اطلاعیه: کاربران اکسپریا خانواده XA2 تا اطلاع ثانوی آپدیت اندروید 9.0 را نصب نکنند!

11
۶,۴۳۸


سونی موبایل از جمله شرکت هایی است که در به روزرسانی گوشی های هوشمند خود، بسیار سریع و منظم عمل میکند. در پاییز امسال، سونی تمام گوشی های پرچمدار خود را که قول آپدیت اندروید 9.0 به آنها داده بود، به روزرسانی کرد. در برنامه ریزی سونی، گوشی های سری XA2 که میان رده های سال 2018 این شرکت محسوب میشوند، باید در سه ماهه نخست سال 2019 این آپدیت را دریافت کنند.

به جز اکسپریا XA2 Plus متاسفانه پا به کشور ما نگذاشت، اکسپریا XA2 و اکسپریا XA2 Ultra کاربرانی در ایران دارد که منتظر به روزرسانی اندروید 9.0 هستند. این به روزرسانی از روز گذشته برای این دو گوشی منتشر شده اما به علت مشکلاتی که بعد از نصب داشته، ما از اطلاع رسانی این آپدیت خودداری کردیم.

با این حال، لازم دانستیم که کاربران این دو گوشی در کشورمان را از خطرات احتمالی ناشی از نصب این آپدیت آگاه سازیم. طبق گزارشاتی که تا این لحظه به دست رسیده، برخی کاربران بعد از آپدیت مربوطه با مشکل بریک شدن گوشی مواجه شدند. این مشکل هر چند به صورت فراگیر نبوده، اما سونی با دریافت گزارشات مربوط به این مشکل در فکر رفع آن است. لذا اکسپریان به شما پیشنهاد میکند، در صورتی که از کاربران این دو گوشی هستید، تا اطلاع ثانوی از دانلود نصب این آپدیت خودداری کنید. به محض دریافت اطلاعات جدیدتر از این به روزرسانی، اکسپریان شما را از آن باخبر خواهد ساخت.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

11 دیدگاه ها

  1. با درود،در چه سکوت مرگباری فرو رفتین ناسلامتی فردا گوشیهای جدید سونی معرفی میشه، نه ساعت شمار گذاشتین نه خبر جدیدی،چه خبره ایا!؟

    پاسخ

  2. کجا تمام گوشی هارو به روز رسانی کرده. Xzp خاورمیانه کو؟ ما خشک شدیم انقد انتظار کشیدیم. حال و حوصله دانلود رام و فلش کردن نیست. چه وضعیه خداوکیلی چون از خاورمیانه رفته گوشی هایی که رام خاورمیانه دارن نباید آپدیت بگیرن؟! سه ماهه نه ۹ نه امنیتی نیومده. یه نفر نیست این اعتراض و برسونه به سونی موبایل نامحترم؟

    پاسخ

    X dual گفته:
    ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ساعت: ۲۳:۲۶

    خاورمیانه هم ۳ هفتس اومده .. احتمالا گوشی شما مشکل داره …

    پاسخ

    sasan.tgh گفته:
    ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۳:۴۵

    کجا اومده؟! Xzp آپدیتش نیومده رام خاورمیانه.

    پاسخ

    nimaxp گفته:
    ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ساعت: ۰۸:۲۵

    منم الان یه گوشی آنر دارم ۲۰۱۸ هستش
    هند و چین و اروپا ۹ رو گرفتن ولی مال من خاورميانه هستش هنوز نگرفته چندین ماهه داره از این موضوع میگذره

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here