اطلاعات بیشتری از هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2 سونی منتشر شد

0
۱,۵۷۵

سونی جزئیاتی را در مورد هدست PlayStation VR2 آینده فاش کرد که این جزئیات شامل اصول اولیه نحوه تنظیم منطقه بازی توسط کاربران و همچنین برخی گزینه ‌ها برای پخش محتوای واقعیت مجازی و غیر VR می‌ شود.

اول از همه ، یک نمای See-Through وجود خواهد داشت که به شما امکان می دهد بدون برداشتن هدست ، محیط اطراف خود را ببینید که این قابلیت با فشار دادن دکمه عملکرد روی هدست یا استفاده از کارتی در مرکز کنترل قابل دسترسی خواهد بود. این به شما کمک می کند تا در اتاق واقعی خود جهت گیری کنید و شاید چیزی را بردارید (مثلا کنترلرها). همچنین برای امنیت بیشتر هیچ گزینه ای جهت ضبط نمایی که در حال مشاهده هستید وجود ندارد.

اطلاعات بیشتری از هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2 سونی منتشر شد

از این نمای آشکار برای راه اندازی منطقه بازی نیز استفاده خواهد شد. هدست سونی ، اتاق شما را نقشه کشی کرده و می ‌توانید با استفاده از کنترلر یک مرز برای خود رسم کنید. اگر به مرز نزدیک شوید ، سیستم به شما هشدار می دهد.

اگر یک دوربین PS5 HD (با قیمت 60 دلار) و یک صفحه سبز دارید، می ‌توانید یک نمای زنده از خود در حال بازی را پوشش دهید و یک تنظیمات بسیار ساده برای پخش استریم ایجاد کنید.

اطلاعات بیشتری از هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2 سونی منتشر شد

در نهایت ، چند جزئیات فنی برای نحوه نمایش محتوای VR و غیر VR در PlayStation VR2 نیز در نظر گرفته شده است. در حالت VR ، محتوا با رزولوشن 4000 در 2040 پیکسل (2000 در 2040 پیکسل در هر چشم) در قالب ویدیوی HDR با فرکانس 90 هرتز یا 120 هرتز ارائه می‌ شود. برای مقایسه ، PSVR نسخه اول تنها دارای 960 در 1080 پیکسل در هر چشم رزولوشن داشت.

محتوای غیر VR نیز چه بازی‌ های معمولی یا فیلم ها باشند ، در یک صفحه مجازی بزرگ ارائه می‌شود. محتوای ویدیویی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل در 24 ، 60 یا 120 هرتز به نمایشگر مخابره می شوند.

اطلاعات بیشتری از هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2 سونی منتشر شد

سونی هنوز آماده اعلام زمان عرضه PSVR2 نیست. با این حال ، این شرکت پست خود را با «به زودی اطلاعات بیشتری از جمله تاریخ معرفی و بازی‌ های اضافی که برای این پلتفرم عرضه می شوند به اشتراک خواهیم گذاشت» پایان داد ، بنابراین تا زمان دریافت اطلاعات بیشتر باید صبر کنیم.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here