افزونه دوربین Background Defocus سونی پس از مدت ها بروزرسانی جدیدی را تجربه کرد.

3
۹,۹۰۰

unnamed1

در بین افزونه های دوربین گوشی هایِ اکسپریا که تعدادشان نیز کم هم نیست، شاید یکی از کاربردی ترین افزونه ها، برنامه Background Defocus سونی باشد، که طرفداران زیادی نیز دارد. این افزونه کاربردی بر روی تمامی گوشی هایِ اکسپریا که از نسخه اَندروید 4.3 و بالاتر بهره میبرند قابل نصب است، به همین خاطر تعداد کاربرانی که از این برنامه استفاده میکنند بسیار زیاد است.

به اعتقاد سونی این برنامه بهترین وسیله برای تصویربرداری از اَشیا در فاصله ۱۵ تا ۴۵ سانتی متری با پس زمینه نهایتاً ۵ متری خواهد بود. کار این برنامه به این صورت است که با فوکوس بر روی یک شی خاص، محیط پشت آن را تار کرده تا عکس هایی زیبا را به ارمغان بیاورد. در واقع کاری که سایر کمپانی ها با لنز دوم و تبلیغات بسیار زیاد انجام میدهند، سونی با یک افزونه دوربین انجام میدهد.

Background Defocus بعد از گذشت چندین و چند ماه حالا یک بروزرسانی جدید را تجربه کرده که نسخه نرم افزاری آنرا به 2.2.5 ارتقا میدهد. این بروزرسانی در واقع ویژگی جدیدی با خود به همراه ندارد، اما سونی امکان پشتیبانی از اَندروید 7.1 را به این نرم افزار افزوده است، که بسیار حائز اهمیت میباشد. همچنین، مشکلات گزارش شده نیز برطرف شده اند و بهبودهایی نیز در کارایی کُلی نرم افزار حاصل شده است.

این بروزرسانی هم اَکنون از طریق گوگل پلی در دسترس است، اما اگر تا به این لحظه برنامه Background Defocus خود را بروزرسانی نکرده اید یا در دریافت نسخه جدید آن با مشکل مواجه شده اید، میتوانید آخرین نسخه این نرم افزار را از فروشگاه نرم افزاری اکسپریا دریافت کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

3 دیدگاه ها

  1. واقعا همین یه برنامه می ارزه به کلی از برنامه های مزخرف گوگل که پیش فرض نصبِ رو گوشی

    روز اول که نصبش کردم تا شبش از خوشحالی خوابم نمی برد

    پاسخ

  2. کاری که سایر کمپانی ها با لنز دوم و تبلیغات بسیار زیاد انجام میدهند سونی با یک افزونه دوربین انجام میدهد 🙂
    از این کلمات زیاد استفاده کنید حال کردم 🙂

    پاسخ

    مامور مخصوص حاکم بزرگ گفته:
    ۰۶ فروردین ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۲:۳۹

    موافقیم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here