اولین تصاویر از دسته کنسول ارتقا یافتۀ PS4 Neo سونی به بیرون درز کرد !

11
۶,۷۱۴

controller-light-11b7a64b.0

ظهر امروز تصاویری از کنسول جمع و جور PS4 Slim سونی به بیرون درز کرد، که شوک عجیبی به رسانه هایِ خبری دنیا وارد کرد. از آنجایی که هنوز هیچ اطلاعاتی از کنسول PS4 Slim سونی در دست نمیباشد، درز کردن تصاویر واقعی این کنسول تا حدود بسیار زیادی برایِ همگان غیرقابل باور میباشد.

حال اما در کنار درز این تصاویر، تصاویری از دسته کنسول ارتقا یافتۀ PS4 Neo نیز به بیرون درز کرده است، که تا به امروز و این لحظه اولین تصویر از کنسول ارتقا یافته سونی و لوازم مربوط به آن میباشد. این دسته همانطور که در تصاویر نیز مشاهده خواهید کرد شباهت بسیار زیادی با دسته Dual Shock 4 سونی دارد.

اینکه آیا این دسته تفاوتی در عملکرد یا برخی از قسمت ها با دسته اصلی PS4 دارد هنوز مشخص نیست، اما تا به اینجایِ کار میتوان اسم رمز متفاوت این دسته را با دسته نسل قبل تنها وجه تمایز آنها دانست. اسم رمز این دسته CUH-ZCT2U میباشد، در حالی که اسم رمز دسته Dual Shock 4 نسل قبل CUH-ZCT1E بود.

عملاً مشخص است که ارتقایِ آخرین رقم مهم این دسته به معنایِ بهبود کارایی آن میباشد، اما همانطور که پیشتر اشاره شد، فعلاً صحبت کردن درباره این موضوع بسیار مشکل میباشد. از طرفی، اَبعاد این دسته نیز دچار تغییر و تحولات خاصی نشده است و از رویِ ظاهر قضیه نیز نمیتوان هیچگونه نظری صادر کرد.

علی ایحال باید تا روز 17 شهریور یا 7 سپتامبر 2016 میلادی منتظر کنفرانس اختصاصی سونی در شهر نیویورک بمانیم و ببینیم که سونی چه چیزی برایِ ما تدارک دیده است. قطعاً در طی روزهای آینده خبرهایِ بیشتری از کنسول ارتقا یافته PS4 Neo و کنسول جمع و جور PS4 Slim سونی به بیرون درز پیدا خواهد کرد. تا آن زمان، شما را به تماشایِ تصاویر درز کرده از دسته کنسول ارتقا یافتۀ سونی دعوت میکنیم…

ps4-slim-13

ps4-slim-14

ps4-slim-15

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

11 دیدگاه ها

  1. عزیز من ببین سونی هیچوقت همچین چیزی نمیزنه چون غرور خاص خودش رو داره من همین جا میگم سونی از کسی کپی نمیکنه گوشی ها سونی تو سبک خودشون عالی هستن یه نظر من اگه بجای سخت افزار به نرم افزار برسه میتونه بشه شاخ اپل و سامسونگ هم بخاطر برنامه های کاربردی شون الان تو این رتبه ان نمونش سونی در برابر s note برنامه sketch یا ever note گوگل رو داره که s note خوردش میکنه به نظر من سونی به ی گارگاه یا هرچی مثلا ی اکیپ از یکسری برنامه نویس ها و گرافیست های تاپ نیاز داره تا به این مشخصات کاغذی

    پاسخ

  2. سونی جان توروخدا به بخش موبایلتم به اندازه بازی اهمیت بده که اگه با تمام قوا بیایی جلو همه شرکتهای گوشی ساز جلوت زانو میزنن.
    دیافراگم ۱.۸
    Ois چهار محوره
    سنسور ۱/۲ اینچی ۲۳ مگا پیکسل
    پردازنده ۸۲۱ کوالکام
    صفحه ۴k با قابلیت تغییر رزولیشن دستی
    فوکوس خودکار ترکیبی تشخیص فاز و لیزری
    کیفیت همیشگی فوق‌العاده ساخت
    سنسور fingerprint سریع تر از x
    باتری قوی در حد زی۳
    نور صفحه حداقل ۷۰۰ لوکس
    تنظیم دستی کامل دوربین در حد G5
    دوربین سلفی مثال زدنی x

    بخدا تو میتونی قطب سرزمین آفتاب.

    پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۰۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۰:۳۷

    شما قیمت نهایی این محصول رو حساب کردی؟

    پاسخ

    PanaSONYc گفته:
    ۰۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۳۵

    ایشون رو گنج نشستن، نمیدونن چه جوری خرجش کنن!

    پاسخ

    Wolf a گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۰۸

    قیمتش واسه خودشون به زور به نصف قیمت تمام شده ای که اعلام میکنن میرسه.
    شما یه آمار از شرکتا بگیر متوجه میشی. مثلا اپل فکر میکنی چند در میاد واسه خودش؟
    دلیل اصلی این که یه شرکت یهو با هم همه چیزو استفاده نمیکنه اینه که باید برگ برنده واسه بعد داشته باشه. گیریم که تمام تکنولوژی روز دنیا رو گذاشت رو گوشیش(Z2) اونوقت در سری بعد هیچ چیز جدیدی نداره که ارائه بده(Z3) ، و همین طرفدارن سونی میان انتقاد میکنن که سونی جون چرا چیز جدیدی نزاشتی روش. ولی همونموقع S5 با ۲ گیگ رم اومد و همزمان با Z3 اومد note 4 رو با قویترین پردازنده موجود ۸۰۵ ارائه کرد و با رم بالاتر تا مشتری رو جذب کنه. این میشه همون دلیلی که سامسونگ فروش میکنه و سونی در فروش عقب میافته.
    وگرنه قیمت تمام شده بهترین گوشی هر شرکتی (در همین سال کنونی) حتی اپل به ۳۰۰ دلار هم نمیرسه.
    در حال حاضر به خاطر اینکه تکنولوژی بازم بالاتر رفته، سونی گوشی با تکنولوژی روز رو ارائه میده و بار دیگر پایاپای حریفان میاد ولی اگر دوباره اشتباه تکنولوژیکی بکنه دوباره عقب میافته. باید برگ برنده را رونکنه. و ضمنا دیگه قرار نیست هر ۶ ماه گوشی بده بیرون طبق گفته ی خودش ولی هنوز که عمل نکرده و سری X رو داد بیرون. امیدوارم بعد از این پرچمدار همونطور که گفت بعد از ۱ سال پرچمدارش رو بیرون بده و امیدوارم سونی به دوران اوجش برگرده. یادمه سامسونگ اون قدیما اصلا حرفی ازش نبود . یا سونی اریکسون بود یا نوکیا. مرحبا به اون کسی که سامسونگ رو به این سرعت به این مرحله رسوند. امیدوارم سونی هم از همچین افرادی استفاده کنه.

    پاسخ

    مهران شاه قدیم طهران گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۱۳

    منم موافقم البته یه تغییری هم باشه اینه که جنس بدنش هم کروم باشه و دو صفحه نمایش بزاره
    اینا با زیر۴ تومن ارزش داره یا خیلی باشه زیر ۴٫۵ خوبه
    مثل زد۵پی میشه سلطان پارسال و شاهزاده امسال

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here