انتظار شما از نمایشگاه IFA 2014 چیست؟

18
۶,۰۰۹

berlin-technology-ifa-2013

نمایشگاه IFA به صورت سالیانه در شهریور ماه برگزار می شود. در این نمایشگاه تکنولوژی های جدید روز توسط شرکت های بزرگ دنیا از تلوزیون گرفته تا مسواک های برقی به نمایش در می آید. این نمایشگاه که در برلین آلمان برگزار می شود از تاریخ 3 سپتامبر (13 شهریور) کار خود را شروع می کند و به مدت دو روز کار خود را ادامه می دهد. اکثر معرفی ها و مسائل مربوط به گوشی های هوشمند توسط شرکت های بزرگ این صنعت در روز اول برگزار می شود.

تا به امروز شرکت هایی نظیر سونی، سامسونگ، پاناسونیک و ایسوس حضور خود را در این نمایشگاه قطعی کرده اند. به نظر می رسد شرکت هواوی و لنوو هم در این مراسم حضور داشته باشند. حتی نوکیا هم برای این مراسم آماده شده تا گوشی های روز خود را معرفی کند.

1406805793_w670_h335

نمایشگاه سال قبل، نمایشگاه بسیار خوبی برای سونی با معرفی و عرضه ی  اکسپریا Z1 بود. آن ها امسال هم امیدوارند تا با گوشی ها و محصولات جدید خود موفقیت پارسال را تکرار کرده و بار دیگر توجه همگی را به خود جذب کنند. انتظار ما از سونی این است که اکسپریا Z3 و نسخه مینی آن را به این نمایشگاه بیاورد. همچنین احتمال معرفی دوربین های بیشتر NFC هم وجود دارد. نمایشگاه سونی ساعت 4.15 دقیقه به وقت آلمان در تاریخ 13 شهریور کار خود را شروع می کند.

به نظر شما سونی می تواند موفقیت سال قبل را در این نمایشگاه تکرار کند؟

منبع:recombu

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

18 دیدگاه ها

  1. صددرصد نسل جدید فبلت زداولترا بهتر از اکسپریا z3خواهد بود مخصوصا که سونی اعلام کرده که از لنز جی در زداولترا 2 استفاده خواهد کرد

    پاسخ

  2. من بشخصه خیلی امیدوارم و منتظر z3 همونطور که z1 جهش بزرگی در بلوغ z بود و z2 هم بی نقص و عالی و بسیار بهتر از z1 بود(متعصبین برندهای دیگه میگن فرقی ندارن، اما ظاهر بینیه این نظرشون) به z3 هم اطمینان دارم….
    توقعم متریال جدید و بهبود ارگونومی و بهبود الگوریتم پردازش دوربین جهت بهره بردن از توان واقعی لنز و سنسور فوق عالی،، و افزایش امکانات نرم افزاری و همینطور ایجاد تغییرات در رابط کاربری و البته با حفظ مینیمالیست رابط حاظر هست.

    پاسخ

  3. والا با این شایعاتی که در مورد z3 شنیدیم اگه حقیقت داشته باشه سونی اصلا پیشرفت نخواهد کرد بدتر پسرفت می کنه در ضمن در مورد گوشی بود ولی وسایل دیگه شرکت سونی رو نمی دونم
    ولی من z1 رو فروختم که منتظر z3 باشم ولی با این مشخصات نا امیدم کرد بد جور

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here