اندروید O از قابلیت شخصی سازی رینگتون ها پشتیبانی می کند.

1
۵,۰۹۱

اندروید O یا همان نسخه 8.0 از سیستم عامل اندروید، شامل بروزرسانی های مهمی در زمینه ی ابزارهای بلوتوثی و قابلیت های آن ها می باشد. از این پس، دستگاه های استفاده کننده از اندروید O می توانند میزان شارژ باقی مانده از باتری دستگاه هایی که به صورت بلوتوثی به گوشی متصل شده اند را نمایش دهند. این قابلیت، یک قابلیت کاربردی است که از سال 2009 تاکنون در گوشی های آیفون شاهد استفاده از آن بوده ایم اما کاربران اندروید تا امسال از این قابلیت بی بهره مانده بودند.

اما قابلیت جدید دیگر، in-band ringtones نام دارد. این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید رینگتون های موردعلاقه ی خود را در هنگام دریافت تماس بروی دستگاه بلوتوثی خود گوش کنید. کار بروی این قابلیت از ماه ها پیش آغاز شده بوده و حالا به نظر می رسد که باید شاهد عرضه ی آن در نسخه ی نهایی از اندروید O باشیم.

پیشتر نیز قابلیت جدیدی را به شما معرفی کردیم که سونی با همکاری گوگل موفق به ایجاد سرعت بالای 1 مگابیت برای انتقال اطلاعات به دستگاه بلوتوثی شده بودند. استفاده از این قابلیت نیز می تواند به طرز چشمگیری تجربه ی صوتی کاربران را بهبود ببخشد.

 

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here