اندروید 4.4 کیت کت جمعه می آید

5
۸,۴۹۳

android-4-4-kit-kat2
تا به حال چندین تاریخ مختلف در مورد معرفی اندروید 4.4 کیت کت اعلام شده بود که هر بار این تاریخ به تعویق می افتاد. اما به نظر میرسد دیگر زمان آن رسیده تا با نسخه جدید سیستم عامل محبوب گوگل رو به رو شویم. انتظار برای ملاقات با اندروید 4.4 تا روز جمعه ادامه خواهد داشت و در همان روز برابر با اول ماه نوامبر اندروید 4.4 با نام کیت کت رسما معرفی خواهد شد.

معرفی اندروید 4.4 مصادف است با معرفی دو محصول جدید از سری نکسوس که یکی از آنها اسمارت فون نکسوس 5 است و دیگری تبلت نکسوس 10 که هر دو در همین تاریخ رونمایی میشوند.

طبق اخباری که به دست رسیده تبلت نکسوس 10 از یک صفحه نمایش 10 اینچی با رزولیشن 1600*2560 و پردازنده اسنپدراگون 800 ، پردازنده گرافیکی Adreno 330 و 3 گیگ رم بهره میبرد. از سایز مشخصات این تبلت میتوان به باتری 9500 میلی آمپری و دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و 2 مگاپیکسلی در جلو نام برد.
new-google-nexus-10

نکسوس 5 نیز از پردازنده مشابه تبلت نسکوس 10 و صفحه نمایش 5 اینچی و رم 2 گیگابایتی استفاده میکند.
google-nexus-5423

منبع: gadgets

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

5 دیدگاه ها

  1. بچه ها مشخص نیست برای چه گوشی های میاد و چه گوشی هایی نمیاد ؛
    ولی چیزی که معلوم هست ، برای خانواده Z این به روزرسانی منتشر خواهد شد !
    در نظر داشته باشید که گوگل اذعان کرده این به روزرسانی میتونه گوشی های قدیمی ( با حدأقل 512 مگابایت رم و 1GHz پردازنده ) رو ساپورت کنه ؛
    اما شرکت ها معمولاً 18 ماه پشتیبانی نرم افزاری از محصولاتشون به عمل میارن .
    قبلاً هم یه سری گمانه زنی هایی شده بود که یک سری گوشی های رده میانی و رده پایین سونی به این نسخه به روزرسانی خواهند شد ؛
    ولی در حد همون گمانه زنی بود !
    باید منتظر بود و دید بعد از معرفی اَندروید 4.4 Kit-Kat شرکت ها چه عکس العملی نشون میدن ( تابحال که سونی همین 4.3 رو برای پرچمدار خودش هم حتی عرضه نکرده !!! ) .

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here