اطلاعات و تصاویر جدیدی از سونی اکسپریا 5 مارک 2 لو رفت

4
۴۲,۲۶۴

تنها دو هفته دیگر تا مراسم آنلاین سونی و رونمایی رسمی از گوشی جدید این شرکت باقی مانده است و اطلاعات لیک شده در هفته های اخیر به شدت افزایش پیدا کرده اند. در جدیدترین این اطلاعات آمده است که گوشی جدید سونی در نسخه پنجم بنچمارک های معتبر Geekbench دیده شده است که این مدل مجهز به اسنپدراگون 865 و 8 گیگابایت حافظه رم بوده و بر پایه سیستم عامل اندروید 10 کار می کند.

در تصویر زیر مشاهده می کنید که نام شماره مدل گوشی جدید سونی SO-52A درج شده است و توانسته امتیاز 909 را در پردازش تک هسته ای و امتیاز 3323 را در پردازش چند هسته ای کسب کند. این اعداد نشان می دهند که عملکرد پردازنده گوشی سونی با اینکه از نوع اسنپدراگون 865 است اما قدرتمند تر بوده و به نظر می رسد که ژاپنی ها گوشی جدیدشان را اورکلاک (سرعت بخشیدن) کرده اند.

اطلاعات و تصاویر جدیدی از سونی اکسپریا 5 مارک 2 لو رفت

مهم تر از آنکه افشاگر معروف ایوان بلس (Evan Blass) نیز تصاویر و اطلاعات جدیدتری از این گوشی را در حساب توییتر خودش به اشتراک گذاشته است. این اطلاعات گوشی را از زوایای مختلفی به ما نمایش می دهد و همچنین لوازم جانبی رسمی آن را می توانیم در آنها مشاهده کنیم. اولین رندر های گوشی صفحه نمایش 6.1 اینچی مجهز به پنل OLED از نوع فول اچ دی پلاس آن را به ما نشان می دهد که با نسبت صفحه 21:9 سینمایی، صفحه نمایشی دراز و کشیده را باید از آن انتظار داشته باشیم. این گوشی قرار است همراه با صفحه نمایشی با نرخ تازه سازی 120 هرتز در کنار گواهینامه IP برای ضد آب بودن به بازار عرضه شود که توانایی اتصال بی سیم به تلویزیون ها و مانیتور ها را نیز دارد.

اطلاعات و تصاویر جدیدی از سونی اکسپریا 5 مارک 2 لو رفت

در این تصاویر همچنین می توانیم اسپیکر های جلوی دستگاه که به صورت استریو هستند را در کنار جک 3.5 میلی متری صدا مشاهده کنیم. این گوشی دارای سه دوربین 12 مگاپیکسلی بر روی بدنه پشتی اش بوده که با استفاده از برنامه Cinema Pro می توانید با دستکاری پارامتر های مختلف، آنطور که دوست دارید فیلمبرداری را توسطش آغاز کنید. یکی از تصاویر تایید می کند که گوشی اکسپریا 5 مارک 2 مجهز به لنز اصلی با گشودگی دریچه دیافراگم F/1.7 است و در کنارش لنزی زاویه گسترده با زاویه دید 124 درجه از نوع 70 میلی متری و دریچه دیافراگم F/2.4 در کنار یک لنز تله فوتو با بزرگنمایی سه برابری اپتیکال قرار دارد.

اطلاعات و تصاویر جدیدی از سونی اکسپریا 5 مارک 2 لو رفت

این گوشی همچنین از کنترلر های پلی استیشن 4 موسوم به دوال شاک 4 پشتیبانی می کند که با استفاده از یک گیره می توان آنها را به گوشی متصل کرده و به استریم بازی های پلی استیشن بر روی گوشی پرداخت. یک تصویر دیگر از حالت Game Mode گوشی در کنار قاب محکم گوشی به همراه یک پایه برای قرار دادن گوشی به صورت افقی نیز دیده می شود.

اطلاعات و تصاویر جدیدی از سونی اکسپریا 5 مارک 2 لو رفت

نظر شما در این باره چیست؟ قرار است این گوشی پرچمدار جدید سونی باشد یا نسخه پرمیوم تر از آن نیز وجود خواهد داشت؟

[تعداد: 3    میانگین: 3.7/5]

4 دیدگاه ها

  1. سلام جناب سیمین فر
    چقدر احتمال میدین گوشی میان رده نسخه Ultraیا XPERIA10PLUSMARK2معرفی کنه؟
    تشکر و خسته نباشید

    پاسخ

    محمدرضا سیمین فر گفته:
    ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ساعت: ۰۰:۳۱

    سلام amer جان ممنون
    از اونجایی که استفاده از لفظ Mark برای پرچمدار ها هست، پس این قضیه برای میان رده ها منتفی میشه. ولی احتمال میدم یک میان رده قدرتمند هم معرفی کنه با پردازنده ۵G جدید اسنپدراگون یا حتی مدیاتک

    پاسخ

  2. فقط میتونم بگم مرسی سونی ،این گوشی از هر نظر حرف نداره
    رفرش ریت ۱۲۰هرتز
    هم اضافه کرده این نشون میده سونی هر چند ماه ویژگی و نقص هایی که در گوشی نسل قبل احساس میشد برطرف کرده

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here