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۳۵

    موافقم……..تو گوشیای سامسونگ فقط سری تون ارزش خرید داره.
    منم تو این فکرم اگه سونی این گوشیش راضی کننده نبود برم سراغ نوت 5..البته چون سامسونگ داشتم میترسم که حتی نوتشم مثل بقیه ی محصولاتش باشه.
    متاسفانه این عکسهایی که از نوت 5 هم اومده بیرون چنگی به دل نمیزنه…
    حالا ببینیم ماکرو بعد از ویندوز ده چیکار میکنه..شاید یه گوشی توپ داد بیرون..
    فعلا که شایعه ی دوتا گوشیش اومده ببینیم طراحیش چجوریه…

    در آخر امیدوارم هیچکدوم از اینا پیش نیاد و سونی یه چیز دندون گیر بده بیرون…

    پاسخ

    سجاد گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۵۰

    متاسفانه اشتباهی این کامنت رو اینجا گذاشتم…ببخشید که میخونید و میبینید ربطی نداره به کامنتی که در جوابش گذاشته شده….در جواب یکی از کامنت های بالا اینو گذاشتم….
    در هر صورت در
    This TDP of 5 W makes the X1 ideal for high-end tablets. Unfortunately, it’s still too high for a phone and we’ll not see any phone with Tegra X1 in 2015.

    منم خیلی تگرا دوست دارم اما همونجور که میبینید با اینکه در نسخه ی x1 به شدت بهینه تر شده هنوزم مناسب گوشی های همراه نیست..اگر نسل بعدی به همین مفدار نفاوت داشته باشه مطمعنا به زودی شاهد استفادش خواهیم بود

  27. سونی دیگه نابود شد
    یعنی با این کارش تیر خلاصو زد
    من منتظر z5 بودم با تغیر اساسی تا بخرمش ولی اینطور که پیداست سونی قصد داره همینطور ادامه بده…
    چاره ای نیست که برم سمت note 5
    متاسفم!

    پاسخ

    jahanjkb گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۳۹

    اشتباهی کردم و از سامی اومدم زد3 دوسیم گرفتم پشیمونم این از پشتیبانیه دوسیمش ک زاییده ی اپ داده پر از باگ این یکی اپ جدیدم ک کلا تو پیچ تک سیمو اپ میکنه دوسیمو میزاره 2 ماه دیگه واقعا پشیمونم خودم کردم ک لعنت بر خودم اینم از ایندش ک از همین الان وضعش مشخص شد
    الانم ی مش بچه سال میریزن میگن برو دامدونگ بورو شامشونگ لامبونگ زامچونگ فانحونگ و این چرتو پرتا

    پاسخ

    Moazez گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۰۸

    دوست عزیز اینو بدون که همون s6 شک نکن 3 ماه بعد از z3 dual آپدیتو به ایران میده. مثل نوت4 و اس5 که فکر کنم یکماه هست اندروید5 گرفتن در ایران. حداقل دیگه از لحاظ آپدیتی به سونی گیر ندید چون سونی بهترین آپدیتو داره.

    پاسخ

    رضا z2 گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۱:۱۱

    فامیلمون نت 4 داره هنوز 4.4.4
    دوستم اس5 داره 4.4.2
    مامانم نت2 داره 4.3 اپ هم براش نیومده
    اقا قدر این اپدیت های سونی رو بدونید اخرین اپدیت اس5 که هم رده زد2 5.0.1 ولی زد2 5.1.1
    قدر سونی رو بدونید واقعا برند عالی

    mr گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۰۴

    گلابي بايد با odin اپديت كني
    واسه همه ي اينا اندرويد ٥ اومده
    ارزشم از اندرويد ٥ سوني بيشتره كه شبيه سيانوژن هست

    ebrahimbag گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۱۰

    دوست من الانم که z3dual سومین گوشی هست که 5/1گرفته، توسایت سونی هم زده که منتشرشداونم ازدیروز

