اولین رندرهای اکسپریا XA3 Plus در کنار اکسپریا XA3 منتشر شد

8
۷,۸۰۶


هر چه به پایان ماه فوریه و نمایشگاه MWC بارسلون نزدیک تر میشویم، خبرهای بیشتری از سونی و گوشی های جدید این شرکت به گوش میرسد. حضور سونی موبایل در این نمایشگاه قطعی است و احتمالاً سونی از چند گوشی در رده های مختلف رونمایی خواهد کرد.

پس از رندرهای اکسپریا XA3 و اکسپریا XZ4 که در هفته های گذشته به دفعات منتشر گردید، امروز برای اولین بار شاهد انتشار رندرهایی از یک گوشی سونی هستیم که شاید اکسپریا XA3 Plus محتمل ترین نام برای آن باشد. البته نام این محصول هنوز به تایید نرسیده و شاید تا لحظه معرفی دستخوش تغییر گردد.

طراحی این گوشی کاملا به اکسپریا XA3 شباهت دارد تا به نوعی این گوشی را بتوانیم مدل بزرگتر اکسپریا XA3 قلمداد کنیم. حاشیه های نامتقارن در بالا و پایین صفحه و دوربین دوگانه در پشت دستگاه، همان چیزی است که در برادر کوچکترش نیز مشاده کردیم. البته که استاندارد صفحه نمایش نیز در این دستگاه 21:9 خواهد بود.

در خصوص این گوشی نکته بسیار جالب، بهره مندی از جک 3.5 میلی متری هدفون است. لنز دوربین نیز مقداری برآمدگی داره که امیدواریم به سبب ضخامت کمتر بدنه آن باشد، نه اینکه با وجود ضخامت زیاد این برآمدگی نیز وجود داشته باشد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

8 دیدگاه ها

  1. واقعا طراحیش خیلی جذابه…
    فقط آیا بدنش فلزیه؟!
    چون اون علامت nfc پشت گوشی تردید ایجاد میکنه ولی از طرفی اگه فلزی نیست پس چرا قسمت پایین گوشی یه تیکه جدا داره و یکدست نیست؟!
    در هر صورت اگه پلاستیک باشه خیلی بد میشه به نظرم

    پاسخ

  2. بعد این همه سال بلاخره سونی فهمید باید چجوری طراحی کنه، یه زمان گفتیم طراحیت تکراریه، طراحی لوپ رو آورد وسط که حاشیه ها بیشتر تو چش میزد گفتیم حاشیه کم کن، حسگر اثر انگشتو برد پشت و حالا بعد از مدتها اون چیزی که واقعا دوست داشتم رو دارم از سونی میبینم ولی حالا دیگه تو ایران عرضه نمیشه…

    پاسخ

  3. طراحی قشنگه ولی کم کاری کرده ، میتونست حالا که میخواد بالا رو حاشیه بزنه ، یکم خلاقیت به خرج بده و یه نمایشگر دوم برا اعلان ها یا ساعت تعبیه کنه .

    نمیدونم چرا خودش به نفهمی میزنه سونی

    پاسخ

  4. میانردها امسال با طراحی قابل قبولی نسبت به گذشته معرفی شدن.قطعا امسال میانردها امکانات عالی دارن.حیف که دیگه اینجا نمیاد این مدلها.ولی دمش گرم،خداییش خیلی شیکه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here