اطلاعات اکسپریا جدید سونی منتشر شد

0
۴,۷۶۷

gsmarena_0017
همینطور که همه شما میدونید سونی در کنفرانس CES از دو گوشی جدید خود به نام های C660Xبا نام Xperia Z و C650X با نام Xperia ZL پرده برداری کرد. اما امروز اینطور که متوجه شدیم سونی خود را کم کم دارد اماده معرفی گوشی جدید از سری خانواده اکسپریا که high-ende باشد را با نام C680X معرفی کند. این خبر از وب سایت html5test.com منتشر شد که میزان سنجش دستگاه با مرورگرها و پنجمارک با استاندارد HTML5 را مورد بررسی قرار میدهد .
در تصویر منتشر شده میتوان فهمید که مروگر گوشی در حال اجرای اندروید ۴٫۲ بر روی یک صفحه نمایش ۱۰۸۰p می باشد اما اطلاعاتی از اندازه صفحه نمایش در دست نیست .

ما برای جستجوی اطلاعات بیشتر از چند وب سایت دیگر مانند Picasa , GLBenchmark , NenaMark استفاده کردیم اما اطلاعات خاصی تاکنون در مورد این دستگاه به ثبت نرسیده است .
با توجه بر اینکه تنها تفاوتی که میان دو گوشی اکسپریا Z و ZL میتوان یافت در ابعاد و جنس بدنه می باشد.
به نظر شما دوستان مدل جدید C680X Xperia تا چه اندازه میتواند با دو مدل فعلی تفاوت داشته باشن ؟ یا به نسب مدل C670X تا چه حد تفاوت وجود دارد ؟
به احتمال زیاد باید در MWC امسال شاهد معرفی C680X باشیم . اما مدل های C210X با نام اکسپریا L و C530X با نام اکسپریاSP نیز ممکن است در کنفرانس سونی معرفی شوند .
xperiablog,gsmarena
به نقل از نیکمت

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here