    پاسخ

    jahanjkb گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۳۷

    داداش پ چرا هنو واس من نیومده بعد اولین اپدیتی ک واس لالی گرفتم دیگه هیچ اپدیته رفع باگی نداده واس دوسیمش
    پدر کشتگی ک ندارم با سونی اتفاقا ب خاطر این از سامی اومدم سمت سونی ک دیدم واقعا زد3 بی نقص و زیباست من اصلا ادم تعصبی نیستم و ب هیچ برندی هم وابسته نیستم ک خودمو مجبور کنم و فقط از محصولات اون برند استفاده کنم الانم تا ب اینجا از سونی و زد3 راضی بودم فقط بحث پشتیبانی اونم تنها مدل دوسیم بوده ک منو یکم اذیت کرده ک اگه نیاز بدونم میرم سمت برند دیگه اگرم ک اعتمادم کامل جذب شه چرا ک ن فعلا همراه این برند با اصالت میمونم

    amir one گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۲:۲۹

    خب سامسونگ که چند ماه دیر تر از سونی اپدیت میاد تو خود گوشی!!!

  28. باید امسال سیاست اپل رو پیش بگیره و تو نیمه دوم سال گوشی نده و بذاره برا 2016
    اینجوری هم ب نفع خودشه هم گوشیش داغ نمیکنه هم ورشکست نمیشه

    پاسخ

  29. دوستان قضاوت نکنید دیگه

    شاید سونی میخواد این رو برای گوشی Z بعدی بزاره با طراحی قبلی اما امکانات بهتر
    ولی یک سری جدید بزنه که از Z بهتر باشه یعنی دیگه Z سری پرچمدارش نباشه و یک رده بره پایینتر
    دقیقا مثل زمانی که xperia T پرچمدار بود اما الان T شده میان رده
    S60 و S70 که یادتونه؟ قیمتشون 900 دلاره!!! یعنی صد درصد اونا پرچمدارن نه این

    پاسخ

    Milad8tech گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۳۷

    حرفتون کاملاً اشتباه هست

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۵۵

    چیش استباهه عزیز؟ من هیچ اشتباهی نگفتم و اینکه حدس من بوده!

    پاسخ

  30. اگه اینکارو بکنه دیگه شورشو در آورده البته تا اون موقع شاید مشکل s810 حل بشه.
    ولی بعید میدونم سونی از صفحه Fhd استفاده کنه چون تو z4v از صفحه نمایش QHD استفاده کرده.

    پاسخ

  31. هرچی باشه کیفیت یه تراشه چینی رو نمیشه با آمریکایی مقایسه کرد بعد این مدیاتک هم که به عمر کم و فاسد شدن معروفه واسه سونی افته از مدیا استفاده کنه

    پاسخ

    Hesam گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۵۴

    خب حالا مدیا تک به کنار
    چرا از اکسینوس یا تگرا استفاده نمیکنه

    پاسخ

    Moazez گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۵۷

    این چیپ x20 ده هسته ای مدیاتک که ساخت خودش نیست. ساخت TSMC هست.یعنی همونی که s810 رو میسازه،پس کیفیتش خوبه. بعد مشخصاتش خیلی عالیه. فوق العادست. خداکنه سونی روسفیدمون کنه. حداقل بعد از معرفی گوشی بیانیه بده که داغ نمیکنه.

    پاسخ

  32. فقط آدمو عصبی میکنه این اطلاعات. نمیدونم سونی چرا دست از سیاست 6 ماه یکبار بر نمیداره… بازخورد z3 پلاس رو دیده بعد دوباره 810؟ عجیبه خیلی عجیبه

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۵۲

    6 ماهه نیست دیگه کجاش شیش ماهست؟

    Z3 یک سال پیش اومده Z3 پلاس هم پرچمدار نبوده هیچوقت!

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۵۳

    البته منظورم اینه که پرچمدار اصلی سونی نبوده و فقط بهبودی از Z3 بوده

    پاسخ

    Ali گفته:
    ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۳۳

    برای خودت حرف درست نکن
    بهبود یعنی چی یعنی پرچمدار سونی رو ک بخوره یعنی خودش پرچمدار میشه
    توب تمامی منابع هم به نام پرچمدار از زد ۳ پلاس یاد شده
    اگه زد ۳ پرچمدار بود ک ابروی سونی میرفت…
    با اون ینچمارک و صفحه و دوربینش

  33. بازم همون صفحه نمایش همون دوربین همون طراحی تکراری و همون اسنپدراگون 810 . بازم درجا زدن سونی هههههههههههههههههه. سونی از خواب غفلت بیدار شو تا نابود نشدی

