اعتراضات به دکل های 5G از امروز در آمریکا آغاز خواهد شد

0
۱۴,۶۰۱

تئوری توطئه ای که دکل های 5G را به گسترش ویروس کرونا در آمریکا مرتبط کرده بود را به یاد دارید؟ این شایعات از طریق اکانت شبکه های اجتماعی یکی از بازیگران هالیوود یعنی وودی هرلسون به اشتراک گذاشته شد که می گفت آنها را از پروفسور مارتین پال یکی از اساتید دانشگاه ایالتی واشنگتن شنیده است. این شایعات وجود دکل های 5G در آمریکا را به محل شروع بیماری کووید-19 یعنی ووهان چین مرتبط می کرد. هر چند که هرلسون بعد ها فاش کرد که هیچگاه مقالات پروفسور پال را تایید نکرده است.

اعتراضات به دکل های 5G از امروز در آمریکا آغاز خواهد شد

همین تئوری باعث شد تا خون مردم به جوش آمده و شروع به تخریب دکل های 5G در کشور هایی مانند چین و بریتانیا کنند. حالا و بر اساس گزارشی از گروه NATE، که نماینده تکنسین برج های در حال کار در ایالات متحده است، حمله به برج های 5G دولتی برای این آخر هفته برنامه ریزی شده است که از امروز، شنبه، 6 ژوئن آغاز می شود. امروز را می توان روز اعتراض به دکل های 5G در آمریکا دانست. در وبلاگ گروه NATE این چنین آمده است:

“NATE به عنوان یک سازمان از طریق کانال های رسمی شنیده است که فعالیت های روز جهانی اعتراض به 5G در سراسر کشور در روز شنبه، 6 ژوئن 2020 برگزار می شود. شرکت های عضو NATE با تجسم خصوصیات اخلاق کاری، حرفه ای بودن، ایمنی و کیفیت، خود را از این مسئله جدا می کنند. به صورت روزانه. NATE به شرکتهای عضو و کارمندانشان یادآوری می کند که در امان بمانند، هوشیار باشند و از فعالیتهای غیرمعمول یا مشکوکی که در هنگام سفر به آنجا و کار در اماکن برج مشاهده می کنند، در این آخر هفته گزارش دهند.”

اعتراضات به دکل های 5G از امروز در آمریکا آغاز خواهد شد

این سازمان در ادامه اضافه می کند:

“شرکت های پیمانکار عضو NATE و تکنسین های ماهر آنها در خط مقدم هستند و نقش مهمی را در استفاده از زیرساخت های برج ارتباطات ، تجهیزات و فناوری لازم برای فعال کردن سرویس های پر سرعت 5G در ایالات متحده و سراسر آمریکای شمالی ایفا می کنند. NATE از مشارکت اقتصادی 5G که نظر مثبت جوامع، شرکتها و شهروندانی که در آنجا زندگی می کنند را در بر داشته، هیجان زده است. ما و اعضای NATE به تغییر دادن شرایط ادامه خواهیم داد.”

وزارت امنیت داخلی آمریكا به پلیس هشدار داده است كه مواظب حمله به دکل های 5G باشد و طبق گزارش ها، شرکت اریكسون كار خود را در سایت های سلول 5G در آمریكا متوقف خواهد كرد. به نظر می رسد اپراتور های دولتی مانند AT&T و T-Mobile به کارمندان هشدار داده اند که از فردا و در اطراف برج های سلولی به شدت در حین کار مراقب خود باشند.

[تعداد: 2    میانگین: 1.5/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here