انتشار نسخه جدید اندرویدِ مفهومیِِ سونی و بازگشت یک قابلیت قدیمی به دنیای اکسپریا

15
۸,۶۷۳

androidpit-android-marshmallow-wallpapers-2-w782
سونی موبایل، در ادامه روند توسعه اندروید مارشمالوی خود، امروز نسخه ای جدید از اندروید مفهومی اکسپریا را منتشر کرد. نسخه جدید اندروید مفهومی اکسپریا با شماره ساخت MOB30M.Z1.3633 منتشر شده و در آن یک قابلیت قدیمی به چشم میخورد.

در این نسخه، قابلیت Low Battery که از گذشته در رابط کاربری گوشی های اکسپریا حضوری مستمر داشت دوباره به اندروید مارشمالو بازگشته است. این قابلیت حالا جای قابلیت پیش فرض Battery saver گوگل را گرفته است.

همچنین در این نسخه لانچر اختصاصی اکسپریا نیز به روز شده با ارتقا به آخرین نسخه موجود برخی از مشکلات موجود در نسخه قبل را نیز به خود نمیبیند. بهبودهای این نسخه به همینجا ختم نمیشود و سونی علاوه بر به روزرسانی تعدادی از برنامه، مشکلات دیگری از جمله وای فای و دوربین را حل کرده و بهبودهایی نیز در عملکرد فیلمبرداری دستگاه ایجاد کرده است. به همه این موارد باید استفاده از آخرین پچ امنیتی گوگل که مربوط به ماه جولای است را اضافه کنیم. اندروید مفهومی مارشمالو یک طرح آزمایشی است که سونی برای کاربران اکسپریا Z3 و اکسپریا Z3 Compact ارائه کرده است.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

15 دیدگاه ها

  1. اگه مشخصات Compact امسالی که تو کانال سایت بود، درست باشه؛ طبق سنت پیشین سونی ممکنه پرچمدار اصلی اینطوری باشه:
    صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی QHD یا ۴K
    پردازنده Snapdragon 820
    رم ۴ گیگابایتی
    دوربینهای جلو و پشت مجهز به OIS که به ترتیب با رزولوشن های ۱۳ و ۲۳ مگاپیکسلی
    باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی
    USB type-C

    پاسخ

    ArdalanBarati گفته:
    ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۴۰

    این usb type c فرقش چیه لطفا یکی توضیح بده

    پاسخ

    ArdalanBarati گفته:
    ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۵۵

    دربارش مطالعه کردم
    چیز شاخی نی انقد ذوقشو میکنید

    پاسخ

    مهران شاه قدیم طهران گفته:
    ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۳۵

    بابا مطالعه گر دانشمند دست از سر ما بردار با این حرف های الکی مگه میشه پرچمدارش کم بیاره

    meysam5x گفته:
    ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۲:۲۶

    آقای مهندس اردلان دانشمند لطف کنید از چیزی که سر در نمیارید اظهار نظز نکنید مطالعه داشته باشید نه از روی هوا بگید چیز شاخی نیست

  2. گوشی جدید ی که عکسش منتشر شد فکر کنم نسخه ی بالاتر از اینهم سونی معرفی کنه و بعید نیست از دوربین دوگانه بر خوردار باشه.از اینکه سونی تغییرات ایجاد کرده تو طراحی خوشحالم ولی هنوز رو یه سری معایب پا فشاری میکنه مثل حاشیه های زیاد بالا و پایین و اینکه ضخامت گوشی های سونی متاسفانه روز به روز داره بیشتر میشه.هنوز علت ضخامت زیاد زد۵ کامپکت رو نفهمیدم چی بود.درسته گفته به خاطر حسگر اثر انگشت نمی تونه ضخامت رو کم کنه ولی خوب ضخیم بودن جزو معایب هست و زیبایی دستگاه رو کم می کنه.نه به برند های دیگه که اینقدر کم می کنند ضخامت رو که دوربین میزنه بیرون و نه به سونی که داره ضخیم تر میشه.زد ۳ پلا س عالی بود.در ضمن عکس های جدید یه جوریه انگار دستگاه هارمونی نداره .عکسی که صفحه نمایش روشن هست رو نگاه کنید حاشیه ی صفحه نمایش سمت راست از سمت چپ خیلی بیشتر هست. هر چند مطمءن این عکسها نصف زیبایی عکس های رسمی زمان معرفی گوشی رو هم ندارند.
    فعلا از عکسها هم خوشحالم هم ناراحت.
    من کلا از ابعاد ایکس و پرفورمنس خیلی خوشم میومد البته کمی ضخیم بود.

