انتشار زودهنگام دعوت نامه سونی برای IFA 2014 نشان از معرفی محصولاتی جدید دارد.

18
۶,۸۸۵

ifa2014sony_1
دعوت نامه رسمی سونی برای نمایشگاه IFA 2014 به بیرون درز کرد. این دعوت نامه به صورت ناگهانی انتشار یافته که بسیار جالب توجه میباشد. در این تصویر تاریخ و ساعت دقیق آغاز کنفرانس مطبوعاتی سونی مشخص شده که با تاریخ اعلام شده قبلی کاملا تطابق دارد.

 

در این تصویر اول از همه وجود یک اسمارت فون خودنمایی میکند. این اسمارت فون که قاعدتا باید اکسپریا Z3 باشد نشان میدهد پرچمدار آینده سونی طبق سنت گذشته در برلین رونمایی خواهد شد. سونی سال های گذشته نیز پرچمداران نیمه دوم سال را در همین رویداد معرفی میکرد.

 

به علاوه در این تصویر لنزهای متحرک نیز به چشم میخورد که این احتمال میرود سونی همانند سال گذشته لنزهای متحرکی را در این رویداد به نمایش بگذارد. سال گذشته سونی لنزهای متحرک QX10 و QX100 را در رویداد IFA 2013 و همزمان با اکسپریا Z1 معرفی کرده بود .

 

در حالی که کمتر از یک ماه تا آغاز این رویداد زمان باقیست. طرفداران و علاقه مندان به سونی منتظرند تا عملکرد کمپانی محبوب خود را در این رویداد بزرگ تماشا کنند. سونی در این رویداد و در بخش اسمارت فون های رقابت سختی را با کمپانی های دیگر علی الخصوص سامسونگ خواهد داشت.

Xperiablog

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

18 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here