اولین اطلاعات درز کرده از پرچمدار آینده سونی اکسپریا Z2

1
۱۰,۳۶۵

xperia_z1
با وجود اینکه حدود سه هفته تا شروع رویداد Ces 2014 فرصت باقیست اما میتوان این مورد را قطعی دانست که سونی در این رویداد پرچمداری را معرفی نخواهد کرد. محتمل ترین رویداد برای معرفی یک پرچمدار جدید برای سونی MWC بارسلون است که در ماه فوریه برگزار خواهد شد. اما سونی در این رویداد چه محصولی را معرفی میکند ؟

برخلاف سال قبل که اخبار و اطلاعات مربوط به اکسپریا Z از چندین ماه قبل به بیرون درز میکرد اما امسال سونی در یک سکوتی فرو رفته است که هیچ اطلاعاتی از پرچمدار آینده خود بروز نمیدهد.

حالا خبری که میتوانیم از آن به عنوان شروع پروژه درز اخبار مربوط به پرچمدار سونی بدانیم این است که در ژاپن یک مدل جدید اکسپریا با نام SO-03F تایید شده که نشان از یک سوپر اسمارت فون از سوی سونی دارد. شایان ذکر است که اکسپریا Z1 در بازار ژاپن با نام SO-01F عرضه شده است.

اما اطلاعات درز کرده و شایعات پیرامون این اسمارت فون حاکی از آن است که این محصول از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی فوق باریک بهره میبرد. در خصوص رزولیشن صفحه هنوز اطلاعی در دست نیست اما دیگر اخبار نشان میدهد، این دستگاه از رم 3 گیگابایتی و پردازنده قوی تر از اکسپریا زد1 دارد که احتمالا منظور از آن استفاده از اسنپدراگون 805 در این سوپر اسمارت فون میباشد بهره مند خواهد بود.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here