امسال سونی تمرکز ویژه خود را بر رویِ بازی هایِ پلی استیشن و موبایل میگذارد.

7
۵,۸۱۱

بخش پلی استیشن برایِ سونی بسیار خوب عمل میکند و به جرأت یکی از پرسودترین و پربازده ترین بخش هایِ سونی میباشد. سونی همانطور که پیشتر نیز اعلام کرده بود، تمرکز ویژه خود را در سال 2017 بر رویِ بخش نرم افزاری خواهد گذاشت. این بدان معناست که در سال 2017 ما شاهد بازی هایِ بسیار زیادی برایِ کنسول پلی استیشن، هدست واقعیت مجازی Playstation VR و گوشی هایِ هوشمند خواهیم بود.

در بخش بازی هایِ انحصاری پلی استیشن، سونی برنامه هایِ ویژه ای برایِ نمایشگاه E3 امسال دارد و شاید دست پر تر از سال هایِ پیش در این نمایشگاه حاضر شود؛ چون این کمپانی تمام قدرت بخش پلی استیشن را در حال حاضر بر رویِ ساخت بازی هایِ انحصاری کنسول پلی استیشن گذاشته است.

درباره Playstation VR اما بحث بسیار متفاوت است. از طرفی سونی در حال توسعه دادن بازی هایِ انحصاری زیادی برایِ اولین هدست واقعیت مجازی خود میباشد و از سویِ دیگر مهندسین سونی در تلاش هستند تا پلتفرم بسیار ویژه ای را برایِ این هدست ایجاد کرده و آنرا به چیزی فراتر از بازی هایِ رایانه ای ارتقا دهند.

در بخش موبایل نیز سونی همانطور که در روزهایِ پایانی سال 2016 اعلام کرده بود، قصد دارد جدی تر از همیشه وارد عرصه رقابت با کمپانی هایِ بزرگی چون نینتندو شود و با آوردن بازی هایِ نوستالژیک و انحصاری خود به گوشی هایِ هوشمند، سهم بسیار زیادی از بازار گوشی هایِ هوشمند میلیاردی دنیا را نیز از آنِ خود کند.

سونی همچنین در نظر دارد دو بخش Playstation Now و Playstation Vue را نیز بیشتر از قبل قدرت بخشد و با نفوذ به تلویزیون هایِ هوشمند سهمی از بازار پر سود آن حیطه را نیز از آنِ خود کند. اَپل سال گذشته موفق به کسب سود 23 میلیون دلاری از بازار غیر رسمی خود شده بود، اما سونی تا به امروز سودی 43 میلیون دلاری را به جیب زده است، که سهم بسیار زیادی است.

پس این موضوع قطعاً به نفع سونی خواهد بود که دستاوردهایِ سرویس انحصاری پلی استیشن خود و بازی هایِ انحصاری آنرا به چیزی فراتر از کنسول هایِ پلی استیشن ارتقا داده و به این ترتیب بتواند از بازار غیر رسمی خود نیز سود کلانی به جیب بزند و بخش پلی استیشن را قدرتمندتر از هر زمانی در تاریخ سازد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

7 دیدگاه ها

  1. فعلاً بخش آپدیت های گوشی شو درست کنه مابقی پیش کش…

    پاسخ

    Hadi. Delta گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۵۲

    تو کار TV که یکه بقیه نوش میمونه…!
    دوربینم که حرفی نمیشه گفت محشره

    پاسخ

    Dariush r گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۹:۱۲

    اره والا همه بخشاش با بهترین روند و کیفیت پیش میرن جز موبایل

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here