    پاسخ

  34. سونی جون حالا چه عجله ای داری ….
    صب کن مردم با z3 پلاس حالشو ببرن و کوالکام هم سرفرصت پردازنده 820 و کامل کنه
    اصلا مگه چی میشه z5 اوایل 2016 بیاد ….
    دل اونام که اخرین پرچم دار و خریدن نمیشکنه به این زودیها

    پاسخ

    ice.boy گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۱۴

    اخرین پرچمدار z3 بود نه z3 پلاس

    پاسخ

  35. تو حال و هوای خوش اپدیتا بودیما این خبر چی بود سونی دراورد، بروزرسانیام قطع شده که فعلا:-|

    پاسخ

    artin گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۳۴

    ای خداااااااا
    سونی بخدا اشکمو در آوردی آخه چرا از مدیاتک استفاده نمیکنی؟ بیابید فقط دعا کنیم ورشکسته نشه اونوقت نمیدونم برم سراغ چی

    پاسخ

    Audi Vorsprung durch Technik گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۰۹

    پردازنده MT6795 مدیاتک 8 هسته ای و رقیب مستقیم اسنپدراگون 810 شناخته میشه
    فقط همین پردازنده مدیاتک هست که در قد و قواره یه پرچمداره تازه زیر سایه اسنپ 810 قرار داره
    این پردازنده قرار سال 2016 عرضه انبوهش اغاز بشه پس سونی نمیتونه از مدیاتک استفاده کنه چون پردازنده ای در حد یک پرچمدار نداره

    پاسخ

    محسن گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۰:۵۵

    اگزینوس جدید که بهتره از مدیاتک، یکم همکاری کنن این چیپ رو تولید کنه برای سونی هم

    name گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۲۲

    Helio x20 به راحتی 810 رو قورت میده 6595 هم خیلی وقته تولید انبوه هست روی htc e9+ هم هست

  36. من این موضوع رو پیش بینی میکردم
    چون شروع ساخت پرچمدارا معمولا از یه بازه 6 ماهه شروع میشه و طبیعیه که با توجه به عرضه اسنپدراگون 820 در اذر ماه و عرضه زد5 تا 1 ماه دیگه زد5 از اسنپ 810 استفاده کنه
    ایشااالا که مشکل کاهش عملکرد به دلیل گرما برطرف بشه این چیپ بهترینه فقط مشکلش اینه گرماش زیاده

    پاسخ

  37. سلام این که کاملا مشخصه اگه سونی بخواد توی شهریور گوشی معرفی کنه مجبوره از 810 استفاده کنه چون اسنپ 820 تولید انبوهش از پاییز شروع میشه و سونی راه دیگه ای نداره مگه اینکه بره سراغ یه شرکت دیگه که بعید میدونم سونی این ریسک رو روی پرچمدارش بکنه.
    الان تمام گوشی هایی که چند ماه قبل برنامه داشتن با پردازنده 820 گوشی روانه بازار کنن از جمله Htc و One plus الان تو اطلاعات لو رفته مشخص شده از 810 استفاده میکنن البته از ورژن جدیدش 2.1 سونی هم توی Z3+ از این پردازنده استفاده کرده و احتمالش هست اگه تو شهریور گوشی معرفی کنه دوباره بره سراغ 810

    پاسخ

    !! BARDIYA !! گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۵۵

    یه نکته جالب توی این اطلاعات هست که توی اکسپریا بلاگ دیدم اونم اینه تو اونجا نوشته مدل E6603 از پردازنده 810 استفاده میکنه و از صفحه نمایش Fhd یعنی سونی نمیخواد توی Z5 هم سراغ Qhd بره!! و برای مدل E5803 هم نوشته از صفحه نمایش Hd استفاده شده!!
    پس اگه این اطلاعات درست باشه یعنی توی Z5 تنها شاهد تغییر طراحی و تغییر دوربین و شاید رابط کاربری جدید خواهیم بود. که امیدوارم این تغییرات رو انجام بده 🙂

    پاسخ

    mehrdad گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۴:۴۳

    امیدوارم غیر از سی پی یو اون قسمت صفحه نمایشش حقیقت داشته باشه و فول اچ دی بزنه

    پاسخ

    amir one گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۰۵

    درسته ولی چنتا سوال پیش میاد…ایا اسنپدراگون 810 واقعا اذیت میکنه یا نه همش شایعس و نهایت حس داغی گوشی در حد زد تو و زد تری هستش؟سوال بعدی اینه که یکی دو روز پیش شایعه ای شنیدیم که دو گوشی رده بالا از سونی با نام هایs60 و s70 احتمالا قبل از IFA معرفی بشن که قیمت بالایی هم داشتن! خب در اینصورت معرفی یه گوشی دیگه بعد از این دوتا تحت عنوان z5 منطقی بنظر نمیاد…ولی در کل اگه s810 نهایتا در حد اکسپریا زد تو داغ کنه من مشکلی باهاش ندارم.

    پاسخ

    3p3hr گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۴۸

    شما کافیه ویدیو های تست عملکرد سونی Z3+ در برابر بقیه رو ببینید، دلم شکسته است از دست کوالکام

    پاسخ

    mostafa گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۰:۲۸

    دوست عزیز
    گرمای گوشی واقعا در حدی نیست که بگی داغ میکنی
    ولی ارور دوربین و لک زدن گوشی بعدش خیلی مسخره و اذیت کننده هستش
    واقعا به نسبت گرمایی که حس میشه نیست اتفاقی که توعملکرد گوشی پیش میاد

    پاسخ

    amir one گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۲:۰۲

    نه اخه گوشی من که z2 هست حتی وقتی پشتش زیاد داغ شده هم روان و بدون لگه.و تنها وقتی به این حرارت میرسم که همزمان گوشی تو شارژه و من یا کلش بازی میکنم یا دانلود و وبگردی میکنم اونم تو حالت 4g ولی با اینحال لگ ندارم

  38. حقشه سونی بره تو other بسه دیگه سونی ناموسا تا کی میخوای چوب این کاراتو بخوری بابا این اسنپدراگون 810 بدرد نمیخوره بخدا این مدیرش لیاقت نداره حیف سونی نیست ک آون مدیرشه،،،اینجور ک بوش میاد باید Z2 مو یه دو سه سال دیگه نگه دارم تا شاید سونی ب خودش بیاد چون علاقه ای ب خرید برندهای دیگه ندارم

    پاسخ

  39. چرا از چاله در میای میفتی تو چاه آخه؟ مگه پردازنده 10 هسته ای مدیاتک چه ایرادی داره؟ این 810 اگه ایراداتشم برطرف شده باشه اسمش بد در رفته.

    پاسخ

    Erfan21 گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۳۶

    معزز خدایی خودت شاهدی دیگه این سونی داره عقبگرد میره چرا اصلا این مساله پردازنده رو حل نمیکنن این همه شرکت خوب داره پردازنده میزنه حتما ک نباید اسنپ 820 باشه گفتم برا عید گوشیمو عوض کنم اینجور ک بوش میاد باید تا Z7 صبر کنیم

    پاسخ

    o m i d گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۲۶

    اگزینوس که از میدیاتگ و تگرا خیلی بهتره و از 810 هم عملکرد بهتری نشون داد تازه 14 نانو متری هم هست پس مصرفش کمتر از 20 نانو متری هاست
    چرا از اگزینوس استفاده نکنه مثل خود سامسونگ؟؟؟

    پاسخ

    mehrdad گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۴:۳۷

    اگزینوس فقط اسمش دهن پر کنه وگرنه تستای گوشی در عملکرد هست….

    mehrdad گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۴:۴۹

    ببخشید واسه گزینه ی پاسخ زدن
    دوستان اینا شایعه هست،خوب فکر کنین اگه گوشیه سونی قراره ماه دیگه بیاد کو عکسای لو رفته؟؟؟یاذتون باشه این قاعده ی همیشگیش بوده،ما اونقدری که فکر میکنین به زد 5 نزدیک نیستیم،
    در ضمن اگر حقیقت داشته باشه هم بازم شمارو معرفی زد3 رو یادآوری میکنیم،تفاوت های سخت افزاری جزء ی داشت با زد2،اما توی عملکرد ثابت کرد واقعا فرق هست بین این دو گوشی….
    موفق باشید

    pariu گفته:
    ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۰:۱۱

    داداشای گل من خودم با جفتشونم کار کردم خدا وکیلی هم انظر فضای آزادی رم هم از حرارت بدنه زی 3 پلاس دست حسش میکرد بالا رفته دما اما اگر به درجه هشدار میرسید ی آلارمی میداد بعدم فقط تنها جایی که به این هشدار میرسیم توی ویدیو 60 فریم فول اچ دی و ویدیو 4 کی هست هیچ جا و هیچ نرم افزاری باعپ پاین اومدن سرعت و گرمای بیش از حد نمیشه خدا وکیلی ی سوال دارم اصلا گوشی همزمان 10 تا هسته و 8 تا هستش باهم کار میکنه؟؟؟؟هر جا لازم باشه هسته ها به کمک میان اونم بار پردازشی کامل به ماکزیمم نمیرسید.ولی بحث داغ شدن و لگ زدن بعضی جاها دیدم اونم علتش داغ شدن نیست خداییش لالی پاپ که هیچی الان هر گوشی آندرویدی بالاخره لگ رو به خاطر کدهای آندروید داره ی سیستم عامل متن بازی که باگ همیشه داشته و داره……….ولی پرچم سونی بالا هستش نگران نباشید با 810 با 820 با هرچی بالاخره مشتریش هست………………

    m....j....s گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۴۰

    با نظر mozez موافقم.اصا مدیا تک نشد تگرا.سونی باید یه نظر سنجی بزاره در بارش.
    اگر هم از این بزنه صد. در صد ورشکسته

    پاسخ

    name گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۷:۵۹

    اینتللللل

    پاسخ

    amir گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۵۱

    مدیا تک طراحی چیپستش قدیمی هست
    اینو باید بدونی که مدیا تک هیچ وقت به اسنپ دراگون نمی رسه

    پاسخ

    Moazez گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۲۷

    امیر جان چیپست 10 هسته ای مدیاتک از هسته های جدید a72 استفاده کرده که جدیدترینه. گرافیکشم mali t800 هست که حرف نداره.

    پاسخ

    Moazez گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۰۶

    اگه میخواد گوشی جدید معرفی کنه دوباره با همون s810 بهتره معرفی نکنه و تو ces یهو همونو با 820 معرفی کنه. سونی خواهشا بسه. همون z3+ که این همه روش زحمت کشیدی و در تک تک قسمتهاش بهترینه بخاطر s810 اونجوری فروش نمیکنه بازم میخوای از این پردازنده لعنتی استفاده کنی؟!!! مگه تو بازخورد طرفداراتو نمیبیمی؟!!! یعنی ینفر نیست به سونی ایمیل بزنه یا پیام مارو برسونه از طرف همه بگه سونی جون هرکی دوستداری بهترین گوشیتو با s810 نابود نکن. بخدا خودت داری آمارتو میاری پایین. فردا ورشکست شد بخش موبایل از کسی خرده نگیر.

    پاسخ

    o m i d گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۲۱

    سلام…
    مگه حتما باید از اسنپ دراگون استفاده کنه
    Cpu سامسونگ هم خوبه که میتونه استفاده کنه (سامسونگی نیستم و z1 دارم) ولی میدیاتگ و تگرا هم مالی نیست و مال میان رده هاست قدرت و جنبه پرچمدار بودن رو ندارن
    اگزینوس و اسنپ دراگون قدرت دارن ولی شاید هم 810 رو بهینه کرده باشن…

    پاسخ

    Hp گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۵۵

    حالا که همه چیزش داره به اوج میرسه چیپ رو میخواد عقب گرد کنه

    پاسخ

    Moazez گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۳۱

    نه داداش مدیاتک چیپ 10 هسته ای داره که بنچمارکش 70000 هست و از 10 هسته همزمان a72 بهره میبره.یعنی مثل 810 هم نیست که هی سوئیچ کنه. فوق العاده قدرتمنده. من از چیپ های مدیاتک خیلی خوشم میاد. تازه با قیمت ارزونتری هم که دارن میتونه چهارتا چیز دیگه رو هم خیلی قویتر بندازه که همون فیمت در میاد قیمت تموم شده ی گوشی.

    پاسخ

    !! BARDIYA !! گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۵۶

    معزز جان حرف شما درست موافقم که نباید مجددا از این پردازنده استفاده کنه به نظر من کلا بهتره معرفی گوشی رو سه ماه بندازه به عقب تا بتونه راحت از 820 استفاده کنه
    اما سونی دلایلی داره که از پردازنده 10 هسته ای مدیا تک استفاده نمیکنه چون یک سری کمبود هایی داره این پردازنده
    اولا تمام هسته های این پردازنده A72 نیست بلکه تنها دو هستش از نوع a72 هست و چهارتاش از نوع a53 با فرکانس 2 گیگاهرتز و چهارتاش از نوع a53 با فرکانس 1 گیگاهرتز داره
    بعدشم این پردازنده مدیا تک از رم LPDDR4 پشتیبانی نمیکنه در صورتی که رم Z3+ از این نوع هست و نمیخواد تو این مورد عقب گرد داشته باشه
    کلیه مشخصات این پردازنده مدیاتک تو این سایت هست: heliox20.com
    به نظر من سونی بهتره معرفی پرچمدارشو 3 ماه بندازه عقب وگرنه اگه بخواد بازم این پردازنده 810 رو بذاره روی گوشی حتی اگه وسوسه کننده ترین و جدیدترین طراحی و امکانات رو بکار ببره بازم فروش آنچنانی نمیکنه چون توی Z3+ استفاده شده و مردم دید بدی نسبت به این پردازنده دارن
    امیدوارم سونی از این کارش صرف نظر کنه … نمیدونم چرا خود سونی این فکرا رو نمیکنه مگه بازخوردهایی که به Z3+ پلاس دادن رو نخونده؟؟!!

    name گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۷:۵۴

    یه سری چیزا هم داره که هیچ چیپی نداره، مثل پشتیبانی از صفحه نمایش 120 هرتز که فوق العادس

    RoozbehSF گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۳۹

    تگرا مال میان رده هاست؟
    اکثر شرکتها از تگرا استفاده نمی کنند چون به شدت قوی و پر مصرف هست
    و گوشی داغ میکنه و باتری هم سریع خالی میشه
    حرارتش از اسنپ 810 هم بیشتره
    قبل از نظر دادن یکم تحقیق بد نیستا

    پاسخ

    Mobin گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۴۷

    همین مونده که اگه اینکارو بکنه
    همه فن هاشون بیان اینجا بریزن و همینو بزنن تو سرمون

    پاسخ

    ardalan گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۱۶

    پرچمدار با مدیاتک مگه میشه مگه داریم اخه…

    پاسخ

    Moazez گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۰۵

    خود cpu مهمه که قدرتش حرف نداره. ساخت TSMC هست که تضمین میکنه کیفیتشو. بنچمارکشم 70000 هست

    پاسخ

    Milad8tech گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۳۹

    هسته ی سی پی یو نشانه ی خوب بودنش نیست

    پاسخ

    mostafa گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۰:۲۴

    این 810 گند زده به فروش z3+
    با اون وضع افتضاح دوربین و لک زدنش
    واقعا اگه دوباره 810 بزار ه رو گوشی هاش من دیگه بی خیال سونی میشم
    اخه چقدر اشتباه
    بهترین لنز دوربین دنیارو میسازی از لنز قدیمی استفاده میکنی
    اینم از پردازنده
    واقعا چرا!?

    پاسخ

    !! BARDIYA !! گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۰:۴۰

    دقیقاااااا موافق هستم همونطوری که پردازنده اینده کوالکام چهار هسته ای هست ولی قدرت فوق العاده ای داره

    پاسخ

    عماد گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۲:۴۱

    فکر کنم حالا حالاها اسم گوشیهای سونی زد 3 بمونه با این تفاوت که هر دفعه یه پلاس بهش اضافه کنه
    پرچمدار بعدیش زد 3 دبل پلاسه

    پاسخ

    mehrdad گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۴:۴۱

    حالا جدا از نظر شخصیم نظرت جالب بود…

    پاسخ

    Lord Z3 گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۵۴

    چرا از اینتل استفاده نمیکنه یعنی بهینه ترین و بهترینه به نظرم چون من خودم به جز z3 ای که دارم یه تبلت ایسوس هم دارم باید بگم عالی از پس همه چیز برمیاد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here