    پاسخ

    مهران شاه قدیم طهران گفته:
    ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۴۴

    شما می گید که بیشتر شرکت ها دوربینش زده بیرون این زیبایی هست!!
    واقعا شما دوست دارید!
    من که اصلا خوشم نمیاد دوربینم مثل چشم وزغ بزنه بیرون

    پاسخ

    Hamid Sony گفته:
    ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۲۰

    واقعا از حرف من همچین برداشتی کردی؟ من خودم می گم نه شرکت های دیگه که ضخامت رو به قدری کم می کنن که دوربین می زنه بیرون نه سونی.زد۳ پلاس هم مثال زدم که عالی بود.به نظرت زد۳ پلاس دوربینش بیرون زده بود؟ متن رو خواهشا با دقت بخون

    پاسخ

    PanaSONYc گفته:
    ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۴۰

    به نظر منم، این گوشی موقع معرفیش بسیار زیباتر خواهد بود.

    پاسخ

    pariu گفته:
    ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۰۲

    دوست عزیز کم کردن حاشیه . وزن همیشه خوب نیست مثال میزنم اگر قرار باشه حاشیه کم بشه اما خود بنده وقتی دستم حرارتش بالاست گوشی کم حاشیه رو دستم میگیرم ناخواسته لمس مگیره گوشی این خوبه؟اما در این ابعاد که با فبلت فرق داره خیلی مهم نیست حاشیه . ضخامت.بعد گوشی میخواد ۲ روز شارژ بهت بده کامپکت و نازک کنه باید تکنولوژی جدید باتری هم بده که باتری هم نازک بشه همه مسائل هست یک جنبه نگاه نکنید.گوشی دو لنزه و ی سری تقویت ها که در پیشرفت نرم افزار ها کمک کنه خوبه اما اینکه مثلا اگر لازم بود رم و پردازش رو ببره بالا این کارو نکنه فقط نازک کنه که فایده نداره.بعدم گیریم نازک کنه پردازنده هایی که الان هستن کمی حرارتش باید کنترل بشه چی؟! سونی به همه اینا فکر میکنه که ی گوشی میده من که خودم از سن ۶ یا ۷ سالگی تمام محصولات صوتی تصویریشو داشتم و از ی سنی با هم مقایسشون میکردم برای قشر ها خاص با صلایق مختلف داره کار میکنه این بهترین کاره که سونی میکنه.ضمنا لنز گوشی از بدنه بیرونتر خوب نیست علتشم اینه بیشتر در معرض خط . خش هست درمورد عکس گوشی جدید هم اون سمت راست که میبینید به نظر بیشتره کنار حاشیه واسه اینه گوشی از روبرو ی کم تمایل داره به سمت راست و حاشیه داخلی ال سیدی رو داری میبینی فدات شم.

    پاسخ

    Hamid Sony گفته:
    ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۰:۳۹

    عزیز اگه دقت کنی میبینی گوشی هایی که ضخامت کمتری نسبت به سونی دارند افسانه نیستند و تو بازار مو جود هستند و هیچ مشکلی هم تو باتری و لمس ناخواسته و… دیگه ندارند.مگه زد ۳ پلاس که ضخامتش کم بود مشکلی داشت